Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі в кабінет керівника
Очікувана вартість
14 200,00 UAH
UA-2019-11-18-000503-b 9a79134b375b4d6cb765a865a57e5b56
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Павлушков

+380991781833 valeriypavlushkov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43238738
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 57
Контактна особа: Валерій Павлушков
+380991781833
valeriypavlushkov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Зазначена у розділі 3 Договору та Додатку №1 до Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
Меблі в кабінет керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Електрична, буд. 1А, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49112, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється в безготівковій формі впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених Первинних документів та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 (п’яти) банківських днів з дня отримання відповідного призначення на фінансування закупівлі відповідно до Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

18 листопада 2019 11:00
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШВИДЬКО АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2611711650
Переможець 14 200,00
UAH
18 листопада 2019 11:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 11:45
Договір 28.pdf укладений
18 листопада 2019 11:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Меблі в кабінет керівника 7 штука 2 028,57
UAH