Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Складові для персональних комп'ютерів
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2019-11-18-000190-c ● b8fd2cae7fa946778ec713be9acb6dae
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 01993842 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , місто Київ обл., м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б |
Контактна особа: |
Вознюк Вікторія Андріївна +38(044)285-13-72 tenderdkl7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 12:40 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 12:40 |
Очікувана вартість: | 95 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Складові для персональних комп'ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, місто Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2019 10:11 |
2210_ДКТ_складові для ПК.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:39
Дата відповіді: 19 листопада 2019 11:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, якщо в документації після назви найменування зазначається або аналог, тоді так- до участі допускаються торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації;
Для ідентифікації та пересвідчення, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, Ви можете переглянути у складі документів тендерної пропозиції Учасника копію техпаспорту або іншого документу, в якому міститься інформація щодо технічних параметрів запропонованого товару – що є однією із вимог нашої тендерної документації;
Так, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ ( що в свою чергу не призводить до зменшення кола потенційних учасників закупівлі, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині господарської діяльності учасників). Відповідно до Наказу: «учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях». Замовник визначає переможця закупівлі за результатами Аукціону в електронній системи закупівель, який запропонував найнижчу пропозицію, та відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначеним у оголошення про проведення закупівлі.
Для ідентифікації та пересвідчення, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, Ви можете переглянути у складі документів тендерної пропозиції Учасника копію техпаспорту або іншого документу, в якому міститься інформація щодо технічних параметрів запропонованого товару – що є однією із вимог нашої тендерної документації;
Так, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ ( що в свою чергу не призводить до зменшення кола потенційних учасників закупівлі, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині господарської діяльності учасників). Відповідно до Наказу: «учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях». Замовник визначає переможця закупівлі за результатами Аукціону в електронній системи закупівель, який запропонував найнижчу пропозицію, та відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначеним у оголошення про проведення закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-18-000190-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КОМПАКОМ-2000", Код ЄДРПОУ:42668690
Дата подання: 03 грудня 2019 14:00
Повернення до кваліфікації
Вимагаємо повернути до кваліфікації, в зв'язку з тим, що архів має розширення «Архив WinRAR (.rar)». що є стандартний для архівних файлів, та можно відкрити за допомогою всіх архіваторів таких як «WinRaR», «7-zip», «WnZip». До того ж, разом з вимогої додаю файли, про які йшлося в Протоколі.
Скасована
Дата: 04 грудня 2019 10:33
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 грудня 2019 10:30
Надано обгрунтовану відповідь.
Шановний учасник, щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне :
1. Наказ ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» №35 від 13.04.2016 р. втратив свою чинність, на даний час діє Наказ ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. №10;
2. Відповідно до п. 4 докуменції для проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагалось надання документів сканованих у форматі «pdf»;
3. Після Вашого запиту було повторно проведено перевірку пропозиції ТОВ «Компаком – 2000» та виявлено технічну помилку в рішенні № 139 від 03.12.2019 р. про відхилення пропозиції ТОВ «Компаком – 2000» за, що приносимо свої вибачення та публікуємо рішенння в якому зазначені вірні дані.
1. Наказ ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» №35 від 13.04.2016 р. втратив свою чинність, на даний час діє Наказ ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. №10;
2. Відповідно до п. 4 докуменції для проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагалось надання документів сканованих у форматі «pdf»;
3. Після Вашого запиту було повторно проведено перевірку пропозиції ТОВ «Компаком – 2000» та виявлено технічну помилку в рішенні № 139 від 03.12.2019 р. про відхилення пропозиції ТОВ «Компаком – 2000» за, що приносимо свої вибачення та публікуємо рішенння в якому зазначені вірні дані.
Номер вимоги: UA-2019-11-18-000190-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2978900762
Дата подання: 04 грудня 2019 11:01
Пункти, які визначені, як причина відхилення нашої пропозиції, були повністю виконано при формуванні документів по пропозиції
Шановний Замовнику!
У протоколі щодо відхилення нашої тендерної пропозиціїї зазначено 4 пункти невідповідності умовам закупівлі. Однак усі ці пункти було виконано при формуванні нашої тендерної пропозиції.
1. Не надання технічного порівняння запропонованих аналогів. Зазначимо, що не було запропоновано жодного аналога, адже у тендерній документації не було вказано жодної марки та моделі складових персонального комп'ютера. Було запропоновано складові, які повністю відповідають зазначеним технічним вимогам, про що було надано відповідний документ "Технічні характеристики".
2. Щодо наступних трьох пунктів, які зазначено як причину відхилення пропозиції, то всі вони були виконані у документі "Лист гарантія".
Вимагаємо ще раз уважніше ознайомитися з нашою тендерною пропозицією та повернути її на кваліфікацію.
З повагою,
ФОП Міщенко О. А.
Розгорнути
Згорнути
У протоколі щодо відхилення нашої тендерної пропозиціїї зазначено 4 пункти невідповідності умовам закупівлі. Однак усі ці пункти було виконано при формуванні нашої тендерної пропозиції.
1. Не надання технічного порівняння запропонованих аналогів. Зазначимо, що не було запропоновано жодного аналога, адже у тендерній документації не було вказано жодної марки та моделі складових персонального комп'ютера. Було запропоновано складові, які повністю відповідають зазначеним технічним вимогам, про що було надано відповідний документ "Технічні характеристики".
2. Щодо наступних трьох пунктів, які зазначено як причину відхилення пропозиції, то всі вони були виконані у документі "Лист гарантія".
Вимагаємо ще раз уважніше ознайомитися з нашою тендерною пропозицією та повернути її на кваліфікацію.
З повагою,
ФОП Міщенко О. А.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 грудня 2019 11:56
Надано обгрунтовану відповідь
Шановний учасник, щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне :
1. У складі пропозиції відсутня не порівняльна таблиця, а таблиця відповідності (підтвердження) технічних характеристик встановленим в документації. А технічні характеристики надані вами у складі пропозиції були враховані на вимогу надання – «копії техпаспорту або іншого документу, в якому міститься інформація щодо технічних параметрів запропонованого товару».
2. В наданому у складі пропозиції листі гарантії відсутні:
- гарантійний лист з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією;
- гарантійний лист, в довільній формі, про відсутність застосування щодо Учасника обмежень, встановлених Указом Президента України від 14.05.2018 № 126/2018 «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 02.05.2018 р. “Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”» та Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 р. “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”»;
- гарантійний лист, в довільній формі, що товар новий, такий що не був у вжитку та не експлуатувався, без видимих недоліків, а саме пошкоджень, тріщин, подряпин. Товар сертифікований (якщо даний тип товару вимагає сертифікації) та мати відповідну технічну документацію.
Дана інформація насправді відсутні у вказаному Вами листі.
Уважніше перегляньте вимоги документації та надані Вами документи. Радимо Вам більш ретельно готувати свої пропозиції.
Принагідно інформуємо, що Ваш запит не відповідає вимогам встановленим Наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. №10.
1. У складі пропозиції відсутня не порівняльна таблиця, а таблиця відповідності (підтвердження) технічних характеристик встановленим в документації. А технічні характеристики надані вами у складі пропозиції були враховані на вимогу надання – «копії техпаспорту або іншого документу, в якому міститься інформація щодо технічних параметрів запропонованого товару».
2. В наданому у складі пропозиції листі гарантії відсутні:
- гарантійний лист з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією;
- гарантійний лист, в довільній формі, про відсутність застосування щодо Учасника обмежень, встановлених Указом Президента України від 14.05.2018 № 126/2018 «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 02.05.2018 р. “Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”» та Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 р. “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”»;
- гарантійний лист, в довільній формі, що товар новий, такий що не був у вжитку та не експлуатувався, без видимих недоліків, а саме пошкоджень, тріщин, подряпин. Товар сертифікований (якщо даний тип товару вимагає сертифікації) та мати відповідну технічну документацію.
Дана інформація насправді відсутні у вказаному Вами листі.
Уважніше перегляньте вимоги документації та надані Вами документи. Радимо Вам більш ретельно готувати свої пропозиції.
Принагідно інформуємо, що Ваш запит не відповідає вимогам встановленим Наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р. №10.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
90 960,00
UAH з ПДВ
|
84 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" |
89 470,00
UAH з ПДВ
|
87 570,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
93 660,00
UAH з ПДВ
|
88 519,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" #2978900762 |
Рішення скасоване |
87 570,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 10:31
|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Рішення скасоване |
84 900,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 10:33
|
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" #2978900762 |
Рішення скасоване |
87 570,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 10:33
|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
84 900,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 10:34
|
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" #2978900762 |
Відхилено |
87 570,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 10:38
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
88 519,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 10:38
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій