Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 на вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва (в т.ч. поставка та монтаж обладнання) (Код ДК-021-2015: 45210000-2 (Будівництво будівель)
Очікувана вартість
792 489 874,22 UAH
UA-2019-11-17-000006-c ● a975e0db8cb74839b541a31d38dc1b2b
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Укрмедпроектбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 37700171 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Грушевського 7 |
Контактна особа: |
Аністратенко Віта Вікторівна 380676063993, vito4k@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
14.05.2019 року Державне підприємство «Укрмедпроектбуд» отримало позитивний експертний звіт № 00-0141-19/ЦБ у ДП «Укрдержбудекспертиза» щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» на вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва» (коригування).
Проектна документація затверджена Наказом Міністерства охорони здоров'я від 14.06.2019р. №1402 Про затвердження проекту «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» по вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі міста Києва (Коригування)».
Таким чином, в результаті коригування у генерального підрядника в договорі №2018/1 від 11.04.2018 року були об’єми робіт та обладнання, які не відповідали проекту, а тому виникла необхідність внести зміни до договору та привести у відповідність згідно проектних рішень, а саме виключити обсяги робіт та обладнання, які не відповідають проекту. Загальна сума коштів, за результатами коригування, на яку зменшено договір становить 234 047 573,75 грн з ПДВ.
Також внаслідок коригування проекту з’явилися додаткові обсяги робіт, які взаємопов’язані з роботами, які виконує генеральний підрядник, та заміна виконавця може призвести до несумісності з роботами, що виконуються.
Пунктом 5 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переговорна процедура застосовується, зокрема, за потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Отже, в разі виникнення ситуації, коли зміна виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє замовникові провести переговорну процедуру закупівлі.
Наразі при виконанні будівельно-монтажних робіт, виникає потреба в закупівлі робіт та обладнання, які є сумісними та технологічно пов’язаними з роботами, що виконуються генеральним підрядником, а саме:
• Монтаж систем електроосвітлення та електрообладнання, внутрішні сантехнічні роботи систем водопостачання та каналізації, система опалення, кондиціонування та вентиляції (в тому числі влаштування протипожежних клапанів); Монтаж систем холодо- та тепло- забезпечення: фанкойлів, припливних установок, кондиціонерів, вентиляторів, рециркуляторів, індивідуальних теплових пунктів та центрального теплового пункту (в тому числі поставка обладнання).
• Монтаж ліфтів та підйомників (в тому числі придбання обладнання).
• Загальнобудівельні роботи (прорізи, опоряджувальні роботи, рентгенозахист приміщень, влаштування поручнів, навісу, покрівлі, примикань, форкамер, підлоги, улаштування м/к, додаткові оздоблювальні роботи та ін.).
• Монтаж та оснащення буфетів та їдалень (в тому числі придбання обладнання та інвентарю).
• Внутрішні мережі лікувального газопостачання (в тому числі поставка та монтаж обладнання включно консолей та модулів, що монтуються), монтаж консольних систем освітлення в операційних, монтаж консольних та модульних технологічних систем в реанімаційних та операційних, монтаж системи кріобанку (в тому числі поставка та монтаж обладнання).
• Зовнішні мережі теплопостачання та електропостачання, придбання устаткування для електроосвітлення, вентиляції та кондиціювання, монтаж системи ДЕС (в тому числі поставка та монтаж обладнання та щитів керування).
• Системи пожежогасіння оповіщення та протипожежного захисту, слабкострумові мережі (система екстреного виклику медичного персоналу,), система автоматизації та диспетчеризації протипожежних систем та систем ОВіК, структурована кабельна система, система контролю доступу та охоронної сигналізації, система телефонії, система відеонагляду, система часофікації, система аудіо-візуального комплексу, система локально обчислювальної мережі, програмне забезпечення (в тому числі поставка та монтаж обладнання).
• Оздоблення фасадів (завершення вентильованого та елементного фасаду, улаштування парапетів та примикань).
Враховуючи наведене вище, Державне підприємство «Укрмедпроектбуд» вже зверталося до Державного підприємства «Науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» Лист № 626/10-18 від 22.10.2018 року з проханням скликати Науково-технічну Раду для розгляду питань щодо можливості здійснення додаткових закупівель в того самого постачальника з врахуванням пункту 5 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
У відповідь на звернення № 626/10-18 від 22.10.2018 року від Державного підприємства «Науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» була скликана Науково-технічна рада від 01.11.2018 року.
На нараді було вирішено наступне :
«1. Відзначити, що об’єкт: Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 по вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва» є унікальним з технічної та технологічної точок зору.
2. Особливістю реалізації проекту будівництва є нестандартний поділ об’єкту на два пускові комплекси по-поверхово з урахуванням вимог технології діагностики, обстеження та лікування пацієнтів із забезпеченням відповідних архітектурних, інженерних, санітарно-технічних умов функціонування І пускового комплексу.
3. Наразі завершено будівництво І пускового комплексу, діагностичні відділення оснащене медичним обладнанням та передано на баланс НДСЛ «Охматдит». Виконуються будівельно-монтажні роботи на ІІ пусковому комплексі.
4. При будівництві ІІ пускового комплексу Замовником та Генпроектувальником будівництва виявлена необхідність виконання додаткових робіт, які тісно пов’язані з роботами. Що наразі виконуються, і необхідні для успішного введення об’єкту в експлуатацію.
5. Відзначити технологічність проектних рішень стосовно застосованих принципів поділу на пускові комплекси, в першу чергу інженерних систем, та застосування новітніх технологій в медичному та інженерному обладнанні на об’єкті.
6. З метою уникнення несумісності та зниження ризиків виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з завершенням влаштування та подальшим обслуговуванням інженерних мереж, а також для забезпечення завершення будівельно-монтажних робіт ІІ пускового комплексу будівництва НДСЛ «Охматдит» у встановлені Кабінетом Міністрів України термінів, рекомендувати замовнику будівництва – ДП «Укрмедпроектбуд» забезпечити сумісність технологій, обладнання і матеріалів з наявними змонтованими системами та обладнанням, що досягається при виконанні робіт одним виконавцем – генеральним підрядником».
Таким чином, керуючись пунктом 5 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», було прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі робіт з «Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 на вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва (в т.ч. поставка та монтаж обладнання) (Код ДК-021-2015: 45210000-2 (Будівництво будівель):
- за очікуваною вартістю 792 489 874,22 грн. з ПДВ
- з необхідним переліком робіт на даний час та в межах даної переговорної процедури :
• Монтаж систем електроосвітлення та електрообладнання, внутрішні сантехнічні роботи систем водопостачання та каналізації, система опалення, кондиціонування та вентиляції (в тому числі влаштування протипожежних клапанів); Монтаж систем холодо- та тепло- забезпечення: фанкойлів, припливних установок, кондиціонерів, вентиляторів, рециркуляторів, індивідуальних теплових пунктів та центрального теплового пункту (в тому числі поставка обладнання).
• Монтаж ліфтів та підйомників (в тому числі придбання обладнання);
• Загальнобудівельні роботи (прорізи, опоряджувальні роботи, рентгенозахист приміщень, влаштування поручнів, навісу, покрівлі, примикань, форкамер, підлоги, улаштування м/к, додаткові оздоблювальні роботи та ін.).
• Монтаж та оснащення буфетів та їдалень (в тому числі придбання обладнання та інвентарю).
• Внутрішні мережі лікувального газопостачання (в тому числі поставка та монтаж обладнання включно консолей та модулів, що монтуються), монтаж консольних систем освітлення в операційних, монтаж консольних та модульних технологічних систем в реанімаційних та операційних, монтаж системи кріобанку (в тому числі поставка та монтаж обладнання).
• Зовнішні мережі теплопостачання та електропостачання, придбання устаткування для електроосвітлення, вентиляції та кондиціювання, монтаж системи ДЕС (в тому числі поставка та монтаж обладнання та щитів керування).
• Системи пожежогасіння оповіщення та протипожежного захисту, слабкострумові мережі (система екстреного виклику медичного персоналу,), система автоматизації та диспетчеризації протипожежних систем та систем ОВіК, структурована кабельна система, система контролю доступу та охоронної сигналізації, система телефонії, система відеонагляду, система часофікації, система аудіо-візуального комплексу, система локально обчислювальної мережі, програмне забезпечення (в тому числі поставка та монтаж обладнання).
• Оздоблення фасадів (завершення вентильованого та елементного фасаду, улаштування парапетів та примикань)
- визначеними відповідно до ДСТУ БД.1.1-1. 2013.
Так Листом №446/11-19-1 від 15.11.2019р запрошено до переговорів генерального підрядника ТОВ «Ріола Модуль ЛТД», який вже виконує будівельні роботи за договорами генерального підряду 2016/1 від 18.08.2016, 2016/2 від 31.10.2016, 2017/3 від 22.08.2017,2016/7 від 26.12.2016, 2017/52 від 28.12.2017 та 2018/1 від 11.04.2018 року, так як роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються в межах одного будівельного майданчику у рамках одного зазначеного об’єкта, і технічно та економічно пов'язані з головним договором, з метою уникнення проблем технічного характеру, пов’язаний з експлуатацією та обслуговуванням інженерних мереж, беручи до уваги необхідність забезпечити сумісність технологій, обладнання і матеріалів з наявними системами та обладнання.
Під час здійснення переговорів між учасником ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» та тендерним комітетом ДП «Укрмедпроектбуд» було погоджено об’єми робіт та перелік обладнання, які необхідно закупити, а також договірну ціну на виконання цих робіт.
Учасник ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» вкотре підтвердила свої кваліфікаційні можливості, надавши всі необхідні документи, які вимагалися Замовником.
Тому, тендерним комітетом було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» Протоколом №12 від 16.11.2019 року.
Проектна документація затверджена Наказом Міністерства охорони здоров'я від 14.06.2019р. №1402 Про затвердження проекту «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» по вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі міста Києва (Коригування)».
Таким чином, в результаті коригування у генерального підрядника в договорі №2018/1 від 11.04.2018 року були об’єми робіт та обладнання, які не відповідали проекту, а тому виникла необхідність внести зміни до договору та привести у відповідність згідно проектних рішень, а саме виключити обсяги робіт та обладнання, які не відповідають проекту. Загальна сума коштів, за результатами коригування, на яку зменшено договір становить 234 047 573,75 грн з ПДВ.
Також внаслідок коригування проекту з’явилися додаткові обсяги робіт, які взаємопов’язані з роботами, які виконує генеральний підрядник, та заміна виконавця може призвести до несумісності з роботами, що виконуються.
Пунктом 5 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переговорна процедура застосовується, зокрема, за потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Отже, в разі виникнення ситуації, коли зміна виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє замовникові провести переговорну процедуру закупівлі.
Наразі при виконанні будівельно-монтажних робіт, виникає потреба в закупівлі робіт та обладнання, які є сумісними та технологічно пов’язаними з роботами, що виконуються генеральним підрядником, а саме:
• Монтаж систем електроосвітлення та електрообладнання, внутрішні сантехнічні роботи систем водопостачання та каналізації, система опалення, кондиціонування та вентиляції (в тому числі влаштування протипожежних клапанів); Монтаж систем холодо- та тепло- забезпечення: фанкойлів, припливних установок, кондиціонерів, вентиляторів, рециркуляторів, індивідуальних теплових пунктів та центрального теплового пункту (в тому числі поставка обладнання).
• Монтаж ліфтів та підйомників (в тому числі придбання обладнання).
• Загальнобудівельні роботи (прорізи, опоряджувальні роботи, рентгенозахист приміщень, влаштування поручнів, навісу, покрівлі, примикань, форкамер, підлоги, улаштування м/к, додаткові оздоблювальні роботи та ін.).
• Монтаж та оснащення буфетів та їдалень (в тому числі придбання обладнання та інвентарю).
• Внутрішні мережі лікувального газопостачання (в тому числі поставка та монтаж обладнання включно консолей та модулів, що монтуються), монтаж консольних систем освітлення в операційних, монтаж консольних та модульних технологічних систем в реанімаційних та операційних, монтаж системи кріобанку (в тому числі поставка та монтаж обладнання).
• Зовнішні мережі теплопостачання та електропостачання, придбання устаткування для електроосвітлення, вентиляції та кондиціювання, монтаж системи ДЕС (в тому числі поставка та монтаж обладнання та щитів керування).
• Системи пожежогасіння оповіщення та протипожежного захисту, слабкострумові мережі (система екстреного виклику медичного персоналу,), система автоматизації та диспетчеризації протипожежних систем та систем ОВіК, структурована кабельна система, система контролю доступу та охоронної сигналізації, система телефонії, система відеонагляду, система часофікації, система аудіо-візуального комплексу, система локально обчислювальної мережі, програмне забезпечення (в тому числі поставка та монтаж обладнання).
• Оздоблення фасадів (завершення вентильованого та елементного фасаду, улаштування парапетів та примикань).
Враховуючи наведене вище, Державне підприємство «Укрмедпроектбуд» вже зверталося до Державного підприємства «Науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» Лист № 626/10-18 від 22.10.2018 року з проханням скликати Науково-технічну Раду для розгляду питань щодо можливості здійснення додаткових закупівель в того самого постачальника з врахуванням пункту 5 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
У відповідь на звернення № 626/10-18 від 22.10.2018 року від Державного підприємства «Науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» була скликана Науково-технічна рада від 01.11.2018 року.
На нараді було вирішено наступне :
«1. Відзначити, що об’єкт: Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 по вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва» є унікальним з технічної та технологічної точок зору.
2. Особливістю реалізації проекту будівництва є нестандартний поділ об’єкту на два пускові комплекси по-поверхово з урахуванням вимог технології діагностики, обстеження та лікування пацієнтів із забезпеченням відповідних архітектурних, інженерних, санітарно-технічних умов функціонування І пускового комплексу.
3. Наразі завершено будівництво І пускового комплексу, діагностичні відділення оснащене медичним обладнанням та передано на баланс НДСЛ «Охматдит». Виконуються будівельно-монтажні роботи на ІІ пусковому комплексі.
4. При будівництві ІІ пускового комплексу Замовником та Генпроектувальником будівництва виявлена необхідність виконання додаткових робіт, які тісно пов’язані з роботами. Що наразі виконуються, і необхідні для успішного введення об’єкту в експлуатацію.
5. Відзначити технологічність проектних рішень стосовно застосованих принципів поділу на пускові комплекси, в першу чергу інженерних систем, та застосування новітніх технологій в медичному та інженерному обладнанні на об’єкті.
6. З метою уникнення несумісності та зниження ризиків виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з завершенням влаштування та подальшим обслуговуванням інженерних мереж, а також для забезпечення завершення будівельно-монтажних робіт ІІ пускового комплексу будівництва НДСЛ «Охматдит» у встановлені Кабінетом Міністрів України термінів, рекомендувати замовнику будівництва – ДП «Укрмедпроектбуд» забезпечити сумісність технологій, обладнання і матеріалів з наявними змонтованими системами та обладнанням, що досягається при виконанні робіт одним виконавцем – генеральним підрядником».
Таким чином, керуючись пунктом 5 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», було прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі робіт з «Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 на вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва (в т.ч. поставка та монтаж обладнання) (Код ДК-021-2015: 45210000-2 (Будівництво будівель):
- за очікуваною вартістю 792 489 874,22 грн. з ПДВ
- з необхідним переліком робіт на даний час та в межах даної переговорної процедури :
• Монтаж систем електроосвітлення та електрообладнання, внутрішні сантехнічні роботи систем водопостачання та каналізації, система опалення, кондиціонування та вентиляції (в тому числі влаштування протипожежних клапанів); Монтаж систем холодо- та тепло- забезпечення: фанкойлів, припливних установок, кондиціонерів, вентиляторів, рециркуляторів, індивідуальних теплових пунктів та центрального теплового пункту (в тому числі поставка обладнання).
• Монтаж ліфтів та підйомників (в тому числі придбання обладнання);
• Загальнобудівельні роботи (прорізи, опоряджувальні роботи, рентгенозахист приміщень, влаштування поручнів, навісу, покрівлі, примикань, форкамер, підлоги, улаштування м/к, додаткові оздоблювальні роботи та ін.).
• Монтаж та оснащення буфетів та їдалень (в тому числі придбання обладнання та інвентарю).
• Внутрішні мережі лікувального газопостачання (в тому числі поставка та монтаж обладнання включно консолей та модулів, що монтуються), монтаж консольних систем освітлення в операційних, монтаж консольних та модульних технологічних систем в реанімаційних та операційних, монтаж системи кріобанку (в тому числі поставка та монтаж обладнання).
• Зовнішні мережі теплопостачання та електропостачання, придбання устаткування для електроосвітлення, вентиляції та кондиціювання, монтаж системи ДЕС (в тому числі поставка та монтаж обладнання та щитів керування).
• Системи пожежогасіння оповіщення та протипожежного захисту, слабкострумові мережі (система екстреного виклику медичного персоналу,), система автоматизації та диспетчеризації протипожежних систем та систем ОВіК, структурована кабельна система, система контролю доступу та охоронної сигналізації, система телефонії, система відеонагляду, система часофікації, система аудіо-візуального комплексу, система локально обчислювальної мережі, програмне забезпечення (в тому числі поставка та монтаж обладнання).
• Оздоблення фасадів (завершення вентильованого та елементного фасаду, улаштування парапетів та примикань)
- визначеними відповідно до ДСТУ БД.1.1-1. 2013.
Так Листом №446/11-19-1 від 15.11.2019р запрошено до переговорів генерального підрядника ТОВ «Ріола Модуль ЛТД», який вже виконує будівельні роботи за договорами генерального підряду 2016/1 від 18.08.2016, 2016/2 від 31.10.2016, 2017/3 від 22.08.2017,2016/7 від 26.12.2016, 2017/52 від 28.12.2017 та 2018/1 від 11.04.2018 року, так як роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються в межах одного будівельного майданчику у рамках одного зазначеного об’єкта, і технічно та економічно пов'язані з головним договором, з метою уникнення проблем технічного характеру, пов’язаний з експлуатацією та обслуговуванням інженерних мереж, беручи до уваги необхідність забезпечити сумісність технологій, обладнання і матеріалів з наявними системами та обладнання.
Під час здійснення переговорів між учасником ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» та тендерним комітетом ДП «Укрмедпроектбуд» було погоджено об’єми робіт та перелік обладнання, які необхідно закупити, а також договірну ціну на виконання цих робіт.
Учасник ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» вкотре підтвердила свої кваліфікаційні можливості, надавши всі необхідні документи, які вимагалися Замовником.
Тому, тендерним комітетом було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» Протоколом №12 від 16.11.2019 року.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2019 13:05 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 листопада 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2066 роботи
«Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 на вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва (в т.ч. поставка та монтаж обладнання) (Код ДК-021-2015: 45210000-2 (Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, місто Київ, Київ, В.Чорновола 28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Авансування може бути здійснено в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» за умови наявності бюджетних асигнувань. | Аванс | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
17 листопада 2019 12:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ріола-Модуль ЛТД" #21650831 |
Переможець |
792 489 874,22
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2019 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2022 16:47
|
ДУ 16 від 30.09.2022.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2022 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:28
|
ДУ 15 від 23.12.2021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 17:23
|
ДУ 14 від 20.12.2021-2019-1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 17:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2021 17:42
|
Повідомлення про зміни до договору.docx | зміни до договору |
14 квітня 2021 17:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 12:02
|
Ду 12 від 23.12.2020.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2020 16:30
|
Повідомлення про внесення змін до договору.docx | зміни до договору |
08 жовтня 2020 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2020 18:10
|
ду 10 від 30.09.2020.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2020 18:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2020 07:56
|
Зміни до договору.docx | зміни до договору |
03 вересня 2020 07:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2020 16:48
|
Повідомлення про внесення змін до договору.docx | зміни до договору |
14 травня 2020 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2020 17:39
|
Повідомлення про внесення змін до договору 2019-1.docx | зміни до договору |
17 квітня 2020 17:38
|
Key-6.dat | зміни до договору |
17 квітня 2020 17:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2020 12:53
|
Повідомлення про внесення змін до договору.docx | зміни до договору |
21 лютого 2020 12:51
|
2473112277_2473112277_DU181022175933.ZS2 | зміни до договору |
21 лютого 2020 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2020 12:53
|
Зміна до договору реквізити від 10.02.2020.docx | зміни до договору |
10 лютого 2020 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:57
|
Повідомлення про внесення змін до договору-2019-1 від 28.12.19.docx | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 11:21
|
Повідомлення про внесення змін до договору 2019-1.docx | зміни до договору |
24 грудня 2019 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 12:48
|
Повідомлення про внесення змін до договору 2019-1.docx | зміни до договору |
23 грудня 2019 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2019 16:17
|
Повідомлення про внесення змін до договору.docx | зміни до договору |
02 грудня 2019 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 13:05
|
Договір 2019-1 скан.pdf | укладений |
29 листопада 2019 13:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виникла необхідність внести зміни до Додатку 3 План фінансування будівництва в 2019 році до Договору № 2019/1 від 29.11.2019 року та відобразити фінансування за договором в межах кожного року на який укладено договір. |
Номер договору про закупівлю: | 2019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В рамках виконання робіт з будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» при закупівлі обладнанняз’ясувалося, що в частині обладнання, згідно з переліком обладнання до Договору 2019/1 від 29.11.2019р., відбувається уточнення назви обладнання відповідно до номенклатури постачальника, що не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (договірній ціні). |
Номер договору про закупівлю: | 2019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виникла необхідність внести зміни до Додатку 3 План фінансування будівництва в 2019 році до Договору № 2019/1 від 29.11.2019 року в зв’язку зі збільшенням асигнувань в 2019 році. |
Номер договору про закупівлю: | 2019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З’ясувалося, що в частині обладнання, згідно з переліком обладнання до Договору 2019/1 від 29.11.2019р., відбувається зміна виробника з покращенням характеристик, а також уточнення назви обладнання, що не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (договірній ціні) та відповідатиме проектній документації зміни внесені відповідно до пункту 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 2019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Необхідно внести зміни до Договору в зв’язку зі зміною розрахункового рахунку на ІBAN відповідно до постанов Національного Банку України № 162 від 28 грудня 2018 року та № 41 від 22 лютого 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 2019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору №2019/1 від 29.11.2019 року та перенесення асигнувань на 2020 рік. Також, продовження строку виконання робіт та строку договору до 01.06.2021 року, що пов’язано з відсутністю бюджетного фінансування в достатньому розмірі для повної оплати по договору. |
Номер договору про закупівлю: | 2019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 14.05.2019 року Державне підприємство «Укрмедпроектбуд» отримало позитивний експертний звіт № 00-0141-19/ЦБ у ДП «Укрдержбудекспертиза» щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» на вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва» (коригування). Проектна документація затверджена Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 14.06.2019р. №1402 Про затвердження проекту «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» по вул. Чорновола, 28/1, у Шевченківському районі м. Києва (Коригування)». В результаті коригування проектної документації, у генерального підрядника в договорі №2019\1 від 29.11.2019 року наявні об’єми робіт та обладнання, які вже не відповідають проекту, а тому виникла необхідність внести зміни до договору та привести договір у відповідність згідно проектних рішень, а саме виключити обсяги робіт та обладнання, які не відповідають проекту. |
Номер договору про закупівлю: | 2019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виникла необхідність замінити частину обладнання з покращенням характеристик та по деяким позиціям обладнання уточнити назви номенклатури для приведення обладнання у відповідність проектної документації, технічним даним, для забезпечення його монтажу на об’єкті будівництва, дані зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі 2019/1 від 29.11.2019 року відповідно до частини 4 пункту 3 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 2019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виникла необхідність внести зміни до договору в результаті звернення генпідрядника, що зумовлюють покращення предмета закупівлі зі зміною найменування деяких позицій в договорі для уточнення назви, а також зміна плану фінансування на поточний рік, дані зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі відповідно до п.3. ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 2019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін пов’язано зі зміною асигнувань в поточному році, що стосуються сторонніх показників в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 2019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виникла потреба внести зміни до договору, в зв’язку з допущенням технічної помилки в п. 4.1 договору щодо зазначення розміру оплати в розрізі років відповідно до плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 2019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виникла необхідність внести зміни до договору та перенести асигнування в межах поточного 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 2019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з уточненням плану фінансування будівництва у 2021 році відповідно до затверджених помісячних обсягів виділених асигнувань, виникла необхідність внести зміни до договору №2019/1 від 29.11.2019 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД». Також, за зверненням генпідрядника щодо продовження строку виконання робіт та строку дії договору в зв’язку з тим, що роботи з влаштування теплотраси можливі лише після зупинки магістральної траси, що відбудеться не раніше 15 травня 2021 року, технологічний процес виконання робіт з влаштування теплотраси займає близько трьох місяців. Необхідно продовжити строк виконання до 20.12.2021 року, а строк дії договору до 31.12.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 2019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа №374 від 17.12.2021 року від Товариством з обмеженою відповідальністю «Ріола-Модуль ЛТД» виникла необхідність внести зміни до договору №2019/1 від 29.11.2019 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Ріола-Модуль ЛТД», так генпідрядник зазначає наступне: «До складу Робіт, що залишилися до виконання за вказаним Договором, входять роботи з влаштування на Об’єкті теплової траси. З огляду на встановлені строки виконання Робіт, ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» вважає за необхідне, завчасно звернути увагу на те, що: - на роботи з влаштування теплотраси від Замовника ще не отримано проектну та дозвільну документацію; - роботи з влаштування теплотраси можливо проводити не в опалювальний сезон, тобто, починаючи десь з квітня 2022 року; - технологічний процес виконання робіт з влаштування теплотраси займає близько трьох місяців. Вищезазначені обставини об’єктивно впливають на строки виконання Робіт за Договором, а тому пропонуємо продовжити їх строк до 30.09.2022 року в установленому Договором порядку шляхом підписання Сторонами відповідної Додаткової угоди». Виникла необхідність продовжити строки виконання робіт до 30.09.2022р. Строк дії договору до 31.12.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 2019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з поверненням замовнику коштів від ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» за договором №2019/1 від 29.11.2019 року, постала необхідність внести зміни до даного договору в частині зміни розміру бюджетних асигнувань. |
Номер договору про закупівлю: | 2019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в частині строку виконання зобов’язань є зміною істотної умови Договору – строку виконання робіт за Договором (пункт 6.3. Договору). Випадки внесення змін (відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»): підпункт 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (продовження строку виконання зобов’язання) |
Номер договору про закупівлю: | 2019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |