Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного середнього ремонту: «Влаштування радарів вимірювання швидкості, попередження та оповіщення на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ- Рогатин-Бібрка-Львів, км 407+460, км 409+540, Львівської області»
Очікувана вартість
839 804,00 UAH
UA-2019-11-15-002228-c 1d15d3f95871413bac15215d092029e4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манько Михайло Миколайович

380322632033 sadlo-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 19:08
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 09:30
Початок аукціону: 03 грудня 2019 13:50
Очікувана вартість: 839 804,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 199,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8398 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного середнього ремонту: «Влаштування радарів вимірювання швидкості, попередження та оповіщення на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ- Рогатин-Бібрка-Львів, км 407+460, км 409+540, Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45316213-1 — Встановлення обладнання для регулювання дорожнього руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться в порядку встановленому даним Договором, шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником рахунка на оплату послуг та після підписання Сторонами акта наданих послуг (або поетапної оплати Замовником наданих послуг). Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5-ти робочих днів з моменту надходження бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані/виконані об’єми та види послуг/робіт у відповідності до Графіку надання послуг, який доведений Замовником, згідно Ф.КБ-2в та Ф.КБ-3. Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами. Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), розмір якої не може перевищувати 30 відсотків виділеного фінансування на поточний рік терміном не більше одного місяця. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 19:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 19:10
Проект договору.pdf
15 листопада 2019 19:09
ТД.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-28-000056 ● 134f261aecd540aaba8fcc99ee68734b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 17:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 213

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-15-002228-c 15.11.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Світ дорожніх знаків 648 000,00
UAH з ПДВ
648 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДОРБЕЗПЕКАПРОЕКТ 693 331,84
UAH з ПДВ
693 331,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКР ДОР СВІТЛО 700 496,53
UAH з ПДВ
700 496,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2019 16:10
Проект договору.pdf
01 грудня 2019 16:10
лист-згода.pdf
01 грудня 2019 16:10
довкілля.pdf
01 грудня 2019 10:00
протокол1.pdf
01 грудня 2019 10:00
протокол.pdf
01 грудня 2019 10:00
обладнення.pdf
01 грудня 2019 10:00
Довідка працівники.pdf
01 грудня 2019 10:00
Довідка досвід (2).pdf
01 грудня 2019 10:00
витяг ПДВ.pdf
01 грудня 2019 10:00
виписка.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 11:57
Електронний підпис
30 листопада 2019 11:55
Банківська гарантія.rar
30 листопада 2019 11:55
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 10:20
Електронний підпис
30 листопада 2019 10:18
10. Витяг ПДВ.pdf
30 листопада 2019 10:18
9. Довідка субпідрядник.pdf
30 листопада 2019 10:18
8. Повноваження учасника.pdf
30 листопада 2019 10:18
7. Статут оригінал.pdf
30 листопада 2019 10:18
5. Проект договору.pdf
30 листопада 2019 10:18
11. Відомості учасника.pdf
30 листопада 2019 10:18
4.Банківська гарантія.rar
30 листопада 2019 10:18
3. Технічні вимоги.pdf
30 листопада 2019 10:18
2. Ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Світ дорожніх знаків

ТОВ ДОРБЕЗПЕКАПРОЕКТ

ТОВ УКР ДОР СВІТЛО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Світ дорожніх знаків
#42114819
Відхилено 648 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 18:54
ТОВ ДОРБЕЗПЕКАПРОЕКТ
#42983803
Відхилено 693 331,84
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 09:29
ТОВ УКР ДОР СВІТЛО
#41631041
Відхилено 700 496,53
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 17:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

09 грудня 2019 18:53
Електронний підпис
09 грудня 2019 18:53
Протокол 736 від 09.12.19.pdf

Документи

12 грудня 2019 09:28
Електронний підпис
12 грудня 2019 09:24
Протокол 751 від 11.12.19.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ УКР ДОР СВІТЛО #41631041

№ рішення у справі

596-р

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

12 грудня 2019 17:49
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
12 грудня 2019 17:50
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі