Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Накопичувач на жорсткому диску
Очікувана вартість
31 200,00 UAH
UA-2019-11-15-003119-b 3c67a3ef78bb4e34a2b7b2e83e8045c2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матюшенко Лариса Дмитрівна

+380362269648 hoz@rv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 21084076
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 7
Контактна особа: Матюшенко Лариса Дмитрівна
+380362269648
hoz@rv.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 17:55
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 17:55
Початок аукціону: 03 грудня 2019 14:39
Очікувана вартість: 31 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 156,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Накопичувач на жорсткому диску

Джерело фінансування закупівлі.
Бюджет Пенсійного фонду України.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, Короленка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  21 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів після фактичної поставки всього Товару, на підставі видаткової накладної, в межах затверджених кошторисних призначень за наявності фінансування. Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 17:57
Накопичувач_Додаток_1.pdf
15 листопада 2019 17:57
Накопичувач_Додаток_2.pdf
15 листопада 2019 17:57
Накопичувач_ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:29
Дата відповіді: 18 листопада 2019 18:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо першого питання.
Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації. Передбачено, що закупляється накопичувач на жорсткому диску WD Red 6 TB (WD60EFAX) або еквівалент. Товар розроблений для мережевих накопичувачів NAS. Необхідність закупівлі певної моделі пов’язана із особливістю існуючої інфраструктури в Замовника для сумісності із накопичувачами NAS.
Тобто, допускаються торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації».

Щодо другого питання.
Пункт 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» містить вимогу щодо зазначення Учасниками моделі та виробника пропонованого у відкритих торгах товару.

Щодо третього питання.
П.1 Розділу I. Тендерної документації визначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
П.35 ст. 1 Закону передбачено, що учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Згідно п.1, п.2 Розділу V. Тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з врахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник в порядку ст. 28 Закону розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-003119-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКСЕЛОН УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:43219500
Дата подання: 04 грудня 2019 10:02
Вимога
Шановний голова тендерного комітету Пенсійного фонду України в Рівненській області!
ТОВ «ЕКСЕЛОН УКРАЇНА», розглянувши матеріали проведеної тендерної закупівлі від 03 грудня 2019 року на постачання накопичувачів на жорстких дисках, просить звернути Вашу увагу на недотримання одним з учасникам торгів, ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС", вимог Додатку 1 щодо тендерної документації, де,зокрема, зазначена вимога надання авторизаційного листа про повноваження від виробника або офіційного представника виробника в Україні.
В той же час , учасником , ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС", надано недостовірну інформацію щодо походження товару, а надана Декларація про відповідність в складі «Документи (часть 2)» має довільну форму і не містить жодної інформації про виробника, дилера, імпортера тощо.
Повідомляємо, що сервісну підтримку обладнання щодо предмету закупівлі на території України може надавати тільки офіційний представник виробника Western Digital.
Враховуючи вище наведене, ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" не має можливості якісно виконати технічну підтримку обладнання протягом 36 місяців, чим порушує вимоги торгів.
Просимо врахувати наше звернення під час прийняття рішення щодо переможця закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2019 18:51
Відмовити в задоволенні скарги
Номер вимоги: UA-2019-11-15-003119-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38773345
Дата подання: 05 грудня 2019 19:26
Вимога щодо скасування визначення переможця
Шановний Замовник. З огляду на те, що надані для підтвердження авторизації документи (" Довідка щодо авторизованого дилера.pdf" та "ELKO_Certificate_Ekselon.pdf") не відповідають вимогам, а саме:
1. не підтверджують авторизованого джерела постачання товару за данною закупівлею (інформація не підтверджена виробником або його офіційним представником);
2. не відповідають вимогам тендерної документації, а саме п.3 Додатку 1 тендерної документації, в якому вказано: " Для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання за даною закупівлею учасники повинні надати авторизаційний лист про повноваження від виробника або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника закупівлі постачати товар у відповідності до позицій предмету закупівлі, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номеру оголошення в електронній системі закупівель ProZorro";
вимагаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕКСЕЛОН УКРАЇНА", як такої, що не відповідає п.4 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 19:18
Відмовити в задоволенні скарги

Документи

05 грудня 2019 18:51
Вимога.PDF

Документи

10 грудня 2019 19:18
ВимогаНакопичувач.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" 21 367,20
UAH з ПДВ
20 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСЕЛОН УКРАЇНА" 23 184,00
UAH з ПДВ
21 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 10:48
Електронний підпис
04 грудня 2019 10:47
Оновлена Цінова.pdf
02 грудня 2019 17:44
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:38
Документи (часть3).pdf
02 грудня 2019 17:38
Документи (часть 2).pdf
02 грудня 2019 17:38
Документи (часть1).pdf
02 грудня 2019 17:38
Технічна частина.zip
02 грудня 2019 17:38
Цінова пропозиція.zip
02 грудня 2019 17:38
Статут.pdf
02 грудня 2019 17:38
Рішення 2.pdf
02 грудня 2019 17:38
Відгук.pdf
02 грудня 2019 17:38
Витяз з ЄДР (15 11 19).pdf
02 грудня 2019 17:38
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 11:07
Довідка ДФС+.pdf
09 грудня 2019 09:29
Довідка ДФС.pdf
09 грудня 2019 09:29
Довідка МВС.zip
09 грудня 2019 09:29
Пропозиція від 09.12.19р.pdf
02 грудня 2019 13:02
Технічна інформація.pdf
02 грудня 2019 13:02
Сертифікат Western Digital.pdf
02 грудня 2019 13:02
Лист щодо санкцій.pdf
02 грудня 2019 13:02
Лист згода з договором.pdf
02 грудня 2019 13:02
Догов.№395.pdf
02 грудня 2019 13:02
Довідка ст.17.pdf
02 грудня 2019 13:02
Довідка МТБ.pdf
02 грудня 2019 13:02
Довідка кваліфікація.pdf
02 грудня 2019 13:02
Довідка екологія.pdf
02 грудня 2019 13:02
ELKO_Certificate_Ekselon.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"

ТОВ "ЕКСЕЛОН УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"
#38773345
Відхилено 20 994,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 18:56
ТОВ "ЕКСЕЛОН УКРАЇНА"
#43219500
Переможець 21 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 19:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 19:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСЕЛОН УКРАЇНА"
#43219500
21 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 18:05
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 18:18
Dog_HDD_Exelon.PDF укладений
17 грудня 2019 17:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 21 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 500,00 UAH)