Капітальний ремонт приміщення сільського клубу по вул. Визволителів, 48, в с. Кам’янка Славутського району Хмельницької області
Очікувана вартість
2 411 276,40 UAH
UA-2019-11-15-002665-b 43cfccafd49d4da4bf961f0b3cc2429d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Улашанівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04405064
Місцезнаходження: 30070, Україна , Хмельницька обл., с Улашанівка, Хмельницька область Славутський район с Улашанівка вулиця Перемоги 4
Контактна особа: Вітошко Наталія Миколаївна
+380384251749
silrada.ulashanivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:30
Очікувана вартість: 2 411 276,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 411,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування здійснюється за рахунок субвенції державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури ОТГ та за рахунок коштів місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщення сільського клубу по вул. Визволителів, 48, в с. Кам’янка Славутського району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 листопада 2019 16:43
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2019 16:00
ТД Капремонт клубу.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки виконання робіт
Дата подання: 19 листопада 2019 15:02
Дата відповіді: 22 листопада 2019 10:06
Доброго дня! Вашою тендерною документацією передбачений строк виконання робіт до 31.12.2019 р., хоча аукціон призначений на 02.12.2019 р., на кваліфікацію виділено до 5 робочих днів, а договор підписується не раніше 10 днів від дня оголошення переможця. Яким чином можна виконати такий великий обсяг робіт за такий короткий час?
Відповідь: Відповідно до ч.2 ст. 20 ЗУ «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Згідно із ч. 1 ст 25 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Таким чином, в тому випадку якщо учасники не в змозі виконати умови, що встановлені в тендерній документації, вони можуть не подавати свої цінові пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-002665-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП - ФІРМА "КЛАСІК", Код ЄДРПОУ:30207826
Дата подання: 09 грудня 2019 14:54
Лист-вимога від 09.12.2019 року про перегляд рішення
Тендерному комітету Улашанівської сільської ради



Лист-вимога

Улашанівською сільською радою (надалі - Замовник) на веб – сайті уповноваженого органу було оприлюднено оголошення та тендерну документацію № UA-2019-11-15-002665-b на проведення відкритих торгів за кодом класифікатора ДК 021-2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт" на «Капітальний ремонт приміщення сільського клубу по вул. Визволителів, 48, с.Кам’янка славутського району Хмельницької області»»
Очікувана вартість послуг 2 411 276.40 грн.
Згідно реєстру пропозицій участь в процедурі закупівлі взяли наступні учасники:
ТОВ «Монобуд-С»
ФОП Федотов Юрій Володимирович
ТОВ «РЕБЕЛС»
ПП-ФІРМА «КЛАСІК»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІЗЯСЛАВТРАНСБУД»

Відповідно до рішення тендерного комітету Замовника ( Згідно протоколу № 15 від 05.12.2019 року) визнано переможцем ФЕДОТОВА ЮРІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА
Вважаємо що дане рішення було прийнято з порушенням вимог чинного законодавства та вимог Замовника.
Наша позиція про незаконне визначення переможця обумовлена наступним:

Згідно з п.3.6.3. Тендерної документації «Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копію дозволу або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством та є необхідним для виконання робіт. У разі відсутності дозволу та/або ліцензії необхідно надати підтвердження наявності таких документів у субпідрядних організацій». Відповідно до п.32 «Вогнезахист лат під покрівлю, покриттів і настилів по фермах», п.44 «Вогнезахист дерев’яних конструкцій настилів», п.50 «Вогнезахист дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, дощок» та п.51 «Вогнезахист дерев’яних конструкцій ферм арок, балок, крокв, мауерлатів» Технічного завдання (Додаток 2 до Тендерної документації) передбачено роботи з вогнезахисної обробки. Також п.п. 5,6,7,8,13,17 Технічного завдання (Додаток 2 до Тендерної документації) передбачають виконання робіт на висоті, що потребує отримання спеціального дозволу.

- Проте ФОП Федотовим Юрієм Володимировичем у складі пропозиції надано копію ліцензії, яка не містить в переліку робіт на «Поверхневе вогнезахисне обробляння» та «Вогнезахисне просочування», а матеріали, які передбачені для виконання робіт з вогнезахисної обробки взагалі відсутні в його Підсумковій відомості ресурсів. Враховуючи відсутність в складі пропозиції ФОП Федотова Юрія Володимировича локальних кошторисів, не є можливим визначити чи відповідають обсяги та види робіт Технічному завданню (Додатку 2 до Тендерної документації). Також не надано копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (на висоті понад 1,3 м).

Згідно п.3.6.4. Тендерної документації «Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 (у форматі pdf, jpg) наступні документи:
• договірна ціна;
• підсумкова відомість ресурсів

- Проте ФОП ФОП Федотовим Юрієм Володимировичем Договірна ціна та Підсумкова відомість ресурсів подані у Word і не містять підпису та печатки, що не відповідає п.3.1.4. Тендерної документації.

Враховуючи викладене вище, вимагаємо переглянути рішення щодо визнання переможцем закупівлі «Капітальний ремонт приміщення сільського клубу по вул. Визволителів, 48, с.Кам’янка славутського району Хмельницької області» - ФОП ФЕДОТОВА ЮРІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА.
Відповідь просимо надати в строк до 13.12.2019 року з метою реалізації нашого права на оскарження рішення тендерного комітету Замовника до Антимонопольного комітету.



Директор ПП-фірми «КЛАСІК» С.А.Щербатюк
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 грудня 2019 11:54
Тендерним комітетом Вашу вимогу щодо усунення порушення. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне.
Доводимо до Вашого відома, що постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, відповідно до яких роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Разом з тим, Згідно п. 21. Порядку, Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою):в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оформлена згідно з вимогами законів у сфері електронних документів, - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Тобто, на момент подання тендерної пропозиції в учасника може і не бути вищевказаних декларацій, так як не відомо чи учасник буде виконувати роботи по «Капітальний ремонт приміщення сільського клубу по вул. Визволителів, 48, в с. Кам’янка Славутського району Хмельницької області» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт).
Згідно п. 3.5.13. ТД, документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Також повідомляємо, відповідно п.3.6.3 ТД, у разі відсутності дозволу та/або ліцензії необхідно надати підтвердження наявності таких документів у супідрядних організацій. Окрім того, згідно п.п. 3.7.1. п. 7 Розділу ІІІ ТД, у разі закупівлі робіт або послуг учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Роботи які зазначаються скаржником у вимозі становлять менше 20 % відсотків від запропонованої суми тендерної пропозиції, тобто надавати в складі пропозиції документи про залучення субпідрядної організації з відповідними дозвільними документами на право здійснення господарської діяльності немає необхідності.
Учасником надано довідку у довільній формі про те, що ним не буде залучатися супідрядна організація з вартістю робіт 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю, а також надано копію ліцензії на право ведення господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми та значними наслідками чим повністю виконано вимогу тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене в учасника закупівлі не було обов’язку надавати в складі пропозиції дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозволу відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
2) Згідно п. 3.6.4. ТД, Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 (у форматі pdf, jpg) наступні документи:
• договірна ціна;
• підсумкова відомість ресурсів
Слід зауважити, що згідно п.п. 5.3.3. п. 3 Розділу V ТД, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах, зокрема:
• відсутність на окремих документах підпису. До зазначеного переліку документів не відносяться наступні: документи для підтвердження кваліфікації учасника за статтею 16 Закону; форма тендерної пропозиції, гарантійні листи.
• допущення у пропозиції описок, граматичних, орфографічних помилок, русизмів, арифметичних помилок, які не спотворюють і не впливають на зміст пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, надання документів технічної частини пропозиції, що не містить відтиску печатки та підпису уповноваженої особи Учасника відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Номер вимоги: UA-2019-11-15-002665-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП - ФІРМА "КЛАСІК", Код ЄДРПОУ:30207826
Дата подання: 15 грудня 2019 14:22
Лист-вимога щодо перегляду рішення
Вих. № 15/12-2019
від 15.12.2019 року





Тендерному комітету Улашанівської сільської ради



Лист-вимога

Улашанівською сільською радою (надалі - Замовник) на веб – сайті уповноваженого органу було оприлюднено оголошення та тендерну документацію № UA-2019-11-15-002665-b на проведення відкритих торгів за кодом класифікатора ДК 021-2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт" на «Капітальний ремонт приміщення сільського клубу по вул. Визволителів, 48, с.Кам’янка славутського району Хмельницької області»»
Очікувана вартість послуг 2 411 276.40 грн.
Згідно реєстру пропозицій участь в процедурі закупівлі взяли наступні учасники:
ТОВ «Монобуд-С»
ФОП Федотов Юрій Володимирович
ТОВ «РЕБЕЛС»
ПП-ФІРМА «КЛАСІК»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІЗЯСЛАВТРАНСБУД»

Відповідно до рішення тендерного комітету Замовника ( Згідно протоколу № 15 від 05.12.2019 року) визнано переможцем ФЕДОТОВА ЮРІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА
Не погодившись з даним рішенням, нами було направлено лист-вимогу від 09.12.2019 року за вих. № 09/12-2019, в якій ми зазначили, що таке рішення прийнято з порушенням вимог чинного законодавства та вимог Замовника.

Зокрема, в нашому листі-вимозі зазначалось, що

відповідно до п.32 «Вогнезахист лат під покрівлю, покриттів і настилів по фермах», п.44 «Вогнезахист дерев’яних конструкцій настилів», п.50 «Вогнезахист дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, дощок» та п.51 «Вогнезахист дерев’яних конструкцій ферм арок, балок, крокв, мауерлатів» Технічного завдання (Додаток 2 до Тендерної документації) передбачено роботи з вогнезахисної обробки.

- Проте ФОП Федотовим Юрієм Володимировичем у складі пропозиції матеріали, які передбачені для виконання робіт з вогнезахисної обробки взагалі відсутні в його Підсумковій відомості ресурсів, що не відповідає Технічному завданню (Додатку 2 до Тендерної документації).



Проте відповіді з даного питання Вами не надано. Відсутність матеріалів з протипожежної обробки у відомості ресурсів ФОП Федотова Юрія Володимировича свідчить про невідповідність його тендерної пропозиції Технічному завданню (Додатку 2 до Тентерної документації), невідповідність технології виконання робіт з протипожежної обробки та є прямим порушенням техніки пожежної безпеки, зокрема в такому громадському місці як сільський клуб.



Враховуючи викладене вище, вимагаємо переглянути рішення щодо визнання переможцем закупівлі «Капітальний ремонт приміщення сільського клубу по вул. Визволителів, 48, с.Кам’янка славутського району Хмельницької області» - ФОП ФЕДОТОВА ЮРІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА та надати відповідь з даного питання.




Директор ПП-фірми «КЛАСІК» С.А.Щербатюк
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2019 18:26
Тендерним комітетом Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне.
Відповідно до п.2 ч.1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" через електрону систему закупівель було надіслано вимогу № UA-2019-11-15-002665-b.a1 від 09.12.2019 року про усунення порушення та перегляду рішення щодо обрання переможця згідно процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщення сільського клубу по вул. Визволителів, 48, в с. Кам’янка Славутського району Хмельницької області» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт).
Замовником 14.12.2019 року, тобто у строк не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення було надано аргументовану відповідь на дане звернення та зазначено, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., внесені зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107, відповідно до яких роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Разом з тим, Згідно п. 21. Порядку, Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою):в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оформлена згідно з вимогами законів у сфері електронних документів, - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Тобто, на момент подання тендерної пропозиції в учасника може і не бути вищевказаних декларацій, так як не відомо чи учасник буде виконувати роботи по «Капітальний ремонт приміщення сільського клубу по вул. Визволителів, 48, в с. Кам’янка Славутського району Хмельницької області» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт).
Згідно п. 3.5.13. ТД, документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Також повідомляємо, відповідно п.3.6.3 ТД, у разі відсутності дозволу та/або ліцензії необхідно надати підтвердження наявності таких документів у супідрядних організацій.
Окрім того, згідно п.п. 3.7.1. п. 7 Розділу ІІІ ТД, у разі закупівлі робіт або послуг учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Роботи які зазначаються скаржником у вимозі становлять менше 20 % відсотків від запропонованої суми тендерної пропозиції, тобто надавати в складі пропозиції документи про залучення субпідрядної організації з відповідними дозвільними документами на право здійснення господарської діяльності немає необхідності.
Учасником надано довідку у довільній формі про те, що ним не буде залучатися супідрядна організація з вартістю робіт 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю, а також надано копію ліцензії на право ведення господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми та значними наслідками чим повністю виконано вимогу тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене в учасника закупівлі не було обов’язку надавати в складі пропозиції дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозволу відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
2) Згідно п. 3.6.4. ТД, Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 (у форматі pdf, jpg) наступні документи:
• договірна ціна;
• підсумкова відомість ресурсів
Слід зауважити, що згідно п.п. 5.3.3. п. 3 Розділу V ТД, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах, зокрема:
• відсутність на окремих документах підпису. До зазначеного переліку документів не відносяться наступні: документи для підтвердження кваліфікації учасника за статтею 16 Закону; форма тендерної пропозиції, гарантійні листи.
• допущення у пропозиції описок, граматичних, орфографічних помилок, русизмів, арифметичних помилок, які не спотворюють і не впливають на зміст пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, надання документів технічної частини пропозиції, що не містить відтиску печатки та підпису уповноваженої особи Учасника відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-15-002665-b.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП - ФІРМА "КЛАСІК", Код ЄДРПОУ:30207826
Дата подання: 15 грудня 2019 14:44
Скарга до Антимонопольного комітету України
Вих. № 15/12-2019-2 від 15.12.2019 року Антимонопольному комітету України СКАРГА Улашанівською сільською радою (надалі - Замовник) на веб – сайті уповноваженого органу було оприлюднено оголошення та тендерну документацію № UA-2019-11-15-002665-b на проведення відкритих торгів за кодом класифікатора ДК 021-2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт" на «Капітальний ремонт приміщення сільського клубу по вул. Визволителів, 48, с.Кам’янка славутського району Хмельницької області»» Очікувана вартість послуг 2 411 276.40 грн. Згідно реєстру пропозицій участь в процедурі закупівлі взяли наступні учасники: ТОВ «Монобуд-С» ФОП Федотов Юрій Володимирович ТОВ «РЕБЕЛС» ПП-ФІРМА «КЛАСІК» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІЗЯСЛАВТРАНСБУД» Відповідно до рішення тендерного комітету Замовника ( Згідно протоколу № 15 від 05.12.2019 року) визнано переможцем ФЕДОТОВА ЮРІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА Вважаємо що дане рішення було прийнято з порушенням вимог чинного законодавства та вимог Замовника. Наша позиція про незаконне визначення переможця обумовлена наступним: Згідно з п.3.6.3. Тендерної документації «Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копію дозволу або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством та є необхідним для виконання робіт. У разі відсутності дозволу та/або ліцензії необхідно надати підтвердження наявності таких документів у субпідрядних організацій». Відповідно до п.32 «Вогнезахист лат під покрівлю, покриттів і настилів по фермах», п.44 «Вогнезахист дерев’яних конструкцій настилів», п.50 «Вогнезахист дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, дощок» та п.51 «Вогнезахист дерев’яних конструкцій ферм арок, балок, крокв, мауерлатів» Технічного завдання (Додаток 2 до Тендерної документації) передбачено роботи з вогнезахисної обробки. Також п.п. 5,6,7,8,13,17 Технічного завдання (Додаток 2 до Тендерної документації) передбачають виконання робіт на висоті, що потребує отримання спеціального дозволу. - Проте ФОП Федотовим Юрієм Володимировичем у складі пропозиції надано копію ліцензії, яка не містить в переліку робіт на «Поверхневе вогнезахисне обробляння» та «Вогнезахисне просочування», а матеріали, які передбачені для виконання робіт з вогнезахисної обробки взагалі відсутні в його Підсумковій відомості ресурсів. Враховуючи відсутність в складі пропозиції ФОП Федотова Юрія Володимировича локальних кошторисів, не є можливим визначити чи відповідають обсяги та види робіт Технічному завданню (Додатку 2 до Тендерної документації). Також не надано копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (на висоті понад 1,3 м). Згідно п.3.6.4. Тендерної документації «Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 (у форматі pdf, jpg) наступні документи: • договірна ціна; • підсумкова відомість ресурсів - Проте ФОП ФОП Федотовим Юрієм Володимировичем вищевказані документи подані у Word і не містять підпису та печатки, що не відповідає п.3.1.4. Тендерної документації. Враховуючи викладене вище, вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Улашанівської сільської ради (Протокол № 15 від 05.12.2019 року)щодо визнання переможцем закупівлі «Капітальний ремонт приміщення сільського клубу по вул. Визволителів, 48, с.Кам’янка славутського району Хмельницької області» - ФОП ФЕДОТОВА ЮРІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА. Директор ПП-фірми «КЛАСІК» С.А.Щербатюк
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 18.12.2019 № 18804.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2019 21:18

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕБЕЛС" 2 019 999,60
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЯСЛАВТРАНСБУД" 1 795 000,00
UAH з ПДВ
1 788 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" 1 799 406,98
UAH з ПДВ
1 789 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФЕДОТОВ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 2 041 217,64
UAH з ПДВ
2 041 217,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Монобуд-С 2 071 008,01
UAH з ПДВ
2 071 008,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 13:30
х3171.pdf
29 листопада 2019 11:16
sign.p7s
29 листопада 2019 11:13
105.imd
29 листопада 2019 11:10
Лицензия с эцп (1).pdf
29 листопада 2019 11:10
Доверенность с ЭЦП (1).pdf
29 листопада 2019 11:10
G1119-9765-GL_tender (1).pdf
29 листопада 2019 11:10
Установчі документи1597.pdf
29 листопада 2019 11:10
Технічна частина1600.pdf
29 листопада 2019 11:10
Тендерна пропозиція1592.pdf
29 листопада 2019 11:10
Стаття 17 Закону1596.pdf
29 листопада 2019 11:10
Проект договору1599.pdf
29 листопада 2019 11:10
Іншіі документи1598.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 20:19
лист відгук Теофіполь.pdf
29 листопада 2019 20:19
протокол і виписка.pdf
29 листопада 2019 20:19
Лист щодо субпідрядників.pdf
29 листопада 2019 20:19
Договiр_квiточка.PDF
29 листопада 2019 20:19
Погодження про витрати.pdf
29 листопада 2019 20:19
Договір оренди спецтехніки.pdf
29 листопада 2019 20:19
Договiр__смт_Теофiполь.pdf
29 листопада 2019 20:19
Згода про відхилення ТП.pdf
29 листопада 2019 20:19
Довідка про досвід.pdf
29 листопада 2019 20:19
Лист щодо захисту довкілля.pdf
29 листопада 2019 20:19
Локал_ний_кошторис.pdf
29 листопада 2019 20:19
Відгук.JPG
29 листопада 2019 20:19
Згода про нові матеріали.pdf
29 листопада 2019 20:19
Лист щодо коду доступу.pdf
29 листопада 2019 20:19
ліцензія від 09.08.2017р..pdf
29 листопада 2019 20:19
Лист щодо видів робіт.pdf
29 листопада 2019 20:19
Гарантія_ 201557_ГР_1051_10000.zip
29 листопада 2019 20:19
техпаспорт грейдер.pdf
29 листопада 2019 20:19
Статут ТОВ ІТБ.PDF
29 листопада 2019 20:19
Пропозиція.pdf
29 листопада 2019 20:19
33_наказ_на_признач..PDF
29 листопада 2019 20:19
Проект Договору.pdf
29 листопада 2019 20:19
Лист щодо95 дн.pdf
29 листопада 2019 20:19
лист згода субпідрядник.pdf
29 листопада 2019 20:19
Лист про ознайомл з ТД.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 16:14
sign.p7s
29 листопада 2019 13:46
sign.p7s
29 листопада 2019 13:41
38 Довідка захист довкілля.pdf
29 листопада 2019 13:41
37 Згода субпідрядника.pdf
29 листопада 2019 13:41
36 Лист щодо субпідрядника.pdf
29 листопада 2019 13:41
35 Лист щодо витрат учасника.pdf
29 листопада 2019 13:41
25 Гарантія оплати 15000 грн..pdf
29 листопада 2019 13:40
20 Відомості про учасника.pdf
29 листопада 2019 13:40
15 Декларація відповідності.pdf
29 листопада 2019 13:40
14 Ліцензія з додатком.pdf
29 листопада 2019 13:40
13 Витяг платника ПДВ.pdf
29 листопада 2019 13:40
12 Статут.pdf
29 листопада 2019 13:40
11 Витяг.pdf
29 листопада 2019 13:40
6 Календарний графік.pdf
29 листопада 2019 13:40
5 Кошторис паперовий.pdf
29 листопада 2019 13:40
3 Довідка щодо строку дії ТП.pdf
29 листопада 2019 13:40
2 Розрахунок ціни ТП.pdf
29 листопада 2019 13:40
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 грудня 2019 09:47
Dovidka_19333478550830043418.pdf
29 листопада 2019 10:45
r_28_ДЦ_ДЦ (договірна ціна).rtf
29 листопада 2019 10:45
19-11-26 43 згода санкції.pdf
29 листопада 2019 10:45
19-11-26 41 погодження витрат.pdf
29 листопада 2019 10:45
19-11-26 40 довіреність.pdf
29 листопада 2019 10:45
19-11-26 49 згода на звернення.pdf
29 листопада 2019 10:45
Ліцензія Федотов Ю В.pdf
29 листопада 2019 10:45
Лист відгук (Цвітога).pdf
29 листопада 2019 10:45
Лист відгук (Старий Кривин).pdf
29 листопада 2019 10:45
Підписаний_Лицензия (4).pdf
29 листопада 2019 10:45
Підписаний_G1119-9840-GL_tender.pdf
29 листопада 2019 10:45
Виписка з ЄДР Федотов Ю В.pdf
29 листопада 2019 10:45
Свідоцтво Федотов Ю В.pdf
29 листопада 2019 10:45
19-11-26 29 про право на підпис.pdf
29 листопада 2019 10:45
Федотов Ю В (паспорт код).pdf
29 листопада 2019 10:45
19-11-26 39 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 17:56
Опис.PDF
28 листопада 2019 17:56
Тендерна пропозиція.PDF
28 листопада 2019 17:56
Субпідрядники.PDF
28 листопада 2019 17:56
Строк дії пропозиції.PDF
28 листопада 2019 17:56
Рішення.PDF
28 листопада 2019 17:56
Право підпису.PDF
28 листопада 2019 17:56
Погодження з умовами ТД.PDF
28 листопада 2019 17:56
Наказ.PDF
28 листопада 2019 17:56
Лист ст 17.PDF
28 листопада 2019 17:56
Лист санкції.PDF
28 листопада 2019 17:56
Дозвіл на обробку ПД.PDF
28 листопада 2019 17:56
Довідка працівники.PDF
28 листопада 2019 17:56
Довідка обладнання.PDF
28 листопада 2019 17:56
Довідка екологія.PDF
28 листопада 2019 17:56
Гар лист якісні матеріали.PDF
28 листопада 2019 17:56
Гар лист витрати.PDF
28 листопада 2019 17:56
Виписка.PDF
28 листопада 2019 17:56
Відомість ресурсів.docx
28 листопада 2019 17:56
Договірна ціна.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕБЕЛС"
#22588078
Відхилено 1 650 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЯСЛАВТРАНСБУД"
#34739468
Відхилено 1 788 500,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:18
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
#30207826
Відхилено 1 789 500,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:23
ФЕДОТОВ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2848005556
Переможець 2 041 217,64
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФЕДОТОВ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2848005556
2 041 217,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 грудня 2019 10:47
Договір укладений
20 грудня 2019 10:45
sign.p7s зміни до договору
17 березня 2020 15:53
дод.уг._2.pdf зміни до договору
17 березня 2020 12:36
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2019 14:57
ДУ.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку