Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

кухонні меблі
Очікувана вартість
690 000,00 UAH
UA-2019-11-15-003045-b 776c5f34e8b846848eb5e91ffddc9caf
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:29
Очікувана вартість: 690 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Строк поставки - 10 к.д. з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
кухонні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, Київ, вул. Ломоносова, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 17:22
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc
15 листопада 2019 17:22
кухонні меблі СТУДМІСТЕЧКО.doc
15 листопада 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 17:22
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc
15 листопада 2019 17:22
кухонні меблі СТУДМІСТЕЧКО.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:34
Дата відповіді: 18 листопада 2019 12:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації.
3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
матеріал
Дата подання: 19 листопада 2019 09:52
Дата відповіді: 22 листопада 2019 14:32
Доброго дня! Чи можливе використання матеріалу товщиною 18 мм і на корпус і на фасади? Фасади обов язково мають бути рамочними? (як на малюнку)
Відповідь: Здрастуйте, згідно вимог тендерної документації матеріал товщиною 18 мм допускається лише для фасадів. Щодо вимог до фасаду, то на рисунку вказано орієнтовний вигляд виробів для зручності учасників (відповідно до побажань в минулих аналогічних закупівлях), тому фасад не обов'язково має бути рамочним.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-15-003045-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Розком, Код ЄДРПОУ:32210799
Дата подання: 16 грудня 2019 18:51
Скарга на рішення Замовника
Детальні обставини та обгрунтування вимог містяться в скарзі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 19 грудня 2019 19:28
рішення від 19.12.2019 № 18954.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 19:28
Рішення від 09.01.2020 № 382.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 17:32

Документи подані скаржником

16 грудня 2019 18:51
Скарга.pdf
16 грудня 2019 18:51
Аналогiчний_дог.pdf
16 грудня 2019 18:51
довiдка_Працiники.pdf
16 грудня 2019 18:51
Досвiд_працiвникiв.pdf
16 грудня 2019 18:51
Стаття_17.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "УКРЕКОПРОДУКТ" 504 000,00
UAH з ПДВ
504 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Розком 678 000,00
UAH з ПДВ
678 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 19:20
Стаття 17.pdf
29 листопада 2019 19:20
Стаття 16.pdf
29 листопада 2019 19:20
Новий товар.pdf
29 листопада 2019 19:20
Несиртифікація.pdf
29 листопада 2019 19:20
Неліцензування.pdf
29 листопада 2019 19:20
лист згода з договорм.pdf
29 листопада 2019 19:20
Згода з умовами оплати.pdf
29 листопада 2019 19:20
Досвід працівників.pdf
29 листопада 2019 19:20
Довкілля.pdf
29 листопада 2019 19:20
Гарантія.pdf
29 листопада 2019 19:20
Гарантія виробника.pdf
29 листопада 2019 19:20
УСТАВНІ.zip
29 листопада 2019 19:20
статут.zip
29 листопада 2019 19:20
статистика.pdf
29 листопада 2019 19:20
док.zip
29 листопада 2019 19:20
витяг з реєст ПДВ.pdf
29 листопада 2019 19:20
виписка з ЄДР.pdf
29 листопада 2019 19:20
техпаспорт2.pdf
29 листопада 2019 19:20
техпаспорт.pdf
29 листопада 2019 19:20
ДОГОВІР аренди транспорту.pdf
29 листопада 2019 19:20
Довідка про мат тех базу.pdf
29 листопада 2019 19:20
довідка Праціники.pdf
29 листопада 2019 19:20
Аналогічний дог.pdf
29 листопада 2019 19:20
Довідка новий.pdf
29 листопада 2019 19:20
ФОРМА.pdf
29 листопада 2019 19:20
додаток.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 17:35
Електронний підпис
30 листопада 2019 17:34
що товар новий.pdf
30 листопада 2019 17:34
Що до захисту середовища.pdf
30 листопада 2019 17:34
Технічні характеристики.pdf
30 листопада 2019 17:34
Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2019 17:34
сертификаті ИСО.pdf
30 листопада 2019 17:34
Проект договору.pdf
30 листопада 2019 17:34
Про торгівельну марку.pdf
30 листопада 2019 17:34
Оригінал СТАТУТ РОЗКОМА -2019.pdf
30 листопада 2019 17:34
Наявність працівників.pdf
30 листопада 2019 17:34
Наявність мат.-техн. бази.pdf
30 листопада 2019 17:34
Довідки по ст 17.pdf
30 листопада 2019 17:34
Довідка про довкілля.pdf
30 листопада 2019 17:34
Гарантія на товар.pdf
30 листопада 2019 17:34
гарантія на матеріали.pdf
30 листопада 2019 17:34
Відомості про учасника.pdf
30 листопада 2019 17:34
Аналогічний договір 2.PDF
30 листопада 2019 17:34
Аналогічний договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "УКРЕКОПРОДУКТ"

ТОВ Розком

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "УКРЕКОПРОДУКТ"
#37717269
Переможець 504 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 13:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД "УКРЕКОПРОДУКТ"
#37717269
504 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 грудня 2019 16:30
Коментар щодо відміни: скасовується у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі
Документи:
20 грудня 2019 16:30
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:30
337-2 кухонні меблі_ відміна.docx