Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерний клас (10+1)
Очікувана вартість
143 000,00 UAH
UA-2019-11-18-000235-b ● 4efda9682e61446786d047ca520091f6
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41086985 |
Місцезнаходження: | 15300, Україна , Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Бульварна, 6 |
Контактна особа: |
Валентина Костюк +380465721170 kor.osvita_otg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 09:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 143 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 715,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комп’ютерний клас (10+1) ( Джерело фінансування - міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15300, Україна, Чернігівська область, Корюківка, Шевченко, 116-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 09:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2019 09:58 |
ТД нова редакція листопад .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:40
Дата відповіді: 25 листопада 2019 15:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічна специфікація містить детальний опис товару з посиланням на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій буде проводитись згідно вимог ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»
Інформація про відміну
Дата відміни
03 грудня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій