Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізори
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2019-11-17-000041-b fa3f840958f24280953f07e8f16634b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Груй

+38033740382 prozorroosvitaprom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА КУЛЬТУРИ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02141638
Місцезнаходження: 43001, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 41
Контактна особа: Владислав Груй
+38033740382
prozorroosvitaprom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2019 22:01
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 14:13
Очікувана вартість: 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізори). Детально викладено у файлі "Тендерна документація".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штука
Телевізори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43001, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку товару здійснюється Покупцем протягом 20 (двадцяти) календарних днів після підписання Сторонами документів про отримання товару, але не пізніше терміну закінчення строку дії Договору. Детально викладено у файлі "Тендерна документація" (Додаток 4 до Тендерної документації). Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 21:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 21:57
Перелік_змін_до_Тендерної_документації.zip
28 листопада 2019 21:57
Тендерна_документація.zip
28 листопада 2019 21:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2019 22:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 21:57
Перелік_змін_до_Тендерної_документації.zip
28 листопада 2019 21:57
Тендерна_документація.zip
17 листопада 2019 22:01
Тендерна_документація.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПІ СЕРВІС ГРУП" 100 784,00
UAH з ПДВ
90 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАНТЄЛЄЄВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ 114 992,00
UAH з ПДВ
91 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 20:48
Проект договору.pdf
05 грудня 2019 20:48
Лист-відгук.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 18:30
Dovidka_19350643380170681298.pdf
17 грудня 2019 16:08
Довідка ст 17.pdf
05 грудня 2019 19:10
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПІ СЕРВІС ГРУП"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАНТЄЛЄЄВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КПІ СЕРВІС ГРУП"
#41206306
Відхилено 90 999,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 23:04
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАНТЄЛЄЄВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2857706138
Переможець 91 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 23:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 23:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАНТЄЛЄЄВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2857706138
91 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:14
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 22:29
Протокол-рішення УО про виправлення технічних (механічних, формальних) помилок.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 22:27
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 12:07
Договір.pdf укладений
24 грудня 2019 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про виправлення технічних (механічних, формальних) помилок Уповноважена особа Груй Владислав Олександрович, відповідальний за організацію та проведення процедур закупівель замовника – ВІДДІЛУ ОСВІТИ ТА КУЛЬТУРИ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, діючи на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», – ВСТАНОВИВ: 17 листопада 2019 р. на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено Річний план закупівель за № UA-P-2019-11-17-000169-b щодо предмета закупівлі «ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (телевізори)». Форма річного плану закупівель затверджена наказом Мінекономрозвитку України від 22.03.2016 № 490. Згідно із п. 2 наказу від 22.03.2016 № 490 формами документів, зазначених у п. 1 цього наказу, затверджуються обов'язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов'язкові поля, передбачені системою. У той же час, під час оприлюднення Річного плану закупівель за № UA-P-2019-11-17-000169-b у пункті 5 було допущено технічну (механічну) помилку в частині незазначення усіх необхідних кодів Економічної класифікації видатків бюджету, а саме: КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар». При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповнені форм документів публічних закупівель, але і не заборонено. Тому, у випадках виявлення невідповідності в документах, які замовник самостійно оприлюднив в електронній системі закупівель, та в яких допущені помилки технічного характеру, які не можливо виправити на стадії реєстрації бюджетних зобов'язань, з мстою усунення обставин, визначених частиною другою статті 7 Закону, беручи до уваги положення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 «Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)» (зі змінами), замовники (тендерні комітети, уповноважені особи замовників тощо) мають право зафіксувати такі порушення документом (протоколом, листом, тощо) та можуть надати його разом з іншими документами до відповідного органу Казначейства. Виходячи з викладеного вище, керуючись статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 (зі змінами), – ВИРІШИВ: 1. Прийняти рішення щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю до форми Річного плану закупівель № UA-P-2019-11-17-000169-b, оприлюдненого не веб-порталі Уповноваженого органу. 2. Пункт 5 форми Річного плану закупівель № UA-P-2019-11-17-000169-b, оприлюдненого не веб-порталі Уповноваженого органу, викласти у такій редакції: «5. Код згідно з КЕКВ: КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування КЕКВ 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» 3. Дане рішення щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю до форми Річного плану закупівель № UA-P-2019-11-17-000169-b, оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу (за наявності технічної можливості).
Номер договору про закупівлю: 431
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 91 000,00
UAH