Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
708 843,00 UAH
UA-2019-11-15-003319-b 60eece8edbe54b428fe4b903fef17b61
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Овчаренко

+380534791254 kseniya-kolyada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чутівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145694
Місцезнаходження: 38800, Україна , Полтавська обл., смт. Чутове, вул. Центральна, буд. 4
Контактна особа: Тетяна Овчаренко
+380534791254
kseniya-kolyada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 23:00
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2019 23:59
Початок аукціону: 03 січня 2020 14:07
Очікувана вартість: 708 843,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 544,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги Надавачем послуг, проводиться за фактом отримання Замовником таких послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 11:41
Зміни до тендерної документації.docx
24 грудня 2019 11:40
Додаток 5.docx
24 грудня 2019 11:40
Додаток 1.docx
24 грудня 2019 11:40
Тендерна документація (зі змінами).docx
15 листопада 2019 23:00
Додаток 2.docx
15 листопада 2019 23:00
Додаток 8.docx
15 листопада 2019 23:00
Додаток 6.docx
15 листопада 2019 23:00
Додаток 3.docx
15 листопада 2019 23:00
Додаток 7.docx
15 листопада 2019 23:00
Додаток 4.docx
24 грудня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2019 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 11:41
Зміни до тендерної документації.docx
24 грудня 2019 11:40
Додаток 5.docx
15 листопада 2019 23:00
Додаток 5.docx
24 грудня 2019 11:40
Додаток 1.docx
15 листопада 2019 23:00
Додаток 1.docx
24 грудня 2019 11:40
Тендерна документація (зі змінами).docx
15 листопада 2019 23:00
Тендерна документація.docx
15 листопада 2019 23:00
Додаток 2.docx
15 листопада 2019 23:00
Додаток 8.docx
15 листопада 2019 23:00
Додаток 6.docx
15 листопада 2019 23:00
Додаток 3.docx
15 листопада 2019 23:00
Додаток 7.docx
15 листопада 2019 23:00
Додаток 4.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-15-003319-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "АВАТОР МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3046221998
Дата подання: 25 листопада 2019 22:37
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АВАТОР МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ (ІПН 3046221998) Адреса: 38720, Полтавська обл., Полтавський р-н, с. Тахтаулове, вул. Першотравнева, 113. Електронна пошта: i@avator.ua Телефон: 0800-500-360 Замовник: Відділ освіти Чутівської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02145694) Адреса: 38800, Україна, Полтавська обл., смт. Чутове, вул. Центральна, буд. 4. Електронна пошта: kseniya-kolyada@ukr.net Телефон: +380534791254 Інформація про закупівлю ID: ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-15-003319-b Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 25 листопада 2019 Плата за подання скарги – 5000,00 (п’ять тисяч) грн. Без ПДВ Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів «15» листопада 2019 року Відділ освіти Чутівської районної державної адміністрації (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти. Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), я виявив в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: 1. Згідно наданої документації в Додатку №1 на підтвердження наявності кваліфікованих спеціалістів в пунктах 1.1., 1.2., 1.3., 1.4. містяться вимоги що кількості комп’ютерного обладнання (не менше 3 одиниць персональних комп’ютерів та не менше однієї одиниці принтеру або іншого обладнання, яке використовується для роздруку документів на паперових носіях). Також міститься вимога, що персональні комп’ютери Учасника повинні використовувати ліцензовані операційні системи та офісні програмні комплекси (word (або еквівалент), excel (або еквівалент)). А на підтвердження цього Учасник має надати копії відповідних договорів купвлі-продажу, оренди, найму, договір співвластності, та ін.). 2. В пункті 2.1. наявна вимога у Довідці, що містить інформацію про персонал та інших осіб обов’язково зазначати інформацію про наявність конкретної кількості операторів центру обслуговування клієнтів (або інших працівники, які здійснюють технічну або консультаційну підтримку для клієнтів), а саме, не менше 5 осіб, якими здійснюється підтримка клієнтів, крім того, міститься вимога про конкретну кількість працівників, які здійснюють монтаж устаткування, а саме, не менше 4 осіб із відповідною посадою та кваліфікацією освіти. Крім того, міститься вимога, що рівень освіти спеціалістів повинен відповідати дійсності, в якості завершеного етапу відповідної освіти та відображатись учасником у вигляді інформації у відповідності до рівня Національної рамки кваліфікацій. Та на додаток до цього, досвід роботи (на займаній посаді) кожної окремої особи, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, не повинен бути меншим ніж 10 днів з дати оголошення даної процедури закупівлі. 3. У пунктах 2.2., 2.3., 2.4. міститься вимога про надання копій: - посвідчень про проходження навчання з охорони праці на допуск до безпечного виконання верхолазних робіт, що видано спеціалістам учасника, які будуть здійснювати монтаж обладнання на висоті; - посвідчень про допуск до роботи в електроустановках із групою з електробезпекою не менше 5-ої, що видано спеціалістам учасника, - протоколу або витяг із протоколу засідання комісії з питань перевірки знань з питань охорони праці та знань вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, яким засвідчується рівень знань посадової особи учасника або спеціаліста учасника, вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів. При цьому дата останнього проходження перевірки знань з питань охорони праці та знань вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів відповідним спеціалістом не повинен перевищувати одного року відносно дати подання пропозиції учасника за даною закупівлею. 4. Згідно п. 7 Розділу 2 наданої документації в Додатку №5 тендерної документації містяться вимоги про надання підтверджуючих документів про позитивний результат випробувань показників якості телекомунікаційних послуг, які включені до переліків показників якості послуг, що визначені у пункті 1 Рішення №656 від 19.12.2017 року Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації «Про затвердження переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2019 році», які проводились у 2019 році, із обов’язковим наданням копії договору про проведення робіт з випробування показників якості, укладеного між учасником та організацією, якою здійснювалось випробування або вимірювання параметрів якості послуг із передачі даних та доступу до мережі Інтернет. 5. Згідно п. 12 Розділу 2 наданої документації в Додатку №5 тендерної документації містяться вимоги про надання підтверджуючих документів про пряме та безпосереднє підключення Учасника до "Української мережі обміну трафіком", що розташована на території України (окрім тимчасово окупованих територій та окремих районів Донецької та Луганської областей відповідно до Закону України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей"). В документі(ах) повинно бути зазначено інформацію про точки обміну Інтернет-трафіком, а документ(и) повинні бути адресовані учаснику, яким подається пропозиція або замовнику даної закупівлі. 6. Згідно п. 13 Розділу 2 наданої документації в Додатку №5 тендерної документації містяться вимоги про надання копій дозволів на експлуатацію радіоелектронного засобу широкосмугового радіодоступу в Полтавському районі (надається учасником у разі здійснення бездротового підключення до мережі Інтернет). Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги є незаконними та дискримінуючи з огляду на наступне: Відповідно до ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником. При цьому, замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. Крім того, згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі телекомунікаційних послуг, адже це регламентується окремим ЗУ «Про телекомунікації», а саме Рішенням НКРЗ від 19.08.2005 за № 53 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20 жовтня 2005 р. за № 1237/11517) "Про затвердження Ліцензійних умов користування радіочастотним ресурсом України": «2.1. Штат суб'єкта господарювання, який безпосередньо виконує функції з надання телекомунікаційних послуг з використанням радіочастотного ресурсу України, повинен налічувати не менше 30 відсотків працівників, які мають базову або повну вищу освіту в галузі зв'язку або досвід роботи не менше одного року в сфері, пов'язаній з користуванням радіочастотним ресурсом України.» Аналогічні вимоги до операторів/провайдерів, які не використовують радіочастотний ресурс України. На відповідність цим кваліфікаційним вимогам, оператори/провайдери проходять планову перевірку кожні три роки. Аналіз вказаних вами вимог дає можливість встановити, що зазначені вимоги є дискримінаційними зважаючи на те, що встановлено конкретну кількість комп’ютерного обладнання, принтерів, вимогою щодо обов’язкового встановлення ліцензійної версії програмного забезпечення системи, офісних програм та конкретно визначений перелік документів для підтвердження наявності кваліфікованих спеціалістів і визначена кількість працівників. До того ж дана вимога ніяким чином не є підтвердженням інформації про відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність обладнання та матеріального забезпечення і наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Антимонопольним комітетом України вже не одноразово розглядалися подібні скарги на такі вимоги, та було зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації у зв'язку з їх дискримінаційністю. До того не зрозуміло з чого виходив замовник визначаючи мінімальну межу кількості комп’ютерного обладнання, принтерів та працівників, які повинні бути у кількості не менше 5-ох операторів центру обслуговування клієнтів та 4-ох працівників, які здійснюють монтаж устаткування. Щодо вимоги про надання підтверджуючих документів про позитивний результат випробувань показників якості телекомунікаційних послуг, які включені до переліків показників якості послуг, які проводились у 2019 році, із обов’язковим наданням копії договору про проведення робіт з випробування показників якості то дана вимога також є дискримінаційною, адже вказівка вимагати та оприлюднювати звіти стосується лише звітів за попередній рік. Згідно п. 3.3. ПОЛОЖЕННЯ про якість телекомунікаційних послуг, яке затверджене рішенням від 15.04.2010 № 174, оператори телекомунікацій повинні оприлюднювати інформацію про рівні показників якості телекомунікаційних послуг не пізніше 30 січня року, наступного за звітним, шляхом розміщення інформації в друкованих засобах масової інформації або на власних веб-сайтах, а також у місцях продажу телекомунікаційних послуг та проведення розрахунків за них, що також підтверджується Рішенням НКРЗІ № 562 від 30.10.2018. Щодо вимоги про надання підтверджуючих документів про пряме та безпосереднє підключення Учасника до "Української мережі обміну трафіком", то дана вимога також є дискримінаційною, адже "Української мережі обміну трафіком" це назва юридичної особи, а не конкретної точки обміну трафіком і згідно Листа-роз’яснення Міністерства освіти і науки України № 1/9-352 від 05.06.2019 мають надаватися саме документи (копії документів), якими підтверджується підключення Учасника до точок обміну Інтернет-трафіком, що розташовані на території України (окрім тимчасово окупованих територій та окремих районів Донецької та Луганської областей відповідно до Закону України «Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей»), а не до конкретно визначеної юридичної особи. Тому вимагаємо: - прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги про кількість комп’ютерного обладнання (не менше 3 одиниць персональних комп’ютерів та не менше однієї одиниці принтеру або іншого обладнання, яке використовується для роздруку документів на паперових носіях); - прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги, що персональні комп’ютери Учасника повинні використовувати ліцензовані операційні системи та офісні програмні комплекси (word (або еквівалент), excel (або еквівалент); - прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги про підтвердження Учасником копіями відповідних договорів купівлі-продажу, оренди, найму, договір співвласності, та ін. наявності комп’ютерного обладнання (ПК, принтери) та наявності ліцензованих операційних систем, офісних програмних комплексів; - прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо визначення конкретної кількості операторів центру обслуговування клієнтів (або інших працівники, які здійснюють технічну або консультаційну підтримку для клієнтів) та працівників, які здійснюють монтаж устаткування з вимог документації торгів, тому що він ні яким чином не відноситься до визначенні кваліфікації учасників або його персоналу, або зменшити мінімальну кількість працівників до кількості не менше 2-х осіб та з можливістю заретушувати особисті та комерційні дані в цьому звіті. Щоб якомога більше учасників змогли прийняти участь в такій закупівлі, та досягти максимальної економії державних коштів, завдяки конкуренції; - прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги про рівень освіти спеціалістів, який повинен відповідати дійсності, в якості завершеного етапу відповідної освіти та відображатись учасником у вигляді інформації у відповідності до рівня Національної рамки кваліфікацій; - прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги про досвід роботи (на займаній посаді) кожної окремої особи, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, що не повинен бути меншим ніж 10 днів з дати оголошення даної процедури закупівлі; - прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги у п. 7 Розділу 2 Додатку 5 тендерної документації наданням про надання підтверджуючого(их) документу(ів), що свідчитиме про позитивний результат випробувань показників якості телекомунікаційних послуг, або замінити його на той, який проводився у 2018 році. - прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт або внести зміни до тендерної документації щодо вимоги у п. 12 Розділу 2 Додатку 5 тендерної документації наданням про надання підтверджуючих документів про пряме та безпосереднє підключення Учасника до "Української мережі обміну трафіком", що розташована на території України (окрім тимчасово окупованих територій та окремих районів Донецької та Луганської областей відповідно до Закону України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей"). - прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт або внести зміни до тендерної документації щодо вимоги у п. 13 Розділу 2 Додатку 5 надання копій дозволів на експлуатацію радіоелектронного засобу широкосмугового радіодоступу в Полтавському районі. Цими вимогами у тендерній документації Замовник порушує права та законні інтереси потенційних учасників даної процедури закупівлі. Згідно до ч. 4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Так як предметом закупки є телекомунікаційні послуги вимоги щодо певної мінімальної кількості обладнання, його ліцензійності, кількості працівників, їх кваліфікації, освіти, стажу роботи, копій підтверджуючих документів ніяким чином на якість надаваних послуг не впливають. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2019 22:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації на закупівлю за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 72410000-7 - Послуги провайдерів (послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти), а саме: 1) в пункті 1 Розділу ІV тендерної документації замінити вираз «01.12.2019 року» на вираз «31.12.2019 року»; 2) в абзаці 1 Додатку 1 тендерної документації вираз «, визначених у Таблиці 1 Додатку 1:» видалити; 3) у Додатку 1 тендерної документації таблицю 1 видалити; 4) пункт 7 розділу II Додатку 5 тендерної документації видалити. Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.12.2019 р. №18564-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 24 грудня 2019 11:53

Документи подані скаржником

25 листопада 2019 22:37
Аналогічний договір.pdf
25 листопада 2019 22:37
Скарга.pdf

Документи подані замовником

24 грудня 2019 11:53
Протокол № 62.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 грудня 2019 15:22
Коментар щодо відміни: абзац 1 частини 1 статті 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" з причини відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг
Документи:
24 грудня 2019 15:22
Електронний підпис
24 грудня 2019 11:57
Протокол відміни процедури.pdf