Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання харчування пацієнткам пологових будинків
Catering services for patients in maternity hospitals
Очікувана вартість
24 000 000,00 UAH
UA-2019-11-16-000011-c 2c8c256c0bda4db7a8f9e8e9ac4a043e
Укладання рамкової угоди    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войнаровська Ліна Миколаївна

380674818868 linavodessa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати оголошення з відомостями про рамкову угоду PDFHTML
Відбори за рамковою угодою:
Ідентифікатор відбору Відбори за рамковою угодою:
UA-2021-12-15-009661-b
UA-2022-12-20-012079-a
UA-2020-12-18-009130-b
UA-2020-01-08-001910-c
UA-2023-06-21-007670-a
UA-2023-09-12-005560-a
UA-2023-03-22-003135-a

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Пологовий Будинок № 5 "Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05446449
Місцезнаходження: 65009, Україна , Одеська область обл., Одеса, вулиця Маршала Говорова, 28
Контактна особа: Войнаровська Ліна Миколаївна
380674818868
linavodessa@gmail.com
Додаткові контактні особи: Войнаровська Ліна Миколаївна
380674818868
linavodessa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne Nekomerciine Pidpriyemstvo "Pologovii Budinok № 5 "Odeskoyi miskoyi radi
National ID: 05446449
Contact point: Voinarovskaya Lina Nikolaevna
380674818868
linavodessa@gmail.com
Additional contacts: Voinarovskaya Lina Nikolaevna
380674818868
linavodessa@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 листопада 2019 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 12:01
Початок аукціону: 23 грудня 2019 12:01
Очікувана вартість: 24 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 3
Строк, на який укладається рамкова угода: 4 роки
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH
Publication date: 16 листопада 2019 10:53
Enquiries until: 06 грудня 2019 11:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2019 11:00
Planned auction date: 23 грудня 2019 12:01

Information

Estimated total value: 24 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 24 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Count of parties to sign framework agreement: 3
Agreement duration: 4 years

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Scope of the procurement
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
DK 021: 2015: 55520000-1 - Catering Services
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
189930 комплект
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування пацієнткам пологових будинків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, Одеса, Маршала Говорова,28
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

DK 021: 2015: 55520000-1 - Catering Services (Catering services for patients in maternity hospitals)
CPV: 55520000-1
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг За фактично надані послуги Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможцiв

Ціна: 100%
16 листопада 2019 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2019 10:54
Проект рамкової угоди.docx
16 листопада 2019 10:54
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-29-000014 ● 619dbd030fe742e4a53a57b1dcdb5bbd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2020 15:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2020 Одеса № 27

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 29.01.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 29.01.2020



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2020 № 27
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу


Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
4 UA-2019-11-16-000011-c 16.11.2019 Отримання інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель та виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-30 16:30:08

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2020 № 27 розпочато моніторинг процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом «ДК 021:2015:55520000-1 — Кейтерингові послуги, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Пологовий будинок № 5» Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-16-000011-с, дата оприлюднення 16.11.2019).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо наступних питань, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» «учаснику необхідно надати копію договору на проведення лабораторних досліджень готових страв та копія документу, який підтверджує проведення дослідження у другому півріччі 2019 року», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору на виконання (передачу) робіт від 19.09.2018 № ОД-1399, який укладено між ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації»?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 жовтня 2019 року № 2207-09, посвідчення водія на Христодорова Сергія Володимировича та Продана Романа Олександровича, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ХТ), свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ)?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам Розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «копія договору на санітарну обробку складських приміщень з наданням копій актів виконаних робіт за останні два місяці до дати оприлюднення оголошення», тоді як згідно актів прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 05.09.2019 № 6063, прийому-здачі робіт по дезінфекції від 18.10.2019 № 6167, прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 11.10.2019 № 6177, прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 07.11.2019 № 6204, прийому-здачі робіт по дезінфекції від 08.11.2019 № 6242, прийому-здачі робіт по дезінфекції від 06.12.2019 № 6338, прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 09.12.2019 № 6286, які надано у складі тендерної пропозиції, відсутня інформація проведення робіт із дезінфекції за вересень місяць, проте згідно пункту 2.1. договору від 10 грудня 2018 року № 343, виконавець (ТОВ НВП «АЛЮР») зобов’язується здійснювати обслуговування об’єкта по дезінфекції, дезінсекції та дератизації протягом дванадцяти місяців з моменту укладання договору (кратність обслуговування – щомісячно)?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» «учаснику необхідно надати копію договору на проведення лабораторних досліджень готових страв та копія документу, який підтверджує проведення дослідження у другому півріччі 2019 року», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору на виконання (передачу) робіт від 08.11.2018 № ОД-1651, який укладено між ТОВ «ТОНАР К» та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації»?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу «Акт, складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках» від 30.07.2019 – 01.08.2019 № 2691, де у графі «Вид господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів» зазначено: «Обіг харчових продуктів (зберігання, транспортування, реалізація)», що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ТОНАР К», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 грудня 2018 року та договір оренди нежилого приміщення від 27.11.2014 № 2-Т?
7) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копії документів, які містять накладення, а саме: посвідчення про якість № 0001227 на яйця курячі та декларація виробника на рибу та морепродукти, що експортуються в Україну від 01 серпня 2019 року?
8) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу «Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» від 06.12.2019 № 5399, де у графі «Вид господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів» зазначено: «Обіг харчових продуктів (зберігання, транспортування, реалізація)», що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
9) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ОЛЬГА», а саме: договір оренди нежитлового приміщення від 01.10.2019, договір оренди нежитлового приміщення від 20.08.2018, посвідчення водія на Печеного Сергія Вікторовича, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований фургон малотоннажний-в марки Opel моделі COMBO (державний номер ВН9802ІР)?
10) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам Розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» Додатку 1 до тендерної документації, тоді як згідно довідки «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг», Чилік Софія Дмитрівна займає посаду кухар, а відповідно до наказу від 04 листопада 2019 року № 168 – кухонний робітник?
11) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу, який містить накладення, а саме: сертифікат якості на рибу та рибопродукти, що експортуються в Україну від 28.08.2019?
12) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам абзацу 2 пункту 2 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» «у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати підтвердження наявності вендингових апаратів, які здатні зберігати їжу в охолодженому стані відповідно до вимог технічних умов, нагрівати їжу до належної температури вживання та видавати її (надати відповідний сканований документ (копія) договору купівлі-продажу, оренди, суборенди тощо) та документу, який підтверджує можливість використання вендингових апаратів на території України», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ, який підтверджує можливість використання вендингових апаратів на території України?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасниками ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»,
ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» вимог ТД та допущенням їх до аукціону даної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-04 18:41:53

Відповідь на моніторінг по закупівлі UA-2019-11-16-000011-c

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення щодо висновку Південного офісу Держаудитслужби від 05.02.2020 р. UA-2019-11-16-000011-с

2020-02-12 17:55:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено в Одеський окружний адміністративний суд від 19.02.2020 року № 420/1392/20
Дата публікації: 20 лютого 2020

Документи:

20 лютого 2020 12:15
Електронний підпис
20 лютого 2020 12:14
Од.окр.адм.суд.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 грудня 2019
UA-2019-11-16-000011-c2c8c256c0bda4db7a8f9e8e9ac4a043e
Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Пологовий Будинок № 5 "Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05446449
Місцезнаходження: 65009, Україна, Одеська область обл., Одеса, вулиця Маршала Говорова, 28
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОЛЬГА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОНАР К" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 січня 2020 17:56
Електронний підпис
03 січня 2020 17:55
Цінова пропозиція.pdf
27 грудня 2019 09:29
Електронний підпис
27 грудня 2019 09:29
Електронний підпис
14 грудня 2019 19:12
Електронний підпис
14 грудня 2019 19:12
Електронний підпис
14 грудня 2019 14:15
Ліцензія банку.zip
14 грудня 2019 14:15
Ліцензія банку.pdf..P7S
14 грудня 2019 14:15
Ліцензія банку.pdf
14 грудня 2019 14:15
Довіреність Свобода.zip
14 грудня 2019 14:15
Банківська гарантія.zip
14 грудня 2019 14:15
8.Інші документи.pdf
14 грудня 2019 14:15
4.Повноваження.pdf
14 грудня 2019 14:15
2.Відповідність ст.17.pdf
14 грудня 2019 14:15
3.Технічні вимоги.pdf

Документи

Публічні документи

03 січня 2020 11:50
Електронний підпис
03 січня 2020 11:49
Ціна за одиницю ПБ №5.pdf
26 грудня 2019 17:22
Електронний підпис
26 грудня 2019 17:22
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:39
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:39
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:38
Сан.обробка.pdf
15 грудня 2019 17:08
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:08
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:07
Розпорядження ГЕРЦ.pdf
15 грудня 2019 17:07
Повноваження ГЕРЦ.pdf
15 грудня 2019 17:07
Гарантія.7z
15 грудня 2019 17:07
Гарантiя_197.pdf_(1).p7s
15 грудня 2019 17:07
Гарантiя_197.pdf.p7s
15 грудня 2019 17:07
Гарантiя_197.pdf
15 грудня 2019 17:07
6) Проект договору.pdf
15 грудня 2019 17:07
5) Інші документи ч.2.pdf
15 грудня 2019 17:07
5) Інші документи ч.1.pdf
15 грудня 2019 17:07
4) Повноваження.pdf
15 грудня 2019 17:07
2) Ст.17.pdf
15 грудня 2019 17:07
Оренда (вендинг).pdf
15 грудня 2019 17:07
Меню.pdf
15 грудня 2019 17:07
3) Тех. вимоги.pdf

Документи

Публічні документи

03 січня 2020 17:23
Електронний підпис
27 грудня 2019 13:58
Електронний підпис
27 грудня 2019 13:58
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:39
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:39
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:37
Ліцензія.zip
15 грудня 2019 17:37
Лицензия заверенная (2).pdf
15 грудня 2019 17:37
Довіреність.zip
15 грудня 2019 17:37
Банківська гарантія.zip
15 грудня 2019 17:37
11.Інші документи.pdf
15 грудня 2019 17:37
10.Повноваження.pdf
15 грудня 2019 17:37
9.Персональні дані.pdf
15 грудня 2019 17:37
8.1.Проект договору ПБ 5.pdf
15 грудня 2019 17:37
4.Відомості щодо ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

ТОВ "ОЛЬГА"

ТОВ "ТОНАР К"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 23 891 294,70
UAH
23 891 294,70
UAH
Документи
ТОВ "ТОНАР К" 23 931 180,00
UAH
23 931 180,00
UAH
Документи
ТОВ "ОЛЬГА" 23 997 655,50
UAH
23 997 655,50
UAH
Документи

Публічні документи

03 січня 2020 17:56
Електронний підпис
03 січня 2020 17:55
Цінова пропозиція.pdf
27 грудня 2019 09:29
Електронний підпис
27 грудня 2019 09:29
Електронний підпис
14 грудня 2019 19:12
Електронний підпис
14 грудня 2019 19:12
Електронний підпис
14 грудня 2019 14:15
Ліцензія банку.zip
14 грудня 2019 14:15
Ліцензія банку.pdf..P7S
14 грудня 2019 14:15
Ліцензія банку.pdf
14 грудня 2019 14:15
Довіреність Свобода.zip
14 грудня 2019 14:15
Банківська гарантія.zip
14 грудня 2019 14:15
8.Інші документи.pdf
14 грудня 2019 14:15
4.Повноваження.pdf
14 грудня 2019 14:15
2.Відповідність ст.17.pdf
14 грудня 2019 14:15
3.Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

03 січня 2020 17:23
Електронний підпис
27 грудня 2019 13:58
Електронний підпис
27 грудня 2019 13:58
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:39
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:39
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:37
Ліцензія.zip
15 грудня 2019 17:37
Лицензия заверенная (2).pdf
15 грудня 2019 17:37
Довіреність.zip
15 грудня 2019 17:37
Банківська гарантія.zip
15 грудня 2019 17:37
11.Інші документи.pdf
15 грудня 2019 17:37
10.Повноваження.pdf
15 грудня 2019 17:37
9.Персональні дані.pdf
15 грудня 2019 17:37
8.1.Проект договору ПБ 5.pdf
15 грудня 2019 17:37
4.Відомості щодо ст.17.pdf

Публічні документи

03 січня 2020 11:50
Електронний підпис
03 січня 2020 11:49
Ціна за одиницю ПБ №5.pdf
26 грудня 2019 17:22
Електронний підпис
26 грудня 2019 17:22
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:39
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:39
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:38
Сан.обробка.pdf
15 грудня 2019 17:08
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:08
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:07
Розпорядження ГЕРЦ.pdf
15 грудня 2019 17:07
Повноваження ГЕРЦ.pdf
15 грудня 2019 17:07
Гарантія.7z
15 грудня 2019 17:07
Гарантiя_197.pdf_(1).p7s
15 грудня 2019 17:07
Гарантiя_197.pdf.p7s
15 грудня 2019 17:07
Гарантiя_197.pdf
15 грудня 2019 17:07
6) Проект договору.pdf
15 грудня 2019 17:07
5) Інші документи ч.2.pdf
15 грудня 2019 17:07
5) Інші документи ч.1.pdf
15 грудня 2019 17:07
4) Повноваження.pdf
15 грудня 2019 17:07
2) Ст.17.pdf
15 грудня 2019 17:07
Оренда (вендинг).pdf
15 грудня 2019 17:07
Меню.pdf
15 грудня 2019 17:07
3) Тех. вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

ТОВ "ТОНАР К"

ТОВ "ОЛЬГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОНАР К"
#35999668
Переможець 23 931 180,00
UAH
23 грудня 2019 16:57
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 23 891 294,70
UAH
23 грудня 2019 17:02
ТОВ "ОЛЬГА"
#25047770
Переможець 23 997 655,50
UAH
23 грудня 2019 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОНАР К" 23 931 180,00
UAH
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 23 891 294,70
UAH
Документи
ТОВ "ОЛЬГА" 23 997 655,50
UAH
Документи

Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)

Оприлюднення інформації про ціну за одиницю товару (послуги) до: 08 січня 2020 00:04
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування пацієнткам пологових будинків)
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 125.79 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 126 UAH без ПДВ
ТОВ "ОЛЬГА"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 126.35 UAH без ПДВ

Рамкова угода

Статус:
Укладена рамкова угода


Угода Опубліковано
РАМКОВА УГОДА №1-ПБ5-20.pdf
08 січня 2020 18:49
Електронний підпис
08 січня 2020 18:50