Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МИХАЙЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ МАШІВСЬКОГО РАЙОНУ |
Код ЄДРПОУ: | 41771699 |
Місцезнаходження: | 39443, Україна , Полтавська обл., Машівський район, с. Михайлівка, вул. Молодіжна, 17 |
Контактна особа: |
Марина Гержан +380996587469 mihalivskasr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 23:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 806 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Тендерна документація
15 листопада 2019 23:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 23:47 |
ДОДАТОК_5.docx | |
15 листопада 2019 23:47 |
ТД (35).doc | |
15 листопада 2019 23:47 |
ДОДАТОК_3.docx | |
15 листопада 2019 23:47 |
ДОДАТОК_1.docx | |
15 листопада 2019 23:47 |
ДОДАТОК_2.docx | |
15 листопада 2019 23:47 |
ДОДАТОК_6.docx | |
15 листопада 2019 23:47 |
ДОДАТОК_4.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тому, керуючись ч.1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника торгів ТОВ "Агронекст".
Відповідно до ч.1 статті 38 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Перевага пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234 є в тому, що при розгляді документів наданих учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" тендерним комітетом не виявлено порушені вимог Замовника визначених умовами тендерної документації та Законодавства України. В той час як у складі пропозиції учасника ТОВ "АГРОНЕКСТ", Код ЄДРПОУ:40947433 виявлено не відповідність у довідці про виконання аналогічних договорів, а саме у даній довідці зазначена не вся інформація яка вимагається Замовником у тендерній документації, про що було зазначено у протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 06.12.2019 № 4, який оприлюднений на веб-порталі уповноваженого органу 06.12.2019 об. 13.34.
Також хочемо повідомити, що тендерний комітет Замовника ознайомлений з нормативною базою у сфері публічних закупівель та Законом України «Про публічні закупівлі» і знає свої права та обов’язки.
У довідці №472 від 27.11.19р. з додатками до неї відображена максимально повна інформація, що відповідає критерію визначеному ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". До вказаної довідки були надані сканкопії виконаних раніше аналогічних договорів, а саме договори, акти приймання-передачі товару, видаткові накладні. Всі ці документи свідчать про повне виконання нашим підприємством зобов’язань щодо поставки товарів. Надані в складі тендерної документації сканкопії листів-відгуків свідчить повне виконання нашим підприємством зобов’язань щодо поставки товарів, а також свідчать про бездоганну репутацію нашого підприємства. Вважаємо, що підстави відхилення ТОВ «Агронекст», визначені протоколом №4, є формальними та упередженими по відношенню до учасника ТОВ «Агронекст».
З урахуванням викладеного, вимагаємо, в установлені Закону України "Про публічні закупівлі" строки:
1. зазначити конкретну причину відхилення нашої пропозиції, так як виходячи з формулювання протоколу №4 не зрозуміло, що саме стало причиною (невідповідністю) відхилення нашої пропозиції.
2. вимагаємо відхилити рішення про прийняття пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234.
Якщо вказані вимоги не будуть задоволені, змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 06.12.2019 № 4, який оприлюднений на веб-порталі уповноваженого органу 06.12.2019 об. 13.34, зазначено, що вимогами п. 1.1. додатку 1 до тендерної документації вимагається довідка, яка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації за підписом уповноваженої особи та завіряється печаткою підприємства (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Учасник в складі пропозиції надає довідку за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації але вона заповнена частково, та в ній не вказана вся відповідна інформація яка вимагається Замовником, а саме: формою довідки наведеній у Додатку 1.1. до тендерної документації вимагається надання інформації про місце поставки товару у колонці № 5.
Також інформуємо, що Замовником процедури закупівлі є установа, яка є розпорядником бюджетних коштів, яка, в свою чергу, при проведенні чи за результатами проведення процедур закупівель проходить фінансовий (аудиторський) контроль відповідними органами чи/або заходи з перевірки відповідності законодавству з захисту економічної конкуренції. Тому при затвердженні кваліфікаційних та інших вимог до учасників процедури закупівлі (мається на увазі вимоги що викладені в Тендерній документації) керується не тільки чинним законодавством у сфері публічних (державних) закупівель, а і особливостями проведення перевірок відповідними контролюючими органами в межах свої повноважень, інформаційними листами Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського госполарства України, які мають роз’яснювальний характер відповідно до діючого законодавства в сфері публічних закупівель, а також звертаємо увагу на практику Антимонопольного комітету України, як органу оскарження у сфері публічних закупівель.
Слід зазначити, що умовами тендерної документації також визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (абз. 16 частини першої розділу ІІІ тендерної документації), але на думку тендерного комітету Замовника не зазначення інформації не є технічною помилкою та/або опискою.
Замовник об’єктивно та прозоро, розглядає тендерні пропозиції, та не може ігнорувати виявлені факти.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Ви, як учасник процедури закупівлі, маєте право оскаржити рішення Замовника шляхом подання відповідного звернення до органу оскарження.
На даному етапі, тендерний комітет не має підстав для відміни рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника ТОВ «Агронекст»
Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Так, в тендерній документації, а саме Додаток 5 по Лот1 замовником чітко зазначені внутрішні розміри кузова причепа, які повинні бути НЕ МЕНШІ – довжина 4000 мм, висота 600 мм, ширина 2300 мм. Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234 у своїй довідці вих.№302 від 29.11.2019р. у строці «Висота бортів», причепів які він пропонує, зазначає 550 мм, а у строкі «Внутрішні розміри кузова: довжина 4060 мм, висота 600 мм, ширина 2330 мм» вказує висота борту 600 мм, чим вводить в оману замовника.
Такі ж самі значення приводяться Товариством з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234 і у довідці вих.№301 від 29.11.2019р. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». У вказаній довідці Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234 підтверджує відповідність запропонованого товару технічним вимогам щодо предмета закупівлі, чим знову вводить в оману замовника, що їх пропонуємий товар повністю відповідає вимогам замовника. Тобто для замовника, відповідно до Додатку 5, необхідно щоб внутрішня висота платформи була НЕ МЕНШЕ 600 мм, але Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234 своїми довідками зазначає, що причеп буде відповідати цим характеристикам, але при цьому серед документів які надані у складі тендерної документації надає «Посібник з експлуатації» де в розділі 4 «Технические данные» зазначено, що «Высота основных бортов, мм, не более – 550 мм». Зазначені технічні показники не відповідають технічним характеристикам, які ставляться замовником у своїй тендерній документації, а саме Додатку 5.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Так, при розгляді детального опису товару, що закуповується, у тому числі технічних характеристик пропонуємого Товариством з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234 було встановлено невідповідність пропонуємого ними товару до предмета закупівлі, що відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" є підставою для відхилення пропозиції.
З огляду на викладене, ВИМАГАЄМО від замовника, відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Перед прийняттям рішення про визнання Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" переможцем, та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, Замовником було проведено аналіз пропозиції даного учасника.
Відповідно до п. 1.5. розділу ІІ додатку 5 до тендерної документації вимагається надання таблиці відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці 1 Додатку №5 тендерної документації із зазначення інформації про відповідність технічним характеристикам в колонці «Характеристики запропонованого товару» та «Відповідність». Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" було надано відповідну таблицю у складі тендерної пропозиції в частині лоту №1. Жодних не відповідностей в даній таблиці не виявлено, запропонований учасником товар відповідає вимогам Замовника.
Також учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" в складі пропозиції надано копію посібника з експлуатації на тракторні причепи для підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару в частині лоту №1. Надана інформація учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" у таблиці відповідності запропонованого товару відповідає розділу четвертому наданого посібника з експлуатації на тракторні причепи. Значення надані Учасником у таблиці відповідності підтверджені пунктами посібника з експлуатації.
Враховуючи характер вашої вимоги, вважаємо за необхідне повідомити, що вивчивши нормативні документи відповідно до предмету закупівлі, а саме: ДСТУ 3850-99. «Засоби транспортні дорожні причепи та напівпричепи спеціалізовані», ДСТУ 2984-95 «Засоби транспортні дорожні. Типи. Терміни та визначення» а також ГОСТ 3163-76 ПРИЦЕПЫ И ПОЛУПРИЦЕПЫ АВТОМОБИЛЬНЫЕ: Общие технические требования» Республіки Білорусь (адже товар який пропонується виготовлений саме там), можна зробити висновок, що значення розміру висоти відповідно до поняття «внутрішні розміри кузова» включає в себе значення розмір «висоти борту», та є її складовою та не є обов’язково рівними.
Відповідно до викладеного, повідомляємо, що Замовник не має підстав для відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС", так як ними надано всі відповідні документи з інформацією яка підтверджує вимоги Замовника.
Тому, керуючись ч.1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника торгів ТОВ "Агронекст".
Відповідно до ч.1 статті 38 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Перевага пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234 є в тому, що при розгляді документів наданих учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" тендерним комітетом не виявлено порушені вимог Замовника визначених умовами тендерної документації та Законодавства України. В той час як у складі пропозиції учасника ТОВ "АГРОНЕКСТ", Код ЄДРПОУ:40947433 виявлено не відповідність у довідці про виконання аналогічних договорів, а саме у даній довідці зазначена не вся інформація яка вимагається Замовником у тендерній документації, про що було зазначено у протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 06.12.2019 № 4, який оприлюднений на веб-порталі уповноваженого органу 06.12.2019 об. 13.34.
Також хочемо повідомити, що тендерний комітет Замовника ознайомлений з нормативною базою у сфері публічних закупівель та Законом України «Про публічні закупівлі» і знає свої права та обов’язки.
У довідці №472 від 27.11.19р. з додатками до неї відображена максимально повна інформація, що відповідає критерію визначеному ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". До вказаної довідки були надані сканкопії виконаних раніше аналогічних договорів, а саме договори, акти приймання-передачі товару, видаткові накладні. Всі ці документи свідчать про повне виконання нашим підприємством зобов’язань щодо поставки товарів. Надані в складі тендерної документації сканкопії листів-відгуків свідчить повне виконання нашим підприємством зобов’язань щодо поставки товарів, а також свідчать про бездоганну репутацію нашого підприємства. Вважаємо, що підстави відхилення ТОВ «Агронекст», визначені протоколом №4, є формальними та упередженими по відношенню до учасника ТОВ «Агронекст».
З урахуванням викладеного, вимагаємо, в установлені Закону України "Про публічні закупівлі" строки:
1. зазначити конкретну причину відхилення нашої пропозиції, так як виходячи з формулювання протоколу №4 не зрозуміло, що саме стало причиною (невідповідністю) відхилення нашої пропозиції.
2. вимагаємо відхилити рішення про прийняття пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 41384234.
Якщо вказані вимоги не будуть задоволені, змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 06.12.2019 № 4, який оприлюднений на веб-порталі уповноваженого органу 06.12.2019 об. 13.34, зазначено, що вимогами п. 1.1. додатку 1 до тендерної документації вимагається довідка, яка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації за підписом уповноваженої особи та завіряється печаткою підприємства (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Учасник в складі пропозиції надає довідку за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації але вона заповнена частково, та в ній не вказана вся відповідна інформація яка вимагається Замовником, а саме: формою довідки наведеній у Додатку 1.1. до тендерної документації вимагається надання інформації про місце поставки товару у колонці № 5.
Також інформуємо, що Замовником процедури закупівлі є установа, яка є розпорядником бюджетних коштів, яка, в свою чергу, при проведенні чи за результатами проведення процедур закупівель проходить фінансовий (аудиторський) контроль відповідними органами чи/або заходи з перевірки відповідності законодавству з захисту економічної конкуренції. Тому при затвердженні кваліфікаційних та інших вимог до учасників процедури закупівлі (мається на увазі вимоги що викладені в Тендерній документації) керується не тільки чинним законодавством у сфері публічних (державних) закупівель, а і особливостями проведення перевірок відповідними контролюючими органами в межах свої повноважень, інформаційними листами Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського госполарства України, які мають роз’яснювальний характер відповідно до діючого законодавства в сфері публічних закупівель, а також звертаємо увагу на практику Антимонопольного комітету України, як органу оскарження у сфері публічних закупівель.
Слід зазначити, що умовами тендерної документації також визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (абз. 16 частини першої розділу ІІІ тендерної документації), але на думку тендерного комітету Замовника не зазначення інформації не є технічною помилкою та/або опискою.
Замовник об’єктивно та прозоро, розглядає тендерні пропозиції, та не може ігнорувати виявлені факти.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Ви, як учасник процедури закупівлі, маєте право оскаржити рішення Замовника шляхом подання відповідного звернення до органу оскарження.
На даному етапі, тендерний комітет не має підстав для відміни рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника ТОВ «Агронекст»
Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Скарги до процедури
Дата подання: 13 грудня 2019 16:27
Дата подання: 13 грудня 2019 16:28
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-08-000039 ● 43deea76148442e4878fe0c1e80a2288
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2022 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.08.2022 № 39-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.08.2022 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-11-15-003329-b, 15.11.2019 (Лот 1 – Причепи), виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-09 17:18:56
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (лот 1 – Причепи), очікуваною вартістю лоту 340 000,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-15-003329-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
Згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель ТОВ «Агронекст» подано Скаргу на дії Замовника UA-2019-11-15-003329-b.b8 до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія). За результатом розгляду якої, Колегією зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АГРОНЕКСТ» та рішення про визначення ТОВ «ПРОТОН ПЛЮС» переможцем процедури закупівлі в тому числі за лотом № 1.
Замовником 06.12.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір і до теперішнього часу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель будь-яка інформація щодо виконання рішення Колегії чи укладення договору відсутня.
1. Пояснити причини невиконання рішення Колегії від 03.01.2020 № 177-р/пк-пз.
2. Чи укладався замовником договір відносно закупівлі UA-2019-11-15-003329-b?
3. У разі, укладення договору, пояснити причини його не оприлюднення в електронній системі закупівель?
4. У разі якщо договір не був укладений, чому відсутнє рішення замовника щодо відміни вказаної процедури закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-12 14:29:04
Відповідь по моніторингу.
Відповідь по моніторингу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішення уповноваженої особи від 22.08.2022 року про відміну лоту № 1 публічної закупівлі.
2022-08-22 15:53:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником в електронній системі закупівель здійснено відповідне інформування.
2022-08-25 13:01:50
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Причепи |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 340 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 020,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за Договором здійснюється Замовником лише за фактично отриманий Товар на підставі, належним чином оформлених Постачальником документів (акту приймання-передачі та накладної), при надходженні коштів на зазначені цілі, з можливістю відстрочки платежу до 20 (двадцяти) банківських днів без нарахування штрафних санкцій. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 13 грудня 2019 16:27
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОНЕКСТ" #40947433 |
Відхилено |
320 980,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 13:36
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОТОН ПЛЮС" #41384234 |
Переможець |
321 800,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 13:40
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 22 серпня 2022 16:27 |
Коментар щодо відміни: | Рішення уповноваженої особи від 22.08.2022 року про відміну лоту № 1 публічної закупівлі. |
22 серпня 2022 16:27
|
Електронний підпис |
22 серпня 2022 15:45
|
рішення.pdf |