Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 48820000-2 Сервери
Очікувана вартість
93 600,00 UAH
UA-2019-11-15-002976-b 43ecc3bd4fba4b1db649f59bd387140d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Смакограй

+380674861834 fin_ode@ssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Служби безпеки України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 20001645
Місцезнаходження: 65045, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Єврейська, 43
Контактна особа: Ірина Смакограй
+380674861834
fin_ode@ssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 14:02
Очікувана вартість: 93 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
ДК 021:2015 48820000-2 Сервери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65045, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Єврейська, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за товар здійснюється лише за фактично отриманий товар протягом 5 банківських днів з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року, без нарахування штрафних санкцій. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 20:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 20:43
Тендерна документація сервер з закр змінами.doc
22 листопада 2019 20:43
Зміни.docx
22 листопада 2019 20:43
Тендерна документація сервер нова.doc
22 листопада 2019 20:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 20:43
Тендерна документація сервер з закр змінами.doc
22 листопада 2019 20:43
Зміни.docx
22 листопада 2019 20:43
Тендерна документація сервер нова.doc
15 листопада 2019 17:03
Тендерна документація сервер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:38
Дата відповіді: 18 листопада 2019 12:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим. 2.Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінювання пропозицій ФОП розглядатиметься як його остаточна ціна - загальна вартість тендерної пропозиції.
технічні вимоги
Дата подання: 20 листопада 2019 17:58
Дата відповіді: 22 листопада 2019 19:17
Шановний Замовник! Вам необхідно внести зміни в технічні параметри (виправити помилки) 1. Вибрана системна плата підтримує M.2 інтерфейс: 1 PCI-E 3.0 x4 Немає можливості поставити Не менше ніж 2 x 256 Gb Форм-фактор NVMe М.2 , треба змінити кількість на 1 2. Пункт 3 Оперативна пам’ять помилка, слово REG потрібно прибрати, тому що регистрова пам’ять не підтримується даною системною платою 3. Пункт 4 Жорсткий диск не існує SATA 12.0 Gb/s, тут повинно бути SATA 6.0 Gb/s 4. Пункт 6 SSD диск 2 , параметри схожі на SSD Samsung MZ7KH480HAHQ https://www.samsung.com/semiconductor/ssd/datacenter-ssd/MZ7KH480HAHQ/ але є помилка, зараз немає моделей з DWPD 3,6, потрібно виправити на DWPD 3 Тільки якщо ви виправите усі ці помилки цей тендер відбудеться
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Технічна специфікація складена виходячи з виробничих потреб і з урахуванням даних доступних на офіційних сайтах виробників обладнання. Але деякі показники в технічних вимогах тендерної документації замінені.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 91 750,80
UAH з ПДВ
91 750,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКРОЛАЙН УКР" 92 500,00
UAH з ПДВ
92 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 15:59
МВС.pdf
06 грудня 2019 15:27
public_doc.pdf
06 грудня 2019 15:25
public_doc.p7s
06 грудня 2019 15:25
public_doc.pdf
30 листопада 2019 18:36
Електронний підпис
30 листопада 2019 18:26
19.Вiдповiднiсть.оновлено.pdf
30 листопада 2019 14:39
Електронний підпис
29 листопада 2019 18:23
21.Власний СЦ.pdf
29 листопада 2019 18:23
20.Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2019 18:23
19.Відповідність.pdf
29 листопада 2019 18:23
18.Проект договору.pdf
29 листопада 2019 18:23
17.Сертифікати ТиД.pdf
29 листопада 2019 18:23
16.Наказ+протокол.pdf
29 листопада 2019 18:23
15.Статут.pdf
29 листопада 2019 18:23
13.Виробник ПК.pdf
29 листопада 2019 18:23
12.Згода на обробку даних.pdf
29 листопада 2019 18:23
11.Захист довкілля.pdf
29 листопада 2019 18:23
10.Лист-зобов'язання.pdf
29 листопада 2019 18:23
9.Витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2019 18:23
8.Document_USR_1005909854.rtf
29 листопада 2019 18:23
7.Відомості про учасника.pdf
29 листопада 2019 18:23
6.Про санкції.pdf
29 листопада 2019 18:23
5.Ст.17.pdf
29 листопада 2019 18:23
4.Досвід виконання.pdf
29 листопада 2019 18:23
3.Наявність працівників.pdf
29 листопада 2019 18:23
1.Повноваження підпису.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 15:41
Електронний підпис
28 листопада 2019 15:40
9. Договор оренди.pdf
28 листопада 2019 15:40
7. Паспорт Журавльов І.В..pdf
28 листопада 2019 15:40
4. Статут.pdf
28 листопада 2019 15:40
25. Документ_ЄДР_1005976573.zip
28 листопада 2019 15:40
24. Довідка працівників.pdf
28 листопада 2019 15:40
23. Проект договору.pdf
28 листопада 2019 15:40
22. Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 15:40
18. Довідка про СЦ.pdf
28 листопада 2019 15:40
15. Лист - гарантія ст.17.pdf
28 листопада 2019 15:40
13. Довідка підпис.pdf
28 листопада 2019 15:40
12. Відомість про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКРОЛАЙН УКР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
Переможець 91 750,80
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 16:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
91 750,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:13
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 16:13
Договір 243 сервер.pdf укладений
18 грудня 2019 16:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 91 750,80
UAH (в тому числі ПДВ 15 291,80 UAH)