Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
75 800,00 UAH
UA-2019-11-15-002630-b e605a0bfb4924d9192d333dde8ed41c9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Лебідь

+380432651746 lebid@vin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницька обласна державна адміністрація (апарат)
Код ЄДРПОУ: 20089290
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вул.Соборна 70
Контактна особа: Анатолій Лебідь
+380432651746
lebid@vin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 75 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,06%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
принтери, БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Соборна,70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019  —  16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 15:55
Документація на БФП, принтери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:53
Дата відповіді: 18 листопада 2019 12:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть розглянуті пропозиції на обладнання інших торгових марок за умови нижчої ціни та з відповідними або кращими технічними характеристиками, вказаними у документації закупівлі. В своїй пропозиції Учасник повинен вказувати конкретну марку та модель принтеру і БФП з зазначенням їх технічних характеристик. Вимоги щодо еквівалентності товару викладені в п.10 Додатку 2 до документації закупівлі.
До участі в закупівлі допускаються ФОПи (платники і неплатники ПДВ), загальна вартість пропозицій (товару), яких не буде вищою за зазначену в документації та оголошенні даної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Смірнова Ольга Володимирівна 73 525,00
UAH з ПДВ
73 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 15:05
DoC - Canon_LBP 215х_ MF 421dw.pdf
25 листопада 2019 15:05
Висновок СЕС_Canon.pdf
25 листопада 2019 15:05
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Смірнова Ольга Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Смірнова Ольга Володимирівна
#2728103887
Переможець 73 525,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 10:05

Документи

28 листопада 2019 10:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Смірнова Ольга Володимирівна
#2728103887
73 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 10:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 12:12
договір на принтери.pdf укладений
02 грудня 2019 12:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 73 525,00
UAH