30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
1 265 000,00 UAH
UA-2019-11-16-000084-b 9883b3328b78418a97d1a0bae7e7fb06
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ПОЛТАВІ
Код ЄДРПОУ: 42334163
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, буд. 37
Контактна особа: Дмитро Герасименко
+380993595863
mtzdbrpoltava@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 22:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:51
Очікувана вартість: 1 265 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 комплект
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, Полтава, Соборності 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 листопада 2019 20:40
Електронний цифровий підпис
16 листопада 2019 20:36
Вимоги щодо_предмету закупівлі.docx
16 листопада 2019 20:36
Проект договору.docx
16 листопада 2019 20:36
ТД_персональний_комп'ютер.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:13
Дата відповіді: 20 листопада 2019 18:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ми вдячні Вам за запитання. 1. Запропонований Учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 3 до тендерної документації вимогам та характеристикам. 2. Відповідно до вимог пункту 1.2 додатку № 3 до тендерної документації Учасник зобов'язаний у складі своєї тендерної пропозиції надати лист, який повинен містити порівняльну таблицю з вказанням детальних характеристик запропонованого Обладнання, ПОВНОГО ЙОГО НАЙМЕНУВАННЯ. 3. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" 1 257 300,00
UAH з ПДВ
1 257 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ЛОГІКА" 1 260 534,00
UAH з ПДВ
1 260 534,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 12:58
sign.p7s
02 грудня 2019 15:33
sign.p7s
29 листопада 2019 16:12
sign.p7s
29 листопада 2019 15:49
4 Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2019 15:49
3 Відповідність учасника.pdf
29 листопада 2019 15:49
2 Технічна відповідність.pdf
29 листопада 2019 15:49
1. Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 16:37
sign.p7s
29 листопада 2019 16:30
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
29 листопада 2019 16:30
Статут ТОВ КБ Логіка.pdf
29 листопада 2019 16:28
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 16:25
Договір поставки №42 А3838.pdf
29 листопада 2019 16:24
Договір поставки №68 А1414.pdf
29 листопада 2019 16:24
Технічні вимоги.pdf
29 листопада 2019 16:23
Інформація про учасника.pdf
29 листопада 2019 16:20
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"
#38980356
Переможець 1 257 300,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2019 18:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2019 18:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"
#38980356
1 257 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 грудня 2019 11:10
Договір №138 від 20.12.2019.pdf укладений
20 грудня 2019 11:09
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2019 11:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 257 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 209 550,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку