Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Natural gas
Natural gas
Очікувана вартість
4 200 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002878-b ● a26ecc5e377945f0b0d55065f6e0fb6f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Волочиської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40208983 |
Вебсайт: | http://volosvita.at.ua |
Місцезнаходження: | 31200, Україна , Хмельницька область обл., Волочиськ, вул. Слави, буд. 10 |
Контактна особа: |
Кравець Валерій Юрійович +380384536946 vol.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Vіddіl osvіti, molodі that sport for Volochiskoї mіskoї |
National ID: | 40208983 |
Contact point: |
Kravets Valery Yurіyovich +380384536946 vol.osvita@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 03 січня 2020 13:15 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 15 листопада 2019 16:35 |
Enquiries until: | 06 грудня 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 грудня 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 4 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 200 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Scope of the procurement
ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) разом із супутніми послугами, що зумовлюють його постачання, в т.ч. надання послуг із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу. Процедура закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою на 2020 рік, що оголошена згідно листа інформативного характеру Мінекономрозвитку України №3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року
Розгорнути
Згорнути
DK 021: 2015, code 09120000-6 - Gas fuel (Natural gas) together with related services that determine its supply, including provision of reservation (reservation) of capacity for each period and volume of gas supply under natural gas supply contracts. The procurement procedure is open tender with publication in English language for 2020, announced in accordance with the letter of informative nature of the Ministry of Economic Development of Ukraine №3302-06 / 29640-06 dated 14.09.2016.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400000 м.куб
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Natural gas
CPV: 09120000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 16:35 |
Додаток 5.docx | |
15 листопада 2019 16:35 |
Додаток 4.docx | |
15 листопада 2019 16:35 |
Додаток 3.docx | |
15 листопада 2019 16:35 |
Додаток 2.docx | |
15 листопада 2019 16:35 |
Додаток 1.docx | |
15 листопада 2019 16:35 |
1. ТД-2020 газ..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документації, яку подає учасник у складі тендерної пропозиціїі
Дата подання: 21 листопада 2019 12:20
Дата відповіді: 22 листопада 2019 13:26
Згідно підпункту 5 примітки пункту 5 розділу 3 Тендерної документації учасники повинні надати документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Виходячи з цієї вимоги учасник повинен надати сертифікати по усіх перелічнених стандартах, чи достатньо по одному з них?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності його діяльності стандартам в сфері гігієни, безпеки праці та екологічного управління. Поряд з цим, тендерна документація не містить вичерпного переілку способу, форми та суб’єкта, який буде проводити відповідне оцінювання діяльності учасника торгів. Тендерна документація містить право учаснику забезпечити документальне підтвердження від усіх можливих систем оцінювання стандартів господарської діяльності, підтвердженням чого слугує формулювання за вимогою «або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-15-002878-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 30 листопада 2019 16:13
Баківська гарантія
Шановний Замовнику! Вашою тендерною документацією передбачено, що замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Ваша тендерна документація не містить жодної інформації щодо рахунку, який потрібно вказувати при підготовці забезпечення тендерної пропозиції. Отже, просимо вказати в тендерній документації реквізити банку Замовника (р/р, повна адреса, назва, МФО банку), з метою належної підготовки пропозицій потенційними учасниками.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2019 12:00
Щодо зазначення реквізитів Замовника у банку-бенефіціара.
На виконання положень статті 24 Закону, оголошення про закупівлю та частина 2 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить вимогу до учасників щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення НБУ). А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.24 Закону.
Пунктом 26 розділу «III. Порядок надання гарантій банком-гарантом» Положення НБУ передбачено обов’язкові реквізити, що мають бути відображені у банківській гарантії, а саме:
Гарантія повинна містити такі реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
З зазначеного вище слідує, що Положенням НБУ не передбачено обов’язку при оформленні банківської гарантії для банку-гаранта та учасника закупівлі зазначати «реквізити банку Замовника (р/р, повна адреса, назва, МФО банку)», про які Ви запитуєте. Вказане узгоджується із бюджетним законодавством, згідно якого по завершенню бюджетного періоду, що співпадає із календарним роком, Замовник торгів закриває діючі рахунки та на початку нового бюджетного періоду відкриває нові рахунки, в т.ч. через органи ДКСУ. Відтак, зазначення рахунків Замовника дійсних станом на час проведення тендеру не гарантує їх чинність станом на завершення процедури закупівлі у 2020 році. Принагідно варто зазначити, що у згідно постанови Правління Національного Банку України від 28.12.2018р. №162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» (зі змінами, внесеними згідно з постановою Правління Національного Банку України від 22.02.2019р. №41, постановою Правління Національного Банку України від 26.09.2019р. №118), починаючи з 13 січня 2020 року всі розрахунки в національній валюті будуть здійснюватися виключно за допомогою міжнародних номерів банківських рахунків (IBAN). Наразі Замовники торгів приводять дію своїх рахунків з їх відповідною зміною у формат IBAN. Отже, виконання вимоги про надання реквізитів банку Замовника (р/р, повна адреса, назва, МФО банку) може містити інформацію, яка буде неактуальною на момент її можливого використання. Поряд з цим, законодавством не передбачено обов’язку як для Замовника чітко визначати таку інформацію, так і учаснику надавати її банку-гаранту з метою отримання банківської гарантії. Тендерний комітет не встановив перешкод щодо отримання учасником електронної банківської гарантії без зазначення (р/р, повна адреса, назва, МФО банку Замовника).
На виконання положень статті 24 Закону, оголошення про закупівлю та частина 2 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить вимогу до учасників щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення НБУ). А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.24 Закону.
Пунктом 26 розділу «III. Порядок надання гарантій банком-гарантом» Положення НБУ передбачено обов’язкові реквізити, що мають бути відображені у банківській гарантії, а саме:
Гарантія повинна містити такі реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
З зазначеного вище слідує, що Положенням НБУ не передбачено обов’язку при оформленні банківської гарантії для банку-гаранта та учасника закупівлі зазначати «реквізити банку Замовника (р/р, повна адреса, назва, МФО банку)», про які Ви запитуєте. Вказане узгоджується із бюджетним законодавством, згідно якого по завершенню бюджетного періоду, що співпадає із календарним роком, Замовник торгів закриває діючі рахунки та на початку нового бюджетного періоду відкриває нові рахунки, в т.ч. через органи ДКСУ. Відтак, зазначення рахунків Замовника дійсних станом на час проведення тендеру не гарантує їх чинність станом на завершення процедури закупівлі у 2020 році. Принагідно варто зазначити, що у згідно постанови Правління Національного Банку України від 28.12.2018р. №162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» (зі змінами, внесеними згідно з постановою Правління Національного Банку України від 22.02.2019р. №41, постановою Правління Національного Банку України від 26.09.2019р. №118), починаючи з 13 січня 2020 року всі розрахунки в національній валюті будуть здійснюватися виключно за допомогою міжнародних номерів банківських рахунків (IBAN). Наразі Замовники торгів приводять дію своїх рахунків з їх відповідною зміною у формат IBAN. Отже, виконання вимоги про надання реквізитів банку Замовника (р/р, повна адреса, назва, МФО банку) може містити інформацію, яка буде неактуальною на момент її можливого використання. Поряд з цим, законодавством не передбачено обов’язку як для Замовника чітко визначати таку інформацію, так і учаснику надавати її банку-гаранту з метою отримання банківської гарантії. Тендерний комітет не встановив перешкод щодо отримання учасником електронної банківської гарантії без зазначення (р/р, повна адреса, назва, МФО банку Замовника).
Номер вимоги: UA-2019-11-15-002878-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39585960
Дата подання: 03 грудня 2019 13:34
Дискримінаційна вимога тендерної документації
У тендерній документації зазначена вимога, зокрема: "Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції враховувати та дотримуватись позиції Уповноваженого органу, зокрема оприлюднених листів інформативного характеру щодо роз’яснень окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики"
По-перше, згідно якого Закону України встановлена така вимога ? По-друге, в зазначеному листі Мінекономрозвитку не передбачено такої "вимоги" про запровадженні на підприємстві працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. По-третє, зазначений лист містить рекомандації для замовника, а не для учасника.
З огляду на вищезазначене, вимагаємо вилучити дану вимогу з тендерної документації, як дискримінаційну вимогу!
Розгорнути
Згорнути
По-перше, згідно якого Закону України встановлена така вимога ? По-друге, в зазначеному листі Мінекономрозвитку не передбачено такої "вимоги" про запровадженні на підприємстві працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. По-третє, зазначений лист містить рекомандації для замовника, а не для учасника.
З огляду на вищезазначене, вимагаємо вилучити дану вимогу з тендерної документації, як дискримінаційну вимогу!
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 грудня 2019 18:18
Потенційним учасником повідомляється про неможливість виконання вказаної вимоги за тендерною документацією нібито з підстав її дискримінаційності та відсутності необхідності дотримання політики доброчесності.
Не можемо погодитись з такою позицією та наводимо наступні пояснення стосовно законності та відповідності принципам здійснення закупівель.
Система публічних закупівель Prozorro була створена для пошуку на конкурентній основі добросовісних, кваліфікованих постачальників, що готові запропонувати Замовнику закупівлі товар на найкращих умовах. Однак, системою Prozorro не було передбачено запобіжників від участі недобросовісних учасників, які досить часто маніпулюють ціною та інформацією в торгах, що призводить до неякісного виконання договорів поставки або їх невиконання вцілому. Поряд з цим, існує і певна кількість недобросовісних замовників закупівель, поведінка яких також не відповідає принципам публічних закупівель, і взяті зобов’язання учасників під час процедури закупівлі ними ж грубо порушуються.
З огляду на це Уповноваженим органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України започатковано практику приведення принципів діяльності суб’єктів господарювання замовників та учасників торгів до рівня доброчесності, справедливості, поваги один до одного та створення умов для економічного благополуччя держави.
Відтак, Уповноважений орган сформував відповідну свою позицію та рекомендації за листом №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року щодо Замовників торгів та таку з позицію для учасників торгів за листом №3301-04/47784-06 від 15.11.2019 року щодо необхідності дотримання усіх суб’єктів закупівель вимог щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель. З огляду на це, тендерним комітетом встановлено вимогу про формування відповідної політики підприємства-учасника з обов’язком дотримуватись позиції центрального органу виконавчої влади задля реалізації основних принципів публічних закупівель згідно статті 3 Закону.
Вказана вимога за тендерною документацією не може бути дискримінаційною до учасників, які дотримуються принципів доброчесності. Вимога про надання учасником документів, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції та наказу підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики звернена до необмеженої кількості потенційних учасників. Отже, вказана вимога не є дискримінаційною за своєю суттю. Окрім цього, учасником не доведено неможливість виконання вказаної вимоги за тендерною документацією, а також не надано доказів неможливості запровадження відповідної політики.
Не можемо погодитись з такою позицією та наводимо наступні пояснення стосовно законності та відповідності принципам здійснення закупівель.
Система публічних закупівель Prozorro була створена для пошуку на конкурентній основі добросовісних, кваліфікованих постачальників, що готові запропонувати Замовнику закупівлі товар на найкращих умовах. Однак, системою Prozorro не було передбачено запобіжників від участі недобросовісних учасників, які досить часто маніпулюють ціною та інформацією в торгах, що призводить до неякісного виконання договорів поставки або їх невиконання вцілому. Поряд з цим, існує і певна кількість недобросовісних замовників закупівель, поведінка яких також не відповідає принципам публічних закупівель, і взяті зобов’язання учасників під час процедури закупівлі ними ж грубо порушуються.
З огляду на це Уповноваженим органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України започатковано практику приведення принципів діяльності суб’єктів господарювання замовників та учасників торгів до рівня доброчесності, справедливості, поваги один до одного та створення умов для економічного благополуччя держави.
Відтак, Уповноважений орган сформував відповідну свою позицію та рекомендації за листом №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року щодо Замовників торгів та таку з позицію для учасників торгів за листом №3301-04/47784-06 від 15.11.2019 року щодо необхідності дотримання усіх суб’єктів закупівель вимог щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель. З огляду на це, тендерним комітетом встановлено вимогу про формування відповідної політики підприємства-учасника з обов’язком дотримуватись позиції центрального органу виконавчої влади задля реалізації основних принципів публічних закупівель згідно статті 3 Закону.
Вказана вимога за тендерною документацією не може бути дискримінаційною до учасників, які дотримуються принципів доброчесності. Вимога про надання учасником документів, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції та наказу підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики звернена до необмеженої кількості потенційних учасників. Отже, вказана вимога не є дискримінаційною за своєю суттю. Окрім цього, учасником не доведено неможливість виконання вказаної вимоги за тендерною документацією, а також не надано доказів неможливості запровадження відповідної політики.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-15-002878-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39585960
Дата подання: 06 грудня 2019 17:18
Дата подання: 06 грудня 2019 17:18
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 грудня 2019 22:30
рішення від 10.12.2019 № 18248 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2019 22:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2019 № 19091.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2019 16:03
рішення від 21.12.2019 № 19091 .pdf
Дата публікації: 23 грудня 2019 23:24
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 грудня 2019
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Волочиської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40208983 |
Місцезнаходження: | 31200, Україна, Хмельницька область обл., Волочиськ, вул. Слави, буд. 10 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ АС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АС #31915956 |
Переможець |
3 596 400,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2020 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 08:49
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 11:57
|
ДУ4.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2020 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 10:45
|
додаткова угода _ 3.jpg | зміни до договору |
01 квітня 2020 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2020 11:54
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
19 березня 2020 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2020 15:55
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
28 січня 2020 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2020 14:56
|
Договір 487(20)Б від 16.01.20.pdf | укладений |
16 січня 2020 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Слова в тексті договору «УКРТРАНСГАЗ» замінити на «ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ». В зв’язку з новими тарифами суму договору зменшити на 15864,00 грн. Сума Договору 3580536.00 грн. Внести зміни до підпункту 7 п 13.3 розділу 13 виклавши його в новій редакції. Адреси й реквізити сторін також викласти в новій редакції. Обсяг предмету даного Договору залишається актуальним згідно останньої його редакції. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 487(20)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Доповнити п.7.1 розділу 7 абзацом та внести зміни до підпункту 7 п.13.3 розділу 13 й викласти в новій редакції. Обсяг предмету та сума даного Договору залишається актуальним згідно останньої його редакції Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 487(20)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Обсяг поставки зменшити на 32859,438 м.куб. Обсяг – 367140,562 м.куб. Суму Договору зменшити на 294136,00 грн. Загальна сума Договору – 3286400,00 грн. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 487(20)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Внести зміни до пунктів 4.4. та 10.7. замінивши значення 10% на 3% за текстом відповідно. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 487(20)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |