(Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Очікувана вартість
2 170 000,00 UAH
UA-2019-11-16-000077-b 675416cd08cc43b8aa906026c713f885
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження замовника: 36008, Україна, Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Контактна особа замовника: Петро Миколайович Бедах
+380532592917
katp1628lav@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 15:09
Очікувана вартість: 2 170 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


джерело фінансування кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штука
(Контейнери для портального сміттевоза
на шасі МАЗ -4371N2 7 м3)

ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул.Кагамлика,84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору післяоплата на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів після отримання Товару та отримання рахунку-фактури. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 листопада 2019 22:08
Електронний цифровий підпис
22 листопада 2019 22:04
ТД.docx
22 листопада 2019 22:04
Зміни.docx
22 листопада 2019 22:04
додаток №3 нова редакція.docx
16 листопада 2019 17:55
додаток 1.docx
16 листопада 2019 17:55
додаток 5.docx
16 листопада 2019 17:55
додаток 4.docx
16 листопада 2019 17:55
додаток 3.docx
16 листопада 2019 17:55
додаток 6.docx
16 листопада 2019 17:55
додаток 2.docx
16 листопада 2019 17:55
ТД.docx
22 листопада 2019 22:08
Електронний цифровий підпис
16 листопада 2019 17:55
Електронний цифровий підпис
22 листопада 2019 22:04
ТД.docx
22 листопада 2019 22:04
Зміни.docx
22 листопада 2019 22:04
додаток №3 нова редакція.docx
16 листопада 2019 17:55
додаток 1.docx
16 листопада 2019 17:55
додаток 5.docx
16 листопада 2019 17:55
додаток 4.docx
16 листопада 2019 17:55
додаток 3.docx
16 листопада 2019 17:55
додаток 6.docx
16 листопада 2019 17:55
додаток 2.docx
16 листопада 2019 17:55
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Комунікація з замовником
Дата подання: 20 листопада 2019 10:26
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:08
Чому не можливо додзвонитися до відповідальної особи ? За вказаним номером його нема, а 0532-592759 не відповідає.
Відповідь: Шановний учасник! Зазначений номер телефону є офіцінийм номером установи. Телефонуйте,у робочий час, а не поза ним.
Тендерна пропозиція
Дата подання: 20 листопада 2019 14:30
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:13
Згідно форми тендерної пропозиції, що зазначати в колонці Ціна без ПДВ - зазначається ціна за одну штуку без ПДВ? Вартість з ПДВ - зазначається вартість за 35 шт. з ПДВ?
Відповідь: Шановний учасник, Ви маєте заповнити таблицю. Із урахуванням Вартості за одиницю товару, із ПДВ та без ПДВ, а також, зазначити загальну вартість пропозиції із ПДВ та БЕЗ ПДВ із врахування особливостей Вашої системи оподаткування.
Тендерна документація
Дата подання: 20 листопада 2019 14:57
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:18
У п. 2 Інша інформація Розділу Оцінка тендерної пропозиції : "Учасник відповідає за якість товару, що повинна відповідати нормам законодавства України. Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-гарантію щодо виконання вище зазначених умов тендерної документації. Якість запропонованого товару повинна відповідати вимогам тендерної документації. З метою отримання впевненості від учасника щодо можливості дотримання ним вище зазначених умов, учасник зобов’язаний подати письмову гарантію щодо цього у складі його тендерної пропозиції у вигляді гарантійного листа в довільній формі" Попереду цього адзацу є ще 10 абзаців з різними вимогами. Не зрозуміло до яких саме вищезазначених вимог треба надавити листи гарантії. Уточніть будь ласка конкретно які вимоги потребують листів-гарантій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник п. 2 Інша інформація Розділу Оцінка тендерної пропозиції містить вимогу надати у складі пропозиції лист- гарантію щодо виконання зазначених умов тендерної документації – усіх, що зазначені де потребується лист- роз’яснення чи лист гарантія.
Оцінка тендерних пропозицій
Дата подання: 20 листопада 2019 15:43
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:23
У складі ТП учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди та останній звітний квартал з квитанціями про прийняття; Якщо підприємство подає звітність один раз на рік, а не поквартально, тому у складі пропозиції можемо надати довідку в довільній формі про звітність підприємства та надати баланс, звіт про фінансові результати за два останні звітні періоди - річні, тобто за 2018 та 2019 рік?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасники формують свою пропозицію відповідно до особливостей ведення бухгалтерсько-податкової звітності. За бажанням можуть у складі своє пропозиції надати лист пояснення.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" 1 563 660,00
UAH з ПДВ
1 199 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАК СЕРВІС - 2018" 2 170 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 2 152 500,00
UAH з ПДВ
1 224 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2019 18:34
sign.p7s
01 грудня 2019 17:24
sign.p7s
01 грудня 2019 17:20
40 РЛ Реєстр документів.pdf
01 грудня 2019 17:20
35 РЛ Витяг ПДВ.pdf
01 грудня 2019 17:20
34 РЛ Витяг з ЄДРПОУ.pdf
01 грудня 2019 17:20
29 РЛ Статут.pdf
01 грудня 2019 17:20
28 РЛ Баланс 2018.pdf
01 грудня 2019 17:20
27 РЛ Баланс 2017.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 19:49
sign.p7s
29 листопада 2019 19:46
Проект договору.PDF
29 листопада 2019 19:46
Технічні характеристики.pdf
29 листопада 2019 19:46
Кваліфікація стаття16.PDF
29 листопада 2019 19:46
Відповідність стаття 17.PDF
29 листопада 2019 19:46
Довідки листи та звітність.PDF
29 листопада 2019 19:46
Реєстр документів.PDF
29 листопада 2019 19:46
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

01 грудня 2019 18:46
sign.p7s
01 грудня 2019 18:46
Пояснювальна записка.pdf
01 грудня 2019 18:46
Лист розяснення ст.22.pdf
01 грудня 2019 18:46
Лист підтвердження.pdf
01 грудня 2019 18:46
Лист гарантія ст.30.pdf
01 грудня 2019 18:46
Копія статуту з описом.pdf
01 грудня 2019 18:46
Довідка про згоду.pdf
01 грудня 2019 18:46
Довідка підтвердження.pdf
01 грудня 2019 18:46
Гарантійний лист ст.36.pdf
01 грудня 2019 18:46
Витяг з ЄДР 29.11.19.pdf
01 грудня 2019 18:46
Баланс на 31.03.2019 копія.pdf
01 грудня 2019 18:46
Баланс на 31. 12.2018 копія.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
#40374335
Очікує рішення 1 199 900,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 15:36

Документи

Актуальні тендери

До пошуку