Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ноутбуки для доукомплектування кабінетів з фізики, біології та географії
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2019-11-18-000190-a ● 09e4c116bcee4f7bac331c0b7c0fcf68
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти |
Код ЄДРПОУ: | 39002073 |
Місцезнаходження: | 74300, Україна , Херсонська обл., місто Берислав, вул. 1 Травня, 213 |
Контактна особа: |
Ковальчук-Медведєва Тетяна Олександрівна +380554675970 osvitatender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 11:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 13:02 |
Очікувана вартість: | 195 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
джерело фінансування: державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 шт
ноутбуки для доукомплектування кабінетів з фізики, біології та географії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74300, Україна, Херсонська область, Бериславський район, Бериславський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця. Порядок розрахунку здійснюється тільки після поставки товару (підписання накладної), пред’явлення Виконавцем рахунку та накладної на оплату товару, при бюджетному фінансуванні з можливою відстрочкою платежу. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2019 11:18 |
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ноутбуки 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 18 листопада 2019 17:45
Дата відповіді: 19 листопада 2019 13:38
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Потрібно виконати не лише поставку, а й підключення та введення в експлуатацію обладнання.
Технічне завдання
Дата подання: 18 листопада 2019 17:45
Дата відповіді: 19 листопада 2019 13:42
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Посилання на будь-яку торгову марку або модель читати як "або еквівалент", операційна система: попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом;
пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки;
антивірус: попередньо встановлений антивірусний захист із здатністю виявлення та знешкодження мережевих загроз, наявністю превентивних технологій, які забезпечують виявлення невідомих загроз;
термін дії ліцензії не менше ніж 5 років.
пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки;
антивірус: попередньо встановлений антивірусний захист із здатністю виявлення та знешкодження мережевих загроз, наявністю превентивних технологій, які забезпечують виявлення невідомих загроз;
термін дії ліцензії не менше ніж 5 років.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:34
Дата відповіді: 19 листопада 2019 13:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Посилання на будь-яку торгову марку або модель читати як "або еквівалент", п.4.7 інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель містить вимогу, що характеристики товару мають бути вказані в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі кожної складової, до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ) (за наявності), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 19 листопада 2019 16:55
Дата відповіді: 20 листопада 2019 09:48
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Пунктом 4.11 інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель передбаченно, що Учасник несе відповідальність за поставку неліцензійного програмного забезпечення та за підробку наклейок сертифікатів автентичності , аби приховати від Замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" #41783730 |
Рішення скасоване |
182 286,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 12:23
|
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" #41783730 |
Рішення скасоване |
182 286,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 10:27
|
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" #41783730 |
Відхилено |
182 286,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 10:28
|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Переможець |
192 090,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 10:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір ноутбуки.pdf | укладений |
17 грудня 2019 10:39
|