Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 90910000-9 - Послуги з прибирання (послуги з прибирання та обслуговування санітарних модулів, пунктів очікування, прилеглої території та інженерних мереж (з урахуванням сезонності надання послуг) на КПВВ «Новотроїцьке»)
Очікувана вартість
402 696,00 UAH
UA-2019-11-18-001053-b ● 76b54a6fc7fe44068deb1beb09a91ee5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство" |
Код ЄДРПОУ: | 20359602 |
Місцезнаходження: | 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Перемоги, 38 |
Контактна особа: |
Світлана Щукіна +380506809115 kp-atp2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2019 13:09 |
Очікувана вартість: | 402 696,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 026,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та обслуговування санітарних модулів, пунктів очікування, прилеглої території та інженерних мереж (з урахуванням сезонності надання послуг) на КПВВ «Новотроїцьке»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85732, Україна, Донецька область, Волноваський район, смт Новотроїцьке, контрольний пункта в’їзду-виїзду «Новотроїцьке»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником один раз на місяць протягом 20 календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 12:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2019 12:54 |
Проект договору Новотроїцьке.docx | |
18 листопада 2019 12:54 |
Тендерна Документація прибирання.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-18-001053-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ , Код ЄДРПОУ:1973415139
Дата подання: 04 грудня 2019 14:46
Вимога
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасників, зазначаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "ЮВІЛАЙН" не відповідає умовам тендерній документації Замовника.
Відповідно до вимог п. 1.3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Документи, що розміщуються учасником в електронній системі закупівель, повинні бути належного рівня якості зображення та доступні до перегляду. Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.
Документи ТОВ "ЮВІЛАЙН" не відповідають цій вимозі, оскільки вони не є сканованими, печатка та підпис на них є накладеними, за допомогою комп’ютерної графіки. З огляду на викладене, пропозиція ТОВ "ЮВІЛАЙН" не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена Замовником, відповідно до вимог чинного законодавства України. Для прикладу додаємо документ ТОВ "ЮВІЛАЙН, який був конвертований у формат Word з формату PDF. Якщо цей документ був сканований у формат PDF с оригіналу документа, на якому була печатка та підпис – це було б неможливим. Це доводить про накладення печатки та підпису у вигляді картинки на документ, що є грубим порушенням та фальсифікацією документів.
Таким чином, Замовник зобов'язаний дискваліфікувати учасника ТОВ "ЮВІЛАЙН", тому що пропозиція Учасника не відповідає умовам Закупівлі та приступити до розгляду пропозиції ФОП «Оганджанян Сурен Володимирович».
Дії Замовника щодо акцептування учасника, пропозиція якої не відповідає умовам тендерної пропозиції, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Відхилити пропозицію ТОВ "ЮВІЛАЙН" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог п. 1.3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Документи, що розміщуються учасником в електронній системі закупівель, повинні бути належного рівня якості зображення та доступні до перегляду. Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.
Документи ТОВ "ЮВІЛАЙН" не відповідають цій вимозі, оскільки вони не є сканованими, печатка та підпис на них є накладеними, за допомогою комп’ютерної графіки. З огляду на викладене, пропозиція ТОВ "ЮВІЛАЙН" не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена Замовником, відповідно до вимог чинного законодавства України. Для прикладу додаємо документ ТОВ "ЮВІЛАЙН, який був конвертований у формат Word з формату PDF. Якщо цей документ був сканований у формат PDF с оригіналу документа, на якому була печатка та підпис – це було б неможливим. Це доводить про накладення печатки та підпису у вигляді картинки на документ, що є грубим порушенням та фальсифікацією документів.
Таким чином, Замовник зобов'язаний дискваліфікувати учасника ТОВ "ЮВІЛАЙН", тому що пропозиція Учасника не відповідає умовам Закупівлі та приступити до розгляду пропозиції ФОП «Оганджанян Сурен Володимирович».
Дії Замовника щодо акцептування учасника, пропозиція якої не відповідає умовам тендерної пропозиції, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Відхилити пропозицію ТОВ "ЮВІЛАЙН" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 14:33
Шановний учаснику, вдячні Вам за звернення.
З приводу доводів наведених у вимозі можемо пояснити наступне.
У складі тендерноі пропозиції ТОВ "ЮВІЛАЙН" містяться документи, складені безпосередньо учасником, які містять підпис представника ТОВ "ЮВІЛАЙН" та відбиток печатки товариства.
Накладення учасником підпису та печатки за допомогою технічних засобів не може бути достатньою підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, адже не впливає на зміст пропозиції та відноситься швидше до формальних (несуттєвих помилок).
Зазначаємо, що аналогічної думки дотримується орган оскарження під час розгляду скарг зі схожими вимогами. Наприклад: рішення № 1115-р/пк-пз від 07.02.2018 (оголошення № UA-2017-12-18-002558-b), рішення № 6898-р/пк-пз від 29.05.2019 (оголошення № UA-2019-04-11-001962-a).
Скаржник не довів і документально не підтвердив, що документи ТОВ "ЮВІЛАЙН" містять саме накладення підпису та печатки товариства, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги.
З приводу доводів наведених у вимозі можемо пояснити наступне.
У складі тендерноі пропозиції ТОВ "ЮВІЛАЙН" містяться документи, складені безпосередньо учасником, які містять підпис представника ТОВ "ЮВІЛАЙН" та відбиток печатки товариства.
Накладення учасником підпису та печатки за допомогою технічних засобів не може бути достатньою підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, адже не впливає на зміст пропозиції та відноситься швидше до формальних (несуттєвих помилок).
Зазначаємо, що аналогічної думки дотримується орган оскарження під час розгляду скарг зі схожими вимогами. Наприклад: рішення № 1115-р/пк-пз від 07.02.2018 (оголошення № UA-2017-12-18-002558-b), рішення № 6898-р/пк-пз від 29.05.2019 (оголошення № UA-2019-04-11-001962-a).
Скаржник не довів і документально не підтвердив, що документи ТОВ "ЮВІЛАЙН" містять саме накладення підпису та печатки товариства, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮВІЛАЙН" #41946603 |
Переможець |
375 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2021 13:38
|
Рішення №6 виправлення помилки.pdf | зміни до договору |
27 січня 2021 13:36
|
Додаткова угода № 3 до договору № 62 ТОВ ЮВІЛАЙН.pdf | зміни до договору |
27 січня 2021 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 16:10
|
ДУ2№62.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 13:24
|
Новотроїцьке прибирання.pdf | укладений |
27 грудня 2019 13:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума додаткової угоди складає 98834 грн. 40 коп. без ПДВ. Додаткова угода набуває чинності з дати її підписання та діє до 01.04.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | : 1. «ЗАМОВНИК» та «ВИКОНАВЕЦЬ», керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 62 від «27» грудня 2020 року про закупівлю послуг з прибирання та обслуговування санітарних модулів, пунктів очікування, прилеглої території контрольного пункту в’їзду- виїзду «Новотроїцьке» для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Сума цієї Додаткової угоди складає 75 000 грн. 00 коп. (сімдесят п’ять тисяч гривень нуль копійок) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |