Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Агрохімічна продукція (Дезинфікуючі засоби)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002946-b ● 2a9c84b200f1497391229130938a05ef
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03082760 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке Шосе, буд. 108 |
Контактна особа: |
Юлія Кушнір +380432460239 vodkl-bux@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 14:36 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
448 штука
Агрохімічна продукція (Дезинфікуючі засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе 108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Додаткові кошти | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 16:52 |
технічни вимоги ТД Деззасоби.docx | |
15 листопада 2019 16:52 |
Проект Договору ТД Деззасоби.docx | |
15 листопада 2019 16:52 |
ТД Деззасоби.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-15-002946-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 20 листопада 2019 17:23
Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог. По-перше, у Медико-технічних вимогах технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Зазначення конкретного найменування дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою. Склад засобів прописаний так , що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками компанії-виробника. А відповідно до медико-технічних вимог, необхідно надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), що ще раз підтверджує намагання Замовника уникнути конкуренції та привести до перемоги одного учасника.
Засіб у вигляді швидкорозчинних таблеток на основі натрієвої солі дихлорізоціанурової кислоти (80-85%) і допоміжних компонентів - адипінова кислота і карбонат натрію в рівному співвідношенні (разом 15-20%). Виникає питання, в чому полягає суть рівного співвідношення (разом 15-20%) адипінової кислоти і карбонату натрію, адже це допоміжні, основна ДР це активний хлор, що виділяється при розчинені засобу у воді, тож якщо адипінової кислоти буде не менше 7,5% ( 15% разом) ,тоді й карбонату повинно бути стільки ж, а якщо не співпаде, якщо є фіксована кількість всіх діючих речовин тоді що? Ця вимога безпідставна, та не має ніякого значення і не впливає на дію засобу. П.16. Можливість експрес-контролю вмісту активного хлору в робочих розчинах засобу з використанням тест-смужок. Якщо у Замовника є такі тест-смужки то перевіряйте, але в Методичці (Інструкції) такого не зазначено, тож вимога не відповідає дійсності.
Щодо вимог засобу Неостерил блакитний та безбарвний. Згідно Методичних вказівок засіб Неостеріл має однаковий склад і лише одна відмінність в кольорі, тобто наявність у засобі барвника і все! Згідно МВп.1.5 Неостеріл блакитний призначений для хірургічної та гігієнічної обробки шкіри, обробки рукавичок, одягнений на руки, просочування серветок для дезінфекції, дезінфекція стоп та взуття. (А де ж вказана хоча б якась відмінність в складі?) Неостеріл безбарвний має все теж призначення, та ще для швидкої дезінфекції невеликих поверхонь та важко доступних місць, обладнання та якихось інструментів. Але знову не має відмінності в складі, тож не зрозуміло та й не доказано в документації, що ці два засоби різні за складом і тому й призначення дещо різне. Тож, засіб Неостеріл , хоча і виробляється в 3 модифікаціях, але в методичках не доведена різниця в складі, нічим не підтверджується і в сертифікатах, тож лише на словах відрізняється якимось набором компонентів. Що стосується конкретного складу: Засіб на основі сінергічної композиції етилового спирту - не менше 65% та ізопропілового спирту - не більше 5,0% та компонентів з пролонгованою антимікробною дією, рН засобу 5,5-6,5. П. 2. Засіб не повинен містити барвників, ароматизатора, пропанолу, бутандіолу, амінів, гуанідинів, йоду, повідон йоду, кислот; Якщо, вже говорити про сінергічну композицію, то необхідно дотримуватись Наказу МОЗ України №236 від 04.04.2012р Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів: п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів. Отже, Наказ прямо вказує на застосування різних спиртових (понад 65,0%) і немає кінцевого обмеження, а не так як обмежуєте ви : не менше 65% та не більше 5,0%, тобто 70%, далі Ви забороняєте всі ІНШІ діючі, коли наказ це дозволяє. Отже , вказаний конкретний склад відповідає лише заявленому засобу, тому є дискримінаційним та таким що порушує вимоги наказу МОЗ №236.
Ну і на останнє: 6. Можливість застосування з метою профілактики хвороби, викликаної вірусом Ебола (повинно бути вказано в методичних вказівках). Поясніть, будь ласка, чим викликана так увага до даного вірусу у вашому закладі? Це що штучно придумана вимога для відхилення вітчизняних засобів?
Отже, вимоги викладені в Оголошені носять дискримінацій та упереджений характер. Закупівля прописана під компанію- виробника та представника засобу Неостерил, що звужує коло учасників лише її представників, тож ніякого аукціону та прозорості у закупівлі не буде. На підтвердження цього факту замовник зазначив: 6. У разі якщо учасник тендеру не є виробником запропонованого засобу, то він в складі пропозиції також повинен надати авторизаційний лист від виробника (представництва, дилера, філії виробника, іншого офіційного представника виробника на території України – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цього тендеру у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та пропозицією учасника тендеру із посиланням на номер оголошення, предмет закупівлі цього тендеру та повну назву Замовника.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, оскільки Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій.
З метою приведення технічних вимогах до товару у відповідність до вимог чинного законодавства України та усунення вимог, що призводять до непрозорості та упередженості при оцінці пропозицій конкурсних торгів, дискримінації учасників, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО внести зміни в документацію (UA-2019-11-15-002946-b), видалити дискримінаційні вимоги вказані вище, зняти обмеження в складі засобів у відповідності до наказів МОЗ.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути
Згорнути
Засіб у вигляді швидкорозчинних таблеток на основі натрієвої солі дихлорізоціанурової кислоти (80-85%) і допоміжних компонентів - адипінова кислота і карбонат натрію в рівному співвідношенні (разом 15-20%). Виникає питання, в чому полягає суть рівного співвідношення (разом 15-20%) адипінової кислоти і карбонату натрію, адже це допоміжні, основна ДР це активний хлор, що виділяється при розчинені засобу у воді, тож якщо адипінової кислоти буде не менше 7,5% ( 15% разом) ,тоді й карбонату повинно бути стільки ж, а якщо не співпаде, якщо є фіксована кількість всіх діючих речовин тоді що? Ця вимога безпідставна, та не має ніякого значення і не впливає на дію засобу. П.16. Можливість експрес-контролю вмісту активного хлору в робочих розчинах засобу з використанням тест-смужок. Якщо у Замовника є такі тест-смужки то перевіряйте, але в Методичці (Інструкції) такого не зазначено, тож вимога не відповідає дійсності.
Щодо вимог засобу Неостерил блакитний та безбарвний. Згідно Методичних вказівок засіб Неостеріл має однаковий склад і лише одна відмінність в кольорі, тобто наявність у засобі барвника і все! Згідно МВп.1.5 Неостеріл блакитний призначений для хірургічної та гігієнічної обробки шкіри, обробки рукавичок, одягнений на руки, просочування серветок для дезінфекції, дезінфекція стоп та взуття. (А де ж вказана хоча б якась відмінність в складі?) Неостеріл безбарвний має все теж призначення, та ще для швидкої дезінфекції невеликих поверхонь та важко доступних місць, обладнання та якихось інструментів. Але знову не має відмінності в складі, тож не зрозуміло та й не доказано в документації, що ці два засоби різні за складом і тому й призначення дещо різне. Тож, засіб Неостеріл , хоча і виробляється в 3 модифікаціях, але в методичках не доведена різниця в складі, нічим не підтверджується і в сертифікатах, тож лише на словах відрізняється якимось набором компонентів. Що стосується конкретного складу: Засіб на основі сінергічної композиції етилового спирту - не менше 65% та ізопропілового спирту - не більше 5,0% та компонентів з пролонгованою антимікробною дією, рН засобу 5,5-6,5. П. 2. Засіб не повинен містити барвників, ароматизатора, пропанолу, бутандіолу, амінів, гуанідинів, йоду, повідон йоду, кислот; Якщо, вже говорити про сінергічну композицію, то необхідно дотримуватись Наказу МОЗ України №236 від 04.04.2012р Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів: п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів. Отже, Наказ прямо вказує на застосування різних спиртових (понад 65,0%) і немає кінцевого обмеження, а не так як обмежуєте ви : не менше 65% та не більше 5,0%, тобто 70%, далі Ви забороняєте всі ІНШІ діючі, коли наказ це дозволяє. Отже , вказаний конкретний склад відповідає лише заявленому засобу, тому є дискримінаційним та таким що порушує вимоги наказу МОЗ №236.
Ну і на останнє: 6. Можливість застосування з метою профілактики хвороби, викликаної вірусом Ебола (повинно бути вказано в методичних вказівках). Поясніть, будь ласка, чим викликана так увага до даного вірусу у вашому закладі? Це що штучно придумана вимога для відхилення вітчизняних засобів?
Отже, вимоги викладені в Оголошені носять дискримінацій та упереджений характер. Закупівля прописана під компанію- виробника та представника засобу Неостерил, що звужує коло учасників лише її представників, тож ніякого аукціону та прозорості у закупівлі не буде. На підтвердження цього факту замовник зазначив: 6. У разі якщо учасник тендеру не є виробником запропонованого засобу, то він в складі пропозиції також повинен надати авторизаційний лист від виробника (представництва, дилера, філії виробника, іншого офіційного представника виробника на території України – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цього тендеру у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та пропозицією учасника тендеру із посиланням на номер оголошення, предмет закупівлі цього тендеру та повну назву Замовника.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, оскільки Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій.
З метою приведення технічних вимогах до товару у відповідність до вимог чинного законодавства України та усунення вимог, що призводять до непрозорості та упередженості при оцінці пропозицій конкурсних торгів, дискримінації учасників, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО внести зміни в документацію (UA-2019-11-15-002946-b), видалити дискримінаційні вимоги вказані вище, зняти обмеження в складі засобів у відповідності до наказів МОЗ.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 12:34
1. Відхилити вимогу № № UA-2019-11-15-002946-b.b1, подану скаржником в межах закупівлі Агрохімічна продукція (Дезинфікуючі засоби) код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 24450000-3 - Агрохімічна продукція (ідентифікатор закупівлі № UA-2019-11-15-002946-b).
2. Інформацію про прийняте рішення оприлюднити в електронній системі закупівель в порядку визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" |
163 082,40
UAH з ПДВ
|
163 082,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Савицька Алла Григорівна |
299 606,40
UAH з ПДВ
|
299 606,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Український центр дезінфекції |
299 790,00
UAH з ПДВ
|
299 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
163 082,40
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 16:51
|
ФОП Савицька Алла Григорівна #2606621685 |
Відхилено |
299 606,40
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 16:52
|
ТОВ Український центр дезінфекції #32961280 |
Переможець |
299 790,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 17:20
|
Додаткова угода деззасоби.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 09:35
|
деззасоби.pdf | укладений |
24 грудня 2019 09:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.п.7 п. 11.7. п. 3.2. Договору, керуючись п,1 ч,4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв'язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з врахуванням фактичного обсягу видатків Покупця, Сторони дійшли згоди про зменшення суми Договору на суму 76956,00 грн. (сімдесят шість дев'ятсот п'ятдесят шість гривень 00 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 647 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |