Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (придбання паперу, конвертів, олівців простих з гумкою, чинки для олівців механічної, підставки для канцтоварів)******
Очікувана вартість
68 600,00 UAH
UA-2019-11-18-001013-c 7fd6e70a5cec4ca0934856559ffdfefe
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кручок Максим Вікторович

380442070955 m.kruchok@solor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37378937
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua/
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський, 41 кабінет 205
Контактна особа: Кручок Максим Вікторович
380442070955
m.kruchok@solor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 15:41
Очікувана вартість: 68 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 343,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно з додатком до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11625 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (придбання паперу, конвертів, олівців простих з гумкою, чинки для олівців механічної, підставки для канцтоварів)******
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03020, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:15
Дата відповіді: 19 листопада 2019 12:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Замовником встановлено вимоги до торгової марки або моделі предмета закупівлі відповідно до Додатку 1 "Технічні або якісні вимоги до предмета закупівлі", які є обов`язковими та будуть підставою для оцінки документів Кандидата.
2) Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 подати пропозицію може будь-який Учасник, зареєстрований в електронній системі закупівель; Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі. Пропозиція Учасника неплатника ПДВ прирівнюється до пропозиції Учасника платника ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 50 410,50
UAH з ПДВ
49 447,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 51 658,50
UAH з ПДВ
50 166,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бумвест" 65 856,30
UAH з ПДВ
65 856,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 15:58
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:57
Лист про неліцензування.pdf
25 листопада 2019 15:57
Згода з договором.pdf
25 листопада 2019 15:57
Відомості про учасника.pdf
25 листопада 2019 15:57
ЕКО5471_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 13:31
Електронний підпис
25 листопада 2019 13:31
Цінова пропозиція (Дод. 2).pdf
25 листопада 2019 13:31
Тех . характеристика (дод. 1).pdf
25 листопада 2019 13:31
Довідки по СТ.17_ЗУ.zip
25 листопада 2019 13:31
Довідка экологічні норми.pdf
25 листопада 2019 13:31
Довідка про банкруцтво 14.11.pdf
25 листопада 2019 13:31
Довідка НАЗК 14.11.zip
25 листопада 2019 13:31
Довідка ДФС (18.11.19).pdf
25 листопада 2019 13:31
Браво_МВС 28.10.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 15:36
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:34
Установчий договір.pdf
25 листопада 2019 15:34
Статут.pdf
25 листопада 2019 15:34
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 листопада 2019 15:34
Паспорт, код - директор.pdf
25 листопада 2019 15:34
Завірена копія - Статут.pdf
25 листопада 2019 15:34
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
25 листопада 2019 15:34
Довідка 4-ОПП.pdf
25 листопада 2019 15:34
Витяг з ЄДРПОУ - 07.11.2019.pdf
25 листопада 2019 15:34
Виписка з ЄДРПОУ - 10.08.2015.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ТОВ "Бумвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 49 447,80
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
49 447,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 217.pdf укладений
10 грудня 2019 16:26