Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Календар настінний квартальний
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2019-11-18-000808-c 9a029abbfa8841718365f8641d0481b9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Хозяинова Екатерина Александровна

380629334108 centr3.mariupol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885283
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Миру, 80
Контактна особа: Хозяинова Екатерина Александровна
380629334108
centr3.mariupol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 13:08
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штуки
Календар настінний квартальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Миру, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється згідно товарної накладної в розмірі повної вартості Товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Продавця, вказаний у реквізитах у цьому Договорі. Джерело фінансування - кошти НСЗУ, Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 13:49
Договор купли продажи НСЗУ.doc
18 листопада 2019 13:49
Перелік документів.docx
18 листопада 2019 13:49
3 Цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:20
Дата відповіді: 20 листопада 2019 09:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. - Відповідно до чинного законодавства Замовником будуть розглянуті пропозиції з аналогічним товаром у разі, якщо він буде відповідати вимогам технічного завдання та буде не гірше за кількісними та якісними технічними характеристиками ніж зазначений в технічному завданні закупівлі. - Учасник при поданні своєї пропозиції зобов'язаний заповнити та підписати форму цінової пропозиції та технічного завдання, в якому має буди зазначений виробник.- До участі в закупівлі ФОП не платники ПДВ допускаються та запропонована їм ціна розглядається як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МОСКАЛЕНКО СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА" 6 300,00
UAH з ПДВ
5 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Арнаутов Євген Олександрович 7 000,00
UAH з ПДВ
5 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 11:00
Оновлена цінова пропозиція.jpg
28 листопада 2019 11:00
Оновлена пропоз_.jpg
26 листопада 2019 12:37
Цінова пропоз_2.JPG
26 листопада 2019 12:37
Цінова пропоз_1.JPG
26 листопада 2019 12:37
Лист щодо сертифікації.JPG
26 листопада 2019 12:37
Захист довкілля.JPG
26 листопада 2019 12:37
Довідка про кваліфікацію.JPG
26 листопада 2019 12:37
Гарантійний лист.JPG
26 листопада 2019 12:37
Виробнича база.JPG
26 листопада 2019 12:37
Аналогічні договора.JPG
26 листопада 2019 12:37
паспорт№2.JPG
26 листопада 2019 12:37
Паспорт.JPG
26 листопада 2019 12:37
Паспорт прописка.JPG
26 листопада 2019 12:37
ЄДРЮО№2.JPG
26 листопада 2019 12:37
ЄДРЮО.JPG
26 листопада 2019 12:37
ЄДРПОУ.JPG

Публічні документи

25 листопада 2019 22:41
паспорт 4.jpg
25 листопада 2019 22:41
паспорт 2.jpg
25 листопада 2019 22:41
паспорт 1.jpg
25 листопада 2019 22:41
Цінова пропозиція 1.jpg
25 листопада 2019 22:41
Цінова пропозиція2.jpg
25 листопада 2019 22:41
Сертифікат.jpg
25 листопада 2019 22:41
Договор купли продажи НСЗУ.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МОСКАЛЕНКО СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА"

ФОП Арнаутов Євген Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МОСКАЛЕНКО СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА"
#3445900987
Переможець 5 700,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 15:33

Документи

28 листопада 2019 15:33
скан переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МОСКАЛЕНКО СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА"
#3445900987
5 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 15:33
скан переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
скан договора.pdf укладений
06 грудня 2019 08:26