Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 90910000-9 - Послуги з прибирання (послуги з прибирання та обслуговування санітарних модулів, пунктів очікування, прилеглої території та інженерних мереж (з урахуванням сезонності надання послуг) на КПВВ «Гнутове»)
Очікувана вартість
240 609,60 UAH
UA-2019-11-18-000986-b ● 8975fca55da24b2cbf7e8a978fc8455b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство" |
Код ЄДРПОУ: | 20359602 |
Місцезнаходження: | 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Перемоги, 38 |
Контактна особа: |
Світлана Щукіна +380506809115 kp-atp2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2019 13:43 |
Очікувана вартість: | 240 609,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 406,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та обслуговування санітарних модулів, пунктів очікування, прилеглої території та інженерних мереж (з урахуванням сезонності надання послуг) на КПВВ «Гнутове»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87594, Україна, Донецька область, с. Гнутове (с. Пищевик), контрольний пункт в’їзду-виїзду «Гнутове»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником один раз на місяць протягом 20 календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 12:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2019 12:38 |
Проект договору Гнутове.docx | |
18 листопада 2019 12:38 |
Тендерна Документація прибирання.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-18-000986-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ , Код ЄДРПОУ:1973415139
Дата подання: 04 грудня 2019 14:44
ВИМОГА
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасників, зазначаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "ЮВІЛАЙН" не відповідає умовам тендерній документації Замовника.
Відповідно до вимог п. 1.3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Документи, що розміщуються учасником в електронній системі закупівель, повинні бути належного рівня якості зображення та доступні до перегляду. Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.
Документи ТОВ "ЮВІЛАЙН" не відповідають цій вимозі, оскільки вони не є сканованими, печатка та підпис на них є накладеними, за допомогою комп’ютерної графіки. З огляду на викладене, пропозиція ТОВ "ЮВІЛАЙН" не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена Замовником, відповідно до вимог чинного законодавства України. Для прикладу додаємо документ ТОВ "ЮВІЛАЙН, який був конвертований у формат Word з формату PDF. Якщо цей документ був сканований у формат PDF с оригіналу документа, на якому була печатка та підпис – це було б неможливим. Це доводить про накладення печатки та підпису у вигляді картинки на документ, що є грубим порушенням та фальсифікацією документів.
Таким чином, Замовник зобов'язаний дискваліфікувати учасника ТОВ "ЮВІЛАЙН", тому що пропозиція Учасника не відповідає умовам Закупівлі та приступити до розгляду пропозиції ФОП «Оганджанян Сурен Володимирович».
Дії Замовника щодо акцептування учасника, пропозиція якої не відповідає умовам тендерної пропозиції, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Відхилити пропозицію ТОВ "ЮВІЛАЙН" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог п. 1.3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Документи, що розміщуються учасником в електронній системі закупівель, повинні бути належного рівня якості зображення та доступні до перегляду. Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.
Документи ТОВ "ЮВІЛАЙН" не відповідають цій вимозі, оскільки вони не є сканованими, печатка та підпис на них є накладеними, за допомогою комп’ютерної графіки. З огляду на викладене, пропозиція ТОВ "ЮВІЛАЙН" не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена Замовником, відповідно до вимог чинного законодавства України. Для прикладу додаємо документ ТОВ "ЮВІЛАЙН, який був конвертований у формат Word з формату PDF. Якщо цей документ був сканований у формат PDF с оригіналу документа, на якому була печатка та підпис – це було б неможливим. Це доводить про накладення печатки та підпису у вигляді картинки на документ, що є грубим порушенням та фальсифікацією документів.
Таким чином, Замовник зобов'язаний дискваліфікувати учасника ТОВ "ЮВІЛАЙН", тому що пропозиція Учасника не відповідає умовам Закупівлі та приступити до розгляду пропозиції ФОП «Оганджанян Сурен Володимирович».
Дії Замовника щодо акцептування учасника, пропозиція якої не відповідає умовам тендерної пропозиції, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Відхилити пропозицію ТОВ "ЮВІЛАЙН" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 14:34
Шановний учаснику, вдячні Вам за звернення.
З приводу доводів наведених у вимозі можемо пояснити наступне.
У складі тендерноі пропозиції ТОВ "ЮВІЛАЙН" містяться документи, складені безпосередньо учасником, які містять підпис представника ТОВ "ЮВІЛАЙН" та відбиток печатки товариства.
Накладення учасником підпису та печатки за допомогою технічних засобів не може бути достатньою підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, адже не впливає на зміст пропозиції та відноситься швидше до формальних (несуттєвих помилок).
Зазначаємо, що аналогічної думки дотримується орган оскарження під час розгляду скарг зі схожими вимогами. Наприклад: рішення № 1115-р/пк-пз від 07.02.2018 (оголошення № UA-2017-12-18-002558-b), рішення № 6898-р/пк-пз від 29.05.2019 (оголошення № UA-2019-04-11-001962-a).
Скаржник не довів і документально не підтвердив, що документи ТОВ "ЮВІЛАЙН" містять саме накладення підпису та печатки товариства, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги.
З приводу доводів наведених у вимозі можемо пояснити наступне.
У складі тендерноі пропозиції ТОВ "ЮВІЛАЙН" містяться документи, складені безпосередньо учасником, які містять підпис представника ТОВ "ЮВІЛАЙН" та відбиток печатки товариства.
Накладення учасником підпису та печатки за допомогою технічних засобів не може бути достатньою підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, адже не впливає на зміст пропозиції та відноситься швидше до формальних (несуттєвих помилок).
Зазначаємо, що аналогічної думки дотримується орган оскарження під час розгляду скарг зі схожими вимогами. Наприклад: рішення № 1115-р/пк-пз від 07.02.2018 (оголошення № UA-2017-12-18-002558-b), рішення № 6898-р/пк-пз від 29.05.2019 (оголошення № UA-2019-04-11-001962-a).
Скаржник не довів і документально не підтвердив, що документи ТОВ "ЮВІЛАЙН" містять саме накладення підпису та печатки товариства, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮВІЛАЙН" #41946603 |
Переможець |
215 000,04
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2021 11:49
|
Додаткова Угода № 3 ТОВ Ювілайн № 63.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 11:47
|
Рішення уповноваженої особи № 8 виправлення помилок.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 16:27
|
ДУ2№63.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 13:28
|
Гнутове прибирання.pdf | укладений |
27 грудня 2019 13:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума додаткової угоди складає 43000 грн. 08 коп. без ПДВ. Додаткова угода набуває чинності з дати її підписання та діє до 01.04.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. «ЗАМОВНИК» та «ВИКОНАВЕЦЬ», керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 63 від «27» грудня 2020 року про закупівлю послуг з прибирання та обслуговування санітарних модулів, пунктів очікування, прилеглої території контрольного пункту в’їзду- виїзду «Гнутове» для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Сума цієї Додаткової угоди складає 43 000 грн. 01 коп. (сорок три тисячі гривень 01 копійка) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |