Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Natural gas
Очікувана вартість
6 500 000,00 UAH
UA-2019-11-15-003014-b 7a7acf057f8d49f9a5adce53091e98eb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Іванович

+380683605836 ap.osvitavk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Апостолівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40220031
Місцезнаходження: 53802, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Апостолове, вул. Визволення, 31-А
Контактна особа: Богдан Іванович
+380683605836
ap.osvitavk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education of Apostolove City Council
National ID: 40220031
Contact point: Bogdan Ivanovich
+380683605836
ap.osvitavk@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 11:00
Очікувана вартість: 6 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 15 листопада 2019 17:14
Enquiries until: 06 грудня 2019 00:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 6 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Scope of the procurement
ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) разом із супутніми послугами, що зумовлюють його постачання, в т.ч. надання послуг із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу. Процедура закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою на 2020 рік, що оголошена згідно листа інформативного характеру Мінекономрозвитку України №3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року
Розгорнути Згорнути

DK 021: 2015, code 09120000-6 - Gas fuel (Natural gas) together with related services that determine its supply, including provision of reservation (reservation) of capacity for each period and volume of gas supply under natural gas supply contracts. The procurement procedure is open tender with publication in English language for 2020, announced in accordance with the letter of informative nature of the Ministry of Economic Development of Ukraine №3302-06 / 29640-06 dated 14.09.2016.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500000 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Natural gas
CPV: 09120000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 17:16
Додаток 5.docx
15 листопада 2019 17:16
Додаток 4.docx
15 листопада 2019 17:15
Додаток 3.docx
15 листопада 2019 17:15
Додаток 2.docx
15 листопада 2019 17:15
Додаток 1.docx
15 листопада 2019 17:15
1. ТД-2020 газ..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-003014-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38983870
Дата подання: 21 листопада 2019 11:30
вимога до тендерної документації
вимога до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 12:46
Щодо законності встановлення такої вимоги за тендерною документацією як підтвердження успішного проходження сертифікації діяльності учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі.
Звертаємо увагу, що вказана вимога сформована на виконання вимог Третього енергетичного пакету щодо інтеграції суб’єктів у сфері постачання природного газу України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, де учасники-трейдери природного газу зобов’язані документально підтвердити відповідність ведення їхньої діяльності європейським та міжнародним стандартам, в тому числі захисту навколишнього середовища.
Тендерна документація в цій частині не може бути дискримінаційною позаяк Замовником не визначалось як безальтернативну необхідність надання саме сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Тендерна документація містить право учаснику забезпечити документальне підтвердження від усіх можливих систем оцінювання стандартів господарської діяльності, підтвердженням чого слугує формулювання за вимогою «або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі».
Заперечуючи проти встановлення вказаної вимоги за тендерною документацією ТОВ «ГАЗОВА КОМПАНІЯ «ІНВЕСТСЕРВІС» документально не довела та не спростувала обставини, що ним вчинялись дії стосовно укладання договору на проведення відповідного аудиту/оцінювання своєї діяльності з будь-якою із компетентних організацій і ТОВ «ГАЗОВА КОМПАНІЯ «ІНВЕСТСЕРВІС» було відмовлено у проведенні такої інспекції, що призвело до неможливості оформлення відповідного запитуваного документу Замовником.
Швидше всього ТОВ «ГАЗОВА КОМПАНІЯ «ІНВЕСТСЕРВІС» не мала та не має наміру навіть спробувати виконати відповідну вимогу за тендерною документацією, що свідчить не про дискримінаційність та незаконність самої вимоги, а доводить лише обставини небажання виконувати вимоги Замовника в зазначеній тендерній процедурі закупівлі.
Природний газ – це суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. Природний газ як товар має специфічний характер, оскільки передається лише трубопроводами, не має кольору та запаху, а існує в газоподібному стані, що не дає змогу споживачу без належного технічного устаткування, встановити його кількість та якість, а саме фізико-хімічний склад. У зв’язку із цим, під час реалізації діяльності із торгівлі природним газом від моменту його видобутку, зберігання в підземних сховищах, транспортування магістральними та локальними трубопроводами, а також споживання в точці виходу із газорозподільних мереж, існують високі ризики створення негативного впливу на навколишнє середовище. У зв’язку із цим, країнами-учасницями ЄС та Україною, встановлені додаткові вимоги до підприємств-постачальників природного газу забезпечити впровадження комплаєнс-функцій за стандартами Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), в тому числі щодо контролю за захистом навколишнього середовища.
Аналогічні системи оцінювання та екологічний аудит проведено вже такими підприємствами як АТ "Укртрансгаз" та його філіями УМГ; АТ «УКРНАФТА»; НЕК «УКРЕНЕРГО»; НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ», групою компаній ДТЕК, більшістю операторів системи передачі та розподілу природного газу, так званими «облгазами» та низкою компаній постачальників природного газу. Жоден суб’єкт господарювання не ставив під сумнів необхідність аудиту діяльності свого підприємства в рамках законодавства України та стандартів ЄС.
З огляду на вищевказане, жодних дискримінаційних або неможливих до виконання вимог Замовником закупівлі не сформовано, в частині забезпечення аудиту, інспектування та підтвердження діяльності учасника закупівлі вимогам захисту навколишнього середовища, а також товару, що підлягає закупівлі. Поряд з цим, потенційним учасником не доведено неможливість виконання вимоги що свідчить про безпідставність та невмотивованість поданої Вимоги.
Окрім цього, аналогічна вимога стосовно надання документального підтвердження успішного проходження сертифікації діяльності учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі вже була предметом розгляду Органу Оскарження, і за наслідками прийнятого рішення Колегія АМКУ підтвердила правомірність її встановлення.
Номер вимоги: UA-2019-11-15-003014-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 30 листопада 2019 16:19
Банківська гарантія
Шановний Замовнику! Вашою тендерною документацією передбачено, що замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Ваша тендерна документація не містить жодної інформації щодо рахунку, який потрібно вказувати при підготовці забезпечення тендерної пропозиції. Отже, просимо вказати в тендерній документації реквізити банку Замовника (р/р, повна адреса, назва, МФО банку), з метою належної підготовки пропозицій потенційними учасниками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2019 11:57
Щодо зазначення реквізитів Замовника у банку-бенефіціара.
На виконання положень статті 24 Закону, оголошення про закупівлю та частина 2 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить вимогу до учасників щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення НБУ). А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.24 Закону.
Пунктом 26 розділу «III. Порядок надання гарантій банком-гарантом» Положення НБУ передбачено обов’язкові реквізити, що мають бути відображені у банківській гарантії, а саме:
Гарантія повинна містити такі реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
З зазначеного вище слідує, що Положенням НБУ не передбачено обов’язку при оформленні банківської гарантії для банку-гаранта та учасника закупівлі зазначати «реквізити банку Замовника (р/р, повна адреса, назва, МФО банку)», про які Ви запитуєте. Вказане узгоджується із бюджетним законодавством, згідно якого по завершенню бюджетного періоду, що співпадає із календарним роком, Замовник торгів закриває діючі рахунки та на початку нового бюджетного періоду відкриває нові рахунки, в т.ч. через органи ДКСУ. Відтак, зазначення рахунків Замовника дійсних станом на час проведення тендеру не гарантує їх чинність станом на завершення процедури закупівлі у 2020 році. Принагідно варто зазначити, що у згідно постанови Правління Національного Банку України від 28.12.2018р. №162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» (зі змінами, внесеними згідно з постановою Правління Національного Банку України від 22.02.2019р. №41, постановою Правління Національного Банку України від 26.09.2019р. №118), починаючи з 13 січня 2020 року всі розрахунки в національній валюті будуть здійснюватися виключно за допомогою міжнародних номерів банківських рахунків (IBAN). Наразі Замовники торгів приводять дію своїх рахунків з їх відповідною зміною у формат IBAN. Отже, виконання вимоги про надання реквізитів банку Замовника (р/р, повна адреса, назва, МФО банку) може містити інформацію, яка буде неактуальною на момент її можливого використання. Поряд з цим, законодавством не передбачено обов’язку як для Замовника чітко визначати таку інформацію, так і учаснику надавати її банку-гаранту з метою отримання банківської гарантії. Тендерний комітет не встановив перешкод щодо отримання учасником електронної банківської гарантії без зазначення (р/р, повна адреса, назва, МФО банку Замовника).

Документи подані скаржником

21 листопада 2019 11:30
вимога по ісо Апост м рада.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 грудня 2019
UA-2019-11-15-003014-b7a7acf057f8d49f9a5adce53091e98eb
Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Апостолівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40220031
Місцезнаходження: 53802, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Апостолове, вул. Визволення, 31-А
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ АС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 17:42
Проект договору.pdf
13 грудня 2019 17:42
Договір оренди ДУ8.pdf
13 грудня 2019 17:42
Договір оренди.pdf
13 грудня 2019 17:42
Договір оренди ДУ11.pdf
13 грудня 2019 17:42
Договір оренди ДУ4.pdf
13 грудня 2019 17:42
Договір оренди ДУ5.pdf
13 грудня 2019 17:42
Договір оренди ДУ2.pdf
13 грудня 2019 17:42
Аналог.ДУ ПДАФКС.PDF
13 грудня 2019 17:42
Антикор.прогр.(цвет).pdf
13 грудня 2019 17:42
Договір оренди ДУ1.pdf
13 грудня 2019 17:42
Статут(12).pdf
13 грудня 2019 17:42
Договір оренди ДУ9.pdf
13 грудня 2019 17:42
Аналог.Акти ПДАФКС.PDF
13 грудня 2019 17:42
Реєстр НКРЕ на 30.11.2019.pdf
13 грудня 2019 17:42
Протокол НР.PDF
13 грудня 2019 17:42
Сертифікат ISO 9001-2015 ТОВ.pdf
13 грудня 2019 17:41
Довідка працівники.pdf
13 грудня 2019 17:41
Договір оренди ДУ7.pdf
13 грудня 2019 17:41
Витяг ЄДРПОУ12.pdf
13 грудня 2019 17:41
ВИТЯГ з ПДВ.pdf
13 грудня 2019 17:41
Довідка щодо ціни.pdf
13 грудня 2019 17:41
Договір оренди ДУ6.pdf
13 грудня 2019 17:41
Договір оренди ДУ3.pdf
13 грудня 2019 17:41
ГЛ послуга бронювання.pdf
13 грудня 2019 17:41
Договір оренди ДУ10.pdf
13 грудня 2019 17:41
Договір оренди ДУ12.pdf
13 грудня 2019 17:41
Опис до статуту.pdf
13 грудня 2019 17:41
Довідка щодо рахунку.pdf
13 грудня 2019 17:41
ГЛ формування ціни.pdf
13 грудня 2019 17:41
Лист щодо реєстру НКРЕ.pdf
13 грудня 2019 17:41
Лист згода Соболь.pdf
13 грудня 2019 17:41
ГЛ чинна інформація.pdf

Документи

Публічні документи

03 січня 2020 16:14
Електронний підпис
03 січня 2020 16:12
Довідка по ст.17.pdf
03 січня 2020 16:12
Довідка МВС 02.01.pdf
03 січня 2020 16:12
довідка ДФС.pdf
03 січня 2020 16:12
Ліцензія.pdf
03 січня 2020 16:12
Копія ліцензії.pdf
03 січня 2020 16:12
Довідка.pdf.p7s
03 січня 2020 16:12
Довідка.pdf
03 січня 2020 16:11
Довідка.pdf.p7s
03 січня 2020 16:11
Довідка.pdf
14 грудня 2019 09:44
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:44
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:44
БГ.zip
14 грудня 2019 09:43
60.1 витяг ПДВ.pdf
14 грудня 2019 09:43
55. Сертифікат якості.pdf
14 грудня 2019 09:42
39. ISO 14001 18001.pdf
14 грудня 2019 09:42
38. Копія ліцензії.pdf
14 грудня 2019 09:42
37. Ліцензія.pdf
14 грудня 2019 09:42
33. СТАТИСТИКА 09.12.2019.pdf
14 грудня 2019 09:42
31.4 1-ДФ за 3 кв. 2019р..pdf
14 грудня 2019 09:42
31.3. 1-ДФ за 2 кв. 2019 р..pdf
14 грудня 2019 09:42
31.2. 1-ДФ за 1 кв. 2019 р..pdf
14 грудня 2019 09:42
31.1. 1-ДФ за 4 кв. 2018 р..pdf
14 грудня 2019 09:42
14.2 Додаток №3.pdf
14 грудня 2019 09:42
12. Фінансові документи.pdf

Документи

Публічні документи

14 грудня 2019 17:31
Електронний підпис
14 грудня 2019 17:31
Електронний підпис
14 грудня 2019 17:27
відомості ЄДРПОУ.pdf
14 грудня 2019 17:27
10. нотар ліцензія.pdf
14 грудня 2019 17:27
9. нотаріальний статут.pdf
14 грудня 2019 17:27
Наказ № 2 Маланій.pdf
14 грудня 2019 17:27
6.2. Накладна принтер.pdf
14 грудня 2019 17:27
виписка з протоколу.pdf
14 грудня 2019 17:27
20. висновок експерта.pdf
14 грудня 2019 17:27
6.5 копія оренди офісу.pdf
14 грудня 2019 17:27
Паспорт ФХП.pdf
14 грудня 2019 17:27
12. БЛАГОГАЗ 18001 УКР.pdf
14 грудня 2019 17:27
Статут БЛАГОГАЗ ЗБУТ.pdf
14 грудня 2019 17:27
29. баланс 2018.pdf
14 грудня 2019 17:27
7.2 акт накладна Щирець.pdf
14 грудня 2019 17:27
3.5. 1ДФ 3 квартал 2019.pdf
14 грудня 2019 17:27
7.3 Відгук Щирець-1.pdf
14 грудня 2019 17:27
19._Гарантія.pdf
14 грудня 2019 17:27
6.5.1платіжні документи.pdf
14 грудня 2019 17:27
6.4. Накладна телефон.pdf
14 грудня 2019 17:27
26. Довідка!.pdf
14 грудня 2019 17:27
25. Довідка 261119.pdf
14 грудня 2019 17:27
наказ етика.pdf
14 грудня 2019 17:27
Гарантійний санкції.pdf
14 грудня 2019 17:27
статус трейдера.pdf
14 грудня 2019 17:27
гарантія ст 17.pdf
14 грудня 2019 17:27
МТБ.pdf
14 грудня 2019 17:27
аналогічний договір.pdf
14 грудня 2019 17:27
довідка рахунок.pdf
14 грудня 2019 17:27
інформація ліцензія.pdf
14 грудня 2019 17:27
довідка сертифікація.pdf
14 грудня 2019 17:27
довідка СУЯ.pdf
14 грудня 2019 17:27
гарантія ДСТУ.pdf
14 грудня 2019 17:27
персональні Маланій.pdf
14 грудня 2019 17:27
форма оподаткування.pdf
14 грудня 2019 17:27
дійсність пропозиції.pdf
14 грудня 2019 17:27
код доступу.pdf
14 грудня 2019 17:27
проект договору.pdf
14 грудня 2019 17:27
Інструкція етика.pdf
14 грудня 2019 17:27
лист-згода зміна умов.pdf
14 грудня 2019 17:27
Інформація про тех хар.pdf
14 грудня 2019 17:27
технічна специфікація.pdf
14 грудня 2019 17:27
Витяг з охорони праці .pdf
14 грудня 2019 17:27
Банківська ліцензія.7z
14 грудня 2019 17:27
Витяг із Статуту.7z
14 грудня 2019 17:27
Лист для клієнтів.7z
14 грудня 2019 17:27
Наказ Фролова Ю.М.7Z
14 грудня 2019 17:27
Протокол НР.7Z
14 грудня 2019 17:27
Гарантія 14598-19-75.7z
14 грудня 2019 17:27
довідки з банку.pdf
14 грудня 2019 17:27
6.1 сітроен.pdf
14 грудня 2019 17:27
ду.pdf
14 грудня 2019 17:27
Лист_92 довідка аудит.pdf
14 грудня 2019 17:27
Довідка порука 75.pdf
14 грудня 2019 17:27
працівники.pdf
14 грудня 2019 17:27
Довкілля.pdf
14 грудня 2019 17:27
ТП.pdf
14 грудня 2019 17:27
7.4 ДУ.pdf
14 грудня 2019 17:27
6.5.1. платіжка листопад.pdf
14 грудня 2019 17:27
Копія витягу з ОП.pdf
14 грудня 2019 17:27
аплікаційна форма1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут"

ТОВ АС

ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АС 4 494 000,00
UAH з ПДВ
4 485 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" 4 515 000,00
UAH з ПДВ
4 493 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2020 16:14
Електронний підпис
03 січня 2020 16:12
Довідка по ст.17.pdf
03 січня 2020 16:12
Довідка МВС 02.01.pdf
03 січня 2020 16:12
довідка ДФС.pdf
03 січня 2020 16:12
Ліцензія.pdf
03 січня 2020 16:12
Копія ліцензії.pdf
03 січня 2020 16:12
Довідка.pdf.p7s
03 січня 2020 16:12
Довідка.pdf
03 січня 2020 16:11
Довідка.pdf.p7s
03 січня 2020 16:11
Довідка.pdf
14 грудня 2019 09:44
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:44
Електронний підпис
14 грудня 2019 09:44
БГ.zip
14 грудня 2019 09:43
60.1 витяг ПДВ.pdf
14 грудня 2019 09:43
55. Сертифікат якості.pdf
14 грудня 2019 09:42
39. ISO 14001 18001.pdf
14 грудня 2019 09:42
38. Копія ліцензії.pdf
14 грудня 2019 09:42
37. Ліцензія.pdf
14 грудня 2019 09:42
33. СТАТИСТИКА 09.12.2019.pdf
14 грудня 2019 09:42
31.4 1-ДФ за 3 кв. 2019р..pdf
14 грудня 2019 09:42
31.3. 1-ДФ за 2 кв. 2019 р..pdf
14 грудня 2019 09:42
31.2. 1-ДФ за 1 кв. 2019 р..pdf
14 грудня 2019 09:42
31.1. 1-ДФ за 4 кв. 2018 р..pdf
14 грудня 2019 09:42
14.2 Додаток №3.pdf
14 грудня 2019 09:42
12. Фінансові документи.pdf

Публічні документи

14 грудня 2019 17:31
Електронний підпис
14 грудня 2019 17:31
Електронний підпис
14 грудня 2019 17:27
відомості ЄДРПОУ.pdf
14 грудня 2019 17:27
10. нотар ліцензія.pdf
14 грудня 2019 17:27
9. нотаріальний статут.pdf
14 грудня 2019 17:27
Наказ № 2 Маланій.pdf
14 грудня 2019 17:27
6.2. Накладна принтер.pdf
14 грудня 2019 17:27
виписка з протоколу.pdf
14 грудня 2019 17:27
20. висновок експерта.pdf
14 грудня 2019 17:27
6.5 копія оренди офісу.pdf
14 грудня 2019 17:27
Паспорт ФХП.pdf
14 грудня 2019 17:27
12. БЛАГОГАЗ 18001 УКР.pdf
14 грудня 2019 17:27
Статут БЛАГОГАЗ ЗБУТ.pdf
14 грудня 2019 17:27
29. баланс 2018.pdf
14 грудня 2019 17:27
7.2 акт накладна Щирець.pdf
14 грудня 2019 17:27
3.5. 1ДФ 3 квартал 2019.pdf
14 грудня 2019 17:27
7.3 Відгук Щирець-1.pdf
14 грудня 2019 17:27
19._Гарантія.pdf
14 грудня 2019 17:27
6.5.1платіжні документи.pdf
14 грудня 2019 17:27
6.4. Накладна телефон.pdf
14 грудня 2019 17:27
26. Довідка!.pdf
14 грудня 2019 17:27
25. Довідка 261119.pdf
14 грудня 2019 17:27
наказ етика.pdf
14 грудня 2019 17:27
Гарантійний санкції.pdf
14 грудня 2019 17:27
статус трейдера.pdf
14 грудня 2019 17:27
гарантія ст 17.pdf
14 грудня 2019 17:27
МТБ.pdf
14 грудня 2019 17:27
аналогічний договір.pdf
14 грудня 2019 17:27
довідка рахунок.pdf
14 грудня 2019 17:27
інформація ліцензія.pdf
14 грудня 2019 17:27
довідка сертифікація.pdf
14 грудня 2019 17:27
довідка СУЯ.pdf
14 грудня 2019 17:27
гарантія ДСТУ.pdf
14 грудня 2019 17:27
персональні Маланій.pdf
14 грудня 2019 17:27
форма оподаткування.pdf
14 грудня 2019 17:27
дійсність пропозиції.pdf
14 грудня 2019 17:27
код доступу.pdf
14 грудня 2019 17:27
проект договору.pdf
14 грудня 2019 17:27
Інструкція етика.pdf
14 грудня 2019 17:27
лист-згода зміна умов.pdf
14 грудня 2019 17:27
Інформація про тех хар.pdf
14 грудня 2019 17:27
технічна специфікація.pdf
14 грудня 2019 17:27
Витяг з охорони праці .pdf
14 грудня 2019 17:27
Банківська ліцензія.7z
14 грудня 2019 17:27
Витяг із Статуту.7z
14 грудня 2019 17:27
Лист для клієнтів.7z
14 грудня 2019 17:27
Наказ Фролова Ю.М.7Z
14 грудня 2019 17:27
Протокол НР.7Z
14 грудня 2019 17:27
Гарантія 14598-19-75.7z
14 грудня 2019 17:27
довідки з банку.pdf
14 грудня 2019 17:27
6.1 сітроен.pdf
14 грудня 2019 17:27
ду.pdf
14 грудня 2019 17:27
Лист_92 довідка аудит.pdf
14 грудня 2019 17:27
Довідка порука 75.pdf
14 грудня 2019 17:27
працівники.pdf
14 грудня 2019 17:27
Довкілля.pdf
14 грудня 2019 17:27
ТП.pdf
14 грудня 2019 17:27
7.4 ДУ.pdf
14 грудня 2019 17:27
6.5.1. платіжка листопад.pdf
14 грудня 2019 17:27
Копія витягу з ОП.pdf
14 грудня 2019 17:27
аплікаційна форма1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АС

ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ"

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 15:04
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 12:57
додаткова угода до договору 436(20)Б.pdf зміни до договору
15 лютого 2021 12:56
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 14:40
ДУ9 Д436(20).pdf зміни до договору
20 січня 2021 14:35
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 08:24
ДУ8 Д436(20)Б.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 08:22
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 08:40
ДУ7 Д436(20).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 08:36
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 10:17
ДУ6 Д436(20)Б 3010.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 09:51
ДУ3 Д436(20) 1701.pdf зміни до договору
11 червня 2020 09:48
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 10:45
ДУ1 Д436(20)Б 2801.pdf зміни до договору
28 січня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 15:21
Д436(20)Б від 17.01.2020.pdf укладений
17 січня 2020 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни за 1 тис м. куб. газу на 39,66 грн. з ПДВ. Ціна за природній газ з січня 2020 р. за 1 тис. м. куб. складає - 7441,95 грн. з ПДВ та вартістю замовлення (бронювання) розподілу потужності. Зміна ціни тарифу на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи, згідно Постанови НКРЕКП від 24.12.2019 № 3013. Ціна складає 124,16 без ПДВ, крім того ПДВ (20%). Зменшення загальної суми Договору №436(20)Б від 17.01.2020 р. на 19830,00 грн., з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 436(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу поставки на 150 000 м. куб. у зв'язку з економією за січень-квітень 2020 року. Зменшення загальної суми договору на 1339551,00 грн. (один мільйон триста тридцять дев'ять тисяч п'ятсот п'ятдесят одна грн.00 коп.) Інші умови без зміни
Номер договору про закупівлю: 436(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загального обсягу закупівлі природного газу на 30 тис. м. куб. у зв'язку зі сприятливими погодними умовами у вересні-жовтні 2020 року. Зменшення загальної суми договору на 267910,20 грн. з ПДВ Загальна сума Договору № 436(20)Б від 17.01.2020 з 30.10.2020 складає - 2857708,80 грн., у тому числі ПДВ - 476284,80 грн.
Номер договору про закупівлю: 436(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі сприятливими погодними умовами в листопаді 2020 року Сторони дійшли згоди зменшити обсягу закупівлі на 82731,621 м. куб. природного газу. Суму договору відповідно зменшити на 738821,50 грн. Загальний обсяг на 2020 рік після укладання Доп угоди 7 складає - 237268,379 м. куб. Загальна сума відповідно - 2118887,30 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 436(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31 березня 2021 року відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції до 19.04.2020 року. Загальний об'єм постачання природного газу на 2021 рік, визначається окремою додатковою угодою між сторонами та не може перевищувати 20% від суми Договору з урахуванням остаточної суми на кінець 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 436(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми Договору №436(20)Б на 423744,63 грн. та на обсяг 47450 м.куб., що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі, який був укладений в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 436(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Додаткової угоди №9 від 18.01.2021 р. до Договору №436(20)Б на 290407,42 грн., в т. ч. ПДВ- 20%.
Номер договору про закупівлю: 436(20)Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 542 631,93
UAH (в тому числі ПДВ 423 771,99 UAH)