Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (придбання паперу, конвертів, олівців простих з гумкою, чинки для олівців механічної, підставки для канцтоварів)******
Очікувана вартість
68 600,00 UAH
UA-2019-11-18-001013-c ● 7fd6e70a5cec4ca0934856559ffdfefe
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37378937 |
Вебсайт: | http://www.solor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03020, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський, 41 кабінет 205 |
Контактна особа: |
Кручок Максим Вікторович 380442070955 m.kruchok@solor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2019 15:41 |
Очікувана вартість: | 68 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 343,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Згідно з додатком до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11625 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (придбання паперу, конвертів, олівців простих з гумкою, чинки для олівців механічної, підставки для канцтоварів)******
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03020, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 14:35 |
Оголошення (Офісне устаткування та приладдя різне).pdf |
18 листопада 2019 14:35 |
ЗРАЗОК ФОРМА 2 «ПРОПОЗИЦІЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ».docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:15
Дата відповіді: 19 листопада 2019 12:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Замовником встановлено вимоги до торгової марки або моделі предмета закупівлі відповідно до Додатку 1 "Технічні або якісні вимоги до предмета закупівлі", які є обов`язковими та будуть підставою для оцінки документів Кандидата.
2) Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 подати пропозицію може будь-який Учасник, зареєстрований в електронній системі закупівель; Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі. Пропозиція Учасника неплатника ПДВ прирівнюється до пропозиції Учасника платника ПДВ.
2) Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 подати пропозицію може будь-який Учасник, зареєстрований в електронній системі закупівель; Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі. Пропозиція Учасника неплатника ПДВ прирівнюється до пропозиції Учасника платника ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
50 410,50
UAH з ПДВ
|
49 447,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
51 658,50
UAH з ПДВ
|
50 166,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бумвест" |
65 856,30
UAH з ПДВ
|
65 856,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
49 447,80
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 217.pdf | укладений |
10 грудня 2019 16:26
|