Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
столи
Очікувана вартість
3 316 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002875-b ● b034464f534c4d77be4e63f41b1ce390
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 02070944 |
Вебсайт: | http://www.univ.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60 |
Контактна особа: |
КНУ +380442393482,+380442393180,+380445213247 knu_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 14:21 |
Очікувана вартість: | 3 316 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 580,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Строк поставки - 10 к.д. з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
столи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, Київ, Київ, вул. Ломоносова, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | строк оплати - до 30 банківських днів | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 16:34 |
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc | |
15 листопада 2019 16:34 |
столи СТУДМІСТЕЧКО.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:45
Дата відповіді: 18 листопада 2019 12:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації.
3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації.
3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-15-002875-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН", Код ЄДРПОУ:32153207
Дата подання: 16 грудня 2019 20:41
СКАРГА на неправомірні дії Замовника
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення ТОВ «Торговий дім Укрекопродукт» переможцем процедури закупівлі та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси скаржника, як учасника закупівлі. Також ці Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Укрекопродукт» не відповідає умовам та вимогам тендерної документації з наведених вище підстав, та мала бути відхилена Замовником, внаслідок чого Замовник повинен був перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник порушив такий принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Крім того, Замовник порушив норми статтей 28 та 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Укрекопродукт», адже його тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені дії Замовника призвели до неправомірного рішення про укладання договору із Переможцем торгів, що в свою чергу призвело до порушення прав Скаржника, пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації та не була розглянута Замовником.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником даної процедури закупівлі та претендує на визнання його переможцем та укладення договору із Замовником за результатами проведенні процедури закупівлі. Крім того Скаржник є реальним учасником меблевого ринку.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Розгорнути
Згорнути
Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Укрекопродукт» не відповідає умовам та вимогам тендерної документації з наведених вище підстав, та мала бути відхилена Замовником, внаслідок чого Замовник повинен був перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник порушив такий принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Крім того, Замовник порушив норми статтей 28 та 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Укрекопродукт», адже його тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені дії Замовника призвели до неправомірного рішення про укладання договору із Переможцем торгів, що в свою чергу призвело до порушення прав Скаржника, пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації та не була розглянута Замовником.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником даної процедури закупівлі та претендує на визнання його переможцем та укладення договору із Замовником за результатами проведенні процедури закупівлі. Крім того Скаржник є реальним учасником меблевого ринку.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "УКРЕКОПРОДУКТ" |
1 490 232,00
UAH з ПДВ
|
1 490 232,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Розком |
2 738 400,00
UAH з ПДВ
|
2 721 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" |
2 921 000,00
UAH з ПДВ
|
2 738 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Компанія Меблеві Технології |
3 230 000,00
UAH з ПДВ
|
3 230 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "УКРЕКОПРОДУКТ" #37717269 |
Переможець |
1 490 232,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 11:16
|
К 259.pdf | укладений |
19 грудня 2019 11:16
|