Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вітальні листівки (вітальні листи)
Очікувана вартість
6 600,00 UAH
UA-2019-11-18-001031-b 84b530f040f045a793f0d988f6be9564
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Соклакова

+380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 15:27
Очікувана вартість: 6 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22320000-9: Вітальні листівки


міські кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 штука
вітальні листи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А, каб. 507
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019
ДК 021:2015: 22320000-9 — Вітальні листівки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 14:13
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії.docx
18 листопада 2019 12:49
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії.docx
18 листопада 2019 12:49
Додаток 5 - Інформаційна довідка.docx
18 листопада 2019 12:49
Додаток 4 - Проект договору.docx
18 листопада 2019 12:49
Додаток 2 - Тендерна пропозиція.docx
18 листопада 2019 12:49
Додаток 1 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.doc
18 листопада 2019 12:49
Оголошення про проведення закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 19 листопада 2019 11:25
Дата відповіді: 19 листопада 2019 12:32
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Відповідно до додатку Оголошення Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 листопада 2019 13:45
Коментар щодо відміни: зміна технічних вимог
Документи:
25 листопада 2019 13:45
Електронний підпис
25 листопада 2019 13:44
Протокол про відміну закупівлі.docx