Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя
Очікувана вартість
202 100,00 UAH
UA-2019-11-15-002518-b c5d74efdbabb482e88214aa66be2957f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Мінаєва

+380671315659 lg.tender@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Луганській області
Код ЄДРПОУ: 39591445
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Контактна особа: Вікторія Мінаєва
+380671315659
lg.tender@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 15:16
Очікувана вартість: 202 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 010,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
235 штука
Фляга армійська (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
235 штука
Казанок армійський (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
235 штука
Кухоль (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
235 штука
Ложка столова (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 5.1. Розрахунки здійснюються шляхом банківського переказу Покупця грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Товару на підставі видаткових накладних. 5.2. Розрахунок за Товар здійснюється в національній валюті України. 5.3. Розрахунок за Товар здійснюється за умови наявності коштів на розрахунковому рахунку Покупця. 5.4. Датою оплати вважається дата перерахування грошових коштів Покупця на розрахунковий рахунок Постачальника. 5.5 Згідно з п. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування чи виникненням інших обставин, незалежних від волі Покупця, розрахунок за Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування на свій рахунок чи закінчення дії обставин, які виникли позаволею Замовника, штрафні санкції у цьому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 15:40
Додаток 5_Інші документи.doc
15 листопада 2019 15:40
Додаток 4_відвід_ст17.doc
15 листопада 2019 15:40
Додаток 1_тендерна пропозиція.doc
15 листопада 2019 15:40
Додаток 3_відповід_16ст.doc
15 листопада 2019 15:40
Додаток 2_тех_умови.doc
15 листопада 2019 15:40
Додаток 6_проект_договору.doc
15 листопада 2019 15:40
Тендерна документація - Кухонне приладдя 2019.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МЕЛЬНИК ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" 173 900,00
UAH з ПДВ
173 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СКУРСЬКА ТЕТЯНА ГУСТАВІВНА" 202 100,00
UAH з ПДВ
202 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 17:22
Тех.характеристики.pdf
29 листопада 2019 17:22
Стаття 17.pdf
29 листопада 2019 17:22
Стаття 16 квал..pdf
29 листопада 2019 17:22
Реквізити.pdf
29 листопада 2019 17:22
Пропозиція.pdf
29 листопада 2019 17:22
Право підпису.pdf
29 листопада 2019 17:22
Паспорт 1,2,3,4 + ІПН.pdf
29 листопада 2019 17:22
Згода на обробку перс.даних.pdf
29 листопада 2019 17:22
Договір+специфікація.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 13:35
Установчи Скурська.pdf
29 листопада 2019 13:35
Тендерна пропозиція посуд.pdf
29 листопада 2019 13:35
Стаття16 посуд.pdf
29 листопада 2019 13:35
Стаття 17 посуд.pdf
29 листопада 2019 13:35
Реквізити посуд.pdf
29 листопада 2019 13:35
Проект договору посуд.pdf
29 листопада 2019 13:35
Працівники посуд.pdf
29 листопада 2019 13:35
Право підпису посуд.pdf
29 листопада 2019 13:35
Паспорт2.pdf
29 листопада 2019 13:35
Паспорт1.pdf
29 листопада 2019 13:35
паспорт 3.pdf
29 листопада 2019 13:35
ІПН.pdf
29 листопада 2019 13:35
Загальні відомості посуд.pdf
29 листопада 2019 13:35
Доручення + сертифікати.pdf
29 листопада 2019 13:35
Договір наявності товару.pdf
29 листопада 2019 13:35
Довкілля посуд.pdf
29 листопада 2019 13:35
Гарантія цін посуд.pdf
29 листопада 2019 13:35
Виправлення помилок посуд.pdf
29 листопада 2019 13:35
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МЕЛЬНИК ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "СКУРСЬКА ТЕТЯНА ГУСТАВІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МЕЛЬНИК ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3237215135
Відхилено 173 900,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 17:14
ФОП "СКУРСЬКА ТЕТЯНА ГУСТАВІВНА"
#2638914240
Відхилено 202 100,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 11:59

Інформація про відміну

Дата відміни
11 грудня 2019 11:59
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі