Послуги з надання харчування пацієнткам пологових будинків
Catering services for patients in maternity hospitals
Очікувана вартість
24 000 000,00 UAH
UA-2019-11-16-000011-c 2c8c256c0bda4db7a8f9e8e9ac4a043e
Укладання рамкової угоди    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати оголошення з відомостями про рамкову угоду PDFHTML
Відбори за рамковою угодою:
Ідентифікатор відбору Відбори за рамковою угодою:
UA-2020-01-08-001910-c

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Пологовий Будинок № 5 "Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05446449
Місцезнаходження: 65009, Україна , Одеська область обл., Одеса, вулиця Маршала Говорова, 28
Контактна особа: Войнаровська Ліна Миколаївна
380674818868
linavodessa@gmail.com
Додаткові контактні особи: Войнаровська Ліна Миколаївна
380674818868
linavodessa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne Nekomerciine Pidpriyemstvo "Pologovii Budinok № 5 "Odeskoyi miskoyi radi
National ID: 05446449
Contact point: Voinarovskaya Lina Nikolaevna
380674818868
linavodessa@gmail.com
Additional contacts: Voinarovskaya Lina Nikolaevna
380674818868
linavodessa@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 12:01
Початок аукціону: 23 грудня 2019 12:01
Очікувана вартість: 24 000 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 3
Строк, на який укладається рамкова угода: 4 роки
Publication date: 16 листопада 2019 10:53
Enquiries until: 06 грудня 2019 11:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2019 11:00
Planned auction date: 23 грудня 2019 12:01

Information

Estimated total value: 24 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 24 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 250 000,00 UAH
Count of parties to sign framework agreement: 3
Agreement duration: 4 years

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
DK 021: 2015: 55520000-1 - Catering Services
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
189930 комплект
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування пацієнткам пологових будинків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, Одеса, Маршала Говорова,28
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

DK 021: 2015: 55520000-1 - Catering Services (Catering services for patients in maternity hospitals)
CPV: 55520000-1
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг За фактично надані послуги Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможцiв

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 листопада 2019 10:58
Електронний цифровий підпис
16 листопада 2019 10:54
Проект рамкової угоди.docx
16 листопада 2019 10:54
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-29-000014 ● 619dbd030fe742e4a53a57b1dcdb5bbd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-29
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-29 15:05:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2020 Одеса № 27

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 29.01.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 29.01.2020



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2020 № 27
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу


Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
4 UA-2019-11-16-000011-c 16.11.2019 Отримання інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель та виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-30 16:30:08

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2020 № 27 розпочато моніторинг процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом «ДК 021:2015:55520000-1 — Кейтерингові послуги, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Пологовий будинок № 5» Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-16-000011-с, дата оприлюднення 16.11.2019).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо наступних питань, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» «учаснику необхідно надати копію договору на проведення лабораторних досліджень готових страв та копія документу, який підтверджує проведення дослідження у другому півріччі 2019 року», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору на виконання (передачу) робіт від 19.09.2018 № ОД-1399, який укладено між ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації»?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 жовтня 2019 року № 2207-09, посвідчення водія на Христодорова Сергія Володимировича та Продана Романа Олександровича, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ХТ), свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ)?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам Розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «копія договору на санітарну обробку складських приміщень з наданням копій актів виконаних робіт за останні два місяці до дати оприлюднення оголошення», тоді як згідно актів прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 05.09.2019 № 6063, прийому-здачі робіт по дезінфекції від 18.10.2019 № 6167, прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 11.10.2019 № 6177, прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 07.11.2019 № 6204, прийому-здачі робіт по дезінфекції від 08.11.2019 № 6242, прийому-здачі робіт по дезінфекції від 06.12.2019 № 6338, прийому-здачі робіт по дезінсекції, дератизації від 09.12.2019 № 6286, які надано у складі тендерної пропозиції, відсутня інформація проведення робіт із дезінфекції за вересень місяць, проте згідно пункту 2.1. договору від 10 грудня 2018 року № 343, виконавець (ТОВ НВП «АЛЮР») зобов’язується здійснювати обслуговування об’єкта по дезінфекції, дезінсекції та дератизації протягом дванадцяти місяців з моменту укладання договору (кратність обслуговування – щомісячно)?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» «учаснику необхідно надати копію договору на проведення лабораторних досліджень готових страв та копія документу, який підтверджує проведення дослідження у другому півріччі 2019 року», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору на виконання (передачу) робіт від 08.11.2018 № ОД-1651, який укладено між ТОВ «ТОНАР К» та Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації»?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу «Акт, складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках» від 30.07.2019 – 01.08.2019 № 2691, де у графі «Вид господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів» зазначено: «Обіг харчових продуктів (зберігання, транспортування, реалізація)», що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ТОНАР К», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 грудня 2018 року та договір оренди нежилого приміщення від 27.11.2014 № 2-Т?
7) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ТОНАР К» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копії документів, які містять накладення, а саме: посвідчення про якість № 0001227 на яйця курячі та декларація виробника на рибу та морепродукти, що експортуються в Україну від 01 серпня 2019 року?
8) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу «Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» від 06.12.2019 № 5399, де у графі «Вид господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів» зазначено: «Обіг харчових продуктів (зберігання, транспортування, реалізація)», що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації?
9) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ОЛЬГА», а саме: договір оренди нежитлового приміщення від 01.10.2019, договір оренди нежитлового приміщення від 20.08.2018, посвідчення водія на Печеного Сергія Вікторовича, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований фургон малотоннажний-в марки Opel моделі COMBO (державний номер ВН9802ІР)?
10) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам Розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» Додатку 1 до тендерної документації, тоді як згідно довідки «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг», Чилік Софія Дмитрівна займає посаду кухар, а відповідно до наказу від 04 листопада 2019 року № 168 – кухонний робітник?
11) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу, який містить накладення, а саме: сертифікат якості на рибу та рибопродукти, що експортуються в Україну від 28.08.2019?
12) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ОЛЬГА» вимогам абзацу 2 пункту 2 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» «у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати підтвердження наявності вендингових апаратів, які здатні зберігати їжу в охолодженому стані відповідно до вимог технічних умов, нагрівати їжу до належної температури вживання та видавати її (надати відповідний сканований документ (копія) договору купівлі-продажу, оренди, суборенди тощо) та документу, який підтверджує можливість використання вендингових апаратів на території України», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ, який підтверджує можливість використання вендингових апаратів на території України?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасниками ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»,
ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» вимог ТД та допущенням їх до аукціону даної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-04 18:41:53

Відповідь на моніторінг по закупівлі UA-2019-11-16-000011-c

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення щодо висновку Південного офісу Держаудитслужби від 05.02.2020 р. UA-2019-11-16-000011-с

2020-02-12 17:55:18

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 лютого 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне Некомерційне Підприємство "Пологовий Будинок № 5 "Одеської міської ради, 05446449, Україна, Одеса, вулиця Маршала Говорова, 28
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування пацієнткам пологових будинків), 24000000UAH, 55520000-1, ДК021, 189930, комплект
  3. Інформація про оприлюднення: 2c8c256c0bda4db7a8f9e8e9ac4a043e, 2019-11-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Закупівля за рамковою угодою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 29 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладення рамкової угоди, укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Пологовий будинок № 5» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про укладання рамкової угоди, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 15.11.2019 № 6, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА СМАКУ» (далі – ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОНАР К» (далі – ТОВ «ТОНАР К»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЬГА» (далі – ТОВ «ОЛЬГА»), протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможцями процедури закупівлі за рамковою угодою від 23.12.2019 № 32, повідомлення про намір укладення рамкової угоди від 23.12.2019, укладення рамкової угоди від 08.01.2020 № 1-ПБ5-20, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.01.2020, укладений договір про закупівлю від 17.01.2020 № 1-20, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 04.02.2020, отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо визначення переможцями процедури закупівлі за рамковою угодою від 23.12.2019 № 32 тендерні пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ТОНАР К», ТОВ «ОЛЬГА», відповідають кваліфікаційним критеріям, вимогам ТД та визначені переможцями процедури закупівлі за рамковою угодою. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу від 13.01.2020 та укладено договір про закупівлю від 17.01.2020 № 1-20. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: - відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору на проведення лабораторних досліджень готових страв та копію документу, який підтверджує проведення дослідження у другому півріччі 2019 року. ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано договір на виконання (передачу) робіт від 19.09.2018 № ОД-1399 з Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації» без сканованої копії протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору (надано договір не в повному обсязі), чим порушено пункт 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги»; - відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу. Відповідно до абзацу 3 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати документально підтверджену наявність власних або орендованих складських та виробничих приміщень для виготовлення та зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції на території м. Одеси (документи, які підтверджують право власності на ці приміщення або договір оренди, суборенди тощо). Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії документів, завірені підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 жовтня 2019 року № 2207-09, чим порушено вимоги абзацу 3 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (для вказаного документу ТД не передбачено надання копії); - відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу. Відповідно до абзацу 8 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, які зазначені у довідці про наявність автотранспорту (у випадку відсутності власного автотранспорту також надаються договори оренди автотранспорту або інший документ (договір, угода), який підтверджує можливість надання послуг). Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії документів, завірені підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6135ХТ), свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фургон-рефрижератор JAC моделі № 56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ), чим порушено вимоги абзацу 8 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (для вказаних документів ТД не передбачено надання копій); - відповідно до вимог абзацу 5 Розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору на санітарну обробку складських приміщень з наданням копій актів виконаних робіт за останні два місяці до дати оприлюднення оголошення. ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» надано договір від 10.12.2018 № 343, у якому Виконавець зобов’язується здійснювати обслуговування об’єкта по дезінфекції, дезінсекції та дератизації протягом дванадцяти місяців з моменту укладання договору (кратність обслуговування – щомісячно). На порушення вимог абзацу 5 Розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ, що підтверджує проведення робіт із дезінфекції за вересень місяць, що є складовим елементом дезінфекційних заходів (відповідно до статті 1 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб»). За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТОНАР К» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: - відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору на проведення лабораторних досліджень готових страв та копію документу, який підтверджує проведення дослідження у другому півріччі 2019 року. ТОВ «ТОНАР К» у складі тендерної пропозиції надано договір на виконання (передачу) робіт від 08.11.2018 № ОД-1651 з Державним підприємством «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації» без сканованої копії протоколу узгодження ціни, що відповідно до підпункту 2.1. є невід’ємною частиною договору (надано договір не в повному обсязі), чим порушено пункт 1 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги»; - відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу. Відповідно до абзацу 3 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати документально підтверджену наявність власних або орендованих складських та виробничих приміщень для виготовлення та зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції на території м. Одеси (документи, які підтверджують право власності на ці приміщення або договір оренди, суборенди тощо). Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії документів, завірені підписом керівника та печаткою ТОВ «ТОНАР К», а саме: договір суборенди нерухомого майна від 01 грудня 2018 року та договір оренди нежилого приміщення від 27.11.2014 № 2-Т, чим порушено вимоги абзацу 3 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (для вказаних документів ТД не передбачено надання копій); - відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи. ТОВ «ТОНАР К» у складі тендерної пропозиції надано копії документів, які містять накладення, а саме: посвідчення про якість № 0001227 на яйця курячі та декларація виробника на рибу та морепродукти, що експортуються в Україну від 01 серпня 2019 року, чим порушено вимоги пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЬГА» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: - відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу. Відповідно до абзацу 3 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати документально підтверджену наявність власних або орендованих складських та виробничих приміщень для виготовлення та зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції на території м. Одеси (документи, які підтверджують право власності на ці приміщення або договір оренди, суборенди тощо). Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії документів, завірені підписом керівника та печаткою ТОВ «ОЛЬГА», а саме: договір оренди нежитлового приміщення від 01.10.2019, договір оренди нежитлового приміщення від 20.08.2018, чим порушено вимоги абзацу 3 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (для вказаних документів ТД не передбачено надання копій); - відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу. Відповідно до абзацу 8 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, які зазначені у довідці про наявність автотранспорту (у випадку відсутності власного автотранспорту також надаються договори оренди автотранспорту або інший документ (договір, угода), який підтверджує можливість надання послуг). Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії документів, завірені підписом керівника та печаткою ТОВ «ОЛЬГА», а саме: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований фургон малотоннажний-в марки Opel моделі COMBO (державний номер ВН9802ІР), чим порушено вимоги абзацу 8 Розділу «Наявність обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (для вказаного документу ТД не передбачено надання копії); - відповідно до вимог абзаців 1 та 6 Розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» Додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг та копії витягів з трудових книжок, що свідчать про наявність трудових відносин між учасником та працівником (перша та остання сторінка) або копії трудових угод з працівниками, або копії наказів про призначення на посаду працівників, зазначених в довідці. У довідці «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг» зазначено, що Чилік Софія Дмитрівна займає посаду кухар, проте відповідно до наказу (розпорядження) про прийняття на роботу від 04.11.2019 № 168 – її призначено на посаду кухонного робітника, що суперечить інформації, зазначеної у довідці, чим порушено вимоги абзаців 1 та 6 Розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» Додатку 1 до тендерної документації; - відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи». ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції надано копію документу, який містять накладення, а саме: сертифікат якості на рибу та рибопродукти, що експортуються в Україну від 28.08.2019, чим порушено вимоги пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. - відповідно до вимог абзацу 2 пункту 2 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати підтвердження наявності вендингових апаратів, які здатні зберігати їжу в охолодженому стані відповідно до вимог технічних умов, нагрівати їжу до належної температури вживання та видавати її (надати відповідний сканований документ (копія) договору купівлі-продажу, оренди, суборенди тощо) та документу, який підтверджує можливість використання вендингових апаратів на території України. ТОВ «ОЛЬГА» у складі тендерної пропозиції не надано документ, який підтверджує можливість використання вендингових апаратів на території України, чим порушено вимоги абзацу 2 пункту 2 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги». На підставі викладеного, керуючись вимогами пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ТОНАР К» та ТОВ «ОЛЬГА» установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладення договору - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Висновок оскаржено в Одеський окружний адміністративний суд від 19.02.2020 року № 420/1392/20

2020-02-20 12:14:19

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2019
UA-2019-11-16-000011-c2c8c256c0bda4db7a8f9e8e9ac4a043e
Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Пологовий Будинок № 5 "Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05446449
Місцезнаходження: 65009, Україна, Одеська область обл., Одеса, вулиця Маршала Говорова, 28
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОЛЬГА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОНАР К" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 січня 2020 17:56
sign.p7s
03 січня 2020 17:55
Цінова пропозиція.pdf
27 грудня 2019 09:29
sign.p7s
27 грудня 2019 09:29
sign.p7s
14 грудня 2019 19:12
sign.p7s
14 грудня 2019 19:12
sign.p7s
14 грудня 2019 14:15
Ліцензія банку.zip
14 грудня 2019 14:15
Ліцензія банку.pdf..P7S
14 грудня 2019 14:15
Ліцензія банку.pdf
14 грудня 2019 14:15
Довіреність Свобода.zip
14 грудня 2019 14:15
Банківська гарантія.zip
14 грудня 2019 14:15
8.Інші документи.pdf
14 грудня 2019 14:15
4.Повноваження.pdf
14 грудня 2019 14:15
2.Відповідність ст.17.pdf
14 грудня 2019 14:15
3.Технічні вимоги.pdf

Документи

Публічні документи

03 січня 2020 11:50
sign.p7s
03 січня 2020 11:49
Ціна за одиницю ПБ №5.pdf
26 грудня 2019 17:22
sign.p7s
26 грудня 2019 17:22
sign.p7s
16 грудня 2019 09:39
sign.p7s
16 грудня 2019 09:39
sign.p7s
16 грудня 2019 09:38
Сан.обробка.pdf
15 грудня 2019 17:08
sign.p7s
15 грудня 2019 17:08
sign.p7s
15 грудня 2019 17:07
Розпорядження ГЕРЦ.pdf
15 грудня 2019 17:07
Повноваження ГЕРЦ.pdf
15 грудня 2019 17:07
Гарантія.7z
15 грудня 2019 17:07
Гарантiя_197.pdf_(1).p7s
15 грудня 2019 17:07
Гарантiя_197.pdf.p7s
15 грудня 2019 17:07
Гарантiя_197.pdf
15 грудня 2019 17:07
6) Проект договору.pdf
15 грудня 2019 17:07
5) Інші документи ч.2.pdf
15 грудня 2019 17:07
5) Інші документи ч.1.pdf
15 грудня 2019 17:07
4) Повноваження.pdf
15 грудня 2019 17:07
2) Ст.17.pdf
15 грудня 2019 17:07
Оренда (вендинг).pdf
15 грудня 2019 17:07
Меню.pdf
15 грудня 2019 17:07
3) Тех. вимоги.pdf

Документи

Публічні документи

03 січня 2020 17:23
sign.p7s
27 грудня 2019 13:58
sign.p7s
27 грудня 2019 13:58
sign.p7s
15 грудня 2019 17:39
sign.p7s
15 грудня 2019 17:39
sign.p7s
15 грудня 2019 17:37
Ліцензія.zip
15 грудня 2019 17:37
Лицензия заверенная (2).pdf
15 грудня 2019 17:37
Довіреність.zip
15 грудня 2019 17:37
Банківська гарантія.zip
15 грудня 2019 17:37
11.Інші документи.pdf
15 грудня 2019 17:37
10.Повноваження.pdf
15 грудня 2019 17:37
9.Персональні дані.pdf
15 грудня 2019 17:37
8.1.Проект договору ПБ 5.pdf
15 грудня 2019 17:37
4.Відомості щодо ст.17.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 23 891 294,70
UAH
23 891 294,70
UAH
Документи
ТОВ "ТОНАР К" 23 931 180,00
UAH
23 931 180,00
UAH
Документи
ТОВ "ОЛЬГА" 23 997 655,50
UAH
23 997 655,50
UAH
Документи

Публічні документи

03 січня 2020 17:56
sign.p7s
03 січня 2020 17:55
Цінова пропозиція.pdf
27 грудня 2019 09:29
sign.p7s
27 грудня 2019 09:29
sign.p7s
14 грудня 2019 19:12
sign.p7s
14 грудня 2019 19:12
sign.p7s
14 грудня 2019 14:15
Ліцензія банку.zip
14 грудня 2019 14:15
Ліцензія банку.pdf..P7S
14 грудня 2019 14:15
Ліцензія банку.pdf
14 грудня 2019 14:15
Довіреність Свобода.zip
14 грудня 2019 14:15
Банківська гарантія.zip
14 грудня 2019 14:15
8.Інші документи.pdf
14 грудня 2019 14:15
4.Повноваження.pdf
14 грудня 2019 14:15
2.Відповідність ст.17.pdf
14 грудня 2019 14:15
3.Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

03 січня 2020 17:23
sign.p7s
27 грудня 2019 13:58
sign.p7s
27 грудня 2019 13:58
sign.p7s
15 грудня 2019 17:39
sign.p7s
15 грудня 2019 17:39
sign.p7s
15 грудня 2019 17:37
Ліцензія.zip
15 грудня 2019 17:37
Лицензия заверенная (2).pdf
15 грудня 2019 17:37
Довіреність.zip
15 грудня 2019 17:37
Банківська гарантія.zip
15 грудня 2019 17:37
11.Інші документи.pdf
15 грудня 2019 17:37
10.Повноваження.pdf
15 грудня 2019 17:37
9.Персональні дані.pdf
15 грудня 2019 17:37
8.1.Проект договору ПБ 5.pdf
15 грудня 2019 17:37
4.Відомості щодо ст.17.pdf

Публічні документи

03 січня 2020 11:50
sign.p7s
03 січня 2020 11:49
Ціна за одиницю ПБ №5.pdf
26 грудня 2019 17:22
sign.p7s
26 грудня 2019 17:22
sign.p7s
16 грудня 2019 09:39
sign.p7s
16 грудня 2019 09:39
sign.p7s
16 грудня 2019 09:38
Сан.обробка.pdf
15 грудня 2019 17:08
sign.p7s
15 грудня 2019 17:08
sign.p7s
15 грудня 2019 17:07
Розпорядження ГЕРЦ.pdf
15 грудня 2019 17:07
Повноваження ГЕРЦ.pdf
15 грудня 2019 17:07
Гарантія.7z
15 грудня 2019 17:07
Гарантiя_197.pdf_(1).p7s
15 грудня 2019 17:07
Гарантiя_197.pdf.p7s
15 грудня 2019 17:07
Гарантiя_197.pdf
15 грудня 2019 17:07
6) Проект договору.pdf
15 грудня 2019 17:07
5) Інші документи ч.2.pdf
15 грудня 2019 17:07
5) Інші документи ч.1.pdf
15 грудня 2019 17:07
4) Повноваження.pdf
15 грудня 2019 17:07
2) Ст.17.pdf
15 грудня 2019 17:07
Оренда (вендинг).pdf
15 грудня 2019 17:07
Меню.pdf
15 грудня 2019 17:07
3) Тех. вимоги.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОНАР К"
#35999668
Переможець 23 931 180,00
UAH
23 грудня 2019 16:57
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 23 891 294,70
UAH
23 грудня 2019 17:02
ТОВ "ОЛЬГА"
#25047770
Переможець 23 997 655,50
UAH
23 грудня 2019 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОНАР К" 23 931 180,00
UAH
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 23 891 294,70
UAH
Документи
ТОВ "ОЛЬГА" 23 997 655,50
UAH
Документи

Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)

Оприлюднення інформації про ціну за одиницю товару (послуги) до: 08 січня 2020 00:04
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування пацієнткам пологових будинків)
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 125.79 UAH без ПДВ
ТОВ "ТОНАР К"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 126 UAH без ПДВ
ТОВ "ОЛЬГА"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 126.35 UAH без ПДВ

Рамкова угода

Статус:
Укладена рамкова угода


Угода Опубліковано
РАМКОВА УГОДА №1-ПБ5-20.pdf
08 січня 2020 18:49
sign.p7s
08 січня 2020 18:50

Актуальні тендери

До пошуку