Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект фіксування судового засідання в режимі звуко-запису, відео-запису, та відеоконференцзв’язку (без TV панелей)
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002883-b 4ca3c678c3de492f802a2375321976a0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Кравченко

+380482307968 gospviddil@od.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд Одеської області
Код ЄДРПОУ: 03499997
Місцезнаходження: 65119, Україна , Одеська обл., м. Одеса, просп. Шевченка, буд. 29
Контактна особа: Сергій Кравченко
+380482307968
gospviddil@od.arbitr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 16:33
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 16:33
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:59
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Комплект фіксування судового засідання в режимі звуко-запису, відео-запису, та відеоконференцзв’язку (без TV панелей) (бюджетне фінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65119, Україна, Одеська область, Одеса, Проспект Шевченка, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Усі розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України. Оплата Товара здійснюється протягом 15 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Товару шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника, при наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:44
Дата відповіді: 18 листопада 2019 12:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1.Тендерна документація для підготовки тендерних пропозицій по процедурі відкритих торгів на закупівлю: код ДК 021:2015 - 32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель. Крім цього, умови тендерної документації передбачають, що будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту.. У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.
2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком 2 до тендерної документації). Положеннями додатку 1 до тендерної документації передбачено, що найменування предмету закупівлі, що пропонується учасником, повинно містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму (без застосування слів аналог або еквівалент товару), для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам замовника.
3. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник в порядку ст. 28 Закону розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації. Відповідно до п.1 Розділу 5 Тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна тендерної пропозиції, що включає сплату усіх податків та зборів, в тому числі ПДВ. У разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОРДЄЄВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА" 249 000,00
UAH з ПДВ
249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" 312 000,00
UAH з ПДВ
312 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 21:05
Довідка УМВС.pdf
10 грудня 2019 21:05
Довідка податкова.PDF
01 грудня 2019 15:49
Електронний підпис
01 грудня 2019 15:46
Цінова пропозиція.PDF
01 грудня 2019 15:46
Технічні вимоги.PDF
01 грудня 2019 15:46
Сертифікація.PDF
01 грудня 2019 15:46
Проект договору.PDF
01 грудня 2019 15:46
Працівники.PDF
01 грудня 2019 15:46
Повноваження.PDF
01 грудня 2019 15:46
Мат тех база.PDF
01 грудня 2019 15:46
Лист-згода.PDF
01 грудня 2019 15:46
Згода з договором.PDF
01 грудня 2019 15:46
Захист довкілля.PDF
01 грудня 2019 15:46
Досвід (підтвердження).pdf
01 грудня 2019 15:46
Досвід (довідка).PDF
01 грудня 2019 15:46
Гарантія та сервіс.PDF
01 грудня 2019 15:46
Відсутність підстав.PDF

Публічні документи

29 листопада 2019 15:21
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:21
Лист відгук.pdf
29 листопада 2019 15:21
Технічна частина.PDF
29 листопада 2019 15:21
Аналогічний договір.PDF
29 листопада 2019 15:21
Статутні.PDF
29 листопада 2019 15:21
Пропозиція.PDF
29 листопада 2019 15:21
Кваліфікаційна частина.PDF

Публічні документи

29 листопада 2019 18:22
Електронний підпис
29 листопада 2019 18:21
1. Документи ІТ+.pdf
29 листопада 2019 18:21
ISO 9001_effective 2017-11-02.pdf
29 листопада 2019 18:21
21. Порівняльна таблиця.pdf
29 листопада 2019 18:21
Сертифікат якості ISO 14001_2015.pdf
29 листопада 2019 18:21
8. Проект договора.pdf
29 листопада 2019 18:21
18. Санкції.pdf
29 листопада 2019 18:21
17. Пояснювальна записка.pdf
29 листопада 2019 18:21
10.1.Довідка Банк (1).pdf
29 листопада 2019 18:21
13. Довкілля.pdf
29 листопада 2019 18:21
7. Гарант лист_нове.pdf
29 листопада 2019 18:21
22. Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 18:21
19. СТ.17.pdf
29 листопада 2019 18:21
3. Відомості про учасника.pdf
29 листопада 2019 18:21
12. Довідка про працівників.pdf
29 листопада 2019 18:21
16. Лист-зобов.pdf
29 листопада 2019 18:21
4.1. Лист Відгук.pdf
29 листопада 2019 18:21
8.2 Специфікація.pdf
29 листопада 2019 18:21
4.2. Лист-відгук орігінал.pdf
29 листопада 2019 18:21
Acer-ISO 9001.pdf
29 листопада 2019 18:21
5. Гар лист стандарти.pdf
29 листопада 2019 18:21
10. Довідка Банк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОРДЄЄВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА"

ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГОРДЄЄВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА"
#3010517889
Переможець 249 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОРДЄЄВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА"
#3010517889
249 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:02
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 13:46
43-19.pdf укладений
18 грудня 2019 13:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 249 000,00
UAH