ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасадів будівлі Хорішківського ліцею імені М.В.Остроградського, Козельщинської селищної ради, Полтавської області»
Очікувана вартість
2 565 483,00 UAH
UA-2019-11-15-002406-b 1ef45e4197094d9886bdb4396250a3e9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сабаніна Наталія Василівна

+380534231224 osvita.otg@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту виконавчого комітету Козельщинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42120272
Місцезнаходження замовника: 39100, Україна, Полтавська обл., Козельщина, вул.Остроградського,87
Контактна особа замовника: Сабаніна Наталія Василівна
+380534231224
osvita.otg@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 12:17
Очікувана вартість: 2 565 483,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12 827,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 696,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: Місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт фасадів будівлі Хорішківського ліцею імені М.В.Остроградського, Козельщинської селищної ради, Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39113, Україна, Полтавська область, Козельщинський район, село Хорішки, вулиця О. Гончара, будинок 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Аванс 30% попередня оплата на придбання матеріальних ресурсів для виконаннябудівельно-монтажнихробіт у розміріщо не перевищує 30% протягом 10 робочихднів з дня надання рахунку на матеріальні ресурси Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 листопада 2019 15:54
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2019 15:28
ТД.docx
15 листопада 2019 15:28
ДОДАТОК 6.docx
15 листопада 2019 15:28
ДОДАТОК 5.docx
15 листопада 2019 15:28
ДОДАТОК 4.docx
15 листопада 2019 15:28
ДОДАТОК 3.docx
15 листопада 2019 15:28
ДОДАТОК 2.docx
15 листопада 2019 15:28
ДОДАТОК 1.docx
15 листопада 2019 15:54
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2019 15:39
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2019 15:28
ТД.docx
15 листопада 2019 15:28
ДОДАТОК 6.docx
15 листопада 2019 15:28
ДОДАТОК 5.docx
15 листопада 2019 15:28
ДОДАТОК 4.docx
15 листопада 2019 15:28
ДОДАТОК 3.docx
15 листопада 2019 15:28
ДОДАТОК 2.docx
15 листопада 2019 15:28
ДОДАТОК 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

По кваліфікаційним вимогам
Дата подання: 19 листопада 2019 14:26
Дата відповіді: 21 листопада 2019 15:30
Доброго дня, поясніть будь-ласка навіщо Учаснику необхідно підтвердити наявність машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів, якщо предметом закупівлі є утеплення фасадів з риштуваннь і ми не використовуємо дорожньо-транспортні машини і механізми? Також не зрозуміло навіщо в підсумковій відомості ресурсів наявні люльки та пiдiймачi вантажопасажирськi, тоді як роботи згідно Локального кошторису виконуються з риштуваннь? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів наведеної у додатку 5 до тендерної документації передбачено залучення підіймача вантажопасажирського а також працівників які будуть виконувати дані роботи потрібно доставити до обєкту, сааме для цього вимагається наявність машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів.
Кошторис складений із застосуванням правил визначення вартості будівництва по ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Всі ресурси, які застосовані у видах робіт при даному будівництві основані на стандартах ДСТУ.
Кожен Учасник при розрахунку своєї цінової пропозиції повинен керуватися стандартами України та умовами тендерної документації (дефектний акт або Відомість обсягів робіт).
По кошторису
Дата подання: 19 листопада 2019 15:42
Дата відповіді: 21 листопада 2019 15:31
Надайте будь-ласка відповіді на наступні питання: 1. Чи включати в кошторис грунтовку глибокого проникнення та дюбель для цокольної планки як це передбачено розцінкою та технологією, чи Учасник керується відомістю ресурсів наданою Замовником і в якій вони відсутні? 2. Не казані умови виконання, чи може Учасник використовувати коефіцієнт 1,2? 3. Чи може Учасник не враховувати люльки та підіймачі, якщо він не планує їх використовувати, так як є риштування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне.
Кошторис складений із застосуванням правил визначення вартості будівництва по ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Всі ресурси, які застосовані у видах робіт при даному будівництві основані на стандартах ДСТУ.
Кожен Учасник при розрахунку своєї цінової пропозиції повинен керуватися стандартами України та умовами тендерної документації (дефектний акт або Відомість обсягів робіт).

Інформація про відміну

Дата скасування
29 листопада 2019 09:22
Причина скасування
здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили
Документи
29 листопада 2019 09:22 протокол відміни.pdf

Актуальні тендери

До пошуку