Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові чи картонні реєстраційні журнали (блокноти)
Очікувана вартість
63 250,00 UAH
UA-2019-11-18-000776-b ef2e000a856d4f4d9f05386d362b6b7d
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Соклакова

+380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 21:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 13:52
Очікувана вартість: 63 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 316,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


міські кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 штука
блокноти (міські кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А, каб. 507
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 14:50
Додаток 1 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.doc
18 листопада 2019 11:47
Додаток 1 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.doc
18 листопада 2019 14:16
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії.docx
18 листопада 2019 11:47
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії.docx
18 листопада 2019 11:47
Додаток 5 - Інформаційна довідка.docx
18 листопада 2019 11:47
Оголошення про проведення закупівлі.doc
18 листопада 2019 11:47
Додаток 2 - Тендерна пропозиція.docx
18 листопада 2019 11:47
Додаток 4 - Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 19 листопада 2019 11:29
Дата відповіді: 19 листопада 2019 12:35
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Відповідно до додатку Оголошення Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.
блок без форзаца і обкладинки?
Дата подання: 19 листопада 2019 12:16
Дата відповіді: 19 листопада 2019 14:50
Уточніть будь ласка 1. дизайн і макет - розробка замовника? 2. відправляємо замовникові зшитий блок без форзаца і обкладинки?
Відповідь: Доброго дня! Макет логотипу додано до документації (Додаток 1 "Технічні, якісні та кількісні характеристики"). Блокноти мають бути з форзацем та обкладинкою.
Хто надає макет видання?
Дата подання: 19 листопада 2019 15:42
1.Який вид палітурки? 2. Яке оформлення .обложкі і форзац? 3. Вид сировини на обкладинку і форзац? 3. Хто надає макет видання?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 листопада 2019 12:35
Коментар щодо відміни: зміна технічних вимог
Документи:
25 листопада 2019 12:35
Електронний підпис
25 листопада 2019 12:34
Протокол про відміну закупівлі.docx