Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт зовнішнього освітлення школа №16 за адресою: Вишгородська,42/1 в Оболонському районі м. Києва
Очікувана вартість
67 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002299-c ● 33ad535b75394cda92f987a85d2f2d78
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Вебсайт: | http://www.ruo-obolon.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 22:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2019 12:23 |
Очікувана вартість: | 67 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 670,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт зовнішнього освітлення школа №16 за адресою: Вишгородська,42/1 в Оболонському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04204, Україна, Київська область, Київ, Вишгородська,42/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 14:26 |
Дефектний акт зовнішнє освітлення школа №16.xlsx |
15 листопада 2019 22:26 |
поточний ремонт зовнішнього освітлення школа №16.docx |
18 листопада 2019 14:26 |
Дефектний акт зовнішнє освітлення школа №16.xlsx
|
||
15 листопада 2019 22:26 |
поточний ремонт зовнішнього освітлення школа №16.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-15-002299-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЮРЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:36449100
Дата подання: 18 листопада 2019 11:35
Технічні вимоги
Запитання: Чому в дефектному акті Замовник вказав кількість гофротруби 700м, а кількість кабеля 640м(500+140)? Просьба уточнити.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2019 14:24
Дефектний акт буде замінено
Номер вимоги: UA-2019-11-15-002299-c.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ЮРЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:36449100
Дата подання: 02 грудня 2019 22:25
СКАРГА на рішення Замовника (Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації по закупівлі UA-2019-11-13-002299-с.
Замовник своїм Протоколом рішення №490 від 02.12.2019р. відхилив пропозицію ТОВ «ЮРЕНЕРГО» (63 056,22 грн. з ПДВ) з такої причини: «Пропозиція учасника не відповідає оголошенню закупівлі Замовника та технічним вимогам закупівлі , а саме : ліцензія учасника видана ДАБІ України №49-Л від 25.10.2017 року не відповідає умовам закупівлі, а саме учасник надав клас наслідків по видам робіт СС2, але роботам з зовнішнього освітлення школи №16, вул.Вишгородська 42/1 відповідає клас наслідків СС3».
Вважаємо таке рішення Замовника безпідставним та неправомірним.
1.Замовник взагалі не мав права вимагати ліцензію на виконання робіт, згідно заявленої закупівлі, а саме: «Поточний ремонт зовнішнього освітлення…».
Підстава - лист-роз’яснення ДАБІ:
«ЛИСТ (дійсний) Державної архітектурно-будівельної інспекції
Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 22.01.2009 р № 22 / 9-281
Відповідно до статті 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" з 1 січня 2008 року ліцензуванню підлягає господарська діяльність, пов'язана із створенням об'єктів архітектури.
Комплекс робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, визначений статтею 4 зазначеного закону. Даний комплекс робіт включає нове будівництво, реконструкцію, реставрацію та капітальний ремонт.
Таким чином, для здійснення робіт з капітального ремонту суб'єкту господарювання необхідно отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, в порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р № 1396 "Про ліцензування певних видів господарської діяльності в будівництві ".
Роботи з поточного ремонту під дію Закону України "Про архітектурну діяльність" не підпадають».
2.Замовник у своїх вимогах, не маючи на те права та необхідних документів для цього самостійно «визначив» клас наслідків СС3.
Вважаємо це рішення неправомірним з таких причин:
Згідно ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва»:
1.2. Клас наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва зазначаються в завдання на проектування, використовуються для визначення стадійності проектування і розраховуються при розробленні проектної документації.
1.3. Клас наслідків (відповідальності) використовуються проектувальниками при розробленні проектної документації на будівництво для забезпечення надійності та конструктивної безпеки будинків, будівель, споруд, комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також будівельних конструкцій та основ».
Але Замовник не надавав ніяких проектних рішень (та й не міг надати, адже йдеться про поточний ремонт), а тому клас наслідків при заявленій закупівлі Замовник (як ми вважаємо) «визначив» під конкретного учасника, хоча й не мав на це права, згідно наведеного документа.
Також, відповідно до абз. 1 п. 4.14 ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва»,
- при розробленні проектної документації на реконструкцію, капітальний ремонт або технічне переоснащення "частини" існуючого об’єкта або технічне переоснащення всього об’єкта без повного призупинення його використання за функціональним призначенням категорію складності об’єкта будівництва за такою документацією визначають без урахування категорії складності об’єкта, що експлуатується».
Крім того, згідно ст.32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", віднесення об’єкта будівництва до тієї чи іншої категорії складності здійснюється проектною організацією і замовником будівництва (ключові слова: проектна організація, об’єкт будівництва).
Як видно із умов закупівлі, такого документу Замовник торгів (а не замовник будівництва) не надав.
Виходячи із наведеного, вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «ЮРЕНЕРГО», як учасника із найнижчою пропозицією (63 056,22 грн. з ПДВ).
Таким чином, замовник повинен оголосити переможцем торгів ТОВ «ЮРЕНЕРГО».
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо таке рішення Замовника безпідставним та неправомірним.
1.Замовник взагалі не мав права вимагати ліцензію на виконання робіт, згідно заявленої закупівлі, а саме: «Поточний ремонт зовнішнього освітлення…».
Підстава - лист-роз’яснення ДАБІ:
«ЛИСТ (дійсний) Державної архітектурно-будівельної інспекції
Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 22.01.2009 р № 22 / 9-281
Відповідно до статті 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" з 1 січня 2008 року ліцензуванню підлягає господарська діяльність, пов'язана із створенням об'єктів архітектури.
Комплекс робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, визначений статтею 4 зазначеного закону. Даний комплекс робіт включає нове будівництво, реконструкцію, реставрацію та капітальний ремонт.
Таким чином, для здійснення робіт з капітального ремонту суб'єкту господарювання необхідно отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, в порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р № 1396 "Про ліцензування певних видів господарської діяльності в будівництві ".
Роботи з поточного ремонту під дію Закону України "Про архітектурну діяльність" не підпадають».
2.Замовник у своїх вимогах, не маючи на те права та необхідних документів для цього самостійно «визначив» клас наслідків СС3.
Вважаємо це рішення неправомірним з таких причин:
Згідно ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва»:
1.2. Клас наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва зазначаються в завдання на проектування, використовуються для визначення стадійності проектування і розраховуються при розробленні проектної документації.
1.3. Клас наслідків (відповідальності) використовуються проектувальниками при розробленні проектної документації на будівництво для забезпечення надійності та конструктивної безпеки будинків, будівель, споруд, комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також будівельних конструкцій та основ».
Але Замовник не надавав ніяких проектних рішень (та й не міг надати, адже йдеться про поточний ремонт), а тому клас наслідків при заявленій закупівлі Замовник (як ми вважаємо) «визначив» під конкретного учасника, хоча й не мав на це права, згідно наведеного документа.
Також, відповідно до абз. 1 п. 4.14 ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва»,
- при розробленні проектної документації на реконструкцію, капітальний ремонт або технічне переоснащення "частини" існуючого об’єкта або технічне переоснащення всього об’єкта без повного призупинення його використання за функціональним призначенням категорію складності об’єкта будівництва за такою документацією визначають без урахування категорії складності об’єкта, що експлуатується».
Крім того, згідно ст.32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", віднесення об’єкта будівництва до тієї чи іншої категорії складності здійснюється проектною організацією і замовником будівництва (ключові слова: проектна організація, об’єкт будівництва).
Як видно із умов закупівлі, такого документу Замовник торгів (а не замовник будівництва) не надав.
Виходячи із наведеного, вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «ЮРЕНЕРГО», як учасника із найнижчою пропозицією (63 056,22 грн. з ПДВ).
Таким чином, замовник повинен оголосити переможцем торгів ТОВ «ЮРЕНЕРГО».
Номер вимоги: UA-2019-11-15-002299-c.b3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ЮРЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:36449100
Дата подання: 06 грудня 2019 16:02
СКАРГА на рішення Замовника (Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації по закупівлі UA-2019-11-13-002299-с
Замовник своїм Протоколом рішення №499 від 05.12.2019р. визначив переможцем закупівлі UA-2019-11-13-00-2299-c ТОВ «Електротехнічна компанія» ( 65072,57 грн. з ПДВ).
За результатами торгів по закупівлі UA-2019-11-13-002299-с, Замовник надав наступний Протокол : «Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції № 499 від 05.12.2019р.» , в якому визначає переможцем учасника ТОВ «Електротехнічна компанія»! Сам по собі такий протокол є недійсним – немає жодного підпису відповідальних осіб Замовника.
ТОВ «ЮРЕНЕРГО» (63 056,22 грн. з ПДВ) вважає таке рішення Замовника безпідставним та неправомірним з таких причин:
1-учасник ТОВ «Електротехнічна компанія» не виконав вимогу та не надав пояснювальну записку до зведеного кошторисного розрахунку;
2-учасник ТОВ «Електротехнічна компанія» надав відомість ресурсів без обґрунтування та посилання на постачальника, як того вимагав Замовник;
3-учасник ТОВ «Електротехнічна компанія» не виконав вимоги Замовника щодо кошторисної документації, а саме:
а-відсутня печатка інженера-кошторисника на таких документах:
- договірна ціна (відсутній також підпис),
- пояснювальна записка до договірної ціни
- локальний кошторис
- об’єктний кошторис
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку
- прямі витрати та загальновиробничі витрати.
4-учасник ТОВ «Електротехнічна компанія» не виконав вимоги Замовника:
Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням:
Програмного комплексу АВК-5 (версія 3.4.1).
Учасник ТОВ «Електротехнічна компанія» надав кошторисну документацію у
версії АВК-5 3.4.0., що не відповідає вимозі Замовника.
5-Замовник вимагав: 1.1. Копія Статуту… де зазначено, що учасник може здійснювати
роботи по даному конкурсу.
Учасник ТОВ «Електротехнічна компанія» не виконав цієї вимоги Замовника ( в
Статуті, наданому учасником цих видів робіт не зазначено).
6- Замовник вимагав: 7.1. Правовстановлюючий документ, що відповідно до статуту дає
право на підписання договору.
Учасник ТОВ «Електротехнічна компанія» не виконав цієї вимоги Замовника.
В Статуті учасника ТОВ «Електротехнічна компанія»:
Стаття 7.Част.1.Виконавчий орган товариства є одноосібним. Назвою одноосібного виконавчого органу є «директор».
Стаття 6.Част.4.2.До компетенції загальних зборів учасників належать:
- п.7обрання одноосібного виконавчого органу товариства…
Част.4.3.Питання, передбачені част.4.2 цієї статті, не можуть бути віднесені до компетенції інших органів товариства.
Таким чином Довідка на право підпису (наказ від 21.06.2019р.), яку сам на себе склав громадянин Шкляр М.П. є нікчемною та не дає права підпису договорів та інших документів.
Крім того, що стосується Протоколу засновників №1 від 02.06.2003р., то згідно цього Протоколу, директором ТОВ «Електротехнічна компанія» є громадянин Шкряр М.П. (згаданий тричі в цьому документі).
Таким чином, учасник ТОВ «Електротехнічна компанія» не виконав вимоги Замовника, а саме: 5.5. Документ, що підтверджує повноваження представника контрагента на підписання договору.
Виходячи із наведеного, учасник ТОВ «Електротехнічна компанія» за результатами торгів має бути дискваліфікований, як такий, що не виконав усіх вимог закупівлі.
У разі невідхилення Замовником пропозиції ТОВ «Електротехнічна компанія», котрий не виконав вимог Замовника, ТОВ «ЮРЕНЕРГО» звернеться із заявою до відповідних структур за ознаками корупційних дій.
Розгорнути
Згорнути
За результатами торгів по закупівлі UA-2019-11-13-002299-с, Замовник надав наступний Протокол : «Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції № 499 від 05.12.2019р.» , в якому визначає переможцем учасника ТОВ «Електротехнічна компанія»! Сам по собі такий протокол є недійсним – немає жодного підпису відповідальних осіб Замовника.
ТОВ «ЮРЕНЕРГО» (63 056,22 грн. з ПДВ) вважає таке рішення Замовника безпідставним та неправомірним з таких причин:
1-учасник ТОВ «Електротехнічна компанія» не виконав вимогу та не надав пояснювальну записку до зведеного кошторисного розрахунку;
2-учасник ТОВ «Електротехнічна компанія» надав відомість ресурсів без обґрунтування та посилання на постачальника, як того вимагав Замовник;
3-учасник ТОВ «Електротехнічна компанія» не виконав вимоги Замовника щодо кошторисної документації, а саме:
а-відсутня печатка інженера-кошторисника на таких документах:
- договірна ціна (відсутній також підпис),
- пояснювальна записка до договірної ціни
- локальний кошторис
- об’єктний кошторис
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку
- прямі витрати та загальновиробничі витрати.
4-учасник ТОВ «Електротехнічна компанія» не виконав вимоги Замовника:
Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням:
Програмного комплексу АВК-5 (версія 3.4.1).
Учасник ТОВ «Електротехнічна компанія» надав кошторисну документацію у
версії АВК-5 3.4.0., що не відповідає вимозі Замовника.
5-Замовник вимагав: 1.1. Копія Статуту… де зазначено, що учасник може здійснювати
роботи по даному конкурсу.
Учасник ТОВ «Електротехнічна компанія» не виконав цієї вимоги Замовника ( в
Статуті, наданому учасником цих видів робіт не зазначено).
6- Замовник вимагав: 7.1. Правовстановлюючий документ, що відповідно до статуту дає
право на підписання договору.
Учасник ТОВ «Електротехнічна компанія» не виконав цієї вимоги Замовника.
В Статуті учасника ТОВ «Електротехнічна компанія»:
Стаття 7.Част.1.Виконавчий орган товариства є одноосібним. Назвою одноосібного виконавчого органу є «директор».
Стаття 6.Част.4.2.До компетенції загальних зборів учасників належать:
- п.7обрання одноосібного виконавчого органу товариства…
Част.4.3.Питання, передбачені част.4.2 цієї статті, не можуть бути віднесені до компетенції інших органів товариства.
Таким чином Довідка на право підпису (наказ від 21.06.2019р.), яку сам на себе склав громадянин Шкляр М.П. є нікчемною та не дає права підпису договорів та інших документів.
Крім того, що стосується Протоколу засновників №1 від 02.06.2003р., то згідно цього Протоколу, директором ТОВ «Електротехнічна компанія» є громадянин Шкряр М.П. (згаданий тричі в цьому документі).
Таким чином, учасник ТОВ «Електротехнічна компанія» не виконав вимоги Замовника, а саме: 5.5. Документ, що підтверджує повноваження представника контрагента на підписання договору.
Виходячи із наведеного, учасник ТОВ «Електротехнічна компанія» за результатами торгів має бути дискваліфікований, як такий, що не виконав усіх вимог закупівлі.
У разі невідхилення Замовником пропозиції ТОВ «Електротехнічна компанія», котрий не виконав вимог Замовника, ТОВ «ЮРЕНЕРГО» звернеться із заявою до відповідних структур за ознаками корупційних дій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮРЕНЕРГО" |
63 056,22
UAH з ПДВ
|
63 056,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електротехнічна компанія" |
65 072,57
UAH з ПДВ
|
65 072,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮРЕНЕРГО" #36449100 |
Рішення скасоване |
63 056,22
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 13:09
|
ТОВ "ЮРЕНЕРГО" #36449100 |
Відхилено |
63 056,22
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 12:25
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електротехнічна компанія" #32346759 |
Переможець |
65 072,57
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 09:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 16 школа освітлення.pdf | укладений |
12 грудня 2019 09:07
|