Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (Картриджи для принтерів)
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2019-11-18-000749-b ● 349787177880440d94da21ad314240f2
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі дніпропетровської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 25771603 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 62 |
Контактна особа: |
Олена Анисимова +380501600230,+380674564592 anysymova-ov@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 6 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,83% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 одиниця
Картриджи для принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49038, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Привокзальна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем в безготівковій формі, впродовж 20 календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару та на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної тощо), наданих Покупцем при оформленні поставки, та належним чином оформленої податкової накладної, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН). Джерело фінансування - Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 11:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2019 11:43 |
Додаток 4 - Проект договору.doc | |
18 листопада 2019 11:43 |
ТД картриджі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:30
Дата відповіді: 19 листопада 2019 13:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Щодо першого питання повідомляємо наступне: технічна специфікація не містить інформацію про будь-яку торговельну марку (модель) обладнання. Також повідомляємо, що АТ "Укрпошта" в особі Дніпропетровської дирекції проводить торги відповідно до діючого Закону України "Про публічні закупівлі", де подібні обмеження відсутні, крім того це суттєво обмежує конкуренцію. Щодо другого питання: Відповідно до умов тендерної документації - Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Тому, так, тендерну пропозицію може надати фізична особа-підприємець, неплатник ПДВ. Щодо третього питання: Ціна пропозиція ФОП розглядається як остаточна, до його ціни суму ПДВ 20% не додається, не порівнювуються ціни всіх учасників без врахування ПДВ.
Щодо першого питання повідомляємо наступне: технічна специфікація не містить інформацію про будь-яку торговельну марку (модель) обладнання. Також повідомляємо, що АТ "Укрпошта" в особі Дніпропетровської дирекції проводить торги відповідно до діючого Закону України "Про публічні закупівлі", де подібні обмеження відсутні, крім того це суттєво обмежує конкуренцію. Щодо другого питання: Відповідно до умов тендерної документації - Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Тому, так, тендерну пропозицію може надати фізична особа-підприємець, неплатник ПДВ. Щодо третього питання: Ціна пропозиція ФОП розглядається як остаточна, до його ціни суму ПДВ 20% не додається, не порівнювуються ціни всіх учасників без врахування ПДВ.
Інформація про відміну
Дата відміни
04 грудня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій