Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

персональні комп"ютери
Очікувана вартість
144 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002601-b 184cd0e8b88f4458b72e7678a0cb55e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Людмила

+380683969348 CRB_LUDA1962@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОНОТОПСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ІМ. АКАДЕМІКА МИХАЙЛА ДАВИДОВА"
Код ЄДРПОУ: 02007532
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ АМОСОВА, будинок 5
Контактна особа: Карпенко Людмила
+380683969348
CRB_LUDA1962@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:20
Очікувана вартість: 144 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


персональні комп"ютери (кошти НСЗУ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
персональні комп"ютери ( кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська обл., Конотоп, Миколи Амосова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Замовник сплачує Постачальнику кожну прийняту партію Товару протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 15:52
Тендрная документація 15.11.2019.docx
15 листопада 2019 15:52
Додаток 6.doc
15 листопада 2019 15:52
Додаток 5.docx
15 листопада 2019 15:52
Додаток 4.doc
15 листопада 2019 15:52
Додаток 3.doc
15 листопада 2019 15:52
Додаток 2.doc
15 листопада 2019 15:52
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:52
Дата відповіді: 20 листопада 2019 10:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет в своїй роботі керується Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (із змінами) (далі – Закон) -
Тех. вимоги на закупівлю персональних комп’ютерів розроблені згідно критеріям
щодо інформатизації та комп’ютеризації закладів охорони здоров’я, які надають первинну медичну допомогу, з метою забезпечення їх подальшого підключення до центрального компоненту e-Health та можливості надання телемедичних послуг, а також вимогам відповідних структурних підрозділів лікарні. Якщо учасником будуть запропоновані персональні комп’ютери не гіршої якості ніж оголошені то вони будуть розглядатися , але принтери повинні обов’язково мати технологію друку – лазерна монохромна Тендерний комітет в своїй роботі керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі
Закон). В Законі передбачено - принцип здійснення закупівлі - максимальна економія та ефективність (ст. 3), а також вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (ст. 5).
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна (ст.28).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кругляк Антон Павлович 134 800,00
UAH з ПДВ
124 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 135 024,00
UAH з ПДВ
124 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 140 873,04
UAH з ПДВ
140 873,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 17:39
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:33
Тендерна пропозиція
29 листопада 2019 16:07
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:04
ТУ_титул.pdf
29 листопада 2019 16:04
Висновок СЕС ТУ.pdf
29 листопада 2019 16:04
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
29 листопада 2019 16:04
Letter certificate Silver Komel 2019-2020.pdf
29 листопада 2019 16:04
Декларація_Висновок (Brother).pdf
29 листопада 2019 16:04
Certificate-Brother DCP відп.pdf
29 листопада 2019 16:04
16.Лист-пояснення_Додаток 4.pdf
29 листопада 2019 16:04
15.Рішення УКРСЕРТКОМП_ЮТЕР.pdf
29 листопада 2019 16:04
13.Інші листи та довідки.pdf
29 листопада 2019 16:04
12.Довідка про право підпису.pdf
29 листопада 2019 16:04
11.Довідка про повноваження.pdf
29 листопада 2019 16:04
7.Документи ФОП.pdf
29 листопада 2019 16:04
3.Довідки згідно Додатку 3.pdf
29 листопада 2019 16:04
1.Довідки згідно Додатку 1.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 17:00
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:29
Електронний підпис

Публічні документи

30 листопада 2019 15:24
Електронний підпис
30 листопада 2019 15:22
Довідка про довкілля.pdf
29 листопада 2019 20:51
Електронний підпис
29 листопада 2019 20:44
Оригінал паспортні дані.pdf
29 листопада 2019 20:44
Оригінал Витягу ПДВ.pdf
29 листопада 2019 20:44
Додаток №6 Проект договору.pdf
29 листопада 2019 20:44
Додаток №5 та довідка.pdf
29 листопада 2019 20:44
Додаток №5 Сертифікати.pdf
29 листопада 2019 20:44
Додаток №3 Довідки.pdf
29 листопада 2019 20:44
Довідка щодо повноважень.pdf
29 листопада 2019 20:44
Витяг з ЄДР 22.10.2019 р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кругляк Антон Павлович

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кругляк Антон Павлович
#3006219230
Відхилено 124 984,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 14:27
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 124 992,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
124 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 09:34
49 ВТ19 23.12..PDF укладений
23 грудня 2019 09:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 124 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 832,00 UAH)