Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери на засадах співфінансування за програмою придбання персональних комп'ютерів (видатки розвитку) за рахунок видатків субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти згідно Постанови №319 від 03.04.2019 р. "Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти"; та за програмою придбання персональних комп'ютерів (видатки розвитку) за рахунок видатків місцевого бюджету, ДІСО 22957
Очікувана вартість
282 759,00 UAH
UA-2019-11-15-002245-c 736de7b295554ba4b727b56906dd8ccd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мармелюк Ольга Михайлівна

+380445308912 sh283@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гімназія № 283 ІІ-ІІІ ступенів Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 01488937
Місцезнаходження: 02232, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Данькевича, 13
Контактна особа: Мармелюк Ольга Михайлівна
+380445308912
sh283@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 19:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 19:44
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 19:44
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:16
Очікувана вартість: 282 759,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 413,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 комплекти
Персональні комп'ютери на засадах співфінансування за програмою придбання персональних комп'ютерів (видатки розвитку) за рахунок видатків субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти згідно Постанови №319 від 03.04.2019 р. "Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти"; та за програмою придбання персональних комп'ютерів (видатки розвитку) за рахунок видатків місцевого бюджету, ДІСО 22957
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02237, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Данькевича,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 17:46
Перелік змін 2.docx
18 листопада 2019 17:44
Додаток 1 (зі змінами).pdf
15 листопада 2019 19:40
дод 3_4_5.pdf
15 листопада 2019 19:40
дод 2 договір комп.pdf
15 листопада 2019 19:40
ТД комп.pdf
18 листопада 2019 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 19:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 17:46
Перелік змін 2.docx
18 листопада 2019 17:44
Додаток 1 (зі змінами).pdf
15 листопада 2019 19:40
дод1 комп.pdf
15 листопада 2019 19:40
дод 3_4_5.pdf
15 листопада 2019 19:40
дод 2 договір комп.pdf
15 листопада 2019 19:40
ТД комп.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:23
Дата відповіді: 18 листопада 2019 11:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання. В оприлюдненому оголошені вказано, що "у разі, якщо нижче міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент".
Щодо другого питання, зазначаємо, що у тендерній документації Додаток № 1 прописана вимога: "Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує шляхом надання у складі тендерної пропозиції сканованих копій наступних документів:
- Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 1 (обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію)
Оцінка пропозиції ФОП -згідно чинного законодавства.
Додаток 1
Дата подання: 18 листопада 2019 14:22
Дата відповіді: 18 листопада 2019 17:42
Шановний Замовник. У Додатку 1 у вимогах не вказано чітко: скільки Ви маєте намір закупити комп'ютерів для вчителя, скільки- для учня. Чи потрібні обов'язково у складі персональних комп'ютерів вчителя пропонувати складові, які вказани "за потреби" а саме: набір оптичних дисків DVDRW чи DVD+RW- якщо потрібно, який саме набор?; стереогарнітура та флеш-накопичувач 16GB- теж вказані "за потреби". Є у вас така потреба чи нема, просимо чітко вказати, якщо потреба є і обв'язково потрібно пропонувати ту чи іншу складову- то у складі яких комплетів- для учня, для вчителя? Просимо також уточнити: веб-камера, якщо її нема у наявності, то можно і не пропонувати (бо у вимогах вказано- веб-камера (за наявності)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку № 1 вказано 1 комп`ютер для вчителя та 14 для учнів. У нас є потреба у всіх складових для комп`ютера вчителя, тому будуть внесені зміни для більш чіткої інформації у Додатку №1.
Документація
Дата подання: 18 листопада 2019 15:31
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:49
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У додаку №1 вказано: " у разі, якщо нижче міститься посилання на конкретні
торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета
закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент" * Під еквівалентом слід розуміти обладнання та комплектуючі, які по своїх функціональних, конструктивних, технічних і якісних характеристиках повністю відповідають вказаним технічним характеристикам.
Пакет програмного забезпечення LibreOffice не розглядатиметься. У додатку № 1 зазначено: "Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Документація
Дата подання: 18 листопада 2019 15:33
Дата відповіді: 18 листопада 2019 15:48
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: В Додатоку 1. "Технічна характеристика" прописано в пункті 2. Навчальне обладнання вводиться в експлуатацію учасником, учасник здійснює його монтаж та встановлення. Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, введення в експлуатацію (монтаж, встановлення), навчання користуванням Обладнання.
Складова ПК (Додаток 1)
Дата подання: 18 листопада 2019 18:45
Дата відповіді: 19 листопада 2019 09:29
Шановний Замовник. В Додатку 1 вказана вимога: "мережевий інтерфейс бездротової мережі (при використанні бездротової мережі в класі)". Як учасник повинен зрозуміти- чи буде використовуватись бездротова мережа в класі, чи ні? Чи потрібно у складі кожного ПК пропонувати адаптер з підтримко стандартів IEEE не гірше 802.11 b/g/n ? А також просимо викласти тендерну документацію в форматі Word.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", процедура відкритих торгів передбачає період уточнень, тому повідомляємо, що наразі у класі використовується бездротова мережа, тому у складі кожного ПК рекомендовано пропонувати адаптер з підтримко стандартів IEEE не гірше 802.11 b/g/n.
У ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" немає вимоги щодо оприлюднення документації у форматі Word.
Сертифікат (Додаток 1)
Дата подання: 18 листопада 2019 19:07
Дата відповіді: 19 листопада 2019 09:39
Шановний Замовник. У Додатку 1 в одній з вимогах зазначено: "Учасник має надати копії сертифікатів на товар, що має бездротові комунікації (WiFi)". Уточніть, будь ласка, сертифікати мають бути надані на WiFi адаптер, який буде встановлено у складі системного блоку персонального комп'ютера чи на який виріб?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Якщо WiFi адаптер буде окремо встановлено у складі системного блоку персонального комп'ютера, то тоді має бути наданий сертифікат на відповідний WiFi адаптер.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-002245-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 03 грудня 2019 06:27
Вимога щодо дискваліфікації ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" в тендерній закупівлі, UA-2019-11-15-002245-c звертаємо Вашу увагу на те, що дана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі персональних комп’ютерів форм-фактора десктоп клавіатуру, розмір будь-якої окремої клавіші якої має бути не менше середнього розміру основних літерних клавіш, тоді як ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" запропонувало клавіатуру у складі комплекту Клавіатура+миша, 2E MK401 USB Black, розмір клавіш верхнього ряду якої значно менше середнього розміру основних літерних клавіш (посилання на офіційний сайт виробника https://www.2e.ua/products/komplekt-2e-mk401ub-black/), що не відповідає вимогам замовника;
Замовником у Додатку № 1 «Технічні характеристики» вимагалося: «Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні» – у складі тендерної пропозиції ПП «КОМТЕХСЕРВІС» не надало офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні щодо підтвердження ліцензійного програмного забезпечення, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника;
Замовником у Додатку № 1 «Технічні характеристики» вимагалося: «Гарантійний лист від сервісного центру про згоду на здійснення гарантійного обслуговування у випадку перемоги учасника у торгах» – у складі тендерної пропозиції ПП «КОМТЕХСЕРВІС» вказав сервісний центр у м. Києві ТМ Navigator, але не дотримався вимоги щодо надання гарантійного листа із сервісного центру про згоду на обслуговування запропонованого обладнання, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника;
Замовником у п. 5 «Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця» п.п2 «Інша інформація» у п.п.п.2.1. вимагалося: «Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю учасники у складі тендерної пропозиції подають інформаційну довідку, складену за наведеною формою щодо осіб, які мають право укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника» - у складі тендерної пропозиції ПП «КОМТЕХСЕРВІС» відсутня довідка за формою, яку надав Замовник, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2019 20:16
Тендерний комітет Гімназії № 283 розглянуло Ваші зауваження щодо пропозицій ПП "КОМТЕХСЕРВІС" в тендерній закупівлі UA-2019-11-15-002245-c повідомляємо:
1. Щодо зауваження: «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" запропонувало клавіатуру у складі комплекту Клавіатура+миша, 2E MK401 USB Black, розмір клавіш верхнього ряду якої значно менше середнього розміру основних літерних клавіш (посилання на офіційний сайт виробника https://www.2e.ua/products/komplekt-2e-mk401ub-black/), що не відповідає вимогам замовника» - відповідно до технічних характеристик клавіатур, виробники не зазначають розміри малих, середніх та великих клавіш, а оскільки розмір клавіш верхнього ряду не є основними літерними клавішами, тому вони не впливають на роботу користувача.
2. Щодо зауваження : «У складі тендерної пропозиції ПП «КОМТЕХСЕРВІС» не надало офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні щодо підтвердження ліцензійного програмного забезпечення, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника» - зазначаємо, що поданий авторизаційний лист від виробника - Авторизаційний лист ПК та монітори.pdf – з вказанням замовника, номера оголошення та відповідності технічних вимог, сервісної підтримки, та інших зобов’язань щодо даної закупівлі знаходиться у файлі Технічні вимоги і порівняльні характеристики Додаток№1.pdf , де вказано точну специфікацію системного блоку з вказанням того, який системний блок буде поставлено, та те, що на заводі виробника буде встановлено ПЗ Microsoft® Windows® 10 PRO OA3.0 UKR 64-BIT GML w/out Recovery DVD
Системний блок Impression P+ (Celeron J4005 2.0GHz/8G/SSD-128GB/Wi-Fi/GT710-1GB/ 450W /Windows10 PRO UKR)
Intel Celeron J4005 2.00 GHz
Материнська плата ASRock J4005M (Intel Celeron J4005 2.00 GHz)
Модуль пам'яті DDR4 2666MHz/8Gb
Накопичувач 2.5" SSD GOODRAM 128GB CX400 SATA 3.0 (SSDPR-CX400-128)
Вiдеокарта ASUS GeForce GT710 GT710-SL-1GD5-BRK
Корпус IC1901 450W|чорний
WiFi-адаптер Asus PCE-N10, PCI Express
ПЗ Microsoft® Windows® 10 PRO OA3.0 UKR 64-BIT GML w/out Recovery DVD
Наданий авторизаційний лист від Microsoft - Сертифікат КТС_Microsoft Gold Partner.pdf. Наданий лист про легальність ПЗ - Довідка про легальність ПЗ Windows_Ativirus_ПК.pdf.
3. Щодо зауваження: «У складі тендерної пропозиції ПП «КОМТЕХСЕРВІС» вказав сервісний центр у м. Києві ТМ Navigator, але не дотримався вимоги щодо надання гарантійного листа із сервісного центру про згоду на обслуговування запропонованого обладнання, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника» - зазначаємо, що подано довідку Термін і місце гарантійного ремонту.pdf, в якій вказано, що у випадку несправностей техніки, відправка та доставка у зворотному напрямку несправної техніки в сервісний центр буде виконана за рахунок Постачальника з посиланням на сайт та перевірку статусу ремонту, також надано лист Інформація про сервісні центри в Києві.pdf, де вказано, що сервісний центр в м. Києві є ТМ Navigator: м.Київ, вул. В.Васильківська, 13, корпус 1, тел. +38 (044) 323-05-05.
4. Щодо зауваження: «Замовником у п. 5 «Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця» п.п2 «Інша інформація» у п.п.п.2.1. вимагалося: «Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю учасники у складі тендерної пропозиції подають інформаційну довідку, складену за наведеною формою щодо осіб, які мають право укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника» - у складі тендерної пропозиції ПП «КОМТЕХСЕРВІС» відсутня довідка за формою, яку надав Замовник, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника» - тендерний комітет взяв до розгляду такі документи: Згода з умовами договору.pdf, Гарантійний лист присутності.pdf, Лист про повноваження підпису.pdf , Наказ про повоноваження підпису.pdf, Рішення №01 призначення директора Шматов.pdf. В даних документає є вичерпна інформація про правомочність підписанта, про присутність, і її повністю вистачає для всіх тендених закупівель. Це є формальна (несуттєва) помилка, пов’язана з оформленням тендерної пропозиції, яка не впливають на її зміст.

Документи подані скаржником

Документи

04 грудня 2019 20:16
Відповідь на скаргу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 200 997,00
UAH з ПДВ
200 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 215 986,98
UAH з ПДВ
213 158,98
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 247 748,04
UAH з ПДВ
214 572,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 10:41
Електронний підпис
06 грудня 2019 10:38
Довідка ДФС гімназія.jpg
06 грудня 2019 10:38
Довідка_корупція.pdf
06 грудня 2019 10:38
Довідка_банкруцтво.pdf
06 грудня 2019 10:38
Довідка МВС.jpg
02 грудня 2019 11:53
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:02
Електронний підпис
28 листопада 2019 18:00
РЕЄСТР.pdf
28 листопада 2019 18:00
Сертифікат КТС_Microsoft Gold Partner.pdf
28 листопада 2019 18:00
Авторизаційний лист Mustek.pdf
28 листопада 2019 18:00
Microsoft_AEP_2019.jpg
28 листопада 2019 18:00
Сертифікати Інструкції.zip
28 листопада 2019 18:00
Досвід виконаних робіт.zip

Публічні документи

30 листопада 2019 19:14
Електронний підпис
30 листопада 2019 19:06
Сертифікат диллера.pdf
30 листопада 2019 19:06
Оригінал СТАТУТУ.pdf
30 листопада 2019 19:06
Завірена копія Статуту.pdf
30 листопада 2019 19:06
Довідка про субпідрядника.pdf
30 листопада 2019 19:06
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

01 грудня 2019 18:48
Електронний підпис
01 грудня 2019 18:47
Проект договору.pdf
01 грудня 2019 18:47
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 грудня 2019 18:47
Порівняльна таблиця.pdf
01 грудня 2019 18:47
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Переможець 200 997,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 11:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
200 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:50
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 11:13
Договір КТС_238 Гімназія.pdf укладений
16 грудня 2019 11:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 200 997,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 499,50 UAH)