Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Знищувач паперу (Шредер)
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2019-11-15-003037-b 766ffb7e23904f52babcc7c42d929f18
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Жук

+380442000839 tender@nazk.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Богдан Жук
+380442000839
tender@nazk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 17:17
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 17:17
Початок аукціону: 03 грудня 2019 13:28
Очікувана вартість: 216 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Знищувач паперу (Шредер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київ, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до умов договору Розділ ІV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. 4.2. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця, вказаний у розділі XІІІ цього Договору. 4.3. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:34
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, на Ваші запитання повідомляємо наступне.
Тендерна документація на закупівлю підготовлена у відповідності до вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку № 3 до тендерної документації вимогам та характеристикам. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, ним зазначається вартість товару без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог тендерної документації, зазначення учасником торгів повної назви та торгової марки товару передбачено додатком 4 (форма тендерної пропозиції) та додатком 5 (проект договору).
Технічні характеристики
Дата подання: 19 листопада 2019 10:18
Дата відповіді: 21 листопада 2019 10:08
Шановний Замовнику! Відповідно до статей 3 і 22 (пункти 2.3 та 4) Закону України «Про публічні закупівлі» просимо вас привести технічну документацію до вимог чинного законодавства, а саме: прибрати вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для цього просимо змінити опис технічних характеристик для знищувача паперу (шредер) №2 наступним чином: Існуючі вимоги «розмір фрагментів: 4х40 мм; рівень секретності: 4; мінімальне знищення за один раз: (щільністю 70 г/м2) – 20 арк., (щільністю 80 г/м2) – 18 арк.; швидкість знищення: 3,2 м/хв;» змінити на «розмір фрагментів не більше 4х40 мм; рівень секретності не більше 4; мінімальне знищення за один раз не менше (щільністю 70 г/м2) – 20 арк., (щільністю 80 г/м2) – 18 арк.; швидкість знищення не менше: 3 м/хв;» Дані зміни не погіршують технічні вимоги, але дозволяють пропонувати товар кращої якості.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу! На ваше звернення повідомляємо, що з урахуванням наданих Вами пропозицій, з метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, Тендерним комітетом 20.11.2019 прийняте рішення внести зміни до тендерної документації (Додаток 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) виклавши тендерну документацію у новій редакції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА" 149 116,50
UAH з ПДВ
142 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 215 010,00
UAH з ПДВ
142 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 189 500,40
UAH з ПДВ
185 939,70
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Салон "Софт" 216 000,00
UAH з ПДВ
216 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 11:45
інструкція.pdf
02 грудня 2019 17:08
Висновок СЕС.pdf
02 грудня 2019 17:08
Авторизація.pdf
02 грудня 2019 17:08
Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2019 17:08
статут.pdf
02 грудня 2019 17:08
Протокол.pdf
02 грудня 2019 17:08
Проект договору.pdf
02 грудня 2019 17:08
Наказ.pdf
02 грудня 2019 17:08
Лист про санкції1.pdf
02 грудня 2019 17:08
ДОВІДКА.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 16:11
sign.p7s
06 грудня 2019 16:11
sign.p7s
06 грудня 2019 16:11
ЦП оновлена.pdf
02 грудня 2019 15:57
Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2019 15:57
Паспорт Wallner_jp_820s_826c_830c.pdf
02 грудня 2019 15:57
Документи якості.pdf
02 грудня 2019 15:57
19. Виписка (13.08.2019).pdf
02 грудня 2019 15:57
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
02 грудня 2019 15:57
4. Витяг ЄДРПОУ (22.11.2019).pdf
02 грудня 2019 15:57
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
02 грудня 2019 15:57
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
02 грудня 2019 15:57
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 10:39
sign.p7s
10 грудня 2019 10:21
Dovidka_19322434970990885039.pdf.p7s
10 грудня 2019 10:21
Dovidka_19322434970990885039.pdf
26 листопада 2019 11:09
sign.p7s
26 листопада 2019 11:07
Гарантійний лист доставка.pdf
26 листопада 2019 11:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
26 листопада 2019 11:07
ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"
#38390997
Відхилено 142 790,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 17:49
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 142 800,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 17:59
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 185 939,70
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 16:37
ПП "Салон "Софт"
#34257839
Переможець 216 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Салон "Софт"
#34257839
216 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 грудня 2019 09:53
Договір 85_19.pdf укладений
19 грудня 2019 09:51
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 09:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 216 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 000,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку