Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Catering services for patients in maternity hospitals
Оголошення про проведення
Ідентифікатор відбору | Відбори за рамковою угодою: |
---|---|
UA-2021-12-15-009661-b | |
UA-2022-12-20-012079-a | |
UA-2020-12-18-009130-b | |
UA-2020-01-08-001910-c | |
UA-2023-06-21-007670-a | |
UA-2023-09-12-005560-a | |
UA-2023-03-22-003135-a |
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне Некомерційне Підприємство "Пологовий Будинок № 5 "Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05446449 |
Місцезнаходження: | 65009, Україна , Одеська область обл., Одеса, вулиця Маршала Говорова, 28 |
Контактна особа: |
Войнаровська Ліна Миколаївна 380674818868 linavodessa@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Войнаровська Ліна Миколаївна 380674818868 linavodessa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne Nekomerciine Pidpriyemstvo "Pologovii Budinok № 5 "Odeskoyi miskoyi radi |
National ID: | 05446449 |
Contact point: |
Voinarovskaya Lina Nikolaevna 380674818868 linavodessa@gmail.com |
Additional contacts: |
Voinarovskaya Lina Nikolaevna 380674818868 linavodessa@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2019 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 12:01 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 12:01 |
Очікувана вартість: | 24 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: | 3 |
Строк, на який укладається рамкова угода: | 4 роки |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 250000 UAH |
Publication date: | 16 листопада 2019 10:53 |
Enquiries until: | 06 грудня 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 12 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 грудня 2019 11:00 |
Planned auction date: | 23 грудня 2019 12:01 |
Information
Estimated total value: | 24 000 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 24 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Count of parties to sign framework agreement: | 3 |
Agreement duration: | 4 years |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | За фактично надані послуги | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможцiв
Ціна: | 100% |
16 листопада 2019 10:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2019 10:54 |
Проект рамкової угоди.docx | |
16 листопада 2019 10:54 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-29-000014 ● 619dbd030fe742e4a53a57b1dcdb5bbd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2020 15:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2020 Одеса № 27
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 29.01.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 29.01.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2020 № 27
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
4 UA-2019-11-16-000011-c 16.11.2019 Отримання інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель та виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-30 16:30:08
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2020 № 27 розпочато моніторинг процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом «ДК 021:2015:55520000-1 — Кейтерингові послуги, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Пологовий будинок № 5» Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-16-000011-с, дата оприлюднення 16.11.2019).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо наступних питань, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» «учаснику необхідно надати копію договору на проведення лабораторних досліджень готових страв та копія документу, який підтверджує проведення дослідження у другому півріччі 2019 року», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору на виконання (передачу) робіт від 19.09.2018 № ОД-1399, який укладено між ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації»?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 жовтня 2019 року № 2207-09, посвідчення водія на Христодорова Сергія Володимировича та Продана Романа Олександровича, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ХТ), свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ)?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам Розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «копія договору на санітарну обробку складських приміщень з наданням копій актів виконаних робіт за останні два місяці до дати оприлюднення оголошення», тоді як згідно актів прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 05.09.2019 № 6063, прийому-здачі робіт по дезінфекції від 18.10.2019 № 6167, прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 11.10.2019 № 6177, прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 07.11.2019 № 6204, прийому-здачі робіт по дезінфекції від 08.11.2019 № 6242, прийому-здачі робіт по дезінфекції від 06.12.2019 № 6338, прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 09.12.2019 № 6286, які надано у складі тендерної пропозиції, відсутня інформація проведення робіт із дезінфекції за вересень місяць, проте згідно пункту 2.1. договору від 10 грудня 2018 року № 343, виконавець (ТОВ НВП «АЛЮР») зобов’язується здійснювати обслуговування об’єкта по дезінфекції, дезінсекції та дератизації протягом дванадцяти місяців з моменту укладання договору (кратність обслуговування – щомісячно)?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» «учаснику необхідно надати копію договору на проведення лабораторних досліджень готових страв та копія документу, який підтверджує проведення дослідження у другому півріччі 2019 року», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору на виконання (передачу) робіт від 08.11.2018 № ОД-1651, який укладено між ТОВ «ТОНАР К» та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації»?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу «Акт, складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках» від 30.07.2019 – 01.08.2019 № 2691, де у графі «Вид господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів» зазначено: «Обіг харчових продуктів (зберігання, транспортування, реалізація)», що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ТОНАР К», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 грудня 2018 року та договір оренди нежилого приміщення від 27.11.2014 № 2-Т?
7) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копії документів, які містять накладення, а саме: посвідчення про якість № 0001227 на яйця курячі та декларація виробника на рибу та морепродукти, що експортуються в Україну від 01 серпня 2019 року?
8) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу «Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» від 06.12.2019 № 5399, де у графі «Вид господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів» зазначено: «Обіг харчових продуктів (зберігання, транспортування, реалізація)», що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
9) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ОЛЬГА», а саме: договір оренди нежитлового приміщення від 01.10.2019, договір оренди нежитлового приміщення від 20.08.2018, посвідчення водія на Печеного Сергія Вікторовича, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований фургон малотоннажний-в марки Opel моделі COMBO (державний номер ВН9802ІР)?
10) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам Розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» Додатку 1 до тендерної документації, тоді як згідно довідки «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг», Чилік Софія Дмитрівна займає посаду кухар, а відповідно до наказу від 04 листопада 2019 року № 168 – кухонний робітник?
11) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу, який містить накладення, а саме: сертифікат якості на рибу та рибопродукти, що експортуються в Україну від 28.08.2019?
12) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам абзацу 2 пункту 2 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» «у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати підтвердження наявності вендингових апаратів, які здатні зберігати їжу в охолодженому стані відповідно до вимог технічних умов, нагрівати їжу до належної температури вживання та видавати її (надати відповідний сканований документ (копія) договору купівлі-продажу, оренди, суборенди тощо) та документу, який підтверджує можливість використання вендингових апаратів на території України», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ, який підтверджує можливість використання вендингових апаратів на території України?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасниками ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»,
ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» вимог ТД та допущенням їх до аукціону даної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-04 18:41:53
Відповідь на моніторінг по закупівлі UA-2019-11-16-000011-c
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення щодо висновку Південного офісу Держаудитслужби від 05.02.2020 р. UA-2019-11-16-000011-с
2020-02-12 17:55:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в Одеський окружний адміністративний суд від 19.02.2020 року № 420/1392/20 |
Дата публікації: | 20 лютого 2020 |
Документи:
20 лютого 2020 12:15
|
Електронний підпис |
20 лютого 2020 12:14
|
Од.окр.адм.суд.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне Некомерційне Підприємство "Пологовий Будинок № 5 "Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05446449 |
Місцезнаходження: | 65009, Україна, Одеська область обл., Одеса, вулиця Маршала Говорова, 28 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОЛЬГА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТОНАР К" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
23 891 294,70
UAH
|
23 891 294,70
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТОНАР К" |
23 931 180,00
UAH
|
23 931 180,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ОЛЬГА" |
23 997 655,50
UAH
|
23 997 655,50
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОНАР К" #35999668 |
Переможець |
23 931 180,00
UAH
|
23 грудня 2019 16:57
|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Переможець |
23 891 294,70
UAH
|
23 грудня 2019 17:02
|
ТОВ "ОЛЬГА" #25047770 |
Переможець |
23 997 655,50
UAH
|
23 грудня 2019 17:03
|
Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)
Найменування учасника − переможця | Статус учасника | Конкретна назва предмета закупівлі |
---|---|---|
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування пацієнткам пологових будинків) | ||
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 125.79 UAH без ПДВ |
ТОВ "ТОНАР К" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 126 UAH без ПДВ |
ТОВ "ОЛЬГА" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 126.35 UAH без ПДВ |
Рамкова угода
Статус:Угода | Опубліковано |
---|---|
РАМКОВА УГОДА №1-ПБ5-20.pdf |
08 січня 2020 18:49
|
Електронний підпис |
08 січня 2020 18:50
|