Флеш-накопичувачі
Очікувана вартість
1 485,00 UAH
UA-2019-11-15-002982-b 18c62a88a215434ba680c00abaf59657
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент патрульної поліції
Код ЄДРПОУ: 40108646
Місцезнаходження замовника: 03048, Україна, Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3
Контактна особа замовника: Андрій Прокопенко
+380676391456
zakupivli.dpp@patrol.police.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 14:57
Очікувана вартість: 1 485,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


для Управління патрульної поліції в Івано-Франківській області Департаменту патрульної у поліції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Флеш-накопичувачі USB GoodRam Twister 128 Гб (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76494, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано - Франківськ, вул. Юності, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі отриманий Товар на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 листопада 2019 17:06
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2019 17:05
ТД флеш накопичувачі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:38
Дата відповіді: 18 листопада 2019 12:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. 1. Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація, у разі необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, повинна містити вираз "або еквівалент". 2. Форма: «Тендерна пропозиція» в Додатку передбачає необхідність вказувати марку, назву виробника товару з описом характеристик та країну походження. 3. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У разі, якщо учасника не зареєстровано платником податку на додану вартість, учасником зазначається ця обставина з посиланням на відповідні положення податкового законодавства, зазначається ціна з приміткою «без ПДВ», яка є остаточною ціною тендерної пропозиції (до початку проведення електронного аукціону). Рекомендуємо потенційним учасникам уважно ознайомитись з умовами тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЖУКОВА ТЕТЯНА ІВАНІВНА" 1 386,00
UAH з ПДВ
1 386,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 452,00
UAH з ПДВ
1 452,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 13:51
тенд пропозиц.pdf
18 листопада 2019 13:51
паспорт 3 стр + код.jpg
18 листопада 2019 13:51
паспорт 2 стр.jpg
18 листопада 2019 13:51
паспорт 1 стр.jpg
18 листопада 2019 13:51
лист про санкции.pdf
18 листопада 2019 13:51
Договор проект.pdf
18 листопада 2019 13:51
дов захист довкілля.pdf
18 листопада 2019 13:51
2019.03 184843 видеонаблюдение.pdf
18 листопада 2019 13:51
03.3 Строк поставки.pdf
18 листопада 2019 13:51
02.2 выписка податкова 1.jpg
18 листопада 2019 13:51
01 Додаток 1 - право подписи.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 17:50
Гарантійний лист на товар.pdf
30 листопада 2019 17:50
лист-згода.pdf
30 листопада 2019 17:50
Довідка учасника.pdf
30 листопада 2019 17:50
Довідка (6).pdf
30 листопада 2019 17:50
Довідка (5).pdf
30 листопада 2019 17:50
Гарантійний лист3.pdf
30 листопада 2019 17:50
Гарантійний лист2.pdf
30 листопада 2019 17:50
Гарантійний лист1.pdf
30 листопада 2019 17:50
Гарантійний лист (2).pdf
30 листопада 2019 17:50
Соотношение .pdf
30 листопада 2019 17:50
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЖУКОВА ТЕТЯНА ІВАНІВНА"
#2121407785
Відхилено 1 386,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 19:11
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 1 452,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 19:16

Документи

06 грудня 2019 19:11
sign.p7s

Документи

06 грудня 2019 19:16
sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку