Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ярлики для монет
Очікувана вартість
76 874,00 UAH
UA-2019-11-15-003147-b 7bb123fe08174ad2aba0b08bd3d56e72
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Іващенко

+380442539808 inna.ivashchenko@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Інна Іващенко
+380442539808
inna.ivashchenko@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 11:00
Очікувана вартість: 76 874,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,91%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19260000-6: Текстильні матеріали


Місце поставки товару: об’єкти Національного банку України визначені у Додатку 3 “Місце поставки товару” до тендерної документації.
Кількість та обсяг поставки товару: 64 600 шт.
Строк поставки товару: згідно заявок Замовника становить 10 (десять) робочих днів від дати отримання Постачальником такої заявки.
Джерело фінансування закупівлі: кошти Національного банку України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64600 штука
Ярлики для монет (джерело фінансування закупівлі: кошти Національного банку України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19260000-6 — Текстильні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично отриманий, відповідно до заявки покупця, товар протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання уповноваженими особами обох сторін акту про приймання-передавання товару, який складається на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 18:11
Додаток 7 до тендерної документації_Проект договору.doc
15 листопада 2019 18:11
Тендерна документація_Ярлики для монет.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 18 листопада 2019 09:26
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:32
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Щодо питання «Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ?», повідомляємо: відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Отже, участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
Щодо питання «Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?», повідомляємо: відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном “Ціна” мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраною системою оподаткування. Отже, остаточна ціна учасника – це остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону.

Інформація про відміну

Дата відміни
04 грудня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій