Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

столи
Очікувана вартість
3 316 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002875-b b034464f534c4d77be4e63f41b1ce390
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 14:21
Очікувана вартість: 3 316 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Строк поставки - 10 к.д. з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
столи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київ, Київ, вул. Ломоносова, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 16:34
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc
15 листопада 2019 16:34
столи СТУДМІСТЕЧКО.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:45
Дата відповіді: 18 листопада 2019 12:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації.
3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-002875-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН", Код ЄДРПОУ:32153207
Дата подання: 16 грудня 2019 20:41
СКАРГА на неправомірні дії Замовника
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення ТОВ «Торговий дім Укрекопродукт» переможцем процедури закупівлі та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси скаржника, як учасника закупівлі. Також ці Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Укрекопродукт» не відповідає умовам та вимогам тендерної документації з наведених вище підстав, та мала бути відхилена Замовником, внаслідок чого Замовник повинен був перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник порушив такий принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Крім того, Замовник порушив норми статтей 28 та 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Укрекопродукт», адже його тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені дії Замовника призвели до неправомірного рішення про укладання договору із Переможцем торгів, що в свою чергу призвело до порушення прав Скаржника, пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації та не була розглянута Замовником.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником даної процедури закупівлі та претендує на визнання його переможцем та укладення договору із Замовником за результатами проведенні процедури закупівлі. Крім того Скаржник є реальним учасником меблевого ринку.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

16 грудня 2019 20:40
Скарга до АМКУ.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "УКРЕКОПРОДУКТ" 1 490 232,00
UAH з ПДВ
1 490 232,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Розком 2 738 400,00
UAH з ПДВ
2 721 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" 2 921 000,00
UAH з ПДВ
2 738 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Компанія Меблеві Технології 3 230 000,00
UAH з ПДВ
3 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 15:51
Довідка новий.pdf
27 листопада 2019 15:51
ДОДАТОК.pdf
27 листопада 2019 15:51
Стаття 17.pdf
27 листопада 2019 15:51
Стаття 16.pdf
27 листопада 2019 15:51
Новий товар.pdf
27 листопада 2019 15:51
Несиртифікація.pdf
27 листопада 2019 15:51
Неліцензування.pdf
27 листопада 2019 15:51
Згода з умовами договору.pdf
27 листопада 2019 15:51
Довкілля.pdf
27 листопада 2019 15:51
статистика.pdf
27 листопада 2019 15:51
витяг з реєст ПДВ.pdf
27 листопада 2019 15:51
виписка з ЄДР.pdf
27 листопада 2019 15:51
статут.zip
27 листопада 2019 15:51
статут.pdf
27 листопада 2019 15:51
витяг з реєст ПДВ.pdf
27 листопада 2019 15:51
Витяг з ЄДР 8.10.2019.pdf
27 листопада 2019 15:51
виписка з ЄДР.pdf
27 листопада 2019 15:51
статистика 2.pdf
27 листопада 2019 15:51
Виписка з реєструюр осіб.pdf
27 листопада 2019 15:51
Виписка з реєструюр осіб 2.pdf
27 листопада 2019 15:51
Банк про відкриття.pdf
27 листопада 2019 15:51
техпаспорт2.pdf
27 листопада 2019 15:51
техпаспорт.pdf
27 листопада 2019 15:51
ДОГОВІР аренди транспорту.pdf
27 листопада 2019 15:51
Довідка про мат тех базу.pdf
27 листопада 2019 15:51
довідка Праціники.pdf
27 листопада 2019 15:51
Аналогічний дог.pdf
27 листопада 2019 15:51
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 17:37
Електронний підпис
30 листопада 2019 17:04
Що товар новий.pdf
30 листопада 2019 17:04
Що до захисту середовища.pdf
30 листопада 2019 17:04
Технічна характеристика.pdf
30 листопада 2019 17:04
Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2019 17:04
Сертификати.pdf
30 листопада 2019 17:04
Проект договору.pdf
30 листопада 2019 17:04
Про торгівельну марку.pdf
30 листопада 2019 17:04
Оригінал СТАТУТ РОЗКОМА -2019.pdf
30 листопада 2019 17:04
Наявність працівників.pdf
30 листопада 2019 17:04
Наявність мат.-техн. бази.pdf
30 листопада 2019 17:04
Довідки по ст 17.pdf
30 листопада 2019 17:04
Довідка про довкілля.pdf
30 листопада 2019 17:04
Гарантія на товар.pdf
30 листопада 2019 17:04
Гарантія на матеріали.pdf
30 листопада 2019 17:04
Відомості про учасника.pdf
30 листопада 2019 17:04
Аналогічний договір 2.pdf
30 листопада 2019 17:04
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 15:22
3.1. Довідка про працівників.pdf
30 листопада 2019 15:22
4.1. Повноваження (копії).pdf
30 листопада 2019 15:22
8. Довідка ст. 17 (всі пункти).pdf
30 листопада 2019 15:22
6. Витяг ПДВ (ориг).pdf
30 листопада 2019 15:22
15. СЕС загальний.pdf
30 листопада 2019 15:22
13. Сертифікат ISO 14001.pdf
30 листопада 2019 15:22
12. Сертифікат ISO 9001.pdf
30 листопада 2019 15:22
16. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 16:32
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:31
6 Статут.pdf
29 листопада 2019 16:31
5.5 Доручення.pdf
29 листопада 2019 16:31
5.4 Довіреність.pdf
29 листопада 2019 16:31
4 Лист-гарантія_ ст. 17 Закону.pdf
29 листопада 2019 16:31
16 Дозвільні документи.pdf
29 листопада 2019 16:31
3 Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 16:31
14 виписка ЄДРПОУ.pdf
29 листопада 2019 16:31
13. Гарантійний лист санкції.pdf
29 листопада 2019 16:31
12 Лист-згода.pdf
29 листопада 2019 16:31
10 Проект договора.pdf
29 листопада 2019 16:31
2.3.2 Лист відгук ВЧ А 3163.pdf
29 листопада 2019 16:31
2.3.1 Договір ВЧ А3163 _54.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "УКРЕКОПРОДУКТ"

ТОВ Розком

ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"

ТОВ Компанія Меблеві Технології

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "УКРЕКОПРОДУКТ"
#37717269
Переможець 1 490 232,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД "УКРЕКОПРОДУКТ"
#37717269
1 490 232,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:19
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 11:16
К 259.pdf укладений
19 грудня 2019 11:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 490 232,00
UAH (в тому числі ПДВ 248 372,00 UAH)