Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни)
Очікувана вартість
1 168 230,00 UAH
UA-2019-11-18-000607-c 11eb0014a8424620af5501187e4f2dfa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жибер Світлана Григорівна

380577258176
380577258395
tk_hbsp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. О.І. Мещанінова» Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02003557
Вебсайт: http://www.skoraya.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61103, Україна , Харківська обл., Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Контактна особа: Жибер Світлана Григорівна
380577258176,380577258395
tk_hbsp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 11:42
Очікувана вартість: 1 168 230,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 841,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55630 кілограми
Прання білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за послуги здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі акту приймання-передачі виконаних послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати підписання даного акту (у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10-ти (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2019 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 16:42
Перелік змін до тендерної документації.doc
02 грудня 2019 16:40
Тендерна документація нова редакція.doc
02 грудня 2019 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 16:42
Перелік змін до тендерної документації.doc
02 грудня 2019 16:40
Тендерна документація нова редакція.doc
18 листопада 2019 12:57
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Пральня Кристал 1 140 415,00
UAH з ПДВ
1 140 415,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Неффа Марина Юріївна 1 168 230,00
UAH з ПДВ
1 168 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 12:20
Довідка з податкової
16 грудня 2019 12:20
Довідка з МВС
09 грудня 2019 13:38
5 Інші документи (5).pdf
09 грудня 2019 13:38
3 Технічна частина.pdf
09 грудня 2019 13:38
2 Документи щодо 17 ст.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 11:58
002.jpg
02 грудня 2019 11:58
001.jpg
02 грудня 2019 11:58
008.jpg
02 грудня 2019 11:58
007.jpg
02 грудня 2019 11:58
006.jpg
02 грудня 2019 11:58
005.jpg
02 грудня 2019 11:58
004.jpg
02 грудня 2019 11:58
002.jpg
02 грудня 2019 11:58
001.jpg
02 грудня 2019 11:58
087.jpg
02 грудня 2019 11:58
001.jpg
02 грудня 2019 11:58
009.jpg
02 грудня 2019 11:58
006.jpg
02 грудня 2019 11:58
005.jpg
02 грудня 2019 11:58
049.jpg
02 грудня 2019 11:58
048.jpg
02 грудня 2019 11:58
047.jpg
02 грудня 2019 11:58
032.jpg
02 грудня 2019 11:58
031.jpg
02 грудня 2019 11:58
030.jpg
02 грудня 2019 11:58
029.jpg
02 грудня 2019 11:58
028.jpg
02 грудня 2019 11:58
031.jpg
02 грудня 2019 11:58
030.jpg
02 грудня 2019 11:58
029.jpg
02 грудня 2019 11:58
028.jpg
02 грудня 2019 11:58
027.jpg
02 грудня 2019 11:58
026.jpg
02 грудня 2019 11:58
025.jpg
02 грудня 2019 11:58
024.jpg
02 грудня 2019 11:58
023.jpg
02 грудня 2019 11:58
022.jpg
02 грудня 2019 11:58
021.jpg
02 грудня 2019 11:58
020.jpg
02 грудня 2019 11:58
019.jpg
02 грудня 2019 11:58
018.jpg
02 грудня 2019 11:58
017.jpg
02 грудня 2019 11:58
016.jpg
02 грудня 2019 11:58
015.jpg
02 грудня 2019 11:58
014.jpg
02 грудня 2019 11:58
013.jpg
02 грудня 2019 11:58
012.jpg
02 грудня 2019 11:58
011.jpg
02 грудня 2019 11:58
010.jpg
02 грудня 2019 11:58
004.jpg
02 грудня 2019 11:58
004.jpg
02 грудня 2019 11:58
003.jpg
02 грудня 2019 11:58
002.jpg
02 грудня 2019 11:58
003.jpg
02 грудня 2019 11:58
001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Пральня Кристал

ФОП Неффа Марина Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Пральня Кристал
#39664429
Переможець 1 140 415,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 10:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Пральня Кристал
#39664429
1 140 415,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 10:34
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 16:54
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
06 січня 2021 16:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:09
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:05
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2020 15:26
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 15:23
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 10:44
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
06 квітня 2020 10:42
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 18:39
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
02 січня 2020 18:25
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:48
Договір.pdf укладений
02 січня 2020 17:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною рахунку Замовника за стандартом IBAN Сторони домовились в розділі ХІІІ. Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" реквізити Замовника змінити та викласти в новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін - 1140415,00 грн. без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 55630 кілограми.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно затвердженого плану використання бюджетних коштів на 2020 рік по КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І. Мещанінова» ХМР, на підставі пунктів 11.3., 11.6. Договору, керуючись ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, Сторони домовились пункт 3.1. розділу ІІІ. Договору «Ціна Договору» змінити та викласти його в редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 1140415,00 грн. (один мільйон сто сорок тисяч чотириста п'ятнадцять гривень 00 коп.) без ПДВ, в тому числі: фінансування з місцевого бюджету – 374295,00 грн. (триста сімдесят чотири тисячі двісті дев’яносто п’ять гривень 00 коп.); власні надходження – 8815,00 грн. (вісім тисяч вісімсот п'ятнадцять гривень 00 коп.); кошти НСЗУ - 757305,00 грн. (сімсот п’ятдесят сім тисяч триста п’ять гривень 00 коп.)». Сторони домовились в розділі ХІІІ. Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін», банківські реквізити Замовника доповнити наступним номером рахунку IBAN: «ІВАN: UA433223130000026000000043484 в АТ «Укрексімбанк»». 14. Сума договору після внесення змін - 1140415,00 грн. без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 55630 кілограми.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи укладений між Замовником та Національною службою здоров’я України договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, згідно пунктів 11.3., 11.6. Договору, керуючись ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, Сторони домовились пункт 4.3. розділу ІV. Договору «Порядок здійснення оплати» змінити та викласти в редакції такого змісту: «4.3. Джерело фінансування закупівлі – міський бюджет м. Харкова, власні надходження, кошти НСЗУ.» 14. Сума договору після внесення змін - 1140415,00 грн. без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 55630 кілограм.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 3.2., 11.1.1., 11.3., 11.6. Договору, керуючись пунктом 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в поточній редакції, пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в попередній редакції, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: Пункт 3.1. розділу ІІІ. Ціна Договору змінити та викласти цей пункт в редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 994 941,52 грн. (дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот сорок одна гривня 52 коп.) без ПДВ, в тому числі: фінансування з місцевого бюджету – 374 294,15 грн. (триста сімдесят чотири тисячі двісті дев’яносто чотири гривні 15 коп.); власні надходження – 8 815,00 грн. (вісім тисяч вісімсот п'ятнадцять гривень 00 коп.); кошти НСЗУ - 611 832,37 грн. (шістсот одинадцять тисяч вісімсот тридцять дві гривні 37 коп.)». Додаток 1 «Специфікація» до Договору в редакції від 02 січня 2020 р. змінити та викласти Додаток 1 «Специфікація» в новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін - 994941,52 грн. без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 48533,7326 кілограм.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 10.3., 11.3., 11.6. Договору, керуючись пунктом 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в поточній редакції, відповідно до частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в попередній редакції, Сторони домовились доповнити Договір пунктом 10.1.1. в редакції такого змісту: «10.1.1. Дія Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку ». Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами та діє до 31 березня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із продовженням Сторонами дії Договору про закупівлю на строк до 31 березня 2021 р., Сторони дійшли згоди збільшити ціну Договору про закупівлю на суму коштів НСЗУ - 120950,00 грн. (сто двадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 коп.) без ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. У зв’язку з чим Сторони домовились про таке: Доповнити пункт 1.2. розділу 1. Договору «Предмет Договору» абзацом третім та викласти його в наступній редакції: « Кількість послуги в 2021 р. – 5900 кг». Доповнити пункт 5.1. розділу V Договору «Надання послуг» абзацом другим та викласти його в наступній редакції: «Строк надання послуг – до 31 березня 2021 року». Сторони дійшли згоди пункт 3.1. розділу ІІІ. Договору «Ціна Договору» змінити та викласти його в редакції такого змісту: « 3.1. Ціна цього Договору становить 1115891,52 грн. (один мільйон сто п’ятнадцять тисяч вісімсот дев’яносто одна гривня 52 коп.) без ПДВ, в тому числі: фінансування з місцевого бюджету – 374294,15 грн. (триста сімдесят чотири тисячі двісті дев’яносто чотири гривні 15 коп.); власні надходження – 8815,00 грн. (вісім тисяч вісімсот п'ятнадцять гривень 00 коп.); кошти НСЗУ - 732782,37 грн. (сімсот тридцять дві тисячі сімсот вісімдесят дві гривні 37 коп.)». Додаток 1 «Специфікація» до Договору викласти в новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін - 1115891,52 грн. без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 54433,7326 кілограм.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 115 891,52
UAH