Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
507 942,00 UAH
UA-2019-11-15-002703-b 7e4e7a0bab0b426db2c5b087b567a3f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ярошевич

+380574256516 tender1.vokmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146239
Вебсайт: http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Студентська, буд. 2
Контактна особа: Світлана Ярошевич
+380574256516
tender1.vokmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:55
Очікувана вартість: 507 942,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 539,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штука
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, Куп’янські загальноосвітні заклади Куп’янської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 16:05
Тендерна документація.doc
18 листопада 2019 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 16:05
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 15 листопада 2019 20:15
Дата відповіді: 18 листопада 2019 14:53
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником не вимагається встановлення конкретно Windows. Згідно Технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток № 2) вимагається «Попередньо встановлена ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України»
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:51
Дата відповіді: 19 листопада 2019 16:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне:
1). В Додатку № 2 (Технічні вимоги) Тендерної документації наведено: «Якщо у Технічних вимогах тендерної документації є посилання на конкретні торгівельні марки, виробника чи фірми, патент, конструкції або тип, джерело його походження або виробника, то таке посилання слід читати з виразом «або еквівалент» з аналогічними або кращими технічними показниками. В пп.1 п.10. Додатку № 2 (Технічні вимоги) також наведено: «Учасник надає лист – порівняльну таблицю щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 2 п. 8 (з чітким визначенням марки та моделі кожної складової). 2) Згідно п. 5 розділу І Тендерної документації "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Згідно примітки до форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (Додаток № 1 до ТД) *Вартість пропозиції повинна зазначатись Учасником з поміткою «з ПДВ» або «без ПДВ» в залежності від системи оподаткування (згідно з Податковим кодексом України)
Документація
Дата подання: 18 листопада 2019 10:35
Дата відповіді: 20 листопада 2019 13:32
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На торги допускаються аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі. Аналог (або еквівалент) товару та його частин (в тому числі програмне забезпечення), буде визначатися за характеристиками, які наведені в п.8 Додатку № 2 до тендерної документації (Технічні вимоги) (з аналогічними або кращими технічними показниками)
Забезпечення
Дата подання: 18 листопада 2019 10:44
Дата відповіді: 18 листопада 2019 14:52
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить наступне твердження: «Розмір забезпечення тендерної пропозиції згідно гарантії – 5000,00 грн. (П’ять тисяч гривень 00 копійок)». Проте на самому майданчику відсутня відповідна позначка щодо банківської гарантії. Надайте, будь-ласка, роз’яснення та внесіть відповідні зміни для запобігання непорозумінням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за зауваження. До закупівлі внесені відповідні зміни
Документація
Дата подання: 18 листопада 2019 10:56
Дата відповіді: 20 листопада 2019 13:35
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно п. 3. Додатку №2 до Тендерної документації «Технічні вимоги» - Доставка та встановлення товару здійснюється Учасником за власний рахунок.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-002703-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 18 листопада 2019 16:13
Умови
Шановний Замовнику!

Звертаємо увагу на наявність в тендерній документації некоректної вимоги, а саме «Надати копії посвідчень спеціалістів по електробезпеці, які будуть проводити підключення ПК (Необхідне підключення системних блоків у закладах освіти Замовника).».

Вимога наявності посвідчень спеціалістів по електробезпеці поширюється на працівників, що обслуговують діючі електроустановки та виробників електроенергії для експлуатації діючих електроустановок, електричних станцій, електричної частини ТАВ, ЗДТУ, районних котелень, що обслуговуються споживачами, під час виконання в них монтажних, налагоджувальних, випробувальних, ремонтних і будівельних робіт.

Предметом закупівлі є персональній комп’ютери з подальшим підключенням та введенням в експлуатацію ПК після постачання, що буде виконано спеціалістами сервісного центру, що здійснюватиме обслуговування товару протягом гарантійного терміну.

Таким чином зазначена Замовником вимога не відповідає предмету закупівлі, оскільки підключення системних блоків не передбачає втручання до електроустановок.

Звертаємося до Замовника з проханням переглянути дану вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 16:05
Шановний Учасник!
Згідно п.3 Додатку №2 Тендерної документації встановлення Персональних комп’ютерів здійснюється Учасником, в зв’язку з цим вимагається копія посвідчення спеціаліста для підтвердження наявності такого фахівця у Учасника
Номер вимоги: UA-2019-11-15-002703-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 20 листопада 2019 16:45
Умови2
Шановний Замовнику!
Включення штепселя ПК в розетку не є рівноцінним проведенню електромонтажних робіт, тому дана вимога (Надати копії посвідчень спеціалістів по електробезпеці, які будуть проводити підключення ПК) не відповідає предмету закупівлю. Бо тоді кожен робітник закладів (куди планується постачання товару), який включає будь-які прилади в розетки, обов’язково повинен мати посвідчення спеціаліста по електробезпеці.
Вбачаємо в діях Замовника порушення с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою дотримання норм чинного законодавства, звертаємося до Замовника з проханням переглянути дану вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши ці вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2019 11:51
Шановний Учасник!
З досвіду роботи з постачальниками по поставці та встановленню комп’ютерного обладнання та на підставі звернень керівників закладів загальної середньої освіти щодо встановлення комп’ютерного обладнання, в нашій ТД прописана вимога підключення ПК фахівцями Учасника, тому вимагається копія посвідчення спеціаліста. Дану вимогу не вважаємо дискримінаційною.
Дискримінаційна вимога – це вимога, яку неможливо виконати. Ми не вважаємо, що для Учасника по поставці ПК неможливе виконання даної вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" 396 163,20
UAH з ПДВ
396 163,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 480 507,09
UAH з ПДВ
480 507,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 16:54
Електронний підпис
02 грудня 2019 15:13
Електронний підпис
29 листопада 2019 09:42
Електронний підпис
29 листопада 2019 09:35
2017.04.18 ISO 9001 УКР.pdf
29 листопада 2019 09:35
2017.04.18 ИСО 14001 УКР.pdf
29 листопада 2019 09:35
Банківська ліцензія.7z
29 листопада 2019 09:35
Витяг з ЄДР.pdf
29 листопада 2019 09:35
Витяг із Статуту.7z
29 листопада 2019 09:35
Гарантія 98-17-583.7z
29 листопада 2019 09:35
Довідка МТБ.pdf
29 листопада 2019 09:35
Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
29 листопада 2019 09:35
Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
29 листопада 2019 09:35
Довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
29 листопада 2019 09:35
Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
29 листопада 2019 09:35
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
29 листопада 2019 09:35
Довідка п.9 ч.1 ст.17.pdf
29 листопада 2019 09:35
Довідка ч.2 ст.17.pdf
29 листопада 2019 09:35
Довідка.pdf
29 листопада 2019 09:35
Технічна частина.pdf
29 листопада 2019 09:35
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 09:35
Протокол НР.7z
29 листопада 2019 09:35
Наказ Фролова Ю.М.7z
29 листопада 2019 09:35
Лист для клієнтів.7z
29 листопада 2019 09:35
Копія Статуту.pdf
29 листопада 2019 09:35
Копія св-ва ПДВ_завірена.pdf
29 листопада 2019 09:35
Копія посвідчення Юрченко.pdf
29 листопада 2019 09:35
Копія посвідчення Шевелев.pdf
29 листопада 2019 09:35
Копія витягу ПДВ завірена.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 14:14
Електронний підпис
29 листопада 2019 14:14
тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 14:14
Сан-эпид 2017 бессрочный.pdf
29 листопада 2019 14:13
2020.10.05 2017_10_06_ПК_УкрСепро.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"
#31091208
Переможець 396 163,20
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"
#31091208
396 163,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 13:21
Договор № 370.pdf укладений
18 грудня 2019 13:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 396 163,20
UAH (в тому числі ПДВ 66 027,20 UAH)