Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Моноблок
Очікувана вартість
345 000,00 UAH
UA-2019-11-18-000249-b 78e018c9e07440ec877cd13fcedf2275
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Йосипівна Залевська

+380412422511 glbuh@adm.zt.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 34854954
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Контактна особа: Вікторія Йосипівна Залевська
+380412422511
glbuh@adm.zt.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 10:01
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 13:00
Очікувана вартість: 345 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Моноблок (Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 5 банківських днів з дати їх отримання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 10:01
додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.docx
18 листопада 2019 10:01
додаток 3 Технічні вимоги.docx
18 листопада 2019 10:01
Додаток 4 Проект договору.docx
18 листопада 2019 10:01
додаток 1 Зразок тендерної пропозиції.docx
18 листопада 2019 10:01
тендерна документація моноблок 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:39
Дата відповіді: 19 листопада 2019 14:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До оцінювання допускається товар будь-якого виробника технічні характеристики якого відповідають вимогам технічного завдання. 2) Участь в торгах можуть брати учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм. Пропозиції, подані учасниками, є остаточними. Ціну учасники в закупівлі визначають з усіма податками та зборами, а саме якщо учасник - платник ПДВ він включає в ціну і ПДВ, якщо учасник не платник ПДВ то тоді не включає.
Розширення можливостей подачі пропозицій
Дата подання: 20 листопада 2019 14:32
Дата відповіді: 21 листопада 2019 11:01
Шановний замовник, Враховуючи обмеження у вартості та часі поставки продукту в межах даної закупівлі, просимо вас розширити технічні умови предмету закупівлі і дозволити представляти до розгляду пристрої з вбудованими та зйомники оптичними накопичувачами DVD - RW, як такими, які є аналогічними за функціонуванням, адже коло пристроїв з поданими Вами технічними вимогами є обмежене лише кількома моделями у даній ціновій категорії і з плином часу та розвитком технологій, використання оптичних накопичувачів DVD – RW є все менш затребуваним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне: В Додатку 3 до ТД зазначено, що оптичний накопичувач DVD – RW має бути вбудованим так як він у нас використовується для зчитування ЕЦП, відтворення звукозапису, тощо.

Інформація про відміну

Дата відміни
03 грудня 2019 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій