Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проектування системи пожежної сігналізації приміщень
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-11-18-000454-c ● f7cdd08029564c6890502c910684cba9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Подільський районний в м. Києві Центр клубів за місцем проживання "Поділ" |
Код ЄДРПОУ: | 38930242 |
Місцезнаходження: | 04208, Україна , Київська обл., Київ, Світлицького,35-б |
Контактна особа: |
Іванко Анатолій Вікторович 380444344125 sportpodol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 16 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Проектування системи пожежної сігналізації приміщень клубу за місцем проживання "Виноградар" за адресою пр-т Свободи,26 Б. Площа 1053,2 кв м. Обов'язковий виїзд спеціаліста на місце дислокації замовника для надання пропозицій. Оплата після виготовлення проекту. Надання в електронному(сканованому) вигляді установчих реєстраційних документів. Копії документів в паперовому вигляді (завірені належним чином) мають бути надані учасником визначеним переможцем електронної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проектування системи пожежної сігналізації приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04215, Україна, місто Київ, Київ, пр-т Свободи, 26 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 11:42 |
Оголошення проект сист пож сигн.doc |
18 листопада 2019 11:35 |
Форма пропозиції.docx |
18 листопада 2019 11:35 |
Технічне завдання проект сист пож сигн.docx |
18 листопада 2019 11:33 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПОСЛУГИ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-18-000454-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 19 листопада 2019 17:25
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
У тендерній документації містяться вимоги: п. 2. Учасник гарантує, що надані ним послуги із проектування пожежної сигналізації відповідатимуть вимогам проектування та установлення протипожежної сигналізації, код КВЕД № 43.21, про що надається Сертифікат ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення.
П. 5.11. Замовник вчиняє всі можливі дії щодо боротьби з корупційними проявами, в зв’язку з чим просить Учасників у складі тендерної пропозиції надати Сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (міжнародний стандарт ISO 37001:2016).
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення та Сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції (ISO 37001:2016) Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до Частини 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2004, IDT), а саме п.4.1. Ці настанови надано для планування, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщування про пожежу. Настанови, як це наведено в цьому документі, не є обов’язковими, але передбачено, що ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 вони нададуть основу для улаштування та експлуатування надійних систем. За умови що ці рекомендації не є обов’язковими, то вони зазвичай рекомендують, що «треба» зробити, ніж висувають вимоги, що «повинно» бути зроблено.
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікати ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 та ISO 37001:2016 не є обов’язковими і жодними нормативно-правовим документом не встановлено вимоги щодо його отримання. Саме тому і вимагати Замовник його не має права, оскільки дана вимога сформована не згідно чинного законодавства.
У зв’язку з чим, просимо виключати дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
П. 5.11. Замовник вчиняє всі можливі дії щодо боротьби з корупційними проявами, в зв’язку з чим просить Учасників у складі тендерної пропозиції надати Сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (міжнародний стандарт ISO 37001:2016).
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення та Сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції (ISO 37001:2016) Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до Частини 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2004, IDT), а саме п.4.1. Ці настанови надано для планування, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщування про пожежу. Настанови, як це наведено в цьому документі, не є обов’язковими, але передбачено, що ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 вони нададуть основу для улаштування та експлуатування надійних систем. За умови що ці рекомендації не є обов’язковими, то вони зазвичай рекомендують, що «треба» зробити, ніж висувають вимоги, що «повинно» бути зроблено.
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікати ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 та ISO 37001:2016 не є обов’язковими і жодними нормативно-правовим документом не встановлено вимоги щодо його отримання. Саме тому і вимагати Замовник його не має права, оскільки дана вимога сформована не згідно чинного законодавства.
У зв’язку з чим, просимо виключати дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2019 16:24
Стосовно вимоги щодо надання Сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (міжнародний стандарт ISO 37001:2016) та Сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (міжнародний стандарт ISO 37001:2016) маємо зазначити наступне. Наша мета, як замовника послуг - знайти найбільш оптимальну компанію заради цього цій тендер і проводиться. Тому наша вимога залучити компанію, яка буде не просто виконувати проектування системи пожежної сігналізації приміщень, а ще й буде мати можливість виконувати це як високоякісній професіонал найкращим образом із застосуванням передових технологій проектування та буде діяти у відповідності до міжнародних стандартів цілком зрозуміла. Тому наша вимога не є дискримінаційною, та не буде виключена з тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СБ "Статус" #38975608 |
Переможець |
16 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 17:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог №598 від 27 11 19 р.pdf | укладений |
27 листопада 2019 17:53
|