Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Монастирищенському району, Черкаська область
Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Monastyryshche district, Cherkasy region
Очікувана вартість
10 454 915,00 UAH
UA-2019-11-15-002243-c 5930fd4ac7f648a79ca79486fef18f93
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бечко Ярослав Євгенович

380633320060 dp_smad_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Контактна особа: Бечко Ярослав Євгенович
380633320060
dp_smad_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "OFFICE OF LOCAL AUTOMOBILE ROADS IN CHERKASY REGION"
National ID: 42009566
Contact point: Becko Yaroslav Yevgenovich
380633320060
dp_smad_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 19:31
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 січня 2020 11:27
Очікувана вартість: 10 454 915,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 454,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 104000 UAH
Publication date: 15 листопада 2019 19:31
Enquiries until: 30 грудня 2019 00:00
Complaints submission until: до 05 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 січня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 10 454 915 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 455 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Згідно технічного завдання. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет
According to the terms of reference. The source of financing for the procurement is the local budget
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Монастирищенському району, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19101, Україна, Черкаська область, Монастирищенський район, автомобільні дороги загального користування місцевого значення та штучні споруди на них
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Monastyryshche district, Cherkasy region
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно умов проекту договору. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет. Вид предмета закупівлі - послуги. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2019 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 19:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 19:02
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ МОНАСТИРИЩЕНСЬКИЙ РАЙОН 4.docx
28 грудня 2019 19:02
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ Монастирищенський РАЙОН 4.docx
23 грудня 2019 13:00
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ МОНАСТИРИЩЕНСЬКИЙ РАЙОН 3.docx
16 грудня 2019 17:05
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ МОНАСТИРИЩЕНСЬКИЙ РАЙОН 2.docx
26 листопада 2019 11:12
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ МОНАСТИРИЩЕНСЬКИЙ РАЙОН.docx
15 листопада 2019 19:31
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ МОНАСТИРИЩЕНСЬКИЙ РАЙОН.docx
23 грудня 2019 13:00
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ МОНАСТИРИЩЕНСЬКИЙ РАЙОН 3.docx
16 грудня 2019 17:05
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ МОНАСТИРИЩЕНСЬКИЙ РАЙОН 2.docx
26 листопада 2019 11:12
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ МОНАСТИРИЩЕНСЬКИЙ РАЙОН.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 05 грудня 2019 11:02
Дата відповіді: 05 грудня 2019 14:44
Для більш детального обрахунку вартості тендерної пропозиції, просимо Вас уточнити з яким процентом вмісту солі передбачено використання протиожеледних матеріалів.
Відповідь: Вітаємо! Шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення надаємо наступну інформацію.
Кошторисною документацією по даному предмету закупівлі передбачено використання протиожеледних матеріалів з 10-ти відсотковим вмістом солі. Норми витрат протиожеледних матеріалів необхідно приймати згідно СОУ42.1-37641918-071:2018. Група 4-26 Розподілення протиожеледних матеріалів, за таблицею 3.2.
Дякуємо за звернення!
Тендерна документація
Дата подання: 23 грудня 2019 15:34
Дата відповіді: 23 грудня 2019 19:11
Просимо надати роз’яснення стосовно п.1.5 Розділа V «Оцінка тендерної пропозиції» . Що Ви маєте на увазі під словом «етапу» - це один раунд чи це три раунди? Адже за один раунд не можливо понизитися більше ніж один раз. Якщо це мається на увазі три раунди – то просимо вказати згідно яких чинних законодавчих актів це вимагається з посиланням на ст. Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення надаємо наступну інформацію.
Відповідно до абз. 1 ч. 1 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922 (зі змінами, далі - Закон) електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Крім того, згідно абз. 4 ч.1 ст. 29 Закону учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну / приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни / приведеної ціни.
Дякуємо за звернення!

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 січня 2020
UA-2019-11-15-002243-c5930fd4ac7f648a79ca79486fef18f93
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Уманьдоррембуд Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ШРБУ-48 Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

08 січня 2020 21:11
Електронний підпис
08 січня 2020 21:09
BG 7879-19G TOV UDRB.pdf
08 січня 2020 21:09
Технічний опис.PDF
08 січня 2020 21:09
Кваліфікація 3.pdf
08 січня 2020 21:09
Кваліфікація 2.pdf
08 січня 2020 21:09
Кваліфікація 1.PDF
08 січня 2020 21:09
Інші докуументи 2.PDF
08 січня 2020 21:09
Інші документи.pdf

Документи

Публічні документи

08 січня 2020 21:17
Електронний підпис
08 січня 2020 21:17
Електронний підпис
08 січня 2020 21:15
5. Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВ Уманьдоррембуд

ТОВ ШРБУ-48

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 9 800 000,00
UAH з ПДВ
6 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ШРБУ-48 9 932 169,00
UAH з ПДВ
7 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 21:17
Електронний підпис
08 січня 2020 21:17
Електронний підпис
08 січня 2020 21:15
5. Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВ ШРБУ-48

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
Переможець 6 999 999,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 16:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
6 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 19:11
Додаткова угода 6 до договору 1.pdf укладений
05 квітня 2021 19:10
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 19:08
Додаткова угода 6 до договору 1.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 19:07
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2021 14:24
ДУ № 5 до ДОГ № 1 від 05.02.2020 Монастирище.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:24
ДУ № 4 про продовження Монастирище.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:23
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 20:20
ДУ № 3 до ДОГ № 1 Монастирище.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 20:19
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 11:33
д.у.№2 до дог.1.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 12:00
дог 1 монастирище.jpg зміни до договору
22 квітня 2020 11:35
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 18:56
Договір № 1.pdf укладений
05 лютого 2020 18:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору згідно вимог ч.6 ст.41 Закону
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору про закупівлю послуг № 1 від 05.02.2020 р. згідно змісту додаткової угоди № 5 від 16.02.2021 р. Сума договору після внесення змін - 5 728 061,56 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (без змін).
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору про закупівлю послуг № 1 від 05.02.2020 р. згідно змісту додаткової угоди № 6 від 31.03.2021 р. Зменшення загальної вартості Договору без зміни обсягу послуг. Сума договору після внесення змін – 5 620 041,13 грн з ПДВ. Сторони припиняють дію Договору з «31» березня 2021 року внаслідок повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 5 620 041,13
UAH (в тому числі ПДВ 936 673,51 UAH)