Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

колодка гальмівна
Очікувана вартість
2 533 440,00 UAH
UA-2019-11-18-000847-a 32654858a14f40d78473facf50312507
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 13:54
Очікувана вартість: 2 533 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 667,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 76000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


колодка гальмівна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5200 шт
Колодки фосфористі для електропоїздів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 17:43
3430 ТД колодка гальмівна.docx
18 листопада 2019 17:43
Додаток №9.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-18-000847-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:32706949
Дата подання: 27 грудня 2019 17:01
Скарга стосовно порушення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-11-18-000847-a
Скарга стосовно порушення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-11-18-000847-a «колодка гальмівна» (далі – Процедура закупівлі), а також: прийнятих рішень, дій, бездіяльності Замовника тощо. (скарга подається через електронну систему закупівель)
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 січня 2020 19:09
рішення від 03.01.2020 № 39.pdf
Дата публікації: 03 січня 2020 19:08
Рішення від 14.01.2019 № 777.pdf
Дата публікації: 17 січня 2020 21:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення Колегії від 14.01.2020 №777-р/пк-пз – скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП» переможцем процедури закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 17 вересня 2020 15:40

Документи подані скаржником

27 грудня 2019 17:00
Скарга pdf
27 грудня 2019 17:00
Скарга
27 грудня 2019 17:00
Протокол розгляду
27 грудня 2019 17:00
Документ про оплату

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000018 ● d7abbfa9565447abb3e6048fd57638a4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020 18:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53

Перелік
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2019-11-18-000847-a 18.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-03 11:50:40

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі колодок гальмівних (код ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) очікуваною вартістю 2 533 440,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-18-000847-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо відсутності будь-якого рішення тендерного комітету щодо закупівлі зазначеного товару після оприлюднення 18.12.2019 повідомлення про намір укласти договір.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-18-000847-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 березня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-18-000847-a колодки гальмівної (ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини дванадцятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Частина дванадцята статті 18 Закону говорить, що рішення органу оскарження набирає чинності з дня його прийняття та є обов’язковим для виконання замовниками. Звертаємо увагу, що Закон не встановлює граничні терміни для виконання рішення органу оскарження. Слід також зауважити, що процедура закупівлі відбувалася відповідно до плану закупівлі 2019 року та умовами тендерної документації строк виконання договору передбачався до 31.12.2019 року. Одночасно, через оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця у визначені терміни договір не був укладений. Рішення органу оскарження було прийняте 14.01.2020 року, тобто вже після завершення строків, передбачених процедурою закупівлі для укладання договору та його виконання. З цієї причини Замовник має намір у найближчі дні відмінити зазначену процедуру закупівлі.

2020-03-25 13:50:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА 2 532 441,60
UAH з ПДВ
2 532 441,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП" 2 533 440,00
UAH з ПДВ
2 533 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НДМЗ" 2 533 440,00
UAH з ПДВ
2 533 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 17:41
ЦЗВ 12 19 довідка НТД.pdf
03 грудня 2019 17:41
ЦЗВ 12 19 ГОСТ 28186-89.pdf
03 грудня 2019 17:41
ЦЗВ 12 19 Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 16:30
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:28
ЦП.pdf
03 грудня 2019 16:28
Рішення Засновника _1.pdf
03 грудня 2019 16:28
Наказ на директора .pdf
03 грудня 2019 16:28
Лист-згода ПД.pdf
03 грудня 2019 16:28
Лист умови договору.pdf
03 грудня 2019 16:28
Кресл. 21.30.780.00.000 СБ.pdf
03 грудня 2019 16:28
Інформ.лист щодо НД.pdf
03 грудня 2019 16:28
Дов.щодо походження.pdf
03 грудня 2019 16:28
Дов. ст.17.pdf
03 грудня 2019 16:28
Дов. захист довкілля 2.pdf
03 грудня 2019 16:28
Дов. захист довкілля 1.pdf
03 грудня 2019 16:28
Дов. аналог.договори.pdf
03 грудня 2019 16:28
Дані на товар.pdf
03 грудня 2019 16:28
ГОСТ 28186-89.pdf
03 грудня 2019 16:28
Г.л інспектор.контроль.pdf
03 грудня 2019 16:28
Відомості про учаника.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 16:59
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:59
Статут ТОВ НДМЗ 2014.PDF
03 грудня 2019 16:59
сертификат Ф.pdf
03 грудня 2019 16:59
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 грудня 2019 16:59
протокол наказ.PDF
03 грудня 2019 16:59
Пропозиція Ф.pdf
03 грудня 2019 16:59
Етикетка Ф Зразок.PDF
03 грудня 2019 16:59
Дані про товар Ф.pdf
03 грудня 2019 16:59
Дані про підприємство.pdf
03 грудня 2019 16:58
ГОСТ Ф.PDF
03 грудня 2019 16:58
Витяг.pdf
03 грудня 2019 16:58
атестат акредитації .jpg
03 грудня 2019 16:58
Акт.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА

ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"

ТОВ "НДМЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"
#42811480
Рішення скасоване 2 533 440,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 15:38
ТОВ АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА
#32706949
Очікує рішення 2 532 441,60
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 15:38
ТОВ АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА
#32706949
Рішення скасоване 2 532 441,60
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 15:38
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"
#42811480
Рішення скасоване 2 533 440,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 15:38

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 вересня 2020 15:46
Коментар щодо відміни: Процедура закупівлі відбувалася відповідно до плану закупівлі 2019 року. Умовами тендерної документації строк виконання договору за даною процедурою передбачався до 31.12.2019 року. 18.12.2019 в системі «Prozorro» за процедурою відкритих торгів на закупівлю колодки гальмівної (код ЄЗС ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (Оголошення у ЦБД № UA-2019-11-18-000847-a) оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП» у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Натомість, 27.12.2019 до органу оскарження була подана скарга. За результатами розгляду скарги 14.01.2020 рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №777-р/пк-пз зобов’язано акціонерне товариство «Українська залізниця» в особі філії «Центр забезпечення виробництва» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП» переможцем процедури закупівлі «ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-11-18-000847-a. Не зважаючи на те, що закупівля колодки гальмівної (код ЄЗС ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (Оголошення у ЦБД № UA-2019-11-18-000847-a) була оголошена на 2019 рік, а рішення Колегії від 14.01.2020 №777-р/пк-пз було оприлюднене 17.01.2020, Замовник зобов’язаний відповідно до ч. 12 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» виконати рішення органу оскарження. Проте, проводити оцінку тендерних пропозицій наступних учасників є недоцільним, оскільки процедура закупівлі була оголошена на 2019 рік та укласти договір на постачання колодки гальмівної в 2020 році немає можливості. З метою завершення процедури закупівлі, яка була оголошена на 2019, статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено ряд причин відповідно до яких Замовник відміняє торги або визнає їх такими, що не відбулися. Найбільш доречним буде використовувати підставу для відміни таких торгів – «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель»
Документи:
17 вересня 2020 15:46
відміна 3430.pdf