Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи зі встановлення Ейфелевої вежі у вишиванці по вул. Чуднівська, 103 в м. Житомирі (ДК 021-2015 - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
720 000,00 UAH
UA-2019-11-18-000344-c 1e667b267a4a4f0d9f20c4c3d64c17fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Остапчук Максим Володимирович

380631560506 maximko96@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний університет "Житомирська політехніка "
Код ЄДРПОУ: 05407870
Вебсайт: http://ztu.edu.ua
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Чуднівська, 103
Контактна особа: Остапчук Максим Володимирович
380631560506
maximko96@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 21:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 12:10
Очікувана вартість: 720 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська,103. 1 робота, а Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30 квітня 2020 року ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт.
Фінансування робіт залежить від реального надходження коштів з Державного бюджету України спеціальний фонд та субвенції з Житомирської обласної державної адміністрації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи зі встановлення Ейфелевої вежі у вишиванці по вул. Чуднівська, 103 в м. Житомирі (ДК 021-2015 - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, Чуднівська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник надає Генпідряднику попередню оплату (аванс) на будівництво Об’єкта відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 за таких умов: а) аванс надається Генпідряднику тільки за окремим рішенням Замовника; б) аванс надається на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів; в) розмір попередньої оплати не може перевищувати 30% (тридцять відсотків) вартості від річного обсягу робіт; г) Генпідрядник зобов'язується використати одержану попередню оплату протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику; д) для отримання попередньої оплати Генпідрядник повинен письмово звернутися до Замовника та узгодити перелік витрат, на які передбачено використати отримані кошти, з Замовником. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи з будівництва Об’єкту проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3, сумісно с проміжним пакетом документів, а саме товарно-матеріальних накладних, проміжних актів прихованих робіт затверджених інженером технічного нагляду. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш, як 95% їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки за виконані Генпідрядником за Договором роботи здійснюються у двотижневий термін після виконання і прийняття всіх передбачених Договором робіт, та на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації після видачі органом державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 09:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 09:04
Перелік змін до тендерної документації.pdf
28 листопада 2019 09:03
ДОДАТОК 4 Цінова пропозиція (зі змінами).pdf
28 листопада 2019 09:02
додатки (мал.)до тех завданню 3 (зі змінами).PDF
28 листопада 2019 09:02
Технічне завдання Додаток 3 (зі змінами).pdf
28 листопада 2019 09:01
Додаток 2 Проект договору (зі змінами).pdf
28 листопада 2019 09:01
ДОДАТОК 1 Кваліф крит (зі змінами).pdf
28 листопада 2019 08:53
ТД-Ейфелова вежа (зі змінами).pdf
19 листопада 2019 15:04
Протокол про виправлення помилки.pdf
19 листопада 2019 15:04
Додаток 2 Проект договору.pdf
18 листопада 2019 11:04
Додаток 2 Проект догоовра.pdf
18 листопада 2019 11:05
ДОДАТОК 4 Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2019 11:05
додатки (мал.)до тех завданню 3.PDF
18 листопада 2019 11:05
Технічне завдання Додаток 3.pdf
18 листопада 2019 11:04
ДОДАТОК 1 Кваліф крит (1).pdf
18 листопада 2019 11:04
ТД - Ейфелова вежа.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання
Дата подання: 19 листопада 2019 11:43
Дата відповіді: 19 листопада 2019 15:06
Доброго дня! Згідно р.4 п.3 зазначено ,що Проект договору викладений у Додатку 2 до Тендерної документації,але самого Проекту договору в даному файлі немає. Просимо внести зміни.
Відповідь: Доброго дня, зміни були внесені.
Запит
Дата подання: 21 листопада 2019 10:43
Дата відповіді: 21 листопада 2019 14:53
Шановний тендерний комітет. В тендерній документації не вимагається кошторис, але вимагається заповнення проекту договору в тому числі календарного графіку (Додаток №2 до Договору), в якому зазначені найменування локальних кошторисів. Де їх взяти і чи потрібно додавати дані кошториси до тендерної документації? Внесіть зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виконання робіт проводиться відповідно до вимог чинних Державних будівельних норм, правил, стандартів України у галузі будівництва.
Роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних Державних будівельних норм України, інших нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору.
В тендерній документації та в додатку 3 до тендерної документації йдуть посилання на вимоги ГОСТ, ДСТУ, ОСТ, ТУ У, ТУ та інших документів, відповідно ваші технічні документи повинні розробляться відповідно до вимог нашої тендерної документації і вимог ГОСТ, ДСТУ, ОСТ, ТУ У, ТУ та інших документів
В Договорі ( Додаток 2 до тендерної документації) та додатку №1 до договору вказано посилання на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості фінансування», відповідно до нього ви визначаєте вартість робіт та підготовлюєте необхідні документи для виконання роботи передбаченою тендерною документацією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ООО "Блиском"" 618 000,00
UAH з ПДВ
618 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЛЬЯНС-ТЕПЛО" 720 000,00
UAH з ПДВ
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 17:00
Електронний підпис
10 грудня 2019 16:52
Електронний підпис
05 грудня 2019 20:58
Електронний підпис
05 грудня 2019 20:58
Електронний підпис
05 грудня 2019 20:55
фото 4.jpg
05 грудня 2019 20:55
фото 3.jpg
05 грудня 2019 20:55
фото 2.jpg
05 грудня 2019 20:55
фото 1.bmp
05 грудня 2019 20:55
копія статуту.PDF
05 грудня 2019 20:55
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
05 грудня 2019 20:55
Відгук.pdf
05 грудня 2019 20:55
240. Довідка про санкції.PDF
05 грудня 2019 20:55
237. Довідка по ст. 17.PDF
05 грудня 2019 20:55
236. Довідка про досвід.PDF
05 грудня 2019 20:54
232. Цінова пропозиція.PDF
05 грудня 2019 20:54
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.PDF
05 грудня 2019 20:54
СТОРІНКИ ТУ (2).PDF
05 грудня 2019 20:54
Сертифікат ISO.pdf
05 грудня 2019 20:54
паспорт європа.PDF
05 грудня 2019 20:54
Ліцензія на роботи.pdf
05 грудня 2019 20:54
ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА 1.PDF
05 грудня 2019 20:54
ДОВІДКА ПРО ТОВАР.PDF

Публічні документи

05 грудня 2019 14:58
Цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2019 14:58
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ООО "Блиском""

ПП "АЛЬЯНС-ТЕПЛО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ООО "Блиском""
#34521132
Переможець 618 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ООО "Блиском""
#34521132
618 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2020 13:28
Додаткова угода № 1 до договору 526.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 13:27
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 12:14
Договір 526 від 19.12.19.pdf укладений
19 грудня 2019 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 та з призупиненням роботи ТОВ «Бліском» з 12.03.2020 року відповідно до їх листа №21/04/20-01 від 21.04.2020 року та відповідно до пункту 5 частини 4 статті 41 Закону про публічні закупівлі та пунку 11.4. Договору сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1.Пункт 1.2. викласти в новій редакції : 1.2.Генпідрядник зобов’язується виконати та здати роботи не пізніше 31.08.2020 року згідно договірної ціни (Додаток № 1) та календарного графіку виконаних робіт (Додаток № 2), а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити вказані роботи. 2.Пункт 10.1. викласти в новій редакції : 10.1. Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31 серпня 2020 року, а в частині своїх зобов’язань та розрахунків до їх повного виконання Сторонами. 3.Продовження строку дії договору в звязку з обставинами непереборної сили. 4.Внести зміни в додаток № 2 та № 3 до договору, а саме Графік фінансування робіт по об’єкту, та Календарний графік виконання робіт об’єкта, та викласти його в новій редакції Додатку № 1 та додатку № 2 до даної Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 526
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2019 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 618 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 103 000,00 UAH)