Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер, ноутбук)
Очікувана вартість
113 000,00 UAH
UA-2019-11-18-000901-a 01e894e0ffe74aa18de0d93682077c79
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глубока Оксана

0575832004 bogod.rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Богодухівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 22719536
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., м.Богодухів, вул.Троїцька,15
Контактна особа: Глубока Оксана
0575832004
bogod.rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 20:46
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 22:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 12:02
Очікувана вартість: 113 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 565,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


код ДК 021:2015 - 30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер, ноутбук)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 17:56
Документація______2019.docx
21 листопада 2019 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 08:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 17:56
Документація______2019.docx
18 листопада 2019 20:54
ПЕРСОНАЛЬНІ КОМПТЮТЕРИ 3 шт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати роз'яснення щодо окремих технічних вимог, або внести зміни до документації
Дата подання: 21 листопада 2019 18:15
Просимо надати роз'яснення щодо окремих технічних вимог, або внести зміни до документації 1) «Корпус – з відмовостійким блоком живлення». Просимо пояснити, що саме мається на увазі під відмовостійким блоком живлення. Зазвичай відмовостійкими вважають подвійні надлишкові блоки живлення, які складаються з двох модулів живлення та мають можливість повноцінно працювати при повній відмові одного з них. Встановлення надлишкового блока живлення в персональному комп'ютері значно збільшує вартість конфігурації, але незначно впливає на відмовостійкість системи в цілому, оскільки в десктопних системах (на відміну від серверних) не передбачена надлишковість інших компонентів. Поясніть, будь-ласка, якою характеристикою вимірюється відмовостійкість в Вашому розумінні? 2) «Кількість відсіків 5,25” (зовнішніх) – 5шт». Зовнішні відсіки 5,25” призначені для встановлення оптичних приводів та деяких інших пристроїв, жодного з яких немає у вимогах до комплектації комп'ютера. Також там немає жодної вимоги щодо кількості портів SATA та вільних внутрішніх інтерфейсів USB на материнській платі, а також щодо кількості роз'ємів блока живлення, які були б необхідні для встановлення таких пристроїв у майбутньому. Таким чином, конфігурація в цілому не передбачає встановлення додатково такої кількості пристроїв. Просимо Вас внести зміни до технічного завдання: зазначити технічні вимоги до материнської плати та блоку живлення, які дозволять реалізувати відповідну кількість зовнішніх відсіків, або замінити вимоги до корпусу
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-18-000901-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 28 листопада 2019 16:19
До уваги замовника
Шановний замовник, зверніть будь-ласка увагу при розгляді тендерних пропозицій на невідповідність запропонованої кількості предмету закупівлі у складі тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "Апрєль". Предметом закупівлі є - Персональний комп’ютер 3 шт, учасником запропоновано - Персональний комп’ютер 1 шт., а також ціна визначена саме за 1 од. товару Персональний комп’ютер, що не відповідає технічним кількісним вимогам. Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію Приватне підприємство "Апрєль".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 16:22
Тендерним комітетом розглядаються пропозиції учасників

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Апрєль" 57 600,00
UAH з ПДВ
57 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 77 400,00
UAH з ПДВ
77 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУДЕНКО ЄВГЕНІЯ СЕРГІЇВНА" 112 989,00
UAH з ПДВ
112 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 21:51
D_Inspiron 3551_3552_3558 (P47F).pdf
25 листопада 2019 21:51
BRAIN,протоколи випробувань.pdf
25 листопада 2019 21:51
Статут.pdf
25 листопада 2019 21:51
Стаття 17.pdf
25 листопада 2019 21:50
Ст.№16 Закону про санкції.pdf
25 листопада 2019 21:50
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
25 листопада 2019 21:50
Рахунок в Укрсиб.tif
25 листопада 2019 21:50
Пропозиція.pdf
25 листопада 2019 21:50
ПартнерствоMicrosoft.pdf
25 листопада 2019 21:50
Лист авторизації BRAIN April.pdf
25 листопада 2019 21:50
Інформація про учасника.pdf
25 листопада 2019 21:50
Документ_ЄДР_1005872513_22.10.2019.zip
25 листопада 2019 21:50
Довідка про юридичну особу.pdf
25 листопада 2019 21:50
Довідка про працівників.pdf
25 листопада 2019 21:50
Довідка про МТБ.pdf
25 листопада 2019 21:50
Довідка про банкрутство.pdf
25 листопада 2019 21:50
Довідка Мін.Юст..png
25 листопада 2019 21:50
Довідка МВС.jpg
25 листопада 2019 21:50
Довідка ЄДРПОУ.pdf
25 листопада 2019 21:50
Гігієна Esp Dell.pdf
25 листопада 2019 21:50
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 12:06
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Апрєль"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "РУДЕНКО ЄВГЕНІЯ СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Апрєль"
#24366773
Відхилено 57 600,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 15:52
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 77 400,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 15:57
ФОП "РУДЕНКО ЄВГЕНІЯ СЕРГІЇВНА"
#2891719342
Переможець 112 989,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 16:03

Документи

02 грудня 2019 15:52
Електронний підпис
02 грудня 2019 15:51
протокол 1_pdf.pdf

Документи

02 грудня 2019 15:57
Електронний підпис
02 грудня 2019 15:57
Протокол №2.pdf

Документи

02 грудня 2019 16:03
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:02
протокол 3_pdf.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РУДЕНКО ЄВГЕНІЯ СЕРГІЇВНА"
#2891719342
112 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2019 16:03
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:02
протокол 3_pdf.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 20:46
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 20:46
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 12:25
Договір 210_pdf.pdf укладений
05 грудня 2019 08:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 112 989,00
UAH