Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з перевірки вентиляційних систем
Очікувана вартість
23 759,88 UAH
UA-2019-11-18-000045-b 6212d6f5a3a3455b88fe4c59bf99ca02
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бількунов Д. В.

+380629400876 d.bilkunov@mpw.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Маріупольського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728439
Вебсайт: http://uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ПРОСПЕКТ АДМІРАЛА ЛУНІНА, будинок 3
Контактна особа: Бількунов Д. В.
+380629400876
d.bilkunov@mpw.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У відповідності з Законом України «Про публічні закупівлі» (ст. 35, частина 2, п.4) (замовником було двічі відмінено тендер (UA-2019-08-21-000502-c, UA-2019-09-18-000216-a) на закупівлю «Код 71310000-4 відповідно до «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 (CPV:2008) (Послуги з перевірки вентиляційних систем)» через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 08:52
Оскарження наміру укласти договір: 29 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


«Код 71310000-4 відповідно до «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 (CPV:2008) (Послуги з перевірки вентиляційних систем)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 од.
Послуги з перевірки вентиляційних систем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька обл., Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

18 листопада 2019 08:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 08:50
05 - форма повідомлення.pdf
18 листопада 2019 08:50
04 - Протокол рассмотрения.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Спецпромексперт»
#39406321
Переможець 23 759,88
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 08:52

Документи

18 листопада 2019 08:52
Електронний підпис
18 листопада 2019 08:52
05 - форма повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 08:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Спецпромексперт»
#39406321
23 759,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2019 08:52
Електронний підпис
18 листопада 2019 08:52
05 - форма повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 09:44
338-В-МАФ-19.pdf укладений
09 грудня 2019 09:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 759,88
UAH (в тому числі ПДВ 3 959,98 UAH)