Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
кухонні меблі
Очікувана вартість
690 000,00 UAH
UA-2019-11-15-003045-b ● 776c5f34e8b846848eb5e91ffddc9caf
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 02070944 |
Вебсайт: | http://www.univ.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60 |
Контактна особа: |
КНУ +380442393482,+380442393180,+380445213247 knu_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 17:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 11:29 |
Очікувана вартість: | 690 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Строк поставки - 10 к.д. з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
кухонні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, Київ, Київ, вул. Ломоносова, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | строк оплати - до 30 банківських днів | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 17:22 |
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc | |
15 листопада 2019 17:22 |
кухонні меблі СТУДМІСТЕЧКО.doc |
15 листопада 2019 17:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 листопада 2019 17:22 |
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc
|
|||
15 листопада 2019 17:22 |
кухонні меблі СТУДМІСТЕЧКО.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:34
Дата відповіді: 18 листопада 2019 12:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації.
3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації.
3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
матеріал
Дата подання: 19 листопада 2019 09:52
Дата відповіді: 22 листопада 2019 14:32
Доброго дня!
Чи можливе використання матеріалу товщиною 18 мм і на корпус і на фасади?
Фасади обов язково мають бути рамочними? (як на малюнку)
Відповідь: Здрастуйте, згідно вимог тендерної документації матеріал товщиною 18 мм допускається лише для фасадів. Щодо вимог до фасаду, то на рисунку вказано орієнтовний вигляд виробів для зручності учасників (відповідно до побажань в минулих аналогічних закупівлях), тому фасад не обов'язково має бути рамочним.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-15-003045-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Розком, Код ЄДРПОУ:32210799
Дата подання: 16 грудня 2019 18:51
Дата подання: 16 грудня 2019 18:51
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 19 грудня 2019 19:28
рішення від 19.12.2019 № 18954.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 19:28
Рішення від 09.01.2020 № 382.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 17:32
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "УКРЕКОПРОДУКТ" #37717269 |
Переможець |
504 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 13:20
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 грудня 2019 16:30 |
Коментар щодо відміни: | скасовується у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі |
Документи:
20 грудня 2019 16:30
|
Електронний підпис |
20 грудня 2019 16:30
|
337-2 кухонні меблі_ відміна.docx |