Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги гарячого харчування
Нot meals serving
Очікувана вартість
6 421 793,00 UAH
UA-2019-11-15-002812-b 1ae4abca56954dc9aa44efa1ec896dcb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Светлана

+380673550242 voenliceu15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КЗО "Криворізький ліцей-інтернат з ПВФП "ДОР"
Код ЄДРПОУ: 25004393
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого, 81
Контактна особа: Светлана
+380673550242
voenliceu15@ukr.net
Додаткові контактні особи: Тетяна Миколаївна
+380974479242
voenliceu15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal educational instution Kryvyi Rih lyceum boarding school with intensified military and physical training of Dnipropetrovsk regional council
National ID: 25004393
Contact point: Svitlana
+380673550242
voenliceu15@ukr.net
Additional contacts: Тетяна Миколаївна
+380974479242
voenliceu15@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 21 січня 2020 12:19
Очікувана вартість: 6 421 793,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,29%
Publication date: 15 листопада 2019 16:22
Enquiries until: 06 грудня 2019 10:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 6 421 793 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 18 600 UAH
Minimal lowering step, %: 0,29 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги гарячого харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого, буд.81
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Нot meals serving
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником після пред'явлення виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання послуг на підставі виставленого виконавцем акту виконаних послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 16:22
Проект Договору.docx
15 листопада 2019 16:22
ТД послуги їдалень 2020 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надати роз'яснення
Дата подання: 18 листопада 2019 08:54
Дата відповіді: 19 листопада 2019 09:43
В умовах тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції, документ(и) щодо наявності запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР. Які саме документи повинен надати учасник на виконання вимог вказаного пункту? ISO 22000:2007?
Відповідь: Законом України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" передбачено обов'язковість розроблення, введення в дію та застосування постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Розділом II наказу Мінагрополітики від 01.10.2012 №590 "Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 жовтня 2012 року № 1704/22016, передбачені вимоги до документації, необхідної для належного впровадження принципів системи НАССР.
Рекомендації щодо документального оформлення запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР, розміщені у вільному доступі на сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за посиланням:
http://www.consumer.gov.ua / Content Pages/Sistema_Haccp/
Надати роз'яснення
Дата подання: 25 листопада 2019 11:22
Дата відповіді: 26 листопада 2019 12:03
У складі тендерної пропозиції учаснику необхідно надати форму "ціна тендерної пропозиції" підписану учасником з відбиткою печатки відповідно до Додатку № 3. Однак, вимог до оформлення тендерної пропозиції Замовником не зазначено. Відповідно до положень абзацу другого частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі». Таким чином, учасники не повинні подавати заповнену форму Додатку 3 до тендерної документації на період прекваліфікації, в тому числі інформацію про ціну пропозиції, оскільки вона із вищевикладених обставин визначена конфіденційною на даному етапі проведення Процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, просимо надати роз'яснення, стосовно того, чи необхідно Учаснику зазначати цінові показників та вартіцсть пропозиції в Додатку 3 до тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.1 та п.3 ст.25 ЗУ "Про публічні закупівлі" всі документи, в тому числі цінова пропозиція, повинні бути завантажені в систему закупівель до закінчення строку їх подання. Відкриті торги з публікацією англійською мовою, на відміну від інших процедур, мають етап прекваліфікації. Це значить, що після закінчення строку подання тендерних пропозицій, електронною системою автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі та підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Щоб так відбулося Учаснику потрібно правильно завантажити документи в систему закупівель. При завантаженні файлів пропозиції обов'язково необхідно вказати їх тип, обрати мову документу та, в разі необхідності, повідомити про конфіденційність. Типи та періоди, коли вони відкриваються Замовником можна переглянути в частині "Документація сторінки пропозиції".
Файли типу "Документи, що підтверджують кваліфікацію", "Документи, що підтверджують відповідність" та "Технічні специфікації" відкриваються до аукціону. Фінансові документи, а саме "Цінова пропозиція", відкриваються після аукціону.
Важливо!
Відповідно до ст.27 Закону України "Про публічні закупівлі" "Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-002812-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Реут Андрій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3068216459
Дата подання: 22 грудня 2019 13:29
неправомірне допущення до аукціону
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ від ФОП Реут А.О.

На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://www.dzo.com.ua/tenders/ UA-2019-11-15-002812-b) 15.11.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі - Класифікація за ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень. Загальна очікувана вартість 6`421`793.00 грн
20.11.2019 року опублікована форма протоколу розгляду тендерних пропозицій в якому пропозицію ФОП Реут Андрій Олександрович було відхилено
до участі у аукціоні було допущено наступних учасників:

1.ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" Допущено до аукціону
2.ТОВ "МІКА ГРУП" Допущено до аукціону

При перегляді пропозиції ТОВ "МІКА ГРУП" виявлено, що окремі документи відсутні ,не відповідають вимогам тендерної документації за своїм змістом, що свідчить про невиконання вимог тендерної документації та є підставою для відхилення такої пропозиції.
Відповідно до п 1.6. тендерної документації потрібно надати
1.4.Копії технічних паспортів або інших документів, які підтверджують реєстрацію (власних чи орендованих)
Відповідно до п 1.7. тендерної документації потрібно надати
(Для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю. Договори мають бути зі строком дії не менше ніж до 31.12.2020 року)
ТОВ «Міка Груп» надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу власником якого є Сапожніков Олексій Григорович , який відповідно до договору оренди транспортного засобу (посвідчений нотаріально) надає на 3 роки в оренду автомобіль MERRSEDES-BENZ, SPRINTER 316 CDI державний номерний знак АЕ 7235 ІТ та відповідно до п.1.3 вищевказаного договору оренди Орендар може здавати Транспортний засіб в суборенду . Інше право розпоряджатись транспортним засобом у договорі не передбачено. Таким чином ТОВ «Міка Груп» не надано договір суборенди автомобіля та не підтверджено право власності його експлуатації.
Відповідно до довідки вих..№320 від 12.12.2019р ТОВ «МІКА ГРУП» має складське приміщення розташоване за адресою місто Дніпро ,вул..Енергетична 14-А , S 75 кв.м., а відповідно до договору суборенди № 32/18-М від 01 грудня 2018року площа орендованого приміщення складає 100кв.м,крім того відповідно до ч. 1 ст. 774 ЦКУ, за загальним правилом орендар має право укладати договір суборенди (піднайму) лише за згодою орендодавця, якщо інше не встановлено договором або законом.
Строк договору суборенди не може перевищувати строку договору оренди. До відносин суборенди (піднайму) застосовуються ті ж правила, що й до договорів оренди (найму).
ТОВ «МІКА ГРУП» не надано підтвердження ОРЕНДОДАВЦЯ про передачу свого майна в суборенду.Таким чином порушена вимога тендерної документації п.1.2.стосовно права власності приміщенням .
Відповідно до вимог тендерної документації потрібно надати
8.Копія акту інспектування або копія листа територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин»).
9.Копія акту або копія листа територіального органу Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР»).

ТОВ «МІКА ГРУП» порушено дану вимогу , а саме подано в складі тендерної пропозиції акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта датований 02 грудня 2016 року за формою №160 від 11.07.2000р (з 08 серпня 2019 року діє форма № 447)
Акт за формою № №446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» подано не на складське приміщення де зберігаються продукти харчування,що будуть постачатись до Закладу для виконання послуг гарячого харчування, а на приміщення де здійснюється приготування їжі для вихованців КЗО «Дніпропетровської санаторної школи-інтернату № 5 –І-ІІІ ступенів «ДОР»
Порушено вимоги ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» , а саме ст.22 Вимоги до операторів ринку стосовно забезпечення простежуваності
1. Оператори ринку повинні бути здатні встановити інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад".
2. Оператори ринку повинні бути здатні встановити інших операторів ринку, яким вони постачають харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок вперед".
3. Вимоги до операторів ринку стосовно забезпечення простежуваності не передбачають встановлення ними зв’язку (так званої внутрішньої простежуваності) між об’єктами санітарних заходів, які використовуються під час виробництва, та об’єктами санітарних заходів, отриманих в результаті такого виробництва.
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" в складі тендерної пропозиції надав договiр аренди на складське приміщення за адресою м, Дніпро, вул Юдiна б – Термін дії оренди до З1.07.2020 року.,
Враховуючи викладене, керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі",
ПРОШУ

1. Ретельно переглянути пропозиції ТОВ «МІКА ГРУП» та ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" та визнати такими , що не відповідають вимогам тендерної документації замовника.
2. Скасувати протокол розгляду тендерного комітету від 20.12.2019 року
В разі не виконання вимог перегляду протоколу розгляду тендерних пропозицій , я буду вимушений звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2019 13:59
Тендерний комітет замовника ще раз ретельно переглянув пропозиції всіх трьох учасників закупівлі, а саме 1) ТОВ « КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»;2)ТОВ «МІКА ГРУП»;3)ФОП РЕУТ А.О. Вимога ФОП РЕУТ А.О. від 22.12.2019 містить інформацію щодо неправомірного допуску до аукціону інших учасників (за думкою учасника є невідповідність цих пропозицій вимогам ТД), але не містить претензій учасника щодо його неправомірного відхилення, що свідчить про його погодження із зауваженнями, наданими тендерним комітетом стосовно його пропозиції.
При розгляді претензій ФОП РЕУТ А.О. тендерним комітетом встановлено:
1) Пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» відповідає умовам ТД.
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" в складі тендерної пропозиції надано договір оренди на складське приміщення за адресою м, Дніпро, вул Юдiна 6 – термін дії оренди до З1.07.2020 року. Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надано лист (датований 19.11.2019) від власника складського приміщення - ПП «Націонал», що знаходиться за адресою: м. Дніпро, вул. Юдіна, 6, з підтвердженням того, що останній після закінчення строку дії договору оренди № 01-08/Н-19 від 01.08.2019р. має намір укласти зазначений договір на новий строк та продовжити співпрацю, а також, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надало у складі тендерної пропозиції гарантійний лист (вих № 2/07/-201718 від 22.11.2019) про можливість забезпечити наявність зазначеного складського приміщення, яке буде залучати для виконання умов договору про закупівлю на період надання послуг, тобто до 31.12.2020 р.
2) Пропозиція ТОВ «МІКА ГРУП» відповідає умовам ТД.
На виконання п.1.1 додатку 1 ТД надана довідка вих № 320 від 12.12.2019, в якій зазначено наявність транспортного забезпечення та складського приміщення.
На виконання п.1.7 додатку 1ТД учасником надана копія договору про надання послуг з транспортного обслуговування № 28/03-19 від 28.03.2019 з дією до 31.12.2019 року, додатковий договір до цього договору від 01.11.2019 із подовження строку надання послуг до 31.12.2020р. та гарантійний лист від ТОВ «Прем’ер» вих № 92 від 01.11.2019 про підтвердження своїх зобов’язань.
На виконання п.1.4 надана копія техпаспорта на автотранспортний засіб, який зазначено у довідці, та копія договору оренди між Сапожниковим О.Г. та ТОВ ПРЕМ’ЕР», яке надає послуги з транспортного обслуговування, в якому ТОВ «Прем’єр» зазначено, що: «Орендодавець передає, а Орендар приймає у тимчасове користування (оренду) автомобіль MERCEDES-BENZ, SPRINTER 316 CDI, білого кольору, 2013 року випуску, державний номерний знак АЕ7235ІТ, номер шасі (кузова, рами) WDB9061331N549676 (далі – Транспортний засіб), який належить йому на підставі свідоцтва про реєстрацію ТЗ СХК 935909, виданого 20.07.2018 ТСЦ 1246, з метою використання в господарській діяльності Орендаря на території України та за межами». Тобто ТОВ «Прем’єр» може використовувати вище зазначений автомобіль на свій розсуд, у своїй господарській діяльності.
На виконання п.1.2 додатку 1ТД учасником надана копія договору суборенди № 32/18-М від 01.12.2018 з додатковою угодою від 29.10.2019 про продовження строку договору суборенди до 31.12.2020р.
На виконання п.1.3. додатку 1 ТД учасником надана копія експлуатаційного дозволу від 09.12.2016 та акт державного контролю, стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти від 26.11.2019 № 5065/27-19.
Оскільки розділ: «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції:» не конкретизує на які об’єкти необхідно надавити акти інспектування, чи на склад, чи на об’єкт, де надаються послуги гарячого харчування, в складі пропозиції ТОВ «МІКА ГРУП» надано обидва акти за формою № 315/о та за формою № 447, крім того надано два акти за формою № 446 та 447 безпосередньо на об’єкт де застосовуються послуги харчування.
Таким чином, після ретельного перегляду всіх поданих пропозицій тендерний комітет вважає, що пропозиції учасників ТОВ « КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» та ТОВ «МІКА ГРУП» відповідають вимогам ТД та правомірно допущені до аукціону, а думка ФОП РЕУТ по відношенню до вище зазначених пропозицій є упередженою та порушує принципи здійснення закупівель у відповідності до ст 3 Закону «Про публічні закупівлі» (принцип добросовісної конкуренції серед учасників). Тендерний комітет надає вичерпні пояснення на кожний пункт вимоги ФОП РЕУТ А.О. та має надію що учасник погодиться з думкою ТК, яка є об’єктивною та неупередженою по відношенню до всіх учасників.

Документи

24 грудня 2019 13:59
Відповідь на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-15-002812-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Реут Андрій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3068216459
Дата подання: 24 грудня 2019 16:59
скарга на дії Замовника
До Антимонопольного комітету України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Фізична особа підприємець Реут Андрій Олександрович, код 3068216459, адреса: вулиця Казахська буд. 26 кв. 2, Кривий Ріг, Дніпропетровська область, Україна, 50012 телефон: 0982955216 Замовник: КЗО «Криворізький ліцей-інтернат з ПВФП «ДОР» Код ЄДРПОУ: 25004393, адреса: Україна, 50027, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого, 81 Інформація про закупівлю: Код ДК 021:2015:55510000-8- Послуги їдалень, Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-15-002812-b Плата за подання скарги – 5000, 00 грн. СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА 15.11.2019 року на офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://www.dzo.com.ua/tenders/ UA-2019-11-15-002812-b), Комунальним закладом освіти «Криворізький ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою» Дніпропетровської обласної ради, код за ЄДРПОУ 25004393 (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі - Класифікація за ДК 021:2015: 55510000-8 -Послуги їдалень. Загальна очікувана вартість 6`421`793.00 грн. 20 грудня 2019 року сформовано протокол прекваліфікації, відповідно до якого допущено до аукціону ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" та ТОВ "МІКА ГРУП", а ФОП Реут Андрій Олександрович - пропозицію відхилено. Причинами дискваліфікації зазначено: 1) В акті прийому-передачі, до договору оренди з екіпажем ТЗ №3/0 від 01.11.2019 р. орендарем є Рудь А.М., а підписаний акт Реут А.О., не підтверджені трудові відносини Машошина В.Г. в довідці №3 від 10.12.2019 р. 2) Учасник Реут А.О. є платником єдиного податку 3-ї групи (дохід протягом року може бути не більше 5 млн.грн.), а очікувана вартість закупівлі складає 6421793,00 грн, що суперечить застосуванню учасником спрощеної системи оподаткування; 3) Відсутня інформація в довідці №3 від 10.12.19р. стосовно водія (мед.книжка, флюорогр., гігієн.навч.) за дог.оренди ТЗ з екіпажем №1/01.10.19р. 4) Інформація щодо складу робочої групи НАССР (наказ №6 від 04.11.2018) на тепер не є актуальною (Малютіна І.М. та Літвіщенко Г.П. не є працівниками ФОП РЕУТ А.О., що ставить під сумнів виконання процедур НАССР; 5) Надана звужена інформація щодо основних статтей витрат на виконання послуги, що не підтверджує вимогу технічного завдання. Скаржник не може погодитись з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують вимоги Закону України «Про Публічні Закупівлі» з наступних підстав: 1. В акті приймання-передачі, до договору оренди з екіпажем ТЗ №3/0 від 01.11.2019 р., допущено формальну помилку, яка не впливає на зміст пропозиції. В результаті чого, було внесено зміни до акту приймання-передачі (Додаток 1). Відповідно до п. 1.2 Договору оренди транспортного засобу з екіпажем № 1 від 01.10.2019 року між ФОП Коваленко В.Д. та ФОП Реут А.О. керуванням об’єктом оренди здійснюється екіпажем, який перебуває у трудових відносинах з Орендодавцем. Тобто, Машошин В.Г. не перебуває в трудових відносинах з ФОП Реут, а є найманим працівником орендодавця ФОП Коваленко В.Д. (Додаток 2) 2. Щодо суперечності застосування учасником спрощеної системи оподаткування, можу пояснити наступне. В пп. 3 п. 293.8 ст. 293 Податкового кодексу України вказані наслідки перевищення допустимого розміру доходу при застосуванні спрощеної системи оподаткування. А саме, підприємці - платники єдиного податку 3-ї групи, які перевищили у податковому (звітному) періоді обсяг доходу 5 млн грн, до суми перевищення застосовують ставку єдиного податку у розмірі 15 відсотків, а також зобов’язані перейти на загальну систему оподаткування. Заява про перехід на загальну систему оподаткування подається не пізніше 20 числа місяця, наступного за календарним кварталом, у якому допущено перевищення обсягу доходу. Тобто, в разі перевищення обсягу доходу змінюється ставка єдиного податку і обов’язок переходу на загальну систему оподаткування. 3. Відповідно до п. 1.2 Договору оренди транспортного засобу з екіпажем № 3/0 від 01.11.2019 року допускається доставка працівниками Орендаря, а відповідно до довідки від 10.12.2019 року вих. № 3 було повідомлено, що ФОП Реут А.О. за потреби виконує функції водія-експедитира. Тобто, ФОП Реут А.О. може сам здійснювати поставку продуктів харчування та інше відповідно до виду діяльності, а всі відповідні документи (мед.книжка, флюорогр., гігієн.навч.) були надані в повному обсязі. 4. Було надано інформацію щодо складу робочої групи для впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів в складських приміщеннях ФОП Реут А.О. (наказ №6 від 04.11.2018) станом на 04.11.2018, як первинну, і в зв’язку з плинністю кадрів дана група змінилася, і на даний час складається з 3-х осіб, що не суперечить наказу Мінагрополітики від 01.10.2012 №590 "Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 жовтня 2012 року № 1704/22016. 5.Відповідно до вимог додатку 4 тендерної документації, було надано довідку у добровільній формі про основні статті витрати загальної суми пропозиції із зазначенням вартісних показників у відсотках. Тому, вбачаються дискримінаційні вимоги до Скаржника, так як не обґрунтовано в чому саме надана звужена інформація щодо основних статтей витрат на виконання послуги, оскільки вимоги тендерної документації не містять зразка розширених статтей витрат. (Додаток 3) Однак, детально ознайомившись з тендерними пропозиціями ТОВ "МІКА ГРУП" та ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" мною було виявлено грубі порушення в тендерній документації щодо предмету закупівлі, і пропозиції даних учасників не було відхилено, а саме: В тендерній пропозиції "МІКА ГРУП" виявлено відсутність документів та документів, що не відповідають вимогам тендерної документації за своїм змістом. Так, на виконання вимог додатку 1 тендерної документації (інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям) потрібно надати: 1.1.Довідка щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що використовується під час надання послуг, які є предметом закупівлі та наявність матеріально-технічної бази (в т.ч. холодильного обладнання, транспортних засобів) у кількості необхідній для надання послуг. Однак, відповідно до довідки вих..№320 від 12.12.2019р ТОВ «МІКА ГРУП» має складське приміщення розташоване за адресою місто Дніпро, вул. Енергетична 14-А , площею 75 кв.м, а згідно з договором суборенди № 32/18-М від 01 грудня 2018 року, площа орендованого приміщення складає 100 кв.м, крім того відповідно до ч. 1 ст. 774 ЦКУ, за загальним правилом орендар має право укладати договір суборенди (піднайму) лише за згодою орендодавця, якщо інше не встановлено договором або законом. Строк договору суборенди не може перевищувати строку договору оренди. До відносин суборенди (піднайму) застосовуються ті ж правила, що й до договорів оренди (найму). ТОВ «МІКА ГРУП» не надано підтвердження ОРЕНДАРЯ про передачу свого майна в суборенду. Таким чином порушена вимога п.1.2.стосовно права власності приміщенням. (Додаток 4) Крім того порушені вимоги п. 1.4. та п. 1.7 додатку 1 тендерної документації (інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям), а саме ТОВ «Міка Груп» надало свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу власником якого є Сапожніков Олексій Григорович, який відповідно до договору оренди транспортного засобу (посвідчений нотаріально) надає на 3 роки в оренду автомобіль MERRSEDES-BENZ, SPRINTER 316 CDI державний номерний знак АЕ 7235 ІТ та відповідно до п.1.3 вищевказаного договору оренди Орендар може здавати Транспортний засіб в суборенду. Інше право розпоряджатись транспортним засобом у договорі не передбачено (Додаток 5).Таким чином, ТОВ «Міка Груп» не надано договір суборенди автомобіля та не підтверджено право власності його експлуатації. Відповідно до додатку 2 тендерної документації (інформація про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі необхідно надати копію акту інспектування або копію листа територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин») ( п. 8) та копію акту або копію листа територіального органу Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР») (п. 9). Однак, ТОВ «МІКА ГРУП» було надано в складі тендерної пропозиції акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта датований 02 грудня 2016 року за формою №160 від 11.07.2000р (з 08 серпня 2019 року діє форма № 447) та акт за формою № №446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР» подано не на складське приміщення де зберігаються продукти харчування, що будуть постачатись до Закладу для виконання послуг гарячого харчування, а на приміщення де здійснюється приготування їжі для вихованців КЗО «Дніпропетровської санаторної школи-інтернату №5 –І-ІІІ ступенів «ДОР». (Додаток 6,7) Крім того, в ст.. 22 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зазначено вимоги до операторів ринку стосовно забезпечення простежуваності: 1. Оператори ринку повинні бути здатні встановити інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад". 2. Оператори ринку повинні бути здатні встановити інших операторів ринку, яким вони постачають харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок вперед". 3. Вимоги до операторів ринку стосовно забезпечення простежуваності не передбачають встановлення ними зв’язку (так званої внутрішньої простежуваності) між об’єктами санітарних заходів, які використовуються під час виробництва, та об’єктами санітарних заходів, отриманих в результаті такого виробництва. Всупереч, ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" в складі тендерної пропозиції надав договiр аренди на складське приміщення за адресою м, Дніпро, вул Юдiна б – Термін дії оренди до З1.07.2020 року. (Додаток 8) На підставі вище зазначеного, вважаю дії Замовника щодо акцептування учасників без необхідних та неналежних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Відповідно до вимог частини 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, ФОП Реут Андрій Олександрович має необхідну матеріально-технічну базу та штат працівників для виконання умов договору та достатній досвід на послуги їдалень, (послуги гарячого харчування) за даним предметом закупівлі. Проте через дискримінаційне та незаконне рішення Замовника я не можу взяти участь у предметі закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі з боку Замовника. 3. Забов’язати Замовника переглянути пропозиції ТОВ «МІКА ГРУП» та ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" та визнати такими , що не відповідають вимогам тендерної документації. 4. Забов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.12.2019 року. Додатки в 1 екземплярі: 1. Акт приймання-передачі від 01.11.2019 року; 2. Договір оренди з екіпажем №1 від 01.10.2019 року, акт приймання-передачі майна відповідно до договору № 1 від 01.10.2019 року та копія медичної книжки на ім’я Машошина В.Г.; 3. Довідка про основні статті витрати загальної суми пропозиції від 10.12.2019 року; 4. Довідка вих..№320 від 12.12.2019р ТОВ «МІКА ГРУП» ; 5. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу власником якого є Сапожніков Олексій Григорович, договір оренди транспортного засобу від 24.07.2018 року; 6. Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта від 02 грудня 2016 року за формою №160; 7. Акт від 20.11.2019 року № 4920/27-19 за формою №446 КЗО «Дніпропетровської санаторної школи-інтернату №5 –І-ІІІ ступенів «ДОР»; 8. Договiр аренди № 01-08/Н-19 від 01.08.2019 року; 9. Квитація про сплату збору за подання скарги. З повагою, ФОП Реут Андрій Олександрович ______________ _______________ дата підпис
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2019 20:13
рішення від 28.12.2019 №19532+ Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 20:13
рішення від 17.01.2020 №989 .pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 21:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Процедура закупівлі на послуги гарячого харчування, оголошення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA -2019-11-15-002812-b відмінена, згідно рішення АМКУ №989-р/пк-пз від 17.01.2020 року.
Дата виконання рішення замовником: 24 січня 2020 15:40

Документи подані скаржником

24 грудня 2019 16:58
Скарга
24 грудня 2019 16:58
платіжне доручення

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-11-15-002812-b1ae4abca56954dc9aa44efa1ec896dcb
Найменування: КЗО "Криворізький ліцей-інтернат з ПВФП "ДОР"
Код ЄДРПОУ: 25004393
Місцезнаходження: 50027, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого, 81
Учасник Документи Рішення
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МІКА ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Реут Андрій Олександрович Документи
Відхилено
Документи

Документи

16 грудня 2019 10:06
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

13 грудня 2019 11:47
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:46
ТРУДОВІ КНИЖКИ 4.rar
13 грудня 2019 11:46
ТРУДОВІ КНИЖКИ 3.rar
13 грудня 2019 11:46
ТРУДОВІ КНИЖКИ 2.rar
13 грудня 2019 11:46
ТРУДОВІ КНИЖКИ 1.rar
13 грудня 2019 11:46
ТРУДОВІ КНИЖКИ.rar
13 грудня 2019 11:46
Технічне завдання.pdf
13 грудня 2019 11:46
Проект договору.PDF
13 грудня 2019 11:46
МЕД КНИГИ 4.rar
13 грудня 2019 11:46
МЕД КНИГИ 3.rar
13 грудня 2019 11:46
МЕД КНИГИ 2.rar
13 грудня 2019 11:46
МЕД КНИГИ 1.rar
13 грудня 2019 11:46
Лист довкілля.PDF
13 грудня 2019 11:46
КАЛЬКУЛЯЦІЯ.PDF
13 грудня 2019 11:46
ЗВІТ 1 ДФ.rar
13 грудня 2019 11:46
Гарант лист санкції.PDF
13 грудня 2019 11:46
ISO 22000 2007 2019.pdf
13 грудня 2019 11:46
ISO 9001 2015.rar
13 грудня 2019 11:46
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
13 грудня 2019 11:46
МЕД КНИГИ.rar
13 грудня 2019 11:46
КПР нові Статутні.rar
13 грудня 2019 11:46
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
13 грудня 2019 11:46
Довідки ст. 17.PDF
13 грудня 2019 11:46
ДОВІДКА ПРО МТБ0001.PDF
13 грудня 2019 11:46
ДИПЛОМИ 2020 КПР.rar

Документи

Публічні документи

14 грудня 2019 10:26
Електронний підпис
13 грудня 2019 18:27
опис.pdf
13 грудня 2019 18:27
калькуляція відсотки.pdf
13 грудня 2019 18:27
витяг пдв.jpeg
13 грудня 2019 18:27
виписка єдрпоу.pdf
13 грудня 2019 18:27
справка Мика.pdf
13 грудня 2019 18:27
18р. баланс звіт фін.рез.pdf
13 грудня 2019 18:27
3 кв. 19р. 1дф.pdf
13 грудня 2019 18:27
реєстир протоколів.pdf
13 грудня 2019 18:27
реєстир документів.pdf
13 грудня 2019 18:27
внутрішній аудит.pdf
13 грудня 2019 18:27
протокол.pdf
13 грудня 2019 18:27
особиста гігієна.pdf
13 грудня 2019 18:27
безпечність води.pdf
13 грудня 2019 18:27
протокол.pdf
13 грудня 2019 18:27
програма.pdf
13 грудня 2019 18:27
цілі.pdf
13 грудня 2019 18:27
положення.pdf
13 грудня 2019 18:27
наказ.pdf
13 грудня 2019 18:27
журнали.pdf
13 грудня 2019 18:27
внутрішній аудит.pdf
13 грудня 2019 18:27
протокол директор.pdf
13 грудня 2019 18:27
приказ директор.pdf
13 грудня 2019 18:27
насср.pdf
13 грудня 2019 18:27
витяг пдв.jpeg
13 грудня 2019 18:27
виписка єдрпоу.pdf
13 грудня 2019 18:27
акт 447.pdf
13 грудня 2019 18:27
акт 446.pdf
13 грудня 2019 18:27
iso.pdf
13 грудня 2019 18:27
техзавдання.pdf
13 грудня 2019 18:27
штатка.pdf
13 грудня 2019 18:27
ст.17 ст.9.pdf
13 грудня 2019 18:27
ст.17 ст. 50.pdf
13 грудня 2019 18:27
ст.17 повязані особи.pdf
13 грудня 2019 18:27
ст.17 винагорода.pdf
13 грудня 2019 18:27
ст.17 банкрутство.pdf
13 грудня 2019 18:27
ст. 17.pdf
13 грудня 2019 18:27
протокол директор.pdf
13 грудня 2019 18:27
проект договору.pdf
13 грудня 2019 18:27
приказ директор.pdf
13 грудня 2019 18:27
працівники безпека.pdf
13 грудня 2019 18:27
персональні дані.pdf
13 грудня 2019 18:27
насср левченко.pdf
13 грудня 2019 18:27
насср Задоя Вера.pdf
13 грудня 2019 18:27
накази працівники.pdf
13 грудня 2019 18:27
код статут.pdf
13 грудня 2019 18:27
довідка санкції.pdf
13 грудня 2019 18:27
Довідка працівники.pdf
13 грудня 2019 18:27
довідка податки.pdf
13 грудня 2019 18:27
потужність.pdf
13 грудня 2019 18:27
насср.pdf
13 грудня 2019 18:27
додаткова угода.pdf
13 грудня 2019 18:27
договор аренды.pdf
13 грудня 2019 18:27
д.у..pdf
13 грудня 2019 18:27
висновок дсее.pdf
13 грудня 2019 18:27
акт.pdf
13 грудня 2019 18:27
акт 447.pdf
13 грудня 2019 18:27
iso.pdf
13 грудня 2019 18:27
потужність школа.pdf
13 грудня 2019 18:27
договір з додатками.pdf
13 грудня 2019 18:27
відгук.pdf
13 грудня 2019 18:27
акти2.pdf
13 грудня 2019 18:27
акти1.pdf
13 грудня 2019 18:27
акт 447.pdf
13 грудня 2019 18:27
акт 446.pdf
13 грудня 2019 18:27
техпаспорт.pdf
13 грудня 2019 18:27
санобробка.pdf.doc
13 грудня 2019 18:27
потужності.pdf
13 грудня 2019 18:27
Договір оренди авто.pdf
13 грудня 2019 18:27
Договір Міка Груп.pdf
13 грудня 2019 18:27
д.у..pdf
13 грудня 2019 18:27
Гарантійні листи2.jpg
13 грудня 2019 18:27
IMG-1a31409a974abe4128fa71e3b1a7cd5b-V.jpg
13 грудня 2019 18:27
IMG-0df8af24bcbfd167f22014031b71f1ef-V.jpg

Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 08:58
Електронний підпис
16 грудня 2019 08:55
8.Інші документи.pdf
16 грудня 2019 08:55
7.Проект договору 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ "МІКА ГРУП"

ФОП Реут Андрій Олександрович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" Документи
ТОВ "МІКА ГРУП" Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 11:47
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:46
ТРУДОВІ КНИЖКИ 4.rar
13 грудня 2019 11:46
ТРУДОВІ КНИЖКИ 3.rar
13 грудня 2019 11:46
ТРУДОВІ КНИЖКИ 2.rar
13 грудня 2019 11:46
ТРУДОВІ КНИЖКИ 1.rar
13 грудня 2019 11:46
ТРУДОВІ КНИЖКИ.rar
13 грудня 2019 11:46
Технічне завдання.pdf
13 грудня 2019 11:46
Проект договору.PDF
13 грудня 2019 11:46
МЕД КНИГИ 4.rar
13 грудня 2019 11:46
МЕД КНИГИ 3.rar
13 грудня 2019 11:46
МЕД КНИГИ 2.rar
13 грудня 2019 11:46
МЕД КНИГИ 1.rar
13 грудня 2019 11:46
Лист довкілля.PDF
13 грудня 2019 11:46
КАЛЬКУЛЯЦІЯ.PDF
13 грудня 2019 11:46
ЗВІТ 1 ДФ.rar
13 грудня 2019 11:46
Гарант лист санкції.PDF
13 грудня 2019 11:46
ISO 22000 2007 2019.pdf
13 грудня 2019 11:46
ISO 9001 2015.rar
13 грудня 2019 11:46
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
13 грудня 2019 11:46
МЕД КНИГИ.rar
13 грудня 2019 11:46
КПР нові Статутні.rar
13 грудня 2019 11:46
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
13 грудня 2019 11:46
Довідки ст. 17.PDF
13 грудня 2019 11:46
ДОВІДКА ПРО МТБ0001.PDF
13 грудня 2019 11:46
ДИПЛОМИ 2020 КПР.rar

Публічні документи

14 грудня 2019 10:26
Електронний підпис
13 грудня 2019 18:27
опис.pdf
13 грудня 2019 18:27
калькуляція відсотки.pdf
13 грудня 2019 18:27
витяг пдв.jpeg
13 грудня 2019 18:27
виписка єдрпоу.pdf
13 грудня 2019 18:27
справка Мика.pdf
13 грудня 2019 18:27
18р. баланс звіт фін.рез.pdf
13 грудня 2019 18:27
3 кв. 19р. 1дф.pdf
13 грудня 2019 18:27
реєстир протоколів.pdf
13 грудня 2019 18:27
реєстир документів.pdf
13 грудня 2019 18:27
внутрішній аудит.pdf
13 грудня 2019 18:27
протокол.pdf
13 грудня 2019 18:27
особиста гігієна.pdf
13 грудня 2019 18:27
безпечність води.pdf
13 грудня 2019 18:27
протокол.pdf
13 грудня 2019 18:27
програма.pdf
13 грудня 2019 18:27
цілі.pdf
13 грудня 2019 18:27
положення.pdf
13 грудня 2019 18:27
наказ.pdf
13 грудня 2019 18:27
журнали.pdf
13 грудня 2019 18:27
внутрішній аудит.pdf
13 грудня 2019 18:27
протокол директор.pdf
13 грудня 2019 18:27
приказ директор.pdf
13 грудня 2019 18:27
насср.pdf
13 грудня 2019 18:27
витяг пдв.jpeg
13 грудня 2019 18:27
виписка єдрпоу.pdf
13 грудня 2019 18:27
акт 447.pdf
13 грудня 2019 18:27
акт 446.pdf
13 грудня 2019 18:27
iso.pdf
13 грудня 2019 18:27
техзавдання.pdf
13 грудня 2019 18:27
штатка.pdf
13 грудня 2019 18:27
ст.17 ст.9.pdf
13 грудня 2019 18:27
ст.17 ст. 50.pdf
13 грудня 2019 18:27
ст.17 повязані особи.pdf
13 грудня 2019 18:27
ст.17 винагорода.pdf
13 грудня 2019 18:27
ст.17 банкрутство.pdf
13 грудня 2019 18:27
ст. 17.pdf
13 грудня 2019 18:27
протокол директор.pdf
13 грудня 2019 18:27
проект договору.pdf
13 грудня 2019 18:27
приказ директор.pdf
13 грудня 2019 18:27
працівники безпека.pdf
13 грудня 2019 18:27
персональні дані.pdf
13 грудня 2019 18:27
насср левченко.pdf
13 грудня 2019 18:27
насср Задоя Вера.pdf
13 грудня 2019 18:27
накази працівники.pdf
13 грудня 2019 18:27
код статут.pdf
13 грудня 2019 18:27
довідка санкції.pdf
13 грудня 2019 18:27
Довідка працівники.pdf
13 грудня 2019 18:27
довідка податки.pdf
13 грудня 2019 18:27
потужність.pdf
13 грудня 2019 18:27
насср.pdf
13 грудня 2019 18:27
додаткова угода.pdf
13 грудня 2019 18:27
договор аренды.pdf
13 грудня 2019 18:27
д.у..pdf
13 грудня 2019 18:27
висновок дсее.pdf
13 грудня 2019 18:27
акт.pdf
13 грудня 2019 18:27
акт 447.pdf
13 грудня 2019 18:27
iso.pdf
13 грудня 2019 18:27
потужність школа.pdf
13 грудня 2019 18:27
договір з додатками.pdf
13 грудня 2019 18:27
відгук.pdf
13 грудня 2019 18:27
акти2.pdf
13 грудня 2019 18:27
акти1.pdf
13 грудня 2019 18:27
акт 447.pdf
13 грудня 2019 18:27
акт 446.pdf
13 грудня 2019 18:27
техпаспорт.pdf
13 грудня 2019 18:27
санобробка.pdf.doc
13 грудня 2019 18:27
потужності.pdf
13 грудня 2019 18:27
Договір оренди авто.pdf
13 грудня 2019 18:27
Договір Міка Груп.pdf
13 грудня 2019 18:27
д.у..pdf
13 грудня 2019 18:27
Гарантійні листи2.jpg
13 грудня 2019 18:27
IMG-1a31409a974abe4128fa71e3b1a7cd5b-V.jpg
13 грудня 2019 18:27
IMG-0df8af24bcbfd167f22014031b71f1ef-V.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ "МІКА ГРУП"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 січня 2020 15:50
Коментар щодо відміни: Процедура закупівлі на послуги гарячого харчування відмінена, згідно рішення АМКУ № 989-р/пк-пз від 17.01.2020 року.
Документи:
24 січня 2020 15:50
Електронний підпис
24 січня 2020 15:49
Протокол ТК від 24.01.2020 року.pdf