Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до вантажних вагонів
Очікувана вартість
3 444 885,00 UAH
UA-2019-11-18-000737-a 38c3ad65cd0540c78c80737e9a880ab1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Суржко Ріта Андріївна

0574578364 surzhko@usv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081305
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5
Контактна особа: Суржко Ріта Андріївна
0574578364
surzhko@usv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 14:08
Очікувана вартість: 3 444 885,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 224,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34448.85 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 шт
Запасні частини до вантажних вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська обл., смт Панютине, Заводська 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ кожну прийняту партію ТОВАРУ протягом 30 банківських днів з дати поставки ТОВАРУ ПОКУПЦЮ, але не раніше реєстрації податкової накладної, при умові своєчасного надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ належним чином оформлених рахунку-фактури, видаткової накладної, податкової накладної, Акту прийому-передачі, товарно-транспортної накладної, документів якості на поставлений ТОВАР. У документах, а саме: рахунку-фактурі, видатковій накладній, Акті прийому-передачі, товарно-транспортної накладній, податковій накладній повинен бути код товару згідно УКТ ЗЕД. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 15:33
Зміни WORD.docx
28 листопада 2019 15:33
Додаток 5 (Технічна специфікація) - зміни.docx
28 листопада 2019 15:33
тендерна документація - зміни.docx
18 листопада 2019 16:25
Додаток 7(документи для переможця).docx
18 листопада 2019 16:25
Додаток 2 (Тендерна пропозиція для переможця).docx
18 листопада 2019 16:25
Додаток 3 (кваліфікаційні критерії).docx
18 листопада 2019 16:25
Додаток 1 (Тендерна пропозиція).docx
18 листопада 2019 16:25
Додаток 6 (Проект договору).doc
18 листопада 2019 16:25
Додаток 4 (Інформація по 17 ст.).docx
28 листопада 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 15:33
Зміни WORD.docx
28 листопада 2019 15:33
Додаток 5 (Технічна специфікація) - зміни.docx
18 листопада 2019 16:25
Додаток 5 (Технічна специфікація).docx
28 листопада 2019 15:33
тендерна документація - зміни.docx
18 листопада 2019 16:25
тендерна документація.docx
18 листопада 2019 16:25
Додаток 7(документи для переможця).docx
18 листопада 2019 16:25
Додаток 2 (Тендерна пропозиція для переможця).docx
18 листопада 2019 16:25
Додаток 3 (кваліфікаційні критерії).docx
18 листопада 2019 16:25
Додаток 1 (Тендерна пропозиція).docx
18 листопада 2019 16:25
Додаток 6 (Проект договору).doc
18 листопада 2019 16:25
Додаток 4 (Інформація по 17 ст.).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-01-000055 ● 08b427e92863495dad2ae6bc2375dbd4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020 20:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.12.2020 № 260
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 260

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

28. UA-2019-11-18-000737-a 18.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-09 16:44:15

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-11-18-000737-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником в результаті проведення вищезазначеної процедури закупівлі, укладено договір від 28.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.265)ю, строк дії якого до 30.06.2020 року, а в частині розрахунків – до повного їх виконання.
Прошу надати пояснення щодо причин не оприлюднення звіту про виконання договору (договір від 28.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.265)ю в порядку, визначеному абзацом десятим частини першої статті 10 Закону.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-11 14:35:32

ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

На ваш запит про надання пояснень філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» повідомляє, що по договору № ПВРЗ(ВМТП-19.265)ю від 28.12.2019р. сума фактичної оплати становить 0,00 грн., в зв’язку з чим система не дає змоги оприлюднити звіт про виконання договору.
Додаткову угоду на розірвання вищевикладеного договору також не було укладено з причини довготривалої відсутності кворуму тендерного комітету, який приймає безпосередньо участь в прийнятті рішення щодо укладання додаткових угод, у зв’язку зі звільненням членів тендерного комітету.
Філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» завжди діє в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» та вважаємо, що ці недоліки відбулися через виникнення вищевикладених обставин та неможливого впливу на їх усунення.
В подальшому Філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» буде приймати всі заходи, щодо недопущення таких недоліків в роботі.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-30 10:28:21

Запасні частини до вантажних вагонів

Відповідно до Вашого Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-11-18-000737-a, повідомляємо Вас, про причини неможливості виконати Ваше зобов’язання щодо припинення зобов’язань за договором, так як термін дії якого вже закінчився та сума виконаних оплат становить 0,00 грн. за договором № ПВРЗ(ВМТП-19.265)ю від 28.12.2019р. Також неможливо розірвати договір навіть і в судовому порядку, що підтверджується висновком Верховного суду у постанові від 07.08.2018 по справі №910/7981/17, а саме що «договір може бути розірвано лише його стороною та на момент розірвання договір має бути чинний».

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР ПАК ГРУП" 3 444 540,00
UAH з ПДВ
3 444 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АЗОВМАШЕКСПОРТ" 3 444 885,00
UAH з ПДВ
3 444 885,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 14:28
Статут.PDF.p7s
13 грудня 2019 14:28
Статут.PDF
13 грудня 2019 14:28
Протокол.PDF.p7s
13 грудня 2019 14:28
Протокол.PDF
13 грудня 2019 14:28
Наказ.PDF.p7s
13 грудня 2019 14:28
Наказ.PDF
13 грудня 2019 14:28
Довідка МВС.PDF.p7s
13 грудня 2019 14:27
Довідка МВС.PDF
13 грудня 2019 14:27
Довідка ДПС.PDF.p7s
13 грудня 2019 14:27
Довідка ДПС.PDF
13 грудня 2019 14:27
Довідка дерє.реєстр.PDF.p7s
13 грудня 2019 14:27
Довідка дерє.реєстр.PDF
13 грудня 2019 14:27
Відомості про юр.особу.PDF
13 грудня 2019 14:27
Витяг.PDF.p7s
13 грудня 2019 14:27
Витяг.PDF
04 грудня 2019 11:40
Лист дозвіл ГСКБВ НКЗ .pdf
03 грудня 2019 16:48
Технічна специфікація.PDF
03 грудня 2019 16:48
Тендерна пропозиція.PDF.p7s
03 грудня 2019 16:48
Тендерна пропозиція.PDF
03 грудня 2019 16:48
Статут СПГ.pdf.p7s
03 грудня 2019 16:48
Статут СПГ.pdf
03 грудня 2019 16:48
ст.50.PDF.p7s
03 грудня 2019 16:48
ст.50.PDF
03 грудня 2019 16:48
Сертифікати автозчеп.pdf
03 грудня 2019 16:47
Рік випуску продукції.PDF
03 грудня 2019 16:47
Податки та збори.PDF.p7s
03 грудня 2019 16:47
Податки та збори.PDF
03 грудня 2019 16:47
Персонал.PDF.p7s
03 грудня 2019 16:47
Персонал.PDF
03 грудня 2019 16:47
Несудимість директора.PDF
03 грудня 2019 16:47
Наявність мтб.PDF.p7s
03 грудня 2019 16:47
Наявність мтб.PDF
03 грудня 2019 16:47
Наказ про призначення.PDF
03 грудня 2019 16:47
Навколишне середовище.PDF
03 грудня 2019 16:47
Лист дозвіл ГСКБВ НЛЗ.pdf
03 грудня 2019 16:47
Держ.реєстр.PDF.p7s
03 грудня 2019 16:47
Держ.реєстр.PDF
03 грудня 2019 16:47
Гарантія якості.PDF.p7s
03 грудня 2019 16:47
Гарантія якості.PDF
03 грудня 2019 16:46
гарантия 15129.PDF.p7s
03 грудня 2019 16:46
гарантия 15129.PDF (1).p7s
03 грудня 2019 16:46
гарантия 15129.PDF

Публічні документи

04 грудня 2019 17:44
Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2019 17:44
справки.pdf
04 грудня 2019 17:44
справка опыт.pdf
04 грудня 2019 17:44
Garantiya_UA-2019-11-18-000737-a.zip
04 грудня 2019 17:44
21. Довідка МТБ.pdf
04 грудня 2019 17:44
13. ДСТУ ГОСТ 32885-2016.PDF
04 грудня 2019 17:44
12. ДСТУ ГОСТ 22703-2018.PDF
04 грудня 2019 17:44
11. ТУ Автозчеп СА-3.pdf
04 грудня 2019 17:44
9. Клеймо Упоры пятник.pdf
04 грудня 2019 17:44
7. Креслення пятник.pdf
04 грудня 2019 17:44
5. Креслення СА-3.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР ПАК ГРУП"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АЗОВМАШЕКСПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР ПАК ГРУП"
#40988349
Переможець 3 444 540,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР ПАК ГРУП"
#40988349
3 444 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:33
19.265.pdf укладений
28 грудня 2019 11:33