Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючі засоби
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2019-11-18-000133-c da988af44fb54117b049949e7f5d657f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Животівська Марина Миколаївна

380444115549 oblcrdp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Оболонського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 38960518
Місцезнаходження: 04214, Україна , Київська обл., Київ, Північна, 4А
Контактна особа: Животівська Марина Миколаївна
380444115549
oblcrdp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 09:48
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 15:21
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


ДК 021:2015 - 39831000-6 ”Засоби для прання і миття”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
370 штуки
Миючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04214, Україна, місто Київ, Київ, Північна, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником протягом 3-х банківських днів шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних. У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 14-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:41
Дата відповіді: 19 листопада 2019 11:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги допускаються але вони не мають бути гірші ніж той товар який вказаний в Оголошенні. Замовник не обмежує будь кого в участі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 11 931,00
UAH з ПДВ
11 931,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 12 999,00
UAH з ПДВ
12 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 11:29
сертифікати.rar
20 листопада 2019 11:29
Проект Договору.pdf
20 листопада 2019 11:29
Паспорт і код.pdf
20 листопада 2019 11:29
Додаток 4 Цінова пропозиція.pdf
20 листопада 2019 11:29
Гарантійний лист доставка.pdf
20 листопада 2019 11:29
Відомості про учасника.pdf
20 листопада 2019 11:29
Витяг з ПДВ.pdf
20 листопада 2019 11:29
Витяг з ЄДР 06.11.19.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 11:47
Електронний підпис
20 листопада 2019 11:46
Лист про неліцензування.pdf
20 листопада 2019 11:46
Згода з договором.pdf
20 листопада 2019 11:46
Відомості про учасника.pdf
20 листопада 2019 11:46
Лист про несертифікацію.pdf
20 листопада 2019 11:46
ЕКО5475_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 11 931,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 15:38

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
11 931,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір миючі засоби.pdf укладений
02 грудня 2019 11:11