Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081305 |
Місцезнаходження: | 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5 |
Контактна особа: |
Суржко Ріта Андріївна 0574578364 surzhko@usv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 14:08 |
Очікувана вартість: | 3 444 885,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 224,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 34448.85 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ кожну прийняту партію ТОВАРУ протягом 30 банківських днів з дати поставки ТОВАРУ ПОКУПЦЮ, але не раніше реєстрації податкової накладної, при умові своєчасного надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ належним чином оформлених рахунку-фактури, видаткової накладної, податкової накладної, Акту прийому-передачі, товарно-транспортної накладної, документів якості на поставлений ТОВАР. У документах, а саме: рахунку-фактурі, видатковій накладній, Акті прийому-передачі, товарно-транспортної накладній, податковій накладній повинен бути код товару згідно УКТ ЗЕД. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2019 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2019 15:33 |
Зміни WORD.docx | |
28 листопада 2019 15:33 |
Додаток 5 (Технічна специфікація) - зміни.docx | |
28 листопада 2019 15:33 |
тендерна документація - зміни.docx | |
18 листопада 2019 16:25 |
Додаток 7(документи для переможця).docx | |
18 листопада 2019 16:25 |
Додаток 2 (Тендерна пропозиція для переможця).docx | |
18 листопада 2019 16:25 |
Додаток 3 (кваліфікаційні критерії).docx | |
18 листопада 2019 16:25 |
Додаток 1 (Тендерна пропозиція).docx | |
18 листопада 2019 16:25 |
Додаток 6 (Проект договору).doc | |
18 листопада 2019 16:25 |
Додаток 4 (Інформація по 17 ст.).docx |
28 листопада 2019 15:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 листопада 2019 15:33 |
Зміни WORD.docx
|
|||
28 листопада 2019 15:33 |
Додаток 5 (Технічна специфікація) - зміни.docx
|
|||
28 листопада 2019 15:33 |
тендерна документація - зміни.docx
|
|||
18 листопада 2019 16:25 |
Додаток 7(документи для переможця).docx
|
|||
18 листопада 2019 16:25 |
Додаток 2 (Тендерна пропозиція для переможця).docx
|
|||
18 листопада 2019 16:25 |
Додаток 3 (кваліфікаційні критерії).docx
|
|||
18 листопада 2019 16:25 |
Додаток 1 (Тендерна пропозиція).docx
|
|||
18 листопада 2019 16:25 |
Додаток 6 (Проект договору).doc
|
|||
18 листопада 2019 16:25 |
Додаток 4 (Інформація по 17 ст.).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-01-000055 ● 08b427e92863495dad2ae6bc2375dbd4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 20:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 № 260
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 260
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
28. UA-2019-11-18-000737-a 18.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-09 16:44:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-11-18-000737-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником в результаті проведення вищезазначеної процедури закупівлі, укладено договір від 28.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.265)ю, строк дії якого до 30.06.2020 року, а в частині розрахунків – до повного їх виконання.
Прошу надати пояснення щодо причин не оприлюднення звіту про виконання договору (договір від 28.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.265)ю в порядку, визначеному абзацом десятим частини першої статті 10 Закону.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-11 14:35:32
ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
На ваш запит про надання пояснень філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» повідомляє, що по договору № ПВРЗ(ВМТП-19.265)ю від 28.12.2019р. сума фактичної оплати становить 0,00 грн., в зв’язку з чим система не дає змоги оприлюднити звіт про виконання договору.
Додаткову угоду на розірвання вищевикладеного договору також не було укладено з причини довготривалої відсутності кворуму тендерного комітету, який приймає безпосередньо участь в прийнятті рішення щодо укладання додаткових угод, у зв’язку зі звільненням членів тендерного комітету.
Філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» завжди діє в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» та вважаємо, що ці недоліки відбулися через виникнення вищевикладених обставин та неможливого впливу на їх усунення.
В подальшому Філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» буде приймати всі заходи, щодо недопущення таких недоліків в роботі.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-12-30 10:28:21
Запасні частини до вантажних вагонів
Відповідно до Вашого Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-11-18-000737-a, повідомляємо Вас, про причини неможливості виконати Ваше зобов’язання щодо припинення зобов’язань за договором, так як термін дії якого вже закінчився та сума виконаних оплат становить 0,00 грн. за договором № ПВРЗ(ВМТП-19.265)ю від 28.12.2019р. Також неможливо розірвати договір навіть і в судовому порядку, що підтверджується висновком Верховного суду у постанові від 07.08.2018 по справі №910/7981/17, а саме що «договір може бути розірвано лише його стороною та на момент розірвання договір має бути чинний».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР ПАК ГРУП" |
3 444 540,00
UAH з ПДВ
|
3 444 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АЗОВМАШЕКСПОРТ" |
3 444 885,00
UAH з ПДВ
|
3 444 885,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР ПАК ГРУП" #40988349 |
Переможець |
3 444 540,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 11:33
|
19.265.pdf | укладений |
28 грудня 2019 11:33
|