Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2019-11-15-002999-b 9ccaedd0d7424f55923e17f1a1ee2a43
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Інга Степанівна

+380312643762 Inga.Pidgorodetska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01992819
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул.Грибоєдова, 20
Контактна особа: Сидоренко Інга Степанівна
+380312643762
Inga.Pidgorodetska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:01
Очікувана вартість: 199 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул.Грибоєдова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Персональні комп'ютери Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 17:09
ТД Відкриті торги комп_ютер 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:36
Дата відповіді: 22 листопада 2019 13:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно Тендерної документації КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради по процедурі відкритих торгів на закупівлю за предметом: код за ДК 021:2015 (CPV)- 30210000-4 – машини для обробки даних (апаратна частина) – персональні комп’ютери – 20 шт., в додатку 2 «Технічні вимоги», де зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація, зазначено: «*Посилання в документації конкурсних торгів на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент»».
Таким чином, на розгляд допускаються всі пропозиції, які відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам, зазначеним в додатку 2 «Технічні вимоги».

КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради як Замовник не може зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, так як, відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» цим буде порушено принцип недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.

Відповідно п.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.». Таким чином, фізичні особи-підприємці за загальних умовах можуть приймати участь у процедурі закупівлі. Якщо ФОП є неплатником ПДВ – розглядається його ціна без ПДВ, як остаточна. Якщо учасник є платником ПДВ, то його ціна розглядається з ПДВ, як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-002999-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "РЕКВЕСТ", Код ЄДРПОУ:22084687
Дата подання: 02 грудня 2019 12:24
Невідповідність пропозиції ТОВ «Юдітрейд» вимогам тендерної документації .
Прошу шановного замовника при визначені переможця врахувати наступні порушення:

1. Згідно додатку 3, «Перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження її відповідності вимогам замовника «
Пункт 4.8. Детальний опис основних характеристик товару .
Участник ТОВ «Юдітрейд» не зазначив такі важливі основні характеристики товару, як виробник, модель, термін гарантії: материнської плати, оперативної пам’яті, накопичувача SSD та корпусу. Відповідно немає можливості перевірити відповідність цих комплектуючих технічним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 грудня 2019 14:29
Доброго дня! Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляю наступне:
У складі тендерної документації нами вимагалось надати детальний опис основних характеристик товару (Додаток 2 - Технічні вимоги (специфікація)). ТОВ «ЮДІТРЕЙД» надав документ «Додаток № 2 Порівняльна таблиця відповідності технічним вимогам замовника запропонованого товару.pdf», в якому міститься детальний опис в тому обсязі, шо вимагалось згідно вищевказаного Додатку 2 тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ЮДІТРЕЙД" відповідає вимогам тендерної документації. В зв’язку з вище наведеною інформацією підстави для задоволення вимоги відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 140 878,00
UAH
134 449,00
UAH
Документи
ПП "РЕКВЕСТ" 141 720,00
UAH
134 450,00
UAH
Документи
ФОП "ДЯТЛОВ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 198 000,00
UAH
134 500,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 175 070,40
UAH
175 070,40
UAH
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 09:46
Електронний підпис
09 грудня 2019 09:42
Документи переможця.pdf
02 грудня 2019 18:17
Електронний підпис
30 листопада 2019 16:09
Електронний підпис
30 листопада 2019 15:57
Довідка про субпідрядника.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 11:16
Електронний підпис
28 листопада 2019 11:16
установчі документи.pdf
28 листопада 2019 11:16
Статут.pdf
28 листопада 2019 11:16
сертифікати комп'ютер.pdf
28 листопада 2019 11:16
сертифікат монітор Acer.pdf
28 листопада 2019 11:16
наказ про призначення.pdf
28 листопада 2019 11:16
лист щодо формування ціни.pdf
28 листопада 2019 11:16
копія паспорту.pdf
28 листопада 2019 11:16
договора+ накладні Зіппо.pdf
28 листопада 2019 11:16
Договір про закупівлю.pdf
28 листопада 2019 11:16
Договір апеляційний суд.pdf
28 листопада 2019 11:16
договір + накладна ОДПІ.pdf
28 листопада 2019 11:16
довідка щодо ліцензування.pdf
28 листопада 2019 11:16
Довідка банк рахунки.pdf
28 листопада 2019 11:16
Довідка про партнерство.pdf
28 листопада 2019 11:16
відомості про підприємство.pdf
28 листопада 2019 11:16
відгук апеляційний суд.pdf
28 листопада 2019 11:16
Витяг.pdf
28 листопада 2019 11:16
видаткова апеляційний суд.pdf
28 листопада 2019 11:16
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 20:18
Електронний підпис
30 листопада 2019 20:14
Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2019 20:14
Проект договору.pdf
30 листопада 2019 20:14
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ПП "РЕКВЕСТ"

ФОП "ДЯТЛОВ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 134 449,00
UAH
05 грудня 2019 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
134 449,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 13:58
Договір укладений
17 грудня 2019 13:46