Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 90910000-9 - Послуги з прибирання (послуги з прибирання та обслуговування санітарних модулів, пунктів очікування, прилеглої території та інженерних мереж (з урахуванням сезонності надання послуг) на КПВВ «Новотроїцьке»)
Очікувана вартість
402 696,00 UAH
UA-2019-11-18-001053-b 76b54a6fc7fe44068deb1beb09a91ee5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Щукіна

+380506809115 kp-atp2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство"
Код ЄДРПОУ: 20359602
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Перемоги, 38
Контактна особа: Світлана Щукіна
+380506809115
kp-atp2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 04 грудня 2019 13:09
Очікувана вартість: 402 696,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 026,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та обслуговування санітарних модулів, пунктів очікування, прилеглої території та інженерних мереж (з урахуванням сезонності надання послуг) на КПВВ «Новотроїцьке»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85732, Україна, Донецька область, Волноваський район, смт Новотроїцьке, контрольний пункта в’їзду-виїзду «Новотроїцьке»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником один раз на місяць протягом 20 календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 12:54
Проект договору Новотроїцьке.docx
18 листопада 2019 12:54
Тендерна Документація прибирання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-18-001053-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ , Код ЄДРПОУ:1973415139
Дата подання: 04 грудня 2019 14:46
Вимога
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасників, зазначаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "ЮВІЛАЙН" не відповідає умовам тендерній документації Замовника.
Відповідно до вимог п. 1.3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Документи, що розміщуються учасником в електронній системі закупівель, повинні бути належного рівня якості зображення та доступні до перегляду. Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.

Документи ТОВ "ЮВІЛАЙН" не відповідають цій вимозі, оскільки вони не є сканованими, печатка та підпис на них є накладеними, за допомогою комп’ютерної графіки. З огляду на викладене, пропозиція ТОВ "ЮВІЛАЙН" не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена Замовником, відповідно до вимог чинного законодавства України. Для прикладу додаємо документ ТОВ "ЮВІЛАЙН, який був конвертований у формат Word з формату PDF. Якщо цей документ був сканований у формат PDF с оригіналу документа, на якому була печатка та підпис – це було б неможливим. Це доводить про накладення печатки та підпису у вигляді картинки на документ, що є грубим порушенням та фальсифікацією документів.

Таким чином, Замовник зобов'язаний дискваліфікувати учасника ТОВ "ЮВІЛАЙН", тому що пропозиція Учасника не відповідає умовам Закупівлі та приступити до розгляду пропозиції ФОП «Оганджанян Сурен Володимирович».
Дії Замовника щодо акцептування учасника, пропозиція якої не відповідає умовам тендерної пропозиції, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,

ПРОШУ:
1. Відхилити пропозицію ТОВ "ЮВІЛАЙН" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 14:33
Шановний учаснику, вдячні Вам за звернення.
З приводу доводів наведених у вимозі можемо пояснити наступне.
У складі тендерноі пропозиції ТОВ "ЮВІЛАЙН" містяться документи, складені безпосередньо учасником, які містять підпис представника ТОВ "ЮВІЛАЙН" та відбиток печатки товариства.
Накладення учасником підпису та печатки за допомогою технічних засобів не може бути достатньою підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, адже не впливає на зміст пропозиції та відноситься швидше до формальних (несуттєвих помилок).
Зазначаємо, що аналогічної думки дотримується орган оскарження під час розгляду скарг зі схожими вимогами. Наприклад: рішення № 1115-р/пк-пз від 07.02.2018 (оголошення № UA-2017-12-18-002558-b), рішення № 6898-р/пк-пз від 29.05.2019 (оголошення № UA-2019-04-11-001962-a).
Скаржник не довів і документально не підтвердив, що документи ТОВ "ЮВІЛАЙН" містять саме накладення підпису та печатки товариства, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

04 грудня 2019 14:46
вимога Новотроицкое.pdf
04 грудня 2019 14:46
60283052_Заява-пропозиція.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮВІЛАЙН" 375 000,00
UAH з ПДВ
375 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ 389 760,00
UAH з ПДВ
389 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 20:46
Електронний підпис
11 грудня 2019 20:46
Dovidka_19336586170640249950.pdf
03 грудня 2019 00:38
Електронний підпис
03 грудня 2019 00:34
Проект договору.pdf
03 грудня 2019 00:34
Лист_згода_с_проектом.PDF
03 грудня 2019 00:34
Аналог.договір 2019.pdf
03 грудня 2019 00:34
Аналог.договір 2018.pdf
03 грудня 2019 00:34
Відповідність_до_ст.17.PDF
03 грудня 2019 00:34
Витяг_єд.податок.pdf
03 грудня 2019 00:34
Відомості ЄДРПОУ.pdf
03 грудня 2019 00:34
Витяг ЄДР.pdf
03 грудня 2019 00:34
Виписка ЄДР.pdf
03 грудня 2019 00:34
Згода_на_обробку_даних.PDF
03 грудня 2019 00:34
Наказ юр..pdf
03 грудня 2019 00:34
Довіреність.PDF
03 грудня 2019 00:34
Наказ дир..pdf
03 грудня 2019 00:34
Статут.pdf
03 грудня 2019 00:34
Заява-пропозиція.PDF

Публічні документи

03 грудня 2019 11:56
16 проект договору.pdf
03 грудня 2019 11:56
17 Розрахунк.pdf
03 грудня 2019 11:56
10 копія паспорта.pdf
03 грудня 2019 11:56
1 Заява.pdf
03 грудня 2019 11:56
12 витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 грудня 2019 11:56
4 лист пояснення.pdf
03 грудня 2019 11:56
2 відомості.pdf
03 грудня 2019 11:56
6 довідка щодо санкції.pdf
03 грудня 2019 11:56
3 ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮВІЛАЙН"

ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮВІЛАЙН"
#41946603
Переможець 375 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 12:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮВІЛАЙН"
#41946603
375 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 13:38
Рішення №6 виправлення помилки.pdf зміни до договору
27 січня 2021 13:36
Додаткова угода № 3 до договору № 62 ТОВ ЮВІЛАЙН.pdf зміни до договору
27 січня 2021 13:36
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 16:10
ДУ2№62.pdf зміни до договору
04 січня 2021 16:09
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:24
Новотроїцьке прибирання.pdf укладений
27 грудня 2019 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума додаткової угоди складає 98834 грн. 40 коп. без ПДВ. Додаткова угода набуває чинності з дати її підписання та діє до 01.04.2021 року
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): : 1. «ЗАМОВНИК» та «ВИКОНАВЕЦЬ», керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 62 від «27» грудня 2020 року про закупівлю послуг з прибирання та обслуговування санітарних модулів, пунктів очікування, прилеглої території контрольного пункту в’їзду- виїзду «Новотроїцьке» для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Сума цієї Додаткової угоди складає 75 000 грн. 00 коп. (сімдесят п’ять тисяч гривень нуль копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML